quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef Limone het volgende:
[..](<als in: aaaahw)
.... en vergeet Bla's humeur niet![]()
SCORE!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:39 schreef GotC het volgende:
[..]
De eeuwige verbazing en bewondering van Yur![]()
Thanksquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:00 schreef GotC het volgende:
Kwis, welkom terug! Ik ben vol vertrouwen, 14 oktober is een prachtige dag om een eerste afspraak te hebben en je kindje te zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kijk maar uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:05 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Daar durfde ik niets over te zeggen. Straks gaat ze weer!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:08 schreef Kwisted het volgende:
[..]
ThanksAlleen heb ik 14 oktober nog niet meteen de eerste echo. Mijn vk maakt zelf geen echo's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meid toch. Precies... Geniet er ook van! Stel dat het gewoon goed zit! Dan heb je al deze tijd in de rats gezeten om niks
Maar snap helemaal dat je huiverig bent en het moeilijk vind..
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Dat is zonde van de tijd, en het kan ook niet goed zijn voor jou, al dat gereis. Moet je dat de hele zwangerschap blijven doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:51 schreef Musique het volgende:
Vanochtend ben ik naar Dijon gegaan voor intake arts. Naast de 2-wekelijkse echo's moet ik ook maandelijks een controle bij een gynaecoloog. 3 uur reistijd voor even bloeddruk meten en gewicht monitoren. Ik stond na 10 minuten weer buiten. Dat had ik toch net zo goed thuis kunnen doen?![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:21 schreef Purple010 het volgende:
Bla je humeur is wel herkenbaar. Op dat soort momenten spreek ik mezelf wel even toe. Kom op purple is het wel normaal hoe je reageert? Dan komen de beide voetjes vaak wel weer op de grond.
Manlief voelde dr al vrij snel (bij mn dochter dus), maar ze trapte ook vrij hard en bewoog veelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:43 schreef RunForrestRun het volgende:
Nummer zoveel, fijn dat de echo goed was. Je hebt nog genoeg tijd om een naam te bedenken!
[..]
Dat is zonde van de tijd, en het kan ook niet goed zijn voor jou, al dat gereis. Moet je dat de hele zwangerschap blijven doen?
Kwisted welkom terug!
Fijn dat je vroeg bij de vk terecht kan voor een echo. Al klinkt 14 oktober nog wel ver weg. Maar voor je het weet is het zover!
Heeft het bij jullie lang geduurd voordat man/partner de baby kon voelen? Ik ben elke keer net te laat om het van buiten te voelen dus weet niet of de schopjes al voelbaar zijn aan de buitenkant.
En lief heeft geen geduld. Als ik zijn hand pak om te voelen, haalt hij hem na een halve minuut alweer weg. "Ik voel niks."
Dan moet je geduld hebben!
Aiiiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]ja ach het is bij voorbaat meestal al duidelijk dat het niet normaal is
Mijn man zei gister nog dat hij na deze zwangerschap echt niet kon volhouden dat ik geen last van hormonen heb gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |