Het was jammer dat er ook nog ingezoomd werd op dat kopje. Het was al heel obvious dat er ricin in dat zakje zat, er was al eerder op gefocust. Had mooier geweest als Walt helemaal niet had gebeld.quote:Op maandag 30 september 2013 07:40 schreef Ugjerke het volgende:
Hartstikke mooi einde. Al knaagt een ding nog, als Lydia dezelfde dag al te horen krijgt dat het ricine is, kan ze toch nog makkelijk op tijd geholpen worden?
Volgens mij is dat redelijk onomkeerbaar.quote:Op maandag 30 september 2013 07:40 schreef Ugjerke het volgende:
Hartstikke mooi einde. Al knaagt een ding nog, als Lydia dezelfde dag al te horen krijgt dat het ricine is, kan ze toch nog makkelijk op tijd geholpen worden?
Brock kreeg een kleinere dosis, dus een grotere dosis is denk ik niet meer helpbaar.quote:Op maandag 30 september 2013 07:40 schreef Ugjerke het volgende:
Dat was Lily of the Valleyquote:Op maandag 30 september 2013 07:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Brock kreeg een kleinere dosis, dus een grotere dosis is denk ik niet meer helpbaar.
Dat was niet de indruk die ik kreeg toen Brock ziek was.quote:Op maandag 30 september 2013 07:43 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Volgens mij is dat redelijk onomkeerbaar.
Ohja. Oeps.quote:Op maandag 30 september 2013 07:44 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Dat was Liley of the Valley.
Ah, die is wel dood.quote:Because the symptoms are caused by failure to make protein, they emerge only after a variable delay from a few hours to a full day after exposure. An antidote has been developed by the UK military, although it has not yet been tested on humans.[6][7] Another antidote developed by the U.S. military has been shown to be safe and effective in lab mice injected with antibody-rich blood mixed with ricin, and has had some human testing.[8] Symptomatic and supportive treatment are available. Long term organ damage is likely in survivors. Ricin causes severe diarrhea and victims can die of shock. Death typically occurs within 3–5 days of the initial exposure.[9]
En dan post je hierquote:Op maandag 30 september 2013 07:46 schreef verdacht.individu het volgende:
Pfff komt er een gozer naast me zitten in de trein. Met tablet en breaking bad finale erop. Wil hem zo nog zelf kijken en geen spoilers zien.
Ik denk dat je die aflevering nog een keer moeten kijken, vanaf de scène met Jesse en walt op die parkeerplaats op het dakquote:Op maandag 30 september 2013 07:44 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat was niet de indruk die ik kreeg toen Brock ziek was.
Internet heeft die wel.quote:Op maandag 30 september 2013 07:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heeft iemand een goede DL voor me?
Dude, ik ben zeer obsessief kijker. Ik weet dat het Lily of the Valley was. Maar het punt was dat Jesse dacht dat het ricin was en ik de indruk kreeg dat Brock kon genezen als de artsen wisten dat het ricin was. Dat het uiteindelijk geen ricin was, maakt niet uit. Jesse en co dachten dat het ricin was en dat de artsen daar iets tegen konden doen.quote:Op maandag 30 september 2013 07:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik denk dat je die aflevering nog een keer moeten kijken, vanaf de scène met Jesse en walt op die parkeerplaats op het dakBrock had een plant gegeten, die je aan het eind van de episode in Walt zijn tuin ziet staan.
Ja, dat is waar Jesse op hoopte, maar Jesse is geen autoriteit op het gebied van sciencequote:Op maandag 30 september 2013 07:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dude, ik ben zeer obsessief kijker. Ik weet dat het Lily of the Valley was. Maar het punt was dat Jesse dacht dat het ricin was en ik de indruk kreeg dat Brock kon genezen als de artsen wisten dat het ricin was. Dat het uiteindelijk geen ricin was, maakt niet uit.
Dat blijkt. Ik dacht dat hij het redelijk zeker wist en hij heeft wel een autoriteit op het gebied van chemie om hem heen hangen.quote:Op maandag 30 september 2013 07:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, dat is waar Jesse op hoopte, maar Jesse is geen autoriteit op het gebied van science![]()
Hij deed gewoon wat hij kon doen om brock te redden.
Hij gaat natuurlijk niet brock laten sterven thuis, want tja, er is toch niks meer aan te doen.
Oké.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |