"oeps"quote:Op maandag 30 september 2013 02:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat, hoe is het ineens al kwart voor 3. Ik wilde helemaal niet opblijven tot die aflevering erop kwam.
Dan mis je juist de helftquote:Op maandag 30 september 2013 02:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Amerikanen hebben een 'second screen' tijdens de uitzending.
Bedoel je de Story Sync? Dat vind ik, net als tijdens The Walking Dead, juist afleiden in plaats van dat het iets toevoegd. Eigenlijk alleen leuk tijdens de reclame.quote:Op maandag 30 september 2013 02:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Amerikanen hebben een 'second screen' tijdens de uitzending.
Tenet stond die al op tpb?? Maar hij was weer verwijderd ofzoquote:Op maandag 30 september 2013 03:01 schreef TwyLight het volgende:
Nog een uur en +/- 10 minuten tot hij te downloaden is dus
Ten eerste: piratebayquote:Op maandag 30 september 2013 03:02 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
Tenet stond die al op tpb?? Maar hij was weer verwijderd ofzo
Gebeurt altijd, zijn nep.quote:Op maandag 30 september 2013 03:02 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
Tenet stond die al op tpb?? Maar hij was weer verwijderd ofzo
4:07 als je pro bent 4:30 voor noobsquote:Op maandag 30 september 2013 03:04 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wil niks lezen, wanneer is de aflevering ongeveer te downloaden?
Ik wacht wel ff op de download. Geen zin in lag en te slechte kwaliteitquote:Op maandag 30 september 2013 03:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb een werkende livestream
Mooiboy. Ik ook.quote:Op maandag 30 september 2013 03:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb een werkende livestream
Idd, kk Mercedesquote:Op maandag 30 september 2013 03:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mooiboy. Ik ook.
Maar toch zo download checken want die reclames om de 5 min zijn schijt irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |