Aiiiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]ja ach het is bij voorbaat meestal al duidelijk dat het niet normaal is
Mijn man zei gister nog dat hij na deze zwangerschap echt niet kon volhouden dat ik geen last van hormonen heb gehad
Als je mn kind maar niet opeet!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:26 schreef ikke_84 het volgende:
mabawa ik zie nu pas de tekst onder aan jou reactie's!! Nou heb ik lekkere trek
Heeft volgens mij niks te maken met het vasthouden van vocht, maar zwangerschap in het algemeen geeft een verhoogde kans op trombose (zie spoiler voor -heel- medische blabla).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:58 schreef Enfermera het volgende:
Musique pff dat was ook een bezoekje van niks dan..Was dat een second opinion of niet? Zit je nu wel onder controle bij een arts bij je in de buurt of niet?
Fijn dat iig alles vergoed wordt.
Nouja, opzich geen rare gedachte; je kan natuurlijk meer vocht vasthouden in je zwangerschap en daardoor wellicht verhoogde kans op trombose.. dus better safe than sorry!![]()
DjMomo oh zonde van dat shirtje zegDat doet je hormonen idd geen goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sowieso licht verhoogde kans op trombose i.c.m. het lang stilzitten in het vliegtuig lijkt me de voornaamste reden voor het aanraden van steunkousen.
Al weet ik eigenlijk niet of die kousen ook een preventieve werking hebben.
Kwis, hier draaien de duimen in ieder geval hard! Ook voor jou, Kursor!
En natuurlijk ook voor iedereen die wel wat extra draaiende duimen kan gebruiken
Kim, super dat de pretecho zo'n succes was
En Nikkie, leuk idd, die plopjesLijkt me bij een tweeling extra bijzonder
Wie van de twee voel je nou?
Enf, goed bezig met die lekkere trek![]()
![]()
Degene die later profvoetballer(ster) wordt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
En Nikkie, leuk idd, die plopjesLijkt me bij een tweeling extra bijzonder
Wie van de twee voel je nou?
For real? Ik heb die dingen niet gehad na de ks. Wel de eerste dagen erna moeten prikken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef Enfermera het volgende:
Ohja idd Coco, das waar. Ja jij weet er meer van inmiddels he
Ja, je krijgt nl die kousen ook aan na je ks, dus het heeft schijnbaar een preventieve werking
Whaha ja. Cravings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hungerer ftwIk ken het wel. Laatst moest ik erwtensoep hebben. MOEST.
Hahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef _NIKKI_ het volgende:
Degene die later profvoetballer(ster) wordt.Of bokser
![]()
Het zwembandje zal inderdaad niet meehelpenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:21 schreef Mabawa. het volgende:
Ik voelde baby zelf met ongeveer 15 weken maar vriendlief pas met 24 weken. Deels door ongeduld en deels door buikvetjes en voorliggende placenta misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |