Rossdale en Bubseltje heel hartelijk gefeliciteerd met jullie mini's!!

Een voorspoedig herstel gewenst voor mevrouw Rossdale en ook voor jou Bubseltje!!
Nummer zoveel een goede 20-weken echo!! Succes met het bedenken van een naam
En GotC bovenaan het lijstje!! Wow, ik weet nog dat je kloon 2 streepjes pieste! Lijkt zo kort geleden!
Kim een meisje

Burdie een goede seo, gefeliciteerd!!
Nikki klaar met piesen in flessen, hoera
Vanochtend ben ik naar Dijon gegaan voor intake arts. Naast de 2-wekelijkse echo's moet ik ook maandelijks een controle bij een gynaecoloog. 3 uur reistijd voor even bloeddruk meten en gewicht monitoren. Ik stond na 10 minuten weer buiten. Dat had ik toch net zo goed thuis kunnen doen?
Ik rol bijna week 13 in (vandaag 12w5) en ben dit eerste trimester 2 kilo aangekomen. Ook bloeddruk was goed.
Papieren meegekregen die ik in moet vullen en naar diverse instanties moet sturen voor een zogenaamde "declaration de grossesse", een verklaring van zwangerschap. Ik krijg met deze verklaring alle medische kosten die met de verdere zwangerschap te maken hebben 100% vergoed, en na 6 maanden zwangerschap ook alle ziekenhuisopnames (laten we hopen dat dat tot aan de bevalling niet nodig is).
Morgen lekker een paar daagjes op vakantie! Zin in! De gynaecologe raadde me aan om steunkousen te dragen in het vliegtuig

Ze heeft er zelfs een recept voor uitgeschreven. Wel een beetje apart vind ik dat, ik heb nooit last van vermoeide benen als ik vlieg. Zal wel iets Frans zijn