quote:
Ik vond het wel tof dat jij gisternacht heel nuchter over je familie-uitje zat te praten terwijl hier de 'shit aan was'.quote:Op maandag 30 september 2013 15:12 schreef arjan1112 het volgende:
ik moet bijna gaan.. schoenen aantrekken enz.. auto starten.. whaha
Nee, hoezo?quote:Op maandag 30 september 2013 15:15 schreef arjan1112 het volgende:
heeft whiskas je al vastgebonden enzo ?
Jij kijkt wat af!quote:Op maandag 30 september 2013 14:18 schreef Karina het volgende:
Hola
Ik ben kapot, beetje te weinig geslapen. Op de bank liggen en The Mentalist kijken denk ik.
Ga ga ga.quote:Op maandag 30 september 2013 16:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik beuk jullie allebei. Als het niet koud was.
Een leukequote:Op maandag 30 september 2013 16:08 schreef Specularium het volgende:
Corrie heeft mij weer een note gegeven zie ik.
Corrie,.
Oh. Nou het ligt eraan of Whiskas zich hier nog durft te vertonen.quote:Op maandag 30 september 2013 16:49 schreef Karina het volgende:
Verbaal vuurwerk Latert al weet ik niet wat Peun verder nog heeft uitgespookt met zijn strijker
Ik vrees dat ze er straks gewoon is.quote:Op maandag 30 september 2013 16:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh. Nou het ligt eraan of Whiskas zich hier nog durft te vertonen.
Oh die was valsquote:Op maandag 30 september 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het probleem ja
Nah ik zal je niet verder plagenIk ga wat eten. Laters.
En ik moet ook nog de allerlaatste aflevering Breaking Bad kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze er straks gewoon is.
Maar gelukkig is VI.
VI,.
Die Walter zal wel dood gaan.quote:Op maandag 30 september 2013 17:04 schreef Latert het volgende:
[..]
En ik moet ook nog de allerlaatste aflevering Breaking Bad kijken.
Gelukkig, ik dacht even dat je ongegeneerd zat te spoileren.quote:Op maandag 30 september 2013 17:05 schreef Specularium het volgende:
Ik heb dat hele laatste seizoen nog niet gezien trouwens.
Waarom zou ik dat niet durven?quote:Op maandag 30 september 2013 16:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh. Nou het ligt eraan of Whiskas zich hier nog durft te vertonen.
Kweenie, bang voor vuurwerk?quote:Op maandag 30 september 2013 17:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet durven?
Ik had honger, de nasi die ik had gemaakt smaakte prima trouwens. En ik eet ook weleens later hoor. Maar ik stierf van de honger.quote:
Wel vaak jaquote:Op maandag 30 september 2013 17:21 schreef Tem het volgende:
Iedere keer om 17:00 heb je honger. Geeft niets.
Ik las het net ja, ga ik ook kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 17:24 schreef Tem het volgende:
Morgen is die docu over de Ankers en Robert M. Ik ga wel kijken ook al weet ik dat het niet goed voor me is.
De smurrie was van Go-Tan, groente en rijst en kip door elkaar en dan dat spul erdoor. Tadaa!quote:Op maandag 30 september 2013 17:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Welk kant en klaar pakje nasi was het?
dus gister en vandaag nasi?quote:Op maandag 30 september 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die. Ik heb ook nog mix voor kip iets. Maak ik een andere keer.
Viel best mee hoor, maar ik ben al lang blij als ik zelf iets maak in plaats van het helemaal kant en klaar te kopen.quote:
Mijn moeder denkt tof te doen met bami maken.quote:Op maandag 30 september 2013 17:30 schreef Tem het volgende:
Mijn moeder maakte vroeger ook zelf nasi, niet te buizen.
Voor mijn schermpje schat, erachter is niet handigquote:Op maandag 30 september 2013 17:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bekkie he achter je schermpje.
ja en daar dan chocolade overheen gieten zekerquote:Op maandag 30 september 2013 18:27 schreef Specularium het volgende:
HET ZIJN KRUIDNOTEN.
Dit zijn pepernoten.
[ afbeelding ]
Nee, de jouwe?quote:Op maandag 30 september 2013 18:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is jouw moeder een beetje lekker?
Het was vroeger best teleurstellend als er gezegd werd dat je pepernoten kreeg, en ze vervolgens met die taaie kutdingen aan kwamen zetten.quote:Op maandag 30 september 2013 18:27 schreef Specularium het volgende:
HET ZIJN KRUIDNOTEN.
Dit zijn pepernoten.
[ afbeelding ]
Wat stel jij lastige vragen zeg. Ik ben hier voor een beetje chitchat en een ruig imago.quote:Op maandag 30 september 2013 18:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat je vader geen smaakt heeft?
Misschien viel zijn vader juist op haar innerlijk?quote:Op maandag 30 september 2013 18:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat je vader geen smaakt heeft?
quote:Op maandag 30 september 2013 18:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben hier voor een beetje chitchat en een ruig imago.
quote:
Ben er al zonnetje. Moest even iets doorlezenquote:Op maandag 30 september 2013 18:56 schreef Specularium het volgende:
Corrie schiet eens op, Spangas begint zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ik het hier post is ook stom bedenk ik nu, jij hebt ook gewoon een ABO. naja.
Weer even op pad.![]()
Dan ga jij volgende week een keer helemaal los ja?quote:
Hoezo volgende week pas? Ik zat net hardop met het Spangasliedje mee te zingen hoorquote:Op maandag 30 september 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ga jij volgende week een keer helemaal los ja?
Met je 'vanavond doe ik rustig hoor' gedrag.
Spangas, als er een keer een schoolshooting ergens moet gebeuren...quote:Op maandag 30 september 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo volgende week pas? Ik zat net hardop met het Spangasliedje mee te zingen hoor
Dat spook vermoordt ze allemaal zo meteen. Oh verkeerde topic.quote:Op maandag 30 september 2013 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Spangas, als er een keer een schoolshooting ergens moet gebeuren...
Jij zeurde om foto's. Is het weer niet goed.quote:Op maandag 30 september 2013 19:02 schreef Specularium het volgende:
Liesje denkt gewoon aan mij op vakantie.
quote:Op maandag 30 september 2013 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Specularium
[Leuk kiekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Waarom ik het hier post is ook stom bedenk ik nu, jij hebt ook gewoon een ABO. naja.
Weer even op pad.
Je HOEFT echt niet te kijken. Ik kijk nu al ruim een maand niet meer, en het bevalt prima zo.quote:Op maandag 30 september 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Zo geen zin in. Ik ga wat lekkers erbij pakken misschien helpt het.
Door jou heb ik Season in the abyss opgezet.quote:Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig is DWDD vandaag complete apentering.
Lekker ergeren Latert. Heeerlijk.quote:Op maandag 30 september 2013 19:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Je HOEFT echt niet te kijken. Ik kijk nu al ruim een maand niet meer, en het bevalt prima zo.
Op Decade of Agression (live) zijn die SITA nummers nog beter.quote:Op maandag 30 september 2013 19:23 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Door jou heb ik Season in the abyss opgezet.
DWDD is niet gewoon ergernis meer, ik krijg er moordneigingen van.quote:Op maandag 30 september 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker ergeren Latert. Heeerlijk.
Ja die heb ik. War ensemblequote:Op maandag 30 september 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op Decade of Agression (live) zijn die SITA nummers nog beter.
Ik reageer dat allemaal af op Corrie.quote:Op maandag 30 september 2013 19:25 schreef Latert het volgende:
[..]
DWDD is niet gewoon ergernis meer, ik krijg er moordneigingen van.
Wat hadden we nou afgesproken?quote:Op maandag 30 september 2013 19:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik reageer dat allemaal af op Corrie.
Zo ken ik je weer, lekker dwars en gemeen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan conventies.
Ik denk het niet, is mannenmuziek. Voorhoofd vindt het ook niets denk ik.quote:Op maandag 30 september 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
Die muziek waar jullie het over hebben, zeker niks voor mij he?
Was ik al bang voor jaquote:Op maandag 30 september 2013 19:33 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik denk het niet, is mannenmuziek. Voorhoofd vindt het ook niets denk ik.
Hier staan weer ongeveer 10 deuren open.quote:Op maandag 30 september 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Als vind ik een keihard nummer af en toe wel lekker. Maar niet de hele avond.
Maar je bent heus wel voor Ajax morgen, stiekem.quote:Op maandag 30 september 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteraard maar dan blijft mijn opmerking staan.
Af en toe een soulnummer tussendoor is wel lekkerquote:Op maandag 30 september 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier staan weer ongeveer 10 deuren open.
quote:Op maandag 30 september 2013 19:36 schreef Kentoet het volgende:
Ik hoop altijd dat ajax verliest, maakt niet uit tegen wie.
Want een bekerfinale met heel matig voetbal is leuk om te zien?quote:Op maandag 30 september 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Flauw Kentoet. Als een Nederlandse club speelt ben ik altijd daarvoor, al is het Fyenoord.
Ja kan ik niets aan doen, ook al is het tegen Duitsers.quote:Op maandag 30 september 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Flauw Kentoet. Als een Nederlandse club speelt ben ik altijd daarvoor, al is het Fyenoord.
Als een NL ploeg tegen een buitenlandse ploeg speelt maakt het me niet uit hoor. Dan ben ik toch voor de NL ploeg.quote:Op maandag 30 september 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want een bekerfinale met heel matig voetbal is leuk om te zien?
Oh hier is geen Plus. Alleen een stomme kleine AH. Die trouwens ook geen chocoladepepernoten had.quote:Op maandag 30 september 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oke is de Euroshopper van de Plus.
Sommige dingen zijn goed sommige dingen voegaids.
Is dat op chic-heid? Dan woon ik op standquote:Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
een grote AH is te sjiek voor deze buurt schat,dat is het
Ik lul maar watquote:Op maandag 30 september 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat op chic-heid? Dan woon ik op stand
Er zijn toch wel meer supermarkten in de buurt?quote:Op maandag 30 september 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh hier is geen Plus. Alleen een stomme kleine AH. Die trouwens ook geen chocoladepepernoten had.
Jammerquote:Op maandag 30 september 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lul maar watHier zijn geen grote panden in de buurt ik denk dat dat eerder de reden is.
Niet echt heel dichtbij op loopafstand. Wel nog een AH redelijk in de buurt die is ietsjes groter en een nog iets grotere stukje verder.quote:Op maandag 30 september 2013 20:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer supermarkten in de buurt?
In Tilburg had ik een AH en een nettorama op 3 minuten lopen, een lydl op 6 minuten lopen en een c1000 op 5 minuten fietsen. Maar ik ging altijd naar de AH eigenlijk...quote:Op maandag 30 september 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet echt heel dichtbij op loopafstand. Wel nog een AH redelijk in de buurt die is ietsjes groter en een nog iets grotere stukje verder.
quote:
AH heeft hier denk ik een monopolie of zo, de enige andere supermarkt die nog redelijk in de buurt is, is een Dirk vd Broek maar dat is al weer een stuk verder van mij vandaan.quote:Op maandag 30 september 2013 20:36 schreef Latert het volgende:
[..]
In Tilburg had ik een AH en een nettorama op 3 minuten lopen, een lydl op 6 minuten lopen en een c1000 op 5 minuten fietsen. Maar ik ging altijd naar de AH eigenlijk...
Deze, gewoon standaardassortiment.quote:Op maandag 30 september 2013 20:41 schreef arjan1112 het volgende:
pizza van de ah goed ?
mja het zal wel
Is die maar 1 euro ja?quote:Op maandag 30 september 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze, gewoon standaardassortiment.
[ afbeelding ]
Plus heeft geen goedkope huismerkpizza's.quote:Op maandag 30 september 2013 20:45 schreef arjan1112 het volgende:
Zijn die lekkerder dan die van de plus ? die zijn namelijk niet te vreten
Soms wel soms nietquote:Op maandag 30 september 2013 20:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want jij bent hard 2 get natuurlijk.
