abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131753189
Heerlijk toch Ikke, scheelt weer een hoop stress. Hier waren we ook best vlot volgens mij.

Ik voelde baby zelf met ongeveer 15 weken maar vriendlief pas met 24 weken. Deels door ongeduld en deels door buikvetjes en voorliggende placenta misschien :D
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:26:20 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_131753395
Rossdale van harte met je zoon! *O*

Bubsel, van harte met je dochter! *O*

Spoedig herstel voor allemaal toegewenst!

Poppejans <3
pi_131753422
:o mabawa ik zie nu pas de tekst onder aan jou reactie's!! Nou heb ik lekkere trek :D
pi_131753863
Oh ikke, ik had bij Sjaak op die termijn ook alles al af vlgs mij. Maar er zat opeens bizar korte levertijd op de kamer. Drie weken ipv twaalf waar iedereen voor waarschuwde.

En nu is alles (uiteraard) ook al af. Dat is, de meubels staan in elkaar. De kast is nog niet gevuld met baby kleertjes. En het ledikant is momenteel volgestort met meuk. Hihi.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131753907
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

:) ja ach het is bij voorbaat meestal al duidelijk dat het niet normaal is ;)
Mijn man zei gister nog dat hij na deze zwangerschap echt niet kon volhouden dat ik geen last van hormonen heb gehad :+
Aiii :D

Mijn lijflied op dit moment. ;( :')
pi_131753908
Bubsel, van harte met je meisje! *O* sterkte voor het herstel.

De zenuwen lopen ondertussen weer aardig op...waarom? Alsof de echo donderdag me gerust zou kunnen stellen als die goed zou blijken te zijn. Ik ben die weken spanning nu al zat en dan hoop ik er toch nog wel aardig wat voor de boeg te hebben. Vind het moeilijk om over te posten.
pi_131754671
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:26 schreef ikke_84 het volgende:
:o mabawa ik zie nu pas de tekst onder aan jou reactie's!! Nou heb ik lekkere trek :D
Als je mn kind maar niet opeet! :{w

:D ;) :P
pi_131754936
whaha :D Nee hoor zal ik niet doen. ML is momenteel al naar t tankstation om chocolade te halen
pi_131756576
Bubsel en Rossdale van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes. *O*

Musique wat een reis moet je maken voor de controles bij de gyn. :o

Kursor ik duim weer voor een mooie echo donderdag. En ik hoop dat elke echo je een beetje meer zekerheid gaat geven zodat je uiteindelijk ook echt kunt genieten van het zwanger zijn. Bij mij begint het nu met 16 weken een beetje te komen, al zou ik nog steeds het liefst gewoon wekelijks even een echo doen hoor. Maar ik kom eindelijk weer wat beter in mijn vel te zitten en wordt weer een beetje mijn vrolijke zelf. En ik gun jou hetzelfde. :*

En verder... Ik voel al een week of 2 "dingetjes" in mijn buik. Het is op gaan vallen dat het steeds ongeveer dezelfde plek is en nu weet ik het zeker, het is de baby/zijn de babies. Ik heb natuurlijk geen idee welke. :D O+ Ik voel het echt elke dag wel en nu ook overdag in plaats van alleen ' s avonds als ik op de bank lig. En stiekem ben ik er echt zó blij mee, gewoon even een soort bevestiging dat het goed gaat daarbinnen.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:30:50 #185
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131756961
Musique, wat een tochten :o

Kursor, mijn duimen draaien mee. Het is jullie ontzettend gegund :* en wat Nikki zegt: ik hoop dat de onzekerheid met de echo's wat af gaan nemen en dat je op enig moment echt kan gaan genieten.

Nik, babies O+ heerlijk he? Ik heb ook telkens van die wolkenmomentjes.

Vanavond was de echte pretecho en het is echt echt een madame hoor! Mijn ouders waren helemaal ontroerd. Echoscopiste was heeeel zeker van haar zaak en heeft het in 22 jaar nog nooit mis gehad vertelde ze, dus wij durven wel te shoppen nu! Beeb lag wel erg ongelukkig voor foto's, ze ligt alvast klaar voor de uitgang: koppie naar beneden en voetjes omhoog. Ik vrees alvast voor m'n ribben :D van het weekend lag ze ook al zo haha.

Oh en ze heeft n naam, had ik dat al gezegd? O+ /roze wolk
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:34:52 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131757212
Ikke, als jij je er idd prettig bij voelt, lekker toch? O+ sommigen beginnen er idd later mee, ach ja.. Ieder moet doen wat goed voelt!

Och Kursor wat spannend allemaal.. :* Ikd uim!

Nikki leuk he die plopjes/schopjes O+

Kim wat leuk, de pretecho! O+ fijn dat het geslacht ook wat meer zeker is hihi :D

Zo ik had hier weer even lekkere trek vanavond. Eerst gewoon gezond pastaatje met broccoli gegeten. Vervolgens echt gewoon nog trek, dus wat ovenpatat gemaakt :') Lekker man :9 Zit er alleen nu nog vol van _O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131757364
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:58 schreef Enfermera het volgende:
Musique pff dat was ook een bezoekje van niks dan.. :+ Was dat een second opinion of niet? Zit je nu wel onder controle bij een arts bij je in de buurt of niet?
Fijn dat iig alles vergoed wordt.
Nouja, opzich geen rare gedachte; je kan natuurlijk meer vocht vasthouden in je zwangerschap en daardoor wellicht verhoogde kans op trombose.. dus better safe than sorry! :)

DjMomo oh zonde van dat shirtje zeg -O- Dat doet je hormonen idd geen goed :+
Heeft volgens mij niks te maken met het vasthouden van vocht, maar zwangerschap in het algemeen geeft een verhoogde kans op trombose (zie spoiler voor -heel- medische blabla).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sowieso licht verhoogde kans op trombose i.c.m. het lang stilzitten in het vliegtuig lijkt me de voornaamste reden voor het aanraden van steunkousen.
Al weet ik eigenlijk niet of die kousen ook een preventieve werking hebben.

Kwis, hier draaien de duimen in ieder geval hard! Ook voor jou, Kursor!
En natuurlijk ook voor iedereen die wel wat extra draaiende duimen kan gebruiken :)

Kim, super dat de pretecho zo'n succes was O+

En Nikkie, leuk idd, die plopjes O+ Lijkt me bij een tweeling extra bijzonder :D Wie van de twee voel je nou? :s)

Enf, goed bezig met die lekkere trek ;) :+
pi_131757422
KP een echt meisje mét een naam! *O* O+
Jammer van de foto's, maar who cares, je krijgt gewoon een echt babymeisje waar je nu heul veel kleertjes voor kunt gaan shoppen! :D
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:38:24 #189
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131757460
Ohja idd Coco, das waar. Ja jij weet er meer van inmiddels he :+
Ja, je krijgt nl die kousen ook aan na je ks, dus het heeft schijnbaar een preventieve werking :)

Whaha ja. Cravings :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131757614
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef Cocotrimonium het volgende:

En Nikkie, leuk idd, die plopjes O+ Lijkt me bij een tweeling extra bijzonder :D Wie van de twee voel je nou? :s)
Degene die later profvoetballer(ster) wordt. ;)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:45:16 #191
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131757859
Was ik kwis heul vergeten, ook voor jou draaien de duimen uiteraard :o

Jullie gaan veeeeeel te hard lieve mensen.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_131757986
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Enfermera het volgende:
Ohja idd Coco, das waar. Ja jij weet er meer van inmiddels he :+
Ja, je krijgt nl die kousen ook aan na je ks, dus het heeft schijnbaar een preventieve werking :)

Whaha ja. Cravings :')
For real? Ik heb die dingen niet gehad na de ks. Wel de eerste dagen erna moeten prikken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hungerer ftw :D Ik ken het wel. Laatst moest ik erwtensoep hebben. MOEST.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Degene die later profvoetballer(ster) wordt. ;)
Haha :D Of bokser :+
pi_131760138
rossdale en Bubs gefeliciteerd *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131761008
Rossdale van harte met jullie zoon! Gaat het weer een beetje met je vrouw?

Bubs, daar is je meisje eindelijk! Gefeliciteerd!

Nikki, weet jij niet hoe de babies liggen? Ze hebben allebei een eigen placenta toch? Dan kunnen ze niet van plek wisselen, dus dan kan je er bij een echo makkelijk achterkomen wie je voelt...
Lotte!
Noah!
pi_131761080
Bubs gefeliciteerd!!!! *O*
Tralalalaaa
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:39:13 #196
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131761390
Kim, wat echt wordt het dan he, met naam en al O+. Was je echo leuk? Wij hebben de jongensnaam ook al definitief en de meisjesnaam 99% zeker. Soms noem ik baby al even bij een van die namen en dan word ik helemaal blij en verliefd.

Kursor :* ik duim voor een goede echo donderdag! En ook voor kwisted! Heel begrijpelijk dat het een stempel drukt op je huidige zwangerschap ik durf ook pas sinds kort een beetje te genieten :@

Coco had jij al een echo gehad eigenlijk? [/zeef]
KuikenGuppy
pi_131761851
ik wil ook een naam -O- Vent is compleet inspiratieloos, als ie een namenlijstje ziet, noemt ie alleen de meest absurde dingen op. En daardoor "durf" ik mijn voorkeurslijstje niet aan hem te geven. Omdat ie toch niet serieus mee om lijkt te gaan..

o|O
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 23:38:35 #198
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_131764731
Bedankt iedereen en gefeliciteerd Bubs!

Indien het met mijn vriendin en de kleine goed blijft gaan is er een kans dat ze over een dag of 2 al naar huis mogen. Dan zou alles mee moeten zitten, maar wie weet O+ Ik kan het me niet voorstellen dat iemand zo snel na een keizersnee al naar huis kan. Is een dag of 5 niet minimaal? :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_131764831
Ik zal mijn lief zeggen dat hij meer geduld moet hebben :+ .

Ikke, is toch fijn als de kamer al af is. Voor hetzelfde geld (dat hoop ik natuurlijk niet :o ), krijg je klachten later in de zwangerschap waardoor je dit soort dingen niet meer kan doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:21 schreef Mabawa. het volgende:
Ik voelde baby zelf met ongeveer 15 weken maar vriendlief pas met 24 weken. Deels door ongeduld en deels door buikvetjes en voorliggende placenta misschien :D
Het zwembandje zal inderdaad niet meehelpen :D

Kursor, ik duim ook!

Nikki, tof is dat hè. Ik voel Zwelgje ook steeds beter, eerst toch nog wat onduidelijk of ik nu darmen of baby voelde, maar nu zijn het duidelijk schopjes.

Kim, wat leuk! Nu echt zekers te weten een dame *O* .
En ook al een naam, dat is wel echt tof!
(wij hebben de eerste naam al wel, maar ik wil graag vernoemen en vriend vindt het niet zo nodig. Die wilde alleen naar zichzelf vernoemen als het een jongen was :') .)

Momo, dat lijkt me ook wel frustrerend. Leuk als je grapjes kan maken over de naam, maar er moet uiteindelijk ook een echte naam gekozen worden. Of je zegt hem dat als hij niet met goede namen komt, jij zelf wel kiest :D .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_131765197
En nog even spam voordat ik echt ga slapen: het begin van het mutsje is er *O* na nog vier keer opzetten en twee keer de draad breken. Ik hoop dat het er nog een beetje fatsoenlijk uit gaat zien uiteindelijk..

Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')