True, dat was teveel en te lang.quote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Die aflevering waarin Walt die vlieg ging vangen vond ik tergend langdradig en niet veel contribueren aan de plot.
vond ik ook de eerste keer, maar de tweede keer vond ik m veeel boeienderquote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Die aflevering waarin Walt die vlieg ging vangen vond ik tergend langdradig en niet veel contribueren aan de plot.
Waarom.quote:Op maandag 30 september 2013 00:03 schreef Daskaar het volgende:
[..]
vond ik ook de eerste keer, maar de tweede keer vond ik m veeel boeiender
Je snapt em gewoon niet!!!1111einz1!!!!quote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Micson het volgende:
[..]
omdat ik niet de hele tijd wachtte op het plot, ik wilde de eerste keer weten waar het verhaal heen ging en niet een afl waar het plot stilstaat, dat was oprecht frustrerend. Maar de tweede keer kon ik gewoon kijken naar hun conversaties en acteerwerk.quote:
Vreselijk was dat ja.quote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Micson het volgende:
[..]
Mexicaans intronummer was echt bagger, en sowieso zijn montages altijd kut vind ik zelf.quote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Wat vonden jullie eigenlijk het meest slechte moment uit Breaking Bad?
Ik toch wel die episode waarin Walt en "Flynn" een nieuwe, veel te dure, flashy auto kochten en toen die dubstep muziek bij de montage die totaal niet binnen breaking bad hoorde..
Cola ftwquote:Op maandag 30 september 2013 00:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Oh em gee. Ik begin moe te wordenmaar ik wil nog niet slapen noooooooo
quote:Op maandag 30 september 2013 00:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Oh em gee. Ik begin moe te wordenmaar ik wil nog niet slapen noooooooo
Wanneer begint het weer? Te lui om op te zoekenquote:Op maandag 30 september 2013 00:25 schreef TwyLight het volgende:
Game of Thrones duurt helaas nog vet lang tot het weer begint
Weet niet uit mn hoofd maar pas 2014quote:Op maandag 30 september 2013 00:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wanneer begint het weer? Te lui om op te zoeken
Ik krijg koppijn van jouw UI.quote:Op maandag 30 september 2013 00:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Weet niet uit mn hoofd maar pas 2014
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |