Mwehe, Burdie.quote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef Sethiwe het volgende:
Rossdale sterkte voor jullie.
Martine, hopelijk is de ctg ook goed.
Poppejans fijn dat je weer een goede echo hebt, toch weer een hele geruststelling.![]()
Momo balen dat de vakantie er weer op zit.
Skips je hebt echt een leuke uitgerekende datum, nu maar hopen dat je dan bevalt, of heb je die dag al wat.Hihi wel grappig die post van Burdie met je eigen berichtje van van het voorjaar.
Purple is de verkoudheid al wat afgenomen?
GotC wat balen van de auto pech, hopelijk is die snel weer gemaakt.
Coco wel herkenbaar om theorieen te bedenken wat het gaat worden. van het weekend aan mijn baby gevraagd om te schoppen bij ja en bij nee niets te doen. Kwam op die manier 2x uit dat het een meisje is. Ben benieuwd of het echt zo is.
Paar keer staand uitrekken (incl armen in de lucht) of flankademhaling terwijl je goed rechtop zitquote:Op maandag 30 september 2013 20:49 schreef Mabawa. het volgende:
Nou skips volgens mij heeft jullie uk de mijne geinspireerd. Ik moet sinds vanmiddag constant een kontjeomlaag duwen en het is geen moment rustig geweest. Iemand nog een goede houding om mezelf wast adem te geven
Veel plezier bij pretecho 2.0!!
Jaaaaa, ik heb een gezond kindje in mn buikquote:Op maandag 30 september 2013 20:50 schreef Kimpossible het volgende:
Pretecho![]()
Er was vandaag ook een seo toch? Of heb ik de berichtgeving alweer gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |