quote:Op zondag 29 september 2013 22:00 schreef MrSweets het volgende:
http://breakingbadcountdown.com/
5 uurtjes bitchhhesss!
Die staat er voor 5u op, dus dat moet je wel lukken.quote:Op zondag 29 september 2013 22:00 schreef PowerPants het volgende:
Ik moet om 10:00 op werk zijn Hoelaat zou de versie online moeten staan ? Misschien dat ik dan kan opstaan download binnenhalen ondertussen douchen eten etc en dan kijken.
Bevat geen Felina-beelden, is alleen een compo met mooi muziekje naar aanloop van Felina.quote:Op zondag 29 september 2013 22:04 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
https://twitter.com/searc(...)cometoanend&src=hash
En de preview wordt gewoon overgeslagen hier![]()
Nice dat gaat het dan worden, Heb geen zin om te gaan werken terwijl ik helemaal zit te hypen om BB te zien terwijl de halve wereld het al gezien heeft.quote:Op zondag 29 september 2013 22:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Die staat er voor 5u op, dus dat moet je wel lukken.
Wauw, superpreview.quote:Op zondag 29 september 2013 22:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Bevat geen Felina-beelden, is alleen een compo met mooi muziekje naar aanloop van Felina.
En dat gaat sowieso Trending worden, moet dus ook Twitter mijden als de pest.
Kippenvelquote:Op zondag 29 september 2013 22:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Bereid je voor
Bevat geen beelden uit Felina, overigens
Het is niet eens expres! Haha! Wel gaaf.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 22:13 schreef Me_Wesley het volgende:
En dan te bedenken dat ik deze serie in eerste instantie na 2 afleveringen uit had gezet.
Ik ga slapen, tot morgenmiddag allen!
Dan heb je ook het tussenjaar niet meegemaakt. Ik ben er nog niet over uit of dat een gemis is, of niet...quote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is niet eens expres! Haha! Wel gaaf.
Kan ik met jullie gaan meegenieten van het slot
Proostquote:Op zondag 29 september 2013 22:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik drink lekker een biertje om de spanning te sussen.
Ik heb morgen om 11 uur college. Wekker zetten, downloaden, kijken -> internet op.quote:Op zondag 29 september 2013 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk dat de meeste hier wel even moeten oppassen met het spoileren straks. Zou me niks verbazen als je om 8 uur al topics in KLB hebt met JESSE GING DOOD J!IO@#D!
Als ik zo ga slapen kom ik niet meer in dit topic noch facebook tot ik de aflevering gezien hebquote:Op zondag 29 september 2013 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk dat de meeste hier wel even moeten oppassen met het spoileren straks. Zou me niks verbazen als je om 8 uur al topics in KLB hebt met JESSE GING DOOD J!IO@#D!
Als ik morgenochtend niet kan kijken omdattie te laat binnen is, dan kom ik de rest van de werkdag niet op internet. En de treinreis terug gaat met oortjes in.quote:Op zondag 29 september 2013 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga gewoon niet op FOK! kijken ook niet op facebook voordat ik de aflevering heb gekekenquote:Op zondag 29 september 2013 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Met die gedachte haal ik dit topic nu idd maar weer even uit mijn MyATquote:Op zondag 29 september 2013 22:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Oh ok, "vroeger" duurde het altijd een tijdje voordat de web-dl er was, soms zelfs tot dinsdag. Zal morgenochtend even kijken dan, kan ik 'm direct aanzetten als ik thuiskom. Scheelt weer 10 minuten downloaden.quote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
lol die is s,morgens al te vinden hoor
Eensquote:Op zondag 29 september 2013 22:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ben aan de ene kant wel super blij dat ik 'bij' ben en dat ik deze hele zenuwslopende heisa mee mag makenis toch veel vetter als je er echt bij bent geweest zeg maar. Vriend van me moet heel seizoen 5 nog zien en ik zit natuurlijk de hele tijd te zeggen hoe vet het is en dat alle BB'ers helemaal lyrisch zijn enzo
Is mijn ervaring eigenlijk ookquote:Op zondag 29 september 2013 22:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh ok, "vroeger" duurde het altijd een tijdje voordat de web-dl er was, soms zelfs tot dinsdag. Zal morgenochtend even kijken dan, kan ik 'm direct aanzetten als ik thuiskom. Scheelt weer 10 minuten downloaden.
Oh my god ja. Alle kanalen op televisie wereldwijd BB uitzendenquote:Op zondag 29 september 2013 22:31 schreef TwyLight het volgende:
Het was nog leuker geweest als de hele wereld gewoon op het zelfde tijdstip live kon kijken. Maar nee, dat kan blijkbaar in 2013 nog niet
Zolang iedereen z'n bek dan maar houdt. Anders ga ik met ricine strooien.quote:Op zondag 29 september 2013 22:32 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Er zou een BB feestje moeten zijn met de laatste aflevering op een groot scherm.
Ik zou dood gaan dusquote:Op zondag 29 september 2013 22:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zolang iedereen z'n bek dan maar houdt. Anders ga ik met ricine strooien.
quote:Op zondag 29 september 2013 22:35 schreef TwyLight het volgende:
Lost finale was nog vetter, extra extra lang
Dat was idd echt een goede aflevering man.quote:Op zondag 29 september 2013 22:35 schreef TwyLight het volgende:
Lost finale was nog vetter, extra extra lang
Breaking Bad zal ook wel slecht worden dan. Want zó slecht was de Lost finale niet, alleen was het zo enorm gehyped dat iedereen er onrealistisch hoge verwachtingen van had wat het nooit waard had kunnen maken in wat voor vorm dan ook.quote:Op zondag 29 september 2013 22:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat was idd echt een goede aflevering man.Kan me voorstellen dat het vet is om dat mee te maken maar man man man man a la Rob Geus, wat een slechte series finale was dat.
Heroes seizoen 1quote:Op zondag 29 september 2013 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
Laatste die ik herinner, die ik bewust mee maakte was of Heroes of Smallville
Absoluutquote:Op zondag 29 september 2013 22:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ben aan de ene kant wel super blij dat ik 'bij' ben en dat ik deze hele zenuwslopende heisa mee mag makenis toch veel vetter als je er echt bij bent geweest zeg maar. Vriend van me moet heel seizoen 5 nog zien en ik zit natuurlijk de hele tijd te zeggen hoe vet het is en dat alle BB'ers helemaal lyrisch zijn enzo
Tegenwoordig is dat beter maar paar jaar terug als ik dan een film al had gezien maar die ander niet dan zei ik "Oh nu opletten, dit is belangrijk" "Oh hier dit is spannend" "Wauw zag je je het?" (nadat ik al 3x zei dat je op moesten lettenquote:
Nou sorry, maar de laatste 3 seizoenen van LOST gingen echt nergens meer over. Ik persoonlijk vind het wel echt een vette serie, maar waar ging het nou eigenlijk over? Breaking Bad is veel realistischer, spannender, etc. Niet te vergelijken.quote:Op zondag 29 september 2013 22:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Breaking Bad zal ook wel slecht worden dan. Want zó slecht was de Lost finale niet, alleen was het zo enorm gehyped dat iedereen er onrealistisch hoge verwachtingen van had wat het nooit waard had kunnen maken in wat voor vorm dan ook.
Ja eens. Erg jammer.quote:Op zondag 29 september 2013 22:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heroes seizoen 1
Heroes seizoen 2 en later![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt knap hoe ze die serie verneukt hebben
Ja seizoen 4 en 5 hadden niet gehoeven idd, maar het blijft mijn favoriete serie ooitquote:Op zondag 29 september 2013 22:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou sorry, maar de laatste 3 seizoenen van LOST gingen echt nergens meer over. Ik persoonlijk vind het wel echt een vette serie, maar waar ging het nou eigenlijk over? Breaking Bad is veel realistischer, spannender, etc. Niet te vergelijken.
Jaquote:Op zondag 29 september 2013 22:31 schreef TwyLight het volgende:
Het was nog leuker geweest als de hele wereld gewoon op het zelfde tijdstip live kon kijken. Maar nee, dat kan blijkbaar in 2013 nog niet
quote:Op zondag 29 september 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
We gaan te ver offtopicgraag weer over Breaking Bad.
gr gr
zwarte mod
HAHA nice.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I AM THE ONE WHO MODS
[..]
[ afbeelding ]
I AM THE ONE WHO MODS
[..]
[ afbeelding ]
I AM THE ONE WHO MODS
Vind ik ookquote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef TwyLight het volgende:
Er is weinig nog te zeggen idd, gewoon een beetje SC'en terwijl we wachten
Ik zag van de week mijn pa zonder zijn kunstgebit in op bed liggen.. en hij bewoog zijn mond wat raar.. het was net Hector Salamancaquote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Vind ik ookik werk als secretaresse trouwens en ik mag gewoon dragen wat ik wil, dus ik ga een keer als ik aan de balie zit mijn Breaking Bad hoodie aandoen (Heisenberg) en dan kijken hoeveel patiënten er wat van zeggen
Weet je zeker dat "dragen wat je wil" betekent wat je denkt dat het betekent?quote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Vind ik ookik werk als secretaresse trouwens en ik mag gewoon dragen wat ik wil, dus ik ga een keer als ik aan de balie zit mijn Breaking Bad hoodie aandoen (Heisenberg) en dan kijken hoeveel patiënten er wat van zeggen
3:00 tot 4:00quote:Op zondag 29 september 2013 22:48 schreef superdrufus het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd wordt Breaking Bad eigenlijk uitgezonden op AMC?
quote:Op zondag 29 september 2013 22:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga wel opblijven. En als ik na BrBa nog niet moe ben pak ik ook gelijk Homeland ff mee
Nou, als ik in een minirokje en lage decollete aan kom zetten sturen ze me naar huis. Maar een hoodie mag altijd.quote:Op zondag 29 september 2013 22:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Weet je zeker dat "dragen wat je wil" betekent wat je denkt dat het betekent?
Hmm okquote:Op zondag 29 september 2013 22:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou, als ik in een minirokje en lage decollete aan kom zetten sturen ze me naar huis. Maar een hoodie mag altijd.draag soms lekker sneakers met adidasvestje, heerlijk. Mijn werk is niet zo moeilijk thank god.
Nouja, ik hoef me niet heel netjes te kleden. Natuurlijk moet ik er verzorgd uitzien, en je kan er best heel verzorgd uitzien in sneakers en een hoodie. Mijn hoofd zit altijd goedquote:Op zondag 29 september 2013 22:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hmm okmeestal betekent "dragen wat je wil" wel "nette" kleding
dus geen hoodie of sneakers enzo
True.quote:Op zondag 29 september 2013 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
Mensen die niet heel hun leven om BB heen plannen!
Ik doe het sowieso met series die ik volg. Vrijdag begint bijvoorbeeld mijn favoriete serie weer (naast BB dan) en dan zodra ik thuis kom vrijdag: downloaden, kijken, en dan pas etenquote:Op zondag 29 september 2013 23:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
True.
Ik kijk BrBa OF direct om 4:15 of direct zodra ik wakker ben op maandag
mensen die niet speciaal op maandag vrij zijn voor BBquote:Op zondag 29 september 2013 23:01 schreef habitue het volgende:
mensen die niet 2 uur eerder opstaan om BB te kijken.
He, a man provides.quote:Op zondag 29 september 2013 23:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
mensen die niet speciaal op maandag vrij zijn voor BB
quote:Op zondag 29 september 2013 23:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso met series die ik volg. Vrijdag begint bijvoorbeeld mijn favoriete serie weer (naast BB dan) en dan zodra ik thuis kom vrijdag: downloaden, kijken, en dan pas eten
The fuck dudequote:Op zondag 29 september 2013 23:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Welke dan?
Mijn kalender voor oktober:
[ afbeelding ]
Heb hem vandaag pas gekeken. Leuk vrouwtje die Skye maar viel tegen ja.quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef TwyLight het volgende:
Eerste aflevering van Agents of Shield was echt emo.gif trouwens
TBBT ben ik na s5 mee gekapt. Echt saai gewordenquote:Op zondag 29 september 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb hem vandaag pas gekeken. Leuk vrouwtje die Skye maar viel tegen ja.
TBBT is weer terugen die 2 episodes waren best leuk.
Ik geef Amy de schuld..quote:Op zondag 29 september 2013 23:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
TBBT ben ik na s5 mee gekapt. Echt saai geworden
Halverwege 3e aflevering gestopt ofzo.quote:Op zondag 29 september 2013 22:55 schreef TwyLight het volgende:
Kijken jullie trouwens ook Low Winter Sun? Is de nieuwe serie van AMC. Ik volg het wel, het is ook wel vermakelijk maar komt niet in de buurt van BrBa natuurlijk
Ohhquote:Op zondag 29 september 2013 23:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Welke dan?
Mijn kalender voor oktober:
[ afbeelding ]
Als vrouw mag je dat leuk vindenquote:Op zondag 29 september 2013 23:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ohhje gaat lachen, The Vampire Diaries
![]()
en 15e begint TWD weer geloof ik
The Originals wacht ik sowieso al maanden opquote:Op zondag 29 september 2013 23:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als vrouw mag je dat leuk vinden
Deze twee nieuwe series gaan ook over vampieren
http://followmy.tv/shows/34104/The_Originals
http://followmy.tv/shows/32314/Dracula_2013
Originals begint op 4 oct dracula op 26 oct
Nerdquote:Op zondag 29 september 2013 23:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
The Originals wacht ik sowieso al maanden op
Nerdy story: ik ben naar een conventie geweest van The Vampire Diaries en sta zelfs met de hoofdrolspeler op de foto, haha! *trots is*
Dit ga ik nu doen. Tot morgen iedereen. Sterkte voor de nachtwatchers.quote:Op zondag 29 september 2013 23:01 schreef habitue het volgende:
mensen die niet 2 uur eerder opstaan om BB te kijken.
Ik hoop dat morgen eindelijk de postbode aan de deur staat met mijn breaking bad shirt, trek ik hem aan als ik hem ga kijkenquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 23:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
The Originals wacht ik sowieso al maanden op
Nerdy story: ik ben naar een conventie geweest van The Vampire Diaries en sta zelfs met de hoofdrolspeler op de foto, haha! *trots is*
Wees blij. Ik probeer de nerd in mij altijd te verbergenquote:
Neuh ik schep er juist graag over opquote:Op zondag 29 september 2013 23:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
Wees blij. Ik probeer de nerd in mij altijd te verbergen
tbbt is ook saai geworden sinds ze allemaal vriendinnen hebbenquote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik onoriginele schrijvers van de serie
Dat heb ik ook 2 jaar gespeeld en die 2 jaar krijg ik nooit meer terug. Dat was echt ongezond, soms 16 uur per dag spelen en dan als je eindelijk uitlogt beseffen dat je fucking dorst hebt omdat je al 8 uur niks gedronken hebtquote:Op zondag 29 september 2013 23:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Neuh ik schep er juist graag over opvind leuk om de reacties van mensen te peilen als ik zeg dat ik jaaaarenlang World of Warcraft gespeeld heb bijvoorbeeld
Damnquote:Op zondag 29 september 2013 23:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 2 jaar gespeeld en die 2 jaar krijg ik nooit meer terug. Dat was echt ongezond, soms 16 uur per dag spelen en dan als je eindelijk uitlogt beseffen dat je fucking dorst hebt omdat je al 8 uur niks gedronken hebt
16 uur haalde ik in het weekend op zich wel maar doordeweeks niet. Maar ik kwam wel thuis om 17.15 uur, snel eten en toen raiden tot 02.00 en om 07.00 uur ging het wekkertje weerquote:Op zondag 29 september 2013 23:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 2 jaar gespeeld en die 2 jaar krijg ik nooit meer terug. Dat was echt ongezond, soms 16 uur per dag spelen en dan als je eindelijk uitlogt beseffen dat je fucking dorst hebt omdat je al 8 uur niks gedronken hebt
Verslaafd aan Red Alertquote:Op zondag 29 september 2013 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Damn..
Ik was aardig 'verslaafd' aan Red Alert 2, maar 16 uur per dag haalde ik niet.
Ik heb vorig jaar die nieuwste expension aangeschaft maar ben na een week al gestopt, hoe fucking easy alles was op een gegeven momentquote:Op zondag 29 september 2013 23:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Verslaafd aan Red Alertdat komt niet eens in de buurt van hoe verslavend WoW is. Met Red Alert ben je gewoon klaar na een tijdje, bij WoW nooit
gelukkig ben ik al meer dan een jaar clean
Nee nee, is een lijstje die je zelf kan invullen. Lezen. Links.quote:Op zondag 29 september 2013 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is tot nu toe mag ik hopen.. of zijn dit spoilers?
Ja.quote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef drheisenberg het volgende:
komt breaking bad laaste epiesode op de britse netflix?
niet volgend jaar of zo, maar net als de andere na 1 uurtje/
Ja. Maar als ik morgen wakker word en hij staat er nog niet op, download ik hem gewoon.quote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef drheisenberg het volgende:
komt breaking bad laaste epiesode op de britse netflix?
niet volgend jaar of zo, maar net als de andere na 1 uurtje/
Cocoquote:
Nee, staat het online?quote:Op zondag 29 september 2013 23:52 schreef Daskaar het volgende:
hebben jullie bitches Aaron Paul bij saturday night live gezien?
lol dat is precies het zelfde als wat ik gedaan hebquote:Op zondag 29 september 2013 23:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar die nieuwste expension aangeschaft maar ben na een week al gestopt, hoe fucking easy alles was op een gegeven momentniet normaal man en allemaal noobs overal
*ok dit is wel erg offtopic*
Het is beter om te zeggen "kopen bij de piratenwinkel"quote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ik denk dat je m moet downloaden op illegale wijze(mag ik dat zeggen?)
quote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef Daskaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 23:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat mag ik zeggen.
Downloaden is nog niet illegaal voor video's denk ik.quote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef Daskaar het volgende:
[..]
Welke? Die heb ik gemistquote:Op zondag 29 september 2013 23:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar die nieuwste expension aangeschaft maar ben na een week al gestopt, hoe fucking easy alles was op een gegeven momentniet normaal man en allemaal noobs overal
*ok dit is wel erg offtopic*
Dat vond ik wel grappig eigenlijkquote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk het meest slechte moment uit Breaking Bad?
Ik toch wel die episode waarin Walt en "Flynn" een nieuwe, veel te dure, flashy auto kochten en toen die dubstep muziek bij de montage die totaal niet binnen breaking bad hoorde..
Dan zakt 'ie door de vloerquote:Op maandag 30 september 2013 00:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Mart haten
Ga in bad liggen en overgiet jezelf met zoutzuur.
Die aflevering waarin Walt die vlieg ging vangen vond ik tergend langdradig en niet veel contribueren aan de plot.quote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ik toch wel die episode waarin Walt en "Flynn" een nieuwe, veel te dure, flashy auto kochten en toen die dubstep muziek bij de montage die totaal niet binnen breaking bad hoorde..
quote:Op maandag 30 september 2013 00:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat vond ik wel grappig eigenlijkhet slechtste van BrBa vond ik alle scenes met Flynn en zijn mongolen hoofd.
Elke keer als hij weer in beeld komt facepalm ik mezelf
Lydia door Todd, die's wel leuk verzonnenquote:Op zondag 29 september 2013 23:48 schreef Forbry het volgende:
Nog even voor de "deadline":
[ afbeelding ]
Allerlei soorten doden eigenlijk
True, dat was teveel en te lang.quote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Die aflevering waarin Walt die vlieg ging vangen vond ik tergend langdradig en niet veel contribueren aan de plot.
vond ik ook de eerste keer, maar de tweede keer vond ik m veeel boeienderquote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Die aflevering waarin Walt die vlieg ging vangen vond ik tergend langdradig en niet veel contribueren aan de plot.
Waarom.quote:Op maandag 30 september 2013 00:03 schreef Daskaar het volgende:
[..]
vond ik ook de eerste keer, maar de tweede keer vond ik m veeel boeiender
Je snapt em gewoon niet!!!1111einz1!!!!quote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Micson het volgende:
[..]
omdat ik niet de hele tijd wachtte op het plot, ik wilde de eerste keer weten waar het verhaal heen ging en niet een afl waar het plot stilstaat, dat was oprecht frustrerend. Maar de tweede keer kon ik gewoon kijken naar hun conversaties en acteerwerk.quote:
Vreselijk was dat ja.quote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Mexicaans intronummer was echt bagger, en sowieso zijn montages altijd kut vind ik zelf.quote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Cola ftwquote:Op maandag 30 september 2013 00:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Oh em gee. Ik begin moe te wordenmaar ik wil nog niet slapen noooooooo
quote:Op maandag 30 september 2013 00:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Oh em gee. Ik begin moe te wordenmaar ik wil nog niet slapen noooooooo
Wanneer begint het weer? Te lui om op te zoekenquote:Op maandag 30 september 2013 00:25 schreef TwyLight het volgende:
Game of Thrones duurt helaas nog vet lang tot het weer begint
Weet niet uit mn hoofd maar pas 2014quote:Op maandag 30 september 2013 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer begint het weer? Te lui om op te zoeken
Ik krijg koppijn van jouw UI.quote:Op maandag 30 september 2013 00:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Weet niet uit mn hoofd maar pas 2014
Hoewel dat fout/goed gezicht een betekenis had, vond ik het ook wel een beetje matig.quote:Op maandag 30 september 2013 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gus Fring zijn einde vond ik echt slecht gedaan. Dat zag er zo onrealistisch uit.
Ja, ik ook.. alsof ik Terminator aan het kijken was.quote:Op maandag 30 september 2013 00:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoewel dat fout/goed gezicht een betekenis had, vond ik het ook wel een beetje matig.
Ik denk (hoop) dat Gus terug komt in de spin-off met Saul.quote:Op maandag 30 september 2013 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gus Fring zijn einde vond ik echt slecht gedaan. Dat zag er zo onrealistisch uit.
Inderdaad, die 'komische noot' dat ie zijn stropdas nog zo even netjes deed terwijl zijn halve gezicht weggeblazen was vond ik helemaal niet passen bij BB.quote:Op maandag 30 september 2013 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
De enige connectie tussen Saul en Gus voor Walt was dat hij "kende iemand die iemand kende", dus denk niet dat we Gus veel gaan zienquote:Op maandag 30 september 2013 00:39 schreef ReplaR het volgende:
-
[..]
Ik denk (hoop) dat Gus terug komt in de spin-off met Saul.
Ik had echt zoiets van WTF doen ze nu met mijn serie.quote:Op maandag 30 september 2013 00:43 schreef Micson het volgende:
[..]
Inderdaad, die 'komische noot' dat ie zijn stropdas nog zo even netjes deed terwijl zijn halve gezicht weggeblazen was vond ik helemaal niet passen bij BB.
Gus heeft nog steeds een vaag verleden in Chili dat nooit verklaard is.quote:Op maandag 30 september 2013 00:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De enige connectie tussen Saul en Gus voor Walt was dat hij "kende iemand die iemand kende", dus denk niet dat we Gus veel gaan zien
Mja als Gus er in voor komt is het een side story en niet in relatie met Saul, want die twee hebben elkaar nooit ontmoet voor Waltquote:Op maandag 30 september 2013 00:46 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Gus heeft nog steeds een vaag verleden in Chili dat nooit verklaard is.
Zo denk ik er ook over. Alleen bij mij maakt het vrij weinig uit aangezien ik toch vroeg moet opstaan. Slapen en over een paar uurtjes BB tijdens het ontbijt kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
Hmm nee, ga ik niet doen.. ook al kijk ik regelmatig UFC (mma, vechtsport) tot 7 uur 's ochtends in een ruk door wil ik voor Breaking Bad gewoon scherp zijn
Je kunt toch gaan slapen en hem morgenvroeg kijken?quote:Op maandag 30 september 2013 01:25 schreef TwyLight het volgende:
Als ik hem vannacht niet kijk moet ik er morgen zo bij lopen
[ afbeelding ]
Ik ben beter in laat op blijven en er uit gaan wanneer ik er uit moet dan vroeger opstaan dan ik er eigenlijk uit moetquote:Op maandag 30 september 2013 01:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kunt toch gaan slapen en hem morgenvroeg kijken?
Dit x1000quote:Op maandag 30 september 2013 01:39 schreef OMG het volgende:
Ik kan me eigenlijk de laatste keer niet herinneren dat ik het jammer vond dat een serie stopte. Waarschijnlijk omdat 9 van de 10 series in enorme middelmatigheid eindigen.
slaapzequote:Op maandag 30 september 2013 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
Oke, ik verlaat het topic. Tot morgen (nadat ik de ep gekeken heb)
Snap hem G.quote:Op maandag 30 september 2013 01:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben beter in laat op blijven en er uit gaan wanneer ik er uit moet dan vroeger opstaan dan ik er eigenlijk uit moet
Deadwood is wel ok, ik zou eerder House of Cards aanraden, of zoals eerder genoemd The Wire als je die nog niet hebt gezien.quote:Op maandag 30 september 2013 02:42 schreef drheisenberg het volgende:
OMG
OMG, wat dacht je van:
Jericho - Firefly en DEADWOOD!??!??!?!
"oeps"quote:Op maandag 30 september 2013 02:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat, hoe is het ineens al kwart voor 3. Ik wilde helemaal niet opblijven tot die aflevering erop kwam.
Dan mis je juist de helftquote:Op maandag 30 september 2013 02:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Amerikanen hebben een 'second screen' tijdens de uitzending.
Bedoel je de Story Sync? Dat vind ik, net als tijdens The Walking Dead, juist afleiden in plaats van dat het iets toevoegd. Eigenlijk alleen leuk tijdens de reclame.quote:Op maandag 30 september 2013 02:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Amerikanen hebben een 'second screen' tijdens de uitzending.
Tenet stond die al op tpb?? Maar hij was weer verwijderd ofzoquote:Op maandag 30 september 2013 03:01 schreef TwyLight het volgende:
Nog een uur en +/- 10 minuten tot hij te downloaden is dus
Ten eerste: piratebayquote:Op maandag 30 september 2013 03:02 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
Tenet stond die al op tpb?? Maar hij was weer verwijderd ofzo
Gebeurt altijd, zijn nep.quote:Op maandag 30 september 2013 03:02 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
Tenet stond die al op tpb?? Maar hij was weer verwijderd ofzo
4:07 als je pro bent 4:30 voor noobsquote:Op maandag 30 september 2013 03:04 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wil niks lezen, wanneer is de aflevering ongeveer te downloaden?
Ik wacht wel ff op de download. Geen zin in lag en te slechte kwaliteitquote:Op maandag 30 september 2013 03:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb een werkende livestream
Mooiboy. Ik ook.quote:Op maandag 30 september 2013 03:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb een werkende livestream
Idd, kk Mercedesquote:Op maandag 30 september 2013 03:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mooiboy. Ik ook.
Maar toch zo download checken want die reclames om de 5 min zijn schijt irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Heb maar in mn browser gezoomed tot 175%quote:Op maandag 30 september 2013 03:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Ook maar afgezet, liep prima, maar kon niet fullscreen en die reclame
quote:Op maandag 30 september 2013 03:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat is het nut van deze screenshot posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ik legit ben mi mang!quote:Op maandag 30 september 2013 03:36 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wat is het nut van deze screenshot posten?
Ai ok dan mad propsquote:Op maandag 30 september 2013 03:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat ik legit ben mi mang! [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
GMTAquote:Op maandag 30 september 2013 05:54 schreef Me_Wesley het volgende:
Heb hem toch nog in de ochtend gezien. Wat een godverdomme mooi einde aan deze serie. Walt die toegeeft waar het hem nu eigenlijk om te doen was: zichzelf. Hij had eindelijk iets waar hij goed in was. En natuurlijk de slotscène, waarin hij nog afscheid kan nemen van hetgeen dat hij zo liefhad. Het ontroerde me oprecht.
Ik had me eigenlijk geen beter einde kunnen voorstellen.
Wat een watje is het ook.quote:Op maandag 30 september 2013 06:01 schreef Me_Wesley het volgende:
Jesse die eindelijk 'nee' zegt tegen Walt
En die scène bij Elliot en Gretchen was weer heerlijk Heisenbergs.
Ik vond het juist heel sterk, niet Walt het genot gunnen. Jesse wilde hartstikke graag schieten, maar Walt wilde hartstikke graag dood. Zoek het zelf maar uit, bitch!quote:Op maandag 30 september 2013 06:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een watje is het ook.
Die scène was inderdaad geniaal en typerend. Goed gevonden ook van dat geld doorsluizen.
quote:Op maandag 30 september 2013 06:07 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik vond het juist heel sterk, niet Walt het genot gunnen. Jesse wilde hartstikke graag schieten, maar Walt wilde hartstikke graag dood. Zoek het zelf maar uit, bitch!
Screencap van Badger en Skinny Pete met hun laserpennen please!quote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 30 september 2013 05:54 schreef Me_Wesley het volgende:
Heb hem toch nog in de ochtend gezien. Wat een godverdomme mooi einde aan deze serie. Walt die toegeeft waar het hem nu eigenlijk om te doen was: zichzelf. Hij had eindelijk iets waar hij goed in was. En natuurlijk de slotscène, waarin hij nog afscheid kan nemen van hetgeen dat hij zo liefhad. Het ontroerde me oprecht.
Ik had me eigenlijk geen beter einde kunnen voorstellen.
twitter:TheEclectic twitterde op maandag 30-09-2013 om 06:18:49Skylar gets lung cancer from so much smoking, starts cooking meth. Breaking Bad 2: Skysenberg reageer retweet
quote:Op maandag 30 september 2013 06:29 schreef CaptainCookie het volgende:
twitter:TheEclectic twitterde op maandag 30-09-2013 om 06:18:49Skylar gets lung cancer from so much smoking, starts cooking meth. Breaking Bad 2: Skysenberg reageer retweet
Whahaha, goede vraag!quote:
Het was jammer dat er ook nog ingezoomd werd op dat kopje. Het was al heel obvious dat er ricin in dat zakje zat, er was al eerder op gefocust. Had mooier geweest als Walt helemaal niet had gebeld.quote:Op maandag 30 september 2013 07:40 schreef Ugjerke het volgende:
Hartstikke mooi einde. Al knaagt een ding nog, als Lydia dezelfde dag al te horen krijgt dat het ricine is, kan ze toch nog makkelijk op tijd geholpen worden?
Volgens mij is dat redelijk onomkeerbaar.quote:Op maandag 30 september 2013 07:40 schreef Ugjerke het volgende:
Hartstikke mooi einde. Al knaagt een ding nog, als Lydia dezelfde dag al te horen krijgt dat het ricine is, kan ze toch nog makkelijk op tijd geholpen worden?
Brock kreeg een kleinere dosis, dus een grotere dosis is denk ik niet meer helpbaar.quote:Op maandag 30 september 2013 07:40 schreef Ugjerke het volgende:
Dat was Lily of the Valleyquote:Op maandag 30 september 2013 07:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Brock kreeg een kleinere dosis, dus een grotere dosis is denk ik niet meer helpbaar.
Dat was niet de indruk die ik kreeg toen Brock ziek was.quote:Op maandag 30 september 2013 07:43 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Volgens mij is dat redelijk onomkeerbaar.
Ohja. Oeps.quote:Op maandag 30 september 2013 07:44 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Dat was Liley of the Valley.
Ah, die is wel dood.quote:Because the symptoms are caused by failure to make protein, they emerge only after a variable delay from a few hours to a full day after exposure. An antidote has been developed by the UK military, although it has not yet been tested on humans.[6][7] Another antidote developed by the U.S. military has been shown to be safe and effective in lab mice injected with antibody-rich blood mixed with ricin, and has had some human testing.[8] Symptomatic and supportive treatment are available. Long term organ damage is likely in survivors. Ricin causes severe diarrhea and victims can die of shock. Death typically occurs within 3–5 days of the initial exposure.[9]
En dan post je hierquote:Op maandag 30 september 2013 07:46 schreef verdacht.individu het volgende:
Pfff komt er een gozer naast me zitten in de trein. Met tablet en breaking bad finale erop. Wil hem zo nog zelf kijken en geen spoilers zien.
Ik denk dat je die aflevering nog een keer moeten kijken, vanaf de scène met Jesse en walt op die parkeerplaats op het dakquote:Op maandag 30 september 2013 07:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat was niet de indruk die ik kreeg toen Brock ziek was.
Internet heeft die wel.quote:Op maandag 30 september 2013 07:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heeft iemand een goede DL voor me?
Dude, ik ben zeer obsessief kijker. Ik weet dat het Lily of the Valley was. Maar het punt was dat Jesse dacht dat het ricin was en ik de indruk kreeg dat Brock kon genezen als de artsen wisten dat het ricin was. Dat het uiteindelijk geen ricin was, maakt niet uit. Jesse en co dachten dat het ricin was en dat de artsen daar iets tegen konden doen.quote:Op maandag 30 september 2013 07:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik denk dat je die aflevering nog een keer moeten kijken, vanaf de scène met Jesse en walt op die parkeerplaats op het dakBrock had een plant gegeten, die je aan het eind van de episode in Walt zijn tuin ziet staan.
Ja, dat is waar Jesse op hoopte, maar Jesse is geen autoriteit op het gebied van sciencequote:Op maandag 30 september 2013 07:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dude, ik ben zeer obsessief kijker. Ik weet dat het Lily of the Valley was. Maar het punt was dat Jesse dacht dat het ricin was en ik de indruk kreeg dat Brock kon genezen als de artsen wisten dat het ricin was. Dat het uiteindelijk geen ricin was, maakt niet uit.
Dat blijkt. Ik dacht dat hij het redelijk zeker wist en hij heeft wel een autoriteit op het gebied van chemie om hem heen hangen.quote:Op maandag 30 september 2013 07:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, dat is waar Jesse op hoopte, maar Jesse is geen autoriteit op het gebied van science![]()
Hij deed gewoon wat hij kon doen om brock te redden.
Hij gaat natuurlijk niet brock laten sterven thuis, want tja, er is toch niks meer aan te doen.
Oké.quote:
Kan Flynn mooi een ontbijtshow spinoff doen.quote:Op maandag 30 september 2013 08:07 schreef Piperidine het volgende:
Spoilers? Ga toch weg. Open het topic dan niet als je niet wil weten dat iedereen dood gaat, behalve Jesse, Skylar en Walt Jr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |