abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131747684
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:53 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Top 5 dan? O-)
O my god :X
pi_131747710
Ross en Bubs van harte!

Zo gaat de top tien wel heeeeeel hard.
Inderdaad leuk al die WOHTS namen!

Verkoudheid blijft aanhouden, maar ik blijf volhouden!
Vandaag verloskundige, alles oké en baby ligt met kont naar boven.
Dat is voor het eerst.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 17:58:34 #153
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131747805
Musique pff dat was ook een bezoekje van niks dan.. :+ Was dat een second opinion of niet? Zit je nu wel onder controle bij een arts bij je in de buurt of niet?
Fijn dat iig alles vergoed wordt.
Nouja, opzich geen rare gedachte; je kan natuurlijk meer vocht vasthouden in je zwangerschap en daardoor wellicht verhoogde kans op trombose.. dus better safe than sorry! :)

DjMomo oh zonde van dat shirtje zeg -O- Dat doet je hormonen idd geen goed :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131748201
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef Limone het volgende:

[..]

:') (<als in: aaaahw)

.... en vergeet Bla's humeur niet }) :D
}:| *)
pi_131748328
Musique wat een reis voor zo'n kort bezoek.
Dat wordt wat als je vaker moet.....
pi_131748547
Bla je humeur is wel herkenbaar. Op dat soort momenten spreek ik mezelf wel even toe. Kom op purple is het wel normaal hoe je reageert? Dan komen de beide voetjes vaak wel weer op de grond.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 18:39:21 #157
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131749097
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:15 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Wat heb ik gewonnen!? 8-)
De eeuwige verbazing en bewondering van Yur :D _O_
pi_131749281
Hoi ik kom weer binnen vallen! :W

Ik zit momenteel heel erg in de onzekerheid of mijn zwangerschap dit keer wel goed zal gaan. Beetje het broekloeren idee dus, en flink wat testen er doorheen jagen :') Gelukkig zie ik de streep wel steeds duidelijker worden, dus dat neemt wel wat twijfel weg.
Verder heb ik nog weinig last van kwaaltjes, eigenlijk helemaal nog niet. Doe er mij maar een paar, dat geeft ook weer meer zekerheid!
Ondertussen probeer ik er niet al te veel bij stil te staan. En houd ik uit zelfbescherming rekening met een mk.
14 oktober 1e afspraak bij de vk. Die gaf toenstraks aan de telefoon al aan dat ik een echo mag met 7 weken! Heel blij mee! Bij F.leur (1e kindje, nu net 1 jaar geworden) kon ik het hartje al horen met een uitwendige echo met 6w4d.

Ik vind het wel al leuk om mee te lezen/lurken/posten :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 18:46:12 #159
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131749304
Kwis leuk dat je ook mee gaat posten hier! Ik duim voor je voor een goeie knipper! :* :D
Ohja, vk bellen, goed idee XD :')
pi_131749467
Kwis, welkom terug! Gezellig dat je hier weer mee komt kletsen, hopelijk tot de 9 maanden dit keer!!
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:00:53 #161
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131749785
Kwis, welkom terug! Ik ben vol vertrouwen, 14 oktober is een prachtige dag om een eerste afspraak te hebben en je kindje te zien :Y O-)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:05:42 #162
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_131749965
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:11 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

}:| *)
Daar durfde ik niets over te zeggen. Straks gaat ze weer! :X
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:07:15 #163
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_131750059
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:39 schreef GotC het volgende:

[..]

De eeuwige verbazing en bewondering van Yur :D _O_
SCORE! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131750065
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:00 schreef GotC het volgende:
Kwis, welkom terug! Ik ben vol vertrouwen, 14 oktober is een prachtige dag om een eerste afspraak te hebben en je kindje te zien :Y O-)
Thanks :* Alleen heb ik 14 oktober nog niet meteen de eerste echo. Mijn vk maakt zelf geen echo's.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131750112
Hoi kwis! :W

Had ik tiener vader al verwelkomt!? Bij deze!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131751312
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:05 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Daar durfde ik niets over te zeggen. Straks gaat ze weer! :X
Ja kijk maar uit ~O>
Al blijft het tegenwoordig bij een huilbui :')

Welkom trug kwisted :)
Dat je maar snel een mooie knipper mag zien!
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:42:45 #168
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131751420
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:08 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Thanks :* Alleen heb ik 14 oktober nog niet meteen de eerste echo. Mijn vk maakt zelf geen echo's.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:* meid toch. Precies... Geniet er ook van! Stel dat het gewoon goed zit! Dan heb je al deze tijd in de rats gezeten om niks :) Maar snap helemaal dat je huiverig bent en het moeilijk vind..
pi_131751452
Nummer zoveel, fijn dat de echo goed was. Je hebt nog genoeg tijd om een naam te bedenken!

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:51 schreef Musique het volgende:
Vanochtend ben ik naar Dijon gegaan voor intake arts. Naast de 2-wekelijkse echo's moet ik ook maandelijks een controle bij een gynaecoloog. 3 uur reistijd voor even bloeddruk meten en gewicht monitoren. Ik stond na 10 minuten weer buiten. Dat had ik toch net zo goed thuis kunnen doen? 8)7
Dat is zonde van de tijd, en het kan ook niet goed zijn voor jou, al dat gereis. Moet je dat de hele zwangerschap blijven doen?

Kwisted welkom terug!
Fijn dat je vroeg bij de vk terecht kan voor een echo. Al klinkt 14 oktober nog wel ver weg. Maar voor je het weet is het zover!