Zijn altijd van die vuige dunne bodems.quote:Op maandag 30 september 2013 20:48 schreef arjan1112 het volgende:
behalve misschien die die bij het vlees leggen ofzo, van die verse, maar die heb ik nog nooit geprobeerd
Die zijn lekker. maar wel duur. Dat zijn die waar een zakje olijfolie en wat groenvoer los bij zit.quote:Op maandag 30 september 2013 20:48 schreef arjan1112 het volgende:
behalve misschien die die bij het vlees leggen ofzo, van die verse, maar die heb ik nog nooit geprobeerd
Maar die zijn wel lekker slap, niet van die keiharde dingen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn altijd van die vuige dunne bodems.
Nu doe je teveel je best.quote:Op maandag 30 september 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar die zijn wel lekker slap, niet van die keiharde dingen.
Jij hebt in dit topic weleens gezegd dat je hem slap in de mond neemt.quote:Op maandag 30 september 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Specularium is gewoon een vies ventje.
Wacht, zeg je nu dat jij hem slap in je mond hebt genomen? Ineens?quote:Op maandag 30 september 2013 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij hebt in dit topic weleens gezegd dat je hem slap in de mond neemt.
En dan heb ik het ineens gedaan?
Hij viel er zo ineens in, denk ikquote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht, zeg je nu dat jij hem slap in je mond hebt genomen? Ineens?
Nee, niet eensquote:
Nee joh... alleen pizza's zoals Domino's mogen slap zijn. Diepvriespizza's, en vooral die met dunne bodem, moeten gewoon krokant zijn. Ik laat ze meestal 2 minuten langer in de oven liggen dan op het pak staat.quote:Op maandag 30 september 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar die zijn wel lekker slap, niet van die keiharde dingen.
En ze hoeven ook maar heel kort in de oven.
Nee dit zijn geen diepvriespizza's die ik bedoel, dat zijn verse. Diepvries moet wel hard zijn ja.quote:Op maandag 30 september 2013 21:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee joh... alleen pizza's zoals Domino's mogen slap zijn. Diepvriespizza's, en vooral die met dunne bodem, moeten gewoon krokant zijn. Ik laat ze meestal 2 minuten langer in de oven liggen dan op het pak staat.
Wat een topicquote:
Ik heb sinds kort zo'n speciale plaat voor in de oven, dan zouden ze knapperiger moeten worden.quote:Op maandag 30 september 2013 21:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee joh... alleen pizza's zoals Domino's mogen slap zijn. Diepvriespizza's, en vooral die met dunne bodem, moeten gewoon krokant zijn. Ik laat ze meestal 2 minuten langer in de oven liggen dan op het pak staat.
Dan moet je wachten tot het niet zo slapperig is...ik heb nog wel een ovenplaat voor je.quote:Op maandag 30 september 2013 21:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik val nooit zomaar ergens in.
Moet wel een beetje proppen soms ook nog.
Ik zag het welquote:
Nee schat doe maar niet.quote:Op maandag 30 september 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal ik het eens terugzetten? [ afbeelding ].
Doen, ik had het gemist.quote:Op maandag 30 september 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal ik het eens terugzetten? [ afbeelding ].
Wel lieve of leuke dan he?quote:Op maandag 30 september 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
Nee hoor, doe ik niet, ga je wel zometeen 43 notes geven.
Soave klinkt als een homo.quote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Tem had wel gelijk, de Soave is erg lekker. Zit een lekker smaakje aan.
De wat????quote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Tem had wel gelijk, de Soave is erg lekker. Zit een lekker smaakje aan.
Oh daar heb ik geen verstand van, ik drink maar 2 soorten witquote:Op maandag 30 september 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wijn
Ik schrok me kapot weerJUICHE!
quote:Op maandag 30 september 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen verstand van, ik drink maar 2 soorten wit
Ik ben vrij hequote:
Oh het is wit...droog? dan ga ik het wel uitproberen.quote:
Nee, doe maar nietquote:Op maandag 30 september 2013 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga deze niet inkoppen hoor.
Ja. Ik koop meestal de huiswijn maar Tem kwam met deze, best lekker, zit wat meer smaak aan.quote:Op maandag 30 september 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh het is wit...droog? dan ga ik het wel uitproberen.
Ik heb nog Baileys met jaffa-cakesmaakquote:Op maandag 30 september 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wodka is ook lekker en mensen uit Frankrijk ook
Bailey vind ik te zoet. Gin-tonic is wel lekker.quote:Op maandag 30 september 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog Baileys met jaffa-cakesmaaken anders een fles gin.
Over mensen uit Frankrijk kan ik weinig zeggen...Italianen daarentegen....
Die tonic mis ik inderdaad, morgen maar eens meenemen, en wat limoenen voor erbij.quote:Op maandag 30 september 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Bailey vind ik te zoet. Gin-tonic is wel lekker.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wacht even? Je wil geen seks met je vriend waar je helemaal gek op bent maar je pijpt wel een van zijn vrienden in de kou?
Cognac ook niet, maar dat vind ik meer voor als het echt weer koud is.quote:Op maandag 30 september 2013 21:21 schreef Drugshond het volgende:
Ach al die mixjes zijn leuk. Met whisky hoef je niet te mixen.
Ice Tea, wijvendrankje.quote:Op maandag 30 september 2013 21:20 schreef Specularium het volgende:
Ice Tea met citroen, voor het fruit.
Op een gegeven moment dacht ik wel: is dit wel echt...quote:Op maandag 30 september 2013 21:21 schreef Latert het volgende:
Ik ben nog steeds dat topic aan het lezen![]()
Die TS
[..]
dat hangt wel van de wiskey afquote:Op maandag 30 september 2013 21:21 schreef Drugshond het volgende:
Ach al die mixjes zijn leuk. Met whisky hoef je niet te mixen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2013 21:28:03 ]
Opzich best wel terecht om dat te denken....quote:Op maandag 30 september 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Op een gegeven moment dacht ik wel: is dit wel echt...
quote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Vanesaxox het volgende:
Ik had met hem afgesproken en hij wou dat ik hem ging pijpen maar ik wou dat niet en wou dus met hem afspreken en zeggen dat ik geen seks meer met hem wou enzo omdat ik een vriend had en toen heb ik hem gepijpt maar dat was per ongeluk want ik wou het niet.
Ik wil gewoon niet geloven dat dit echt is, dan lijkt het net of zulke mensen niet bestaan.quote:Op maandag 30 september 2013 21:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Opzich best wel terecht om dat te denken....
[..]
Je kan van onverstandig beter verstandig maken...quote:Op maandag 30 september 2013 21:29 schreef Drugshond het volgende:
Poll: Bij welk weer is een blowjob onverstandig ?
• Als het min 30 graden is.
• Als het onweert (stel dat hij inslaat).
• Als er 30 cm sneeuw op ligt.
• Bij windkracht 12. Flapper de flap.
• Bij een regenboog.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
In dat geval als het onweert...dan slaat ie bij mij in elk geval niet in....oh wacht, wel dusquote:Op maandag 30 september 2013 21:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Je kan van onverstandig beter verstandig maken...
Als je een beugel draagt, lijkt me ook niet heel verstandig.quote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef Tem het volgende:
Ik mis de optie: In de bosjes tussen de brandnetels.
Of een herpes opstoot op 1 van beide lichaamsdelenquote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je een beugel draagt, lijkt me ook niet heel verstandig.
Ik denk willekeurige weersomstandigheidquote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik snap de regenboog niet echt in dat rijtje.
Mits besneden, misschien.quote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pot met goud lijkt me juist wel handig, daarna of zo.quote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja of onbesneden...maar daarna niet meer.quote:
Royale beloningquote:Op maandag 30 september 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Pot met goud lijkt me juist wel handig, daarna of zo.
Kwam ik ook achter, had beter 4 oplossingen kunnen bedenken.quote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
*auw*quote:Op maandag 30 september 2013 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat is er mis met een comfortabel 1.80x2.m bedquote:Op maandag 30 september 2013 21:34 schreef Specularium het volgende:
Gewoon hete wc seks in een vuige disco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |