Niet weer Japan.quote:Op zondag 29 september 2013 20:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan altijd ja. Naniga osuseme deska.
Doe maar wat je een goed idee lijkt
Je bedoelt wicky.quote:Op zondag 29 september 2013 20:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu ga ik no reservations kijken. Met een glaasje wiksie
In Rotterdam zie je er etende kakkerlakkenquote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Amsterdam eens in een McDonalds gezeten waar de muizen gewoon door de zaak renden.
Even lachen iedereen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
In Rotterdam zie je er etende kakkerlakken
hi ha ho.quote:Op zondag 29 september 2013 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
geen fuck aanquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Smakeloos.quote:Op zondag 29 september 2013 20:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn 2 grote liefdes
[ afbeelding ]
daar hebben ze het niet eens over groentequote:Op zondag 29 september 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen rode kool. Kijk dat filmpje maar.
Je ziet wel hoe ze het opdienen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
daar hebben ze het niet eens over groente
Ok.quote:Op zondag 29 september 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mijn harddisk weer eens pakken.
Dat rechter meisje was echt geil in spring breakersquote:Op zondag 29 september 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
Pretty Little Liars kijken![]()
[ afbeelding ]
Andere keer. Nu niet.quote:Op zondag 29 september 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, op jouw advies heb ik Luther gekeken.
Ik vind haar ook wel de leukste in de seriequote:Op zondag 29 september 2013 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat rechter meisje was echt geil in spring breakers
Ok.quote:Op zondag 29 september 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
Pretty Little Liars kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik snap nooit hoe mensen dat spel spelen. Als je daar dan toch al gaat zitten denk je toch wel een tactiek uit of iets dergelijks.quote:
Met name het zoveel mogelijk goede antwoorden geven zou mijn tactiek zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe mensen dat spel spelen. Als je daar dan toch al gaat zitten denk je toch wel een tactiek uit of iets dergelijks.
Daar ga je dus al de mist in.quote:Op zondag 29 september 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met name het zoveel mogelijk goede antwoorden geven zou mijn tactiek zijn.
Hoezo?quote:Op zondag 29 september 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar ga je dus al de mist in.
Los van de tactiek welke hierin mist moet je niet zoveel mogelijk goed beantwoorden maar alles.quote:
Dan krijg je alsnog geen geld.quote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon moeilijk kiezen als je niks van het onderwerp weet en dan escape gebruiken
vodka is viesquote:Op zondag 29 september 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Neem er gelijk wat vodka bij, wellicht wil een ander voorwerp ook nog wat.
homoquote:
True liever jenever, maar lekkere wodka is niet viesquote:Op zondag 29 september 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ben er ook niet kapot van. liever jenever of els dan
elitaire lulquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt te vergelijken ja. Vooral de prijs.
Els al eens op?quote:Op zondag 29 september 2013 21:07 schreef Saind het volgende:
[..]
True liever jenever, maar lekkere wodka is niet vies
Hoe is dat relevant?quote:Op zondag 29 september 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens heb ik liever redelijke vodka dat Red label.quote:Op zondag 29 september 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, okéquote:
heb hier nog een liter absolut wodka, maar krijg het niet wegquote:Op zondag 29 september 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens heb ik liever redelijke vodka dat Red label.
Bij deze een flesje besteld danquote:Op zondag 29 september 2013 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Els al eens op?
http://www.drankgigant.nl/els-la-vera-bitter.html
drankdozijn heeft hem niet, de whiskygast op de kruisstraat wel.
oh ik ga volgende week vrijdag trouwens naar wilderen, toch even eau de biere proberen
Anijs en alsem? Klinkt dubieusquote:Op zondag 29 september 2013 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Els al eens op?
http://www.drankgigant.nl/els-la-vera-bitter.html
drankdozijn heeft hem niet, de whiskygast op de kruisstraat wel.
oh ik ga volgende week vrijdag trouwens naar wilderen, toch even eau de biere proberen
Geen problemen mee.quote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
heb hier nog een liter absolut wodka, maar krijg het niet weg
White russians van maken.quote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
heb hier nog een liter absolut wodka, maar krijg het niet weg
jawel, bij het begin moet op ik ben 18 klikken en je mag niet liegenquote:Op zondag 29 september 2013 21:12 schreef Jimbo het volgende:
Mooi hoe ze geen leeftijd checken bij drankgigant en drankdozijn
Echt wel. Je moet wel op een knop duwen dat je ouder bent dan 18 hoorquote:Op zondag 29 september 2013 21:12 schreef Jimbo het volgende:
Mooi hoe ze geen leeftijd checken bij drankgigant en drankdozijn
quote:Op zondag 29 september 2013 21:13 schreef Jimbo het volgende:
Ja, en dat kunnen mensen onder de 18 niet
quote:
Ik zou het niet durven. Er kunnen best consequenties aan kleven, NSA onthoudt alles.quote:Op zondag 29 september 2013 21:13 schreef Jimbo het volgende:
Ja, en dat kunnen mensen onder de 18 niet
Maar alleen in de weekenden.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
boh wat ben ik in bloedvorm met schaak.
Ik ook, zojuist je moeke geschaakt.quote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Potje?quote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Het werkt wel die opening man, echt vaak dat ze paard naar voren zetten dat je al geljik voor staatquote:
Paard naar voren na loper b5? Dat is gewoon een normale opening. De bird variant van de ruy lopez. Speel ik ook regelmatig.quote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het werkt wel die opening man, echt vaak dat ze paard naar voren zetten dat je al geljik voor staat
ik zie hem bijna nooit, maar is inderdaad een prima opening.quote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paard naar voren na loper b5? Dat is gewoon een normale opening. De bird variant van de ruy lopez. Speel ik ook regelmatig.
dan pak ik gewoon paard en sla ik pion die niet gedekt staat sta ik pion voor tochquote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paard naar voren na loper b5? Dat is gewoon een normale opening. De bird variant van de ruy lopez. Speel ik ook regelmatig.
Maar kan me voorstellen dat als jouw tegenstanders dat spelen het een simpele pot wordt.
Dat kan niet volgens mijquote:Op zondag 29 september 2013 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan pak ik gewoon paard en sla ik pion die niet gedekt staat sta ik pion voor toch
is echt vaak zo tegen mijn tegenstanders
Ik zou niet tegen knut spelen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb een account nu. Hoe spelen we tegen elkaar?
de pion op d4? Die is vrij moeilijk te pakken, alleen met een fianchetto op de queenside kan je die pakkenquote:Op zondag 29 september 2013 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan pak ik gewoon paard en sla ik pion die niet gedekt staat sta ik pion voor toch
is echt vaak zo tegen mijn tegenstanders
quote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kan niet volgens mij![]()
http://www.eudesign.com/chessops/rbir-04a.htm
hoe heet jequote:Op zondag 29 september 2013 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb een account nu. Hoe spelen we tegen elkaar?
he wat? hoe pak je zijn paard dan?quote:Op zondag 29 september 2013 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo gaan heel vaak potjes op mijn ranking niveau
van achter.quote:Op zondag 29 september 2013 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
he wat? hoe pak je zijn paard dan?
loper naar b5 en daarna zetten ze hun paard op c6quote:Op zondag 29 september 2013 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
he wat? hoe pak je zijn paard dan?
da_angelboy88quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 september 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
da_angelboy88ik heb je toegevoegd, moet je even accepteren en dan naar live chess gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
ik mis een zet van zwartquote:Op zondag 29 september 2013 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
loper naar b5 en daarna zetten ze hun paard op c6
en daarbij is QE7 een mooie zet voor zwart nu, kan hij je pion terug pakken en ook nog eens rokkade verneuken.quote:Op zondag 29 september 2013 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo gaan heel vaak potjes op mijn ranking niveau
ohquote:Op zondag 29 september 2013 21:29 schreef Adames het volgende:
En ook nog afgezien daarvan, de koningsloper wordt gezien als sterkste stuk. Die afruilen tegen een paard is meestal niet zo slim.
Gewoon doen om weer feeling te krijgen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik durf geen schaak potje te beginnen. Wetende dat ik er toch niks van kan
Zwart gat daarna.quote:Op zondag 29 september 2013 21:30 schreef Happel het volgende:
Morgen laatste aflevering van Breaking Bad. Zin in.
oeh jaquote:Op zondag 29 september 2013 21:30 schreef Happel het volgende:
Morgen laatste aflevering van Breaking Bad. Zin in.
Rome. In grote lijnen volgt het nog de werkelijke geschiedenis ook.quote:
ik heb boardwalk empire maar in de downloadlijst gezetquote:Op zondag 29 september 2013 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet van dezelfde kwaliteit als Breaking Bad.
rome is achterlijk goed ja, maar wel kort. En BB vind ik wel echt tof, ondanks dat ik normaal een hekel aan series hebquote:Op zondag 29 september 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rome. In grote lijnen volgt het nog de werkelijke geschiedenis ook.
Het verhaal van Breaking Bad trekt mij echt 0,0
Jij kijkt geen Breaking Bad? Is geniaal man. Rome lijkt me ook wel interessant ja. Van HBO zeker?quote:Op zondag 29 september 2013 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rome. In grote lijnen volgt het nog de werkelijke geschiedenis ook.
Het verhaal van Breaking Bad trekt mij echt 0,0
Eerlijkheid dient gezegd te worden dat ik BB ook nooit een kans heb gegeven en enkel paar losse afleveringen heb gezien op de PO. Maar ik had nou niet echt het gevoel dat ik het vaker wilde zien erna.quote:Op zondag 29 september 2013 21:37 schreef Adames het volgende:
[..]
rome is achterlijk goed ja, maar wel kort. En BB vind ik wel echt tof, ondanks dat ik normaal een hekel aan series heb
Die is ook erg sterk.quote:Op zondag 29 september 2013 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb boardwalk empire maar in de downloadlijst gezet
Ooit de eerste episode gezien maar kwam er niet doorheen. Misschien later nog maar een keertje proberen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb boardwalk empire maar in de downloadlijst gezet
Waarschijnlijk zien ze die dingen ook nog als delicatesse daar.quote:
Het is eerst lastig door te komen, maar het word steeds beter en steeds epischer.quote:Op zondag 29 september 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerlijkheid dient gezegd te worden dat ik BB ook nooit een kans heb gegeven en enkel paar losse afleveringen heb gezien op de PO. Maar ik had nou niet echt het gevoel dat ik het vaker wilde zien erna.
Dat was niet anders met BB. EN ook dat heb je overleeftquote:Op zondag 29 september 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit de eerste episode gezien maar kwam er niet doorheen. Misschien later nog maar een keertje proberen.
Eerst neuken ze ze, dan pas eten ze ze op, rauwquote:Op zondag 29 september 2013 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zien ze die dingen ook nog als delicatesse daar.
Ik moest echt door die eerste 2 seizoenen heen worstelenquote:Op zondag 29 september 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerlijkheid dient gezegd te worden dat ik BB ook nooit een kans heb gegeven en enkel paar losse afleveringen heb gezien op de PO. Maar ik had nou niet echt het gevoel dat ik het vaker wilde zien erna.
Weet ik, maar die aflevering liep volgens mij ook vast toen. En daarna had ik er geen zin meer in. Vannacht trouwens die eerste episode van BB weer gezien trouwens, en dan was het toch best andersquote:Op zondag 29 september 2013 21:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was niet anders met BB. EN ook dat heb je overleeft
Wel door de eerste paar afleveringenquote:Op zondag 29 september 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het altijd onzin dat je niet door de eerste aflevering van een bepaalde serie kunt komen.
Naar mijn weten worden die beesten eerst nog in de plasbuis gepropt en is het volledig geaccepteerd het op straat/het werk te doen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Eerst neuken ze ze, dan pas eten ze ze op, rauw
Hoe kan een serie nou bij de beste ooit horen als vrijwel iedereen zich door de eerste 2 seizoenen moet worstelenquote:Op zondag 29 september 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moest echt door die eerste 2 seizoenen heen worsteleniedereen zei blijf nou kijken.. nu vind ik het echt uber vet en geniaal
Mwuahh na 4 afleveringen ofzo was ik al wel verslaafd aan BB. Maar vanaf seizoen 3 werd het wel echt geniaal.quote:Op zondag 29 september 2013 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moest echt door die eerste 2 seizoenen heen worsteleniedereen zei blijf nou kijken.. nu vind ik het echt uber vet en geniaal
Nee, was een beetje in verval geraakt met GoT, maar net weer opgepakt. Nu ordinair huiswerk lastminute maken.quote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel door de eerste paar afleveringen.
Kijk jij al BB eigenlijk?
Omdat het vooral veel karakter opbouw is en opbouw naar de latere seizoenen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan een serie nou bij de beste ooit horen als vrijwel iedereen zich door de eerste 2 seizoenen moet worstelen
Ligt er aan hoe de serie is opgebouwd. Veel beginnen met een Pilot en die is als het goed is erg pakkend, maar die series die direct worden gemaakt als 1 seizoen zijn soms wat traag in het begin. Veel nieuwe karakters waarmee je je later pas kunt identificeren.quote:Op zondag 29 september 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het altijd onzin dat je niet door de eerste aflevering van een bepaalde serie kunt komen.
Omdat het toen pas op zijn plek viel bij mij. Het was niet slecht, verre van maar ook niet van wow yes geniaal dit dat.quote:Op zondag 29 september 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naar mijn weten worden die beesten eerst nog in de plasbuis gepropt en is het volledig geaccepteerd het op straat/het werk te doen.
[..]
Hoe kan een serie nou bij de beste ooit horen als vrijwel iedereen zich door de eerste 2 seizoenen moet worstelen
Als je echt verslaafd bent kijk je dat GoT zo af johquote:Op zondag 29 september 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, was een beetje in verval geraakt met GoT, maar net weer opgepakt. Nu ordinair huiswerk lastminute maken.
Had ik de eerste keer ook hoor met je zusje, maar als je maar doordouwt kom je er vanzelf doorheenquote:Op zondag 29 september 2013 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit de eerste episode gezien maar kwam er niet doorheen. Misschien later nog maar een keertje proberen.
Sopranos vond ik echt heerlijk om te kijken.quote:Op zondag 29 september 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het toen pas op zijn plek viel bij mij. Het was niet slecht, verre van maar ook niet van wow yes geniaal dit dat.
Sopranos is ook een van de beste ooit maar heeft hij ook nooit echt weten te pakken of imponeren maar toch alles gekeken
ufcquote:
Ze doet het niet met kakkerlakken, sorry.quote:Op zondag 29 september 2013 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Had ik de eerste keer ook hoor met je zusje, maar als je maar doordouwt kom je er vanzelf doorheen
Ik ben iemand die zich snel af laat leiden door dingen. Heb donderdag en vrijdag toch ongeveer vrij en dan kan ik wel de torrents voor season 3 aanslingeren.quote:Op zondag 29 september 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je echt verslaafd bent kijk je dat GoT zo af joh.
Ik ben dus niet echt verslaafd aan Suits. Al kijkt het prima weg.
Wie zegt dat ze er iets over te zeggen had ?quote:Op zondag 29 september 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze doet het niet met kakkerlakken, sorry.
Jammer dat ik UFC de laatste maanden niet meer in de gaten gehouden heb, heb echt nog dikke shows op mn HDD staan.quote:
Je hebt geen concentratie dus. Maarja daarna wel BB kijken hè. En de eerste 4 seizoenen van Dexter.quote:Op zondag 29 september 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben iemand die zich snel af laat leiden door dingen. Heb donderdag en vrijdag toch ongeveer vrij en dan kan ik wel de torrents voor season 3 aanslingeren.
Xeor is een baasquote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Xeor is disrespectvol naar mij.
Jij bent een nare jongen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze er iets over te zeggen had ?
Bek houden en zuigen aan die gun
Zie het allemaal wel.quote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt geen concentratie dus. Maarja daarna wel BB kijken hè. En de eerste 4 seizoenen van Dexter.
doe datquote:Op zondag 29 september 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent een nare jongen.
Ik zal hier notitie van maken.
Tja.. moet je ze niet likenquote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer dat ik UFC de laatste maanden niet meer in de gaten gehouden heb, heb echt nog dikke shows op mn HDD staan.
de UFC facebook verpestte het echt voor me, wou ik die avond de show kijken, hadden ze al groot op de FB staan wie er gewonnen had
Dat heb ik ook niet meerquote:
Waarom 2 weken?quote:Op zondag 29 september 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb binnenkort toch 2 weken yolo free.
Af en toe naar UFC.com gaanquote:Op zondag 29 september 2013 21:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet meerMaar nu vergeet ik welke dagen er een uitkomt
Daar staan ook de antwoordenquote:
sowieso, en dan als ze engels proberen te lullenquote:
Saaie gast, saaie vragen, gewoonlijk irriante filmpjesquote:Op zondag 29 september 2013 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
1 tegen 100. Wat een makkelijke vragen.
Is zeker een soort Costa?quote:Op zondag 29 september 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
Zaterdag verliefd op Ibiza de serie
Stond er nou 26-9?
Ik heb het ook aanstaan, maar eigenlijk is het aids.quote:Op zondag 29 september 2013 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
1 tegen 100. Wat een makkelijke vragen.
Ben benieuwd hoe Gert Jan gaat zijn vandaagquote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het ook aanstaan, maar eigenlijk is het aids.
Hierna nog meer aids.
Deze vraag zou ik dan weer niet weten.quote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Saaie gast, saaie vragen, gewoonlijk irriante filmpjes
Ik zou C gokkenquote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze vraag zou ik dan weer niet weten.
Sjek gaat vast slijmen ofzo.quote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Gert Jan gaat zijn vandaag![]()
inb4 als gert jan hihaho
Ik hoorde YNWA na het Oeh-AHquote:Op zondag 29 september 2013 22:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoorde zaterdag een heel mooi liedje van the eagles.
Het ging zo:'' Mijn vader was een nazi, mijn moeder die zit bij de SS, samen verbranden ze joden, want joden die branden het best''. ik moest lachen.
Op welke melodie? Ik kan er vooralsnog weinig van maken.quote:Op zondag 29 september 2013 22:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoorde zaterdag een heel mooi liedje van the eagles.
Het ging zo:'' Mijn vader was een nazi, mijn moeder die zit bij de SS, samen verbranden ze joden, want joden die branden het best''. ik moest lachen.
Ik ben normaal altijd fan van SIRE campagnes maar die m.b.t. mensen met een psyschische stoornis vind ik echt slecht.quote:Op zondag 29 september 2013 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een stomme anti rook reclames
quote:Op zondag 29 september 2013 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op welke melodie? Ik kan er vooralsnog weinig van maken.
quote:Op zondag 29 september 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Geraldine echt een lekker wijf.
ok.quote:Op zondag 29 september 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
pics?quote:Op zondag 29 september 2013 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
Nee.quote:Op zondag 29 september 2013 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind jij dat echt geen mooie meid?
Spuiten en slikken is wel echt een kutshow tegenwoordigquote:
Dat klopt.quote:Op zondag 29 september 2013 22:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Spuiten en slikken is wel echt een kutshow tegenwoordig
Al was het vroeger ook al een teleurstelling.quote:
die moet er ook weer uitkomenquote:
zn anusquote:Op zondag 29 september 2013 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan ziet hij er ongeveer hetzelfde uit schat ik zo.
jijquote:Op zondag 29 september 2013 23:07 schreef Typisch het volgende:
wie wil er een potje fifa14 doen op de 360?
Illegaal of legaal?quote:Op zondag 29 september 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb overigens wel de beschikking tot Fifa14 op de computer.
Nouja, geen topmodels dan.. maar nog steeds hot.quote:Op zondag 29 september 2013 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, die mensen die gevangen zitten in een bosbrand van weet ik hoeveel vierkante kilometer.
Ooh ga je dan ook online? Schijnt dat online op de PC niet veel aan is.quote:Op zondag 29 september 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Legaal. Kreeg een link van mijn broertje, 19,66 euro.
Tuurlijk, waarom zou ik het anders kopen. 20 euro heb ik daar nog wel voor over. Het is ook pas net uit ook.quote:Op zondag 29 september 2013 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ga je dan ook online? Schijnt dat online op de PC niet veel aan is.
Anders ben ik bereid ervoor te betalen namelijk.
Waar is dat voor 20 euro te halen? Ik vertrouw dat niet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom zou ik het anders kopen. 20 euro heb ik daar nog wel voor over. Het is ook pas net uit ook.
Gvd dit dan.quote:Op zondag 29 september 2013 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nouja, geen topmodels dan.. maar nog steeds hot.
Overmaken naar de bankrekening van Littlerabbit en dan komt alles goed.quote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is dat voor 20 euro te halen? Ik vertrouw dat niet.
Geld koersen en dergelijke. Kennelijk staat de euro ten opzichte van de Braziliaanse valuta erg gunstig. Ik DM je zijn link wel als je interesse hebt.quote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar is dat voor 20 euro te halen? Ik vertrouw dat niet.
Ik vertrouw Littlerabbit niet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Overmaken naar de bankrekening van Littlerabbit en dan komt alles goed.
Oh die heb ik gezien.. die kerel stierf bijnaquote:Op zondag 29 september 2013 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gvd dit dan.2 gasten gaan met een winkelkarretje bungeejumpen. Worden beneden met een bootje losgemaakt. Ene gast zit nog vast aan de winkelkar van 30 kilo, maar wordt voor de grap in het water gegooid omdat ze denken dat hij al los is.
Gelijk heb je. Niet dat het op iets gebaseerd is, maar je weet maar nooit. Ik ken je woonplaats immers al.quote:Op zondag 29 september 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vertrouw Littlerabbit niet.
Zal je ook nog wel verzendkosten moeten betalen. Uhm lastig, ik vertrouw dat soort landen meestal niet. En nee, ik ben niet racistisch.quote:Op zondag 29 september 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geld koersen en dergelijke. Kennelijk staat de euro ten opzichte van de Braziliaanse valuta erg gunstig. Ik DM je zijn link wel als je interesse hebt.
Het zal me niks verbazen als je weet hoe mijn oma heet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Niet dat het op iets gebaseerd is, maar je weet maar nooit. Ik ken je woonplaats immers al.
Origin werkt met digitale keys. Er is niks fysieks aan.quote:Op zondag 29 september 2013 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal je ook nog wel verzendkosten moeten betalen. Uhm lastig, ik vertrouw dat soort landen meestal niet. En nee, ik ben niet racistisch.
Ooh zit dat zo.quote:Op zondag 29 september 2013 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Origin werkt met digitale keys. Er is niks fysieks aan.
Overigens probeer ik je niet te overtuigen. Jij had er interesse in.
haal mobiel uit chinaquote:Op zondag 29 september 2013 23:53 schreef TwenteFC het volgende:
Wat zijn die mobiele abonnementen kanjer duur geworden.
ik ben ook serieusquote:Op maandag 30 september 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg het serieus. Mijn Lumia begint toch enigszins oud te worden.
lolquote:Op maandag 30 september 2013 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
lol ik bedenk opeens dat vvv gedegradeerd is
hollandsnieuwequote:Op zondag 29 september 2013 23:53 schreef TwenteFC het volgende:
Wat zijn die mobiele abonnementen kanjer duur geworden.
ik zou het niet doen. Overigens verder weinig problemen met mijn Lumia. Maar ik gebruik dan ook eigenlijk niet echt apps.quote:Op maandag 30 september 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg het serieus. Mijn Lumia begint toch enigszins oud te worden.
Ik ook niet, maar het begint allemaal wat trager te gaan. Heb jij dan ook een Lumia 800?quote:Op maandag 30 september 2013 00:33 schreef Adames het volgende:
[..]
ik zou het niet doen. Overigens verder weinig problemen met mijn Lumia. Maar ik gebruik dan ook eigenlijk niet echt apps.
ja. ik weet niet wat trager wordt als je constant hetzelfde gebruikt. gebruik alleen IE, Agenda, Whatsapp en dan de apps 9292, treintijden en zaklampquote:Op maandag 30 september 2013 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het begint allemaal wat trager te gaan. Heb jij dan ook een Lumia 800?
Simonly van Telfort 15 euro voor 400 minuten 100 sms en 500mb data.quote:
Ik kan daar enkel Facebook en wordfeud tegen mijn oma aan toevoegen. Maar ik stelde ook enkel dat ik het soms overwoog.quote:Op maandag 30 september 2013 00:37 schreef Adames het volgende:
[..]
ja. ik weet niet wat trager wordt als je constant hetzelfde gebruikt. gebruik alleen IE, Agenda, Whatsapp en dan de apps 9292, treintijden en zaklamp
ah ook niet duur nee. Ik heb nu voor 11 euro een simonly bij Hollandsnieuwe 275/275 en 500MB, was wel een actie. Grote voordeel vind ik dat buiten de bundel bellen alsnog hetzelfde kost en buitenland bellen valt gewoon binnen de bundel (ben wel vaker in Belgie of Duitsland dus dan is dat wel handig). Hiervoor vodafone gehad, als ik dan buiten het aantal smsjes kwam betaalde ik opeens 23 cent per sms en als ik 3 weken op vakantie was geweest, had ik een torenhoge telefoonrekening en nog een volle bundel.quote:Op maandag 30 september 2013 00:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Simonly van Telfort 15 euro voor 400 minuten 100 sms en 500mb data.
Na 10 minuten bel je gratis handig als je een vriendin heb die 2 uur wil bellen of zo
Die naam die jij gaf klopte niet ik zei voor de gein kom spelen kut via een berichtje ging die kerel helemaal los.quote:Op maandag 30 september 2013 00:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heb geen uitnodiging van je gehad.
De Facebookapp is wel kut. Ben verder al lang blij dat de app hype van een paar jaar geleden over is, je ziet nu dat men massaal is overgestapt naar mobiele websites wat gewoon veel beter is.quote:Op maandag 30 september 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan daar enkel Facebook en wordfeud tegen mijn oma aan toevoