Breaking Bad zal ook wel slecht worden dan. Want zó slecht was de Lost finale niet, alleen was het zo enorm gehyped dat iedereen er onrealistisch hoge verwachtingen van had wat het nooit waard had kunnen maken in wat voor vorm dan ook.quote:Op zondag 29 september 2013 22:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat was idd echt een goede aflevering man.Kan me voorstellen dat het vet is om dat mee te maken maar man man man man a la Rob Geus, wat een slechte series finale was dat.
Heroes seizoen 1quote:Op zondag 29 september 2013 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
Laatste die ik herinner, die ik bewust mee maakte was of Heroes of Smallville
Absoluutquote:Op zondag 29 september 2013 22:29 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ben aan de ene kant wel super blij dat ik 'bij' ben en dat ik deze hele zenuwslopende heisa mee mag makenis toch veel vetter als je er echt bij bent geweest zeg maar. Vriend van me moet heel seizoen 5 nog zien en ik zit natuurlijk de hele tijd te zeggen hoe vet het is en dat alle BB'ers helemaal lyrisch zijn enzo
Tegenwoordig is dat beter maar paar jaar terug als ik dan een film al had gezien maar die ander niet dan zei ik "Oh nu opletten, dit is belangrijk" "Oh hier dit is spannend" "Wauw zag je je het?" (nadat ik al 3x zei dat je op moesten lettenquote:
Nou sorry, maar de laatste 3 seizoenen van LOST gingen echt nergens meer over. Ik persoonlijk vind het wel echt een vette serie, maar waar ging het nou eigenlijk over? Breaking Bad is veel realistischer, spannender, etc. Niet te vergelijken.quote:Op zondag 29 september 2013 22:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Breaking Bad zal ook wel slecht worden dan. Want zó slecht was de Lost finale niet, alleen was het zo enorm gehyped dat iedereen er onrealistisch hoge verwachtingen van had wat het nooit waard had kunnen maken in wat voor vorm dan ook.
Ja eens. Erg jammer.quote:Op zondag 29 september 2013 22:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heroes seizoen 1
Heroes seizoen 2 en later![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt knap hoe ze die serie verneukt hebben
Ja seizoen 4 en 5 hadden niet gehoeven idd, maar het blijft mijn favoriete serie ooitquote:Op zondag 29 september 2013 22:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou sorry, maar de laatste 3 seizoenen van LOST gingen echt nergens meer over. Ik persoonlijk vind het wel echt een vette serie, maar waar ging het nou eigenlijk over? Breaking Bad is veel realistischer, spannender, etc. Niet te vergelijken.
Jaquote:Op zondag 29 september 2013 22:31 schreef TwyLight het volgende:
Het was nog leuker geweest als de hele wereld gewoon op het zelfde tijdstip live kon kijken. Maar nee, dat kan blijkbaar in 2013 nog niet
quote:Op zondag 29 september 2013 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
We gaan te ver offtopicgraag weer over Breaking Bad.
gr gr
zwarte mod
HAHA nice.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I AM THE ONE WHO MODS
[..]
[ afbeelding ]
I AM THE ONE WHO MODS
[..]
[ afbeelding ]
I AM THE ONE WHO MODS
Vind ik ookquote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef TwyLight het volgende:
Er is weinig nog te zeggen idd, gewoon een beetje SC'en terwijl we wachten
Ik zag van de week mijn pa zonder zijn kunstgebit in op bed liggen.. en hij bewoog zijn mond wat raar.. het was net Hector Salamancaquote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Vind ik ookik werk als secretaresse trouwens en ik mag gewoon dragen wat ik wil, dus ik ga een keer als ik aan de balie zit mijn Breaking Bad hoodie aandoen (Heisenberg) en dan kijken hoeveel patiënten er wat van zeggen
Weet je zeker dat "dragen wat je wil" betekent wat je denkt dat het betekent?quote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Vind ik ookik werk als secretaresse trouwens en ik mag gewoon dragen wat ik wil, dus ik ga een keer als ik aan de balie zit mijn Breaking Bad hoodie aandoen (Heisenberg) en dan kijken hoeveel patiënten er wat van zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |