Ik had echt zoiets van WTF doen ze nu met mijn serie.quote:Op maandag 30 september 2013 00:43 schreef Micson het volgende:
[..]
Inderdaad, die 'komische noot' dat ie zijn stropdas nog zo even netjes deed terwijl zijn halve gezicht weggeblazen was vond ik helemaal niet passen bij BB.
Gus heeft nog steeds een vaag verleden in Chili dat nooit verklaard is.quote:Op maandag 30 september 2013 00:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De enige connectie tussen Saul en Gus voor Walt was dat hij "kende iemand die iemand kende", dus denk niet dat we Gus veel gaan zien
Mja als Gus er in voor komt is het een side story en niet in relatie met Saul, want die twee hebben elkaar nooit ontmoet voor Waltquote:Op maandag 30 september 2013 00:46 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Gus heeft nog steeds een vaag verleden in Chili dat nooit verklaard is.
Zo denk ik er ook over. Alleen bij mij maakt het vrij weinig uit aangezien ik toch vroeg moet opstaan. Slapen en over een paar uurtjes BB tijdens het ontbijt kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
Hmm nee, ga ik niet doen.. ook al kijk ik regelmatig UFC (mma, vechtsport) tot 7 uur 's ochtends in een ruk door wil ik voor Breaking Bad gewoon scherp zijn
Je kunt toch gaan slapen en hem morgenvroeg kijken?quote:Op maandag 30 september 2013 01:25 schreef TwyLight het volgende:
Als ik hem vannacht niet kijk moet ik er morgen zo bij lopen
[ afbeelding ]
Ik ben beter in laat op blijven en er uit gaan wanneer ik er uit moet dan vroeger opstaan dan ik er eigenlijk uit moetquote:Op maandag 30 september 2013 01:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kunt toch gaan slapen en hem morgenvroeg kijken?
Dit x1000quote:Op maandag 30 september 2013 01:39 schreef OMG het volgende:
Ik kan me eigenlijk de laatste keer niet herinneren dat ik het jammer vond dat een serie stopte. Waarschijnlijk omdat 9 van de 10 series in enorme middelmatigheid eindigen.
slaapzequote:Op maandag 30 september 2013 01:45 schreef Geo4kant het volgende:
Oke, ik verlaat het topic. Tot morgen (nadat ik de ep gekeken heb)
Snap hem G.quote:Op maandag 30 september 2013 01:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben beter in laat op blijven en er uit gaan wanneer ik er uit moet dan vroeger opstaan dan ik er eigenlijk uit moet
Deadwood is wel ok, ik zou eerder House of Cards aanraden, of zoals eerder genoemd The Wire als je die nog niet hebt gezien.quote:Op maandag 30 september 2013 02:42 schreef drheisenberg het volgende:
OMG
OMG, wat dacht je van:
Jericho - Firefly en DEADWOOD!??!??!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |