Succes Bubs!
Onze kleine is ondertussen geboren na een hele vervelende bevalling. Nadat de eerste ruggenprik niet goed pakte en mijn vriendin het bij elke wee uitschreeuwde van de pijn, is er na enkele uren proberen een tweede ruggenprik gezet die gelukkig wel werkte. De ontsluiting schoot echter totaal niet op (na 12 uur nog maar krap 5 cm) en mijn vriendin begon heftige koorts te krijgen, toen is om 20:00 uur besloten om geen risico's meer te nemen (gevaar voor de kleine) en een spoedkeizersnee in te plannen.
Om 20:17 uur mocht ik kijken hoe onze kleine uit de buik van mijn vriendin gehaald werd en werd hij direct in mijn armen gelegd. Trotse papa van L.uca

Daarna ben ik door wel 20 verschillende mensen het hele ziekenhuis doorgesleept voor allerlei tests, maar ik heb de kleine geen moment uit het oog verloren.

Rond middernacht mocht ik hem eten geven en dit ging prima. Hij is heel rustig en ondanks dat hij wel 10 keer geprikt is, aan hem is getrokken en weet ik niet allemaal laat hij het allemaal begaan. Een sterke knul wat hij heeft de hele avond misschien maar max 5 minuutjes gehuild

Helaas was door de koorts van mijn vriendin de kleine ook veel te warm en bleek zijn temperatuur niet onder de 38 graden te zakken. Om die reden wordt hij voor de zekerheid minimaal 2 dagen aan een antibiotica infuus gelegd om zeker te zijn dat de kleine geen infecties heeft opgelopen.
Met mijn vriendin gaat het prima nu, haar koorts is gezakt en toen ik vannacht het ziekenhuis verliet zag ze er alweer redelijk uit, alleen begon toen de verdoving uit te werken dus ik ga nu zsm terug naar haar toe. We maken het in ieder geval allemaal prima en ondanks dat de kleine in een aparte kamer ligt en ook mama een tijdje ter controle moet blijven zijn we dolgelukkig