Heeft het bij jullie lang geduurd voordat man/partner de baby kon voelen? Ik ben elke keer net te laat om het van buiten te voelen dus weet niet of de schopjes al voelbaar zijn aan de buitenkant.
En lief heeft geen geduld. Als ik zijn hand pak om te voelen, haalt hij hem na een halve minuut alweer weg. "Ik voel niks. }:| "
Dan moet je geduld hebben! o|O
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_131751511
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:21 schreef Purple010 het volgende:
Bla je humeur is wel herkenbaar. Op dat soort momenten spreek ik mezelf wel even toe. Kom op purple is het wel normaal hoe je reageert? Dan komen de beide voetjes vaak wel weer op de grond.
:) ja ach het is bij voorbaat meestal al duidelijk dat het niet normaal is ;)
Mijn man zei gister nog dat hij na deze zwangerschap echt niet kon volhouden dat ik geen last van hormonen heb gehad :+
pi_131751539
ik voelde het bij F zelf bij 19 weken en aan de buitenkant voelde anderen het pas bij 24 weken. Zat best lang tijd tussen dus!

Zijn er mama's met 2 kindjes die de 2e al eerder konden voelen dan de 1e?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:46:57 #172
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131751638
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:43 schreef RunForrestRun het volgende:
Nummer zoveel, fijn dat de echo goed was. Je hebt nog genoeg tijd om een naam te bedenken!

[..]

Dat is zonde van de tijd, en het kan ook niet goed zijn voor jou, al dat gereis. Moet je dat de hele zwangerschap blijven doen?

Kwisted welkom terug!
Fijn dat je vroeg bij de vk terecht kan voor een echo. Al klinkt 14 oktober nog wel ver weg. Maar voor je het weet is het zover!

Heeft het bij jullie lang geduurd voordat man/partner de baby kon voelen? Ik ben elke keer net te laat om het van buiten te voelen dus weet niet of de schopjes al voelbaar zijn aan de buitenkant.
En lief heeft geen geduld. Als ik zijn hand pak om te voelen, haalt hij hem na een halve minuut alweer weg. "Ik voel niks. }:| "
Dan moet je geduld hebben! o|O
Manlief voelde dr al vrij snel (bij mn dochter dus), maar ze trapte ook vrij hard en bewoog veel :P en misschien dat het scheelt dat ik slank ben, en geen voorliggende placenta heb. Ik voelde dr met 15/16weken en mn man een paar weken later.
Ik heb nu al zelfs het idee dat ik plopjes voel, maar dat lijkt me wel heeeeeel erg vroeg. Zullen mn darmen wel zijn :D
En ik realiseer me nu dat ik een week geleden een test deed :o ik weet al een week dat ik zwanger ben! Omg ik vind de tijd nu al snel gaan :') XD
pi_131752747
Bubseltje, jullie meisje is er, hopelijk heb je een voorspoedig herstel en geniet van de kleine meid.

Rossdale gefeliciteerd en ik hoop dat de koorts snel zakt en je ze alle twee snel mee naar huis kan nemen.

Kwisted welkom, ik duim voor een plakker.

Tienervader welkom.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:14:39 #174
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131752868
RFR, mannen zijn zo ongeduldig }:| Ik voelde Bob bij 16 weken, Yur bij 18 ongeveer, met voorliggende placenta. Harde trapper :+

Kwis :* Jammer om te lezen dat je niet 'onbezorgd' zwanger kan zijn meis. Hoop dat je toch kan genieten na de echo :)
pi_131753019
Rossdale en Bubs gefeliciteerd *O* *O*

Kwisted welkom terug. Op naar een goede knipper *O* Fijn dat je met 7 weken al een echo krijgt!!

Purple fijn dat je weer goed gekeurd bent bij de vk. Lag de kleine eerst in een stuit dan? Fijn dat t kontje nu de goede kant op ligt :)

RFR heel herkenbaar van je man :D De mijne heeft ook geen geduld of hij zegt dat zijn hand te warm wordt op mijn buik :')
Hij heeft de kleine al wel een paar keer gevoeld (vanaf 17weken was dat). Maar ik heb dan ook wel een kleine drukte maker in mijn buik O+

:@ Wij hebben gewoon alles al klaar/binnen/geregeld voor de kleine. Soms schaam ik me ervoor als mensen bv vragen wanneer we met de kamer beginnen en ik moet zeggen dat alles al klaar is. Maar mijn hormonen zijn er zo blij mee *)
pi_131753189
Heerlijk toch Ikke, scheelt weer een hoop stress. Hier waren we ook best vlot volgens mij.

Ik voelde baby zelf met ongeveer 15 weken maar vriendlief pas met 24 weken. Deels door ongeduld en deels door buikvetjes en voorliggende placenta misschien :D
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:26:20 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_131753395
Rossdale van harte met je zoon! *O*

Bubsel, van harte met je dochter! *O*

Spoedig herstel voor allemaal toegewenst!

Poppejans <3
pi_131753422
:o mabawa ik zie nu pas de tekst onder aan jou reactie's!! Nou heb ik lekkere trek :D
pi_131753863
Oh ikke, ik had bij Sjaak op die termijn ook alles al af vlgs mij. Maar er zat opeens bizar korte levertijd op de kamer. Drie weken ipv twaalf waar iedereen voor waarschuwde.

En nu is alles (uiteraard) ook al af. Dat is, de meubels staan in elkaar. De kast is nog niet gevuld met baby kleertjes. En het ledikant is momenteel volgestort met meuk. Hihi.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131753907
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

:) ja ach het is bij voorbaat meestal al duidelijk dat het niet normaal is ;)
Mijn man zei gister nog dat hij na deze zwangerschap echt niet kon volhouden dat ik geen last van hormonen heb gehad :+
Aiii :D

Mijn lijflied op dit moment. ;( :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')