quote:
Ik vond het wel tof dat jij gisternacht heel nuchter over je familie-uitje zat te praten terwijl hier de 'shit aan was'.quote:Op maandag 30 september 2013 15:12 schreef arjan1112 het volgende:
ik moet bijna gaan.. schoenen aantrekken enz.. auto starten.. whaha
Nee, hoezo?quote:Op maandag 30 september 2013 15:15 schreef arjan1112 het volgende:
heeft whiskas je al vastgebonden enzo ?
Jij kijkt wat af!quote:Op maandag 30 september 2013 14:18 schreef Karina het volgende:
Hola
Ik ben kapot, beetje te weinig geslapen. Op de bank liggen en The Mentalist kijken denk ik.
Ga ga ga.quote:Op maandag 30 september 2013 16:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik beuk jullie allebei. Als het niet koud was.
Een leukequote:Op maandag 30 september 2013 16:08 schreef Specularium het volgende:
Corrie heeft mij weer een note gegeven zie ik.
Corrie,.
Oh. Nou het ligt eraan of Whiskas zich hier nog durft te vertonen.quote:Op maandag 30 september 2013 16:49 schreef Karina het volgende:
Verbaal vuurwerk Latert al weet ik niet wat Peun verder nog heeft uitgespookt met zijn strijker
Ik vrees dat ze er straks gewoon is.quote:Op maandag 30 september 2013 16:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh. Nou het ligt eraan of Whiskas zich hier nog durft te vertonen.
Oh die was valsquote:Op maandag 30 september 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was dat het probleem ja
Nah ik zal je niet verder plagenIk ga wat eten. Laters.
En ik moet ook nog de allerlaatste aflevering Breaking Bad kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze er straks gewoon is.
Maar gelukkig is VI.
VI,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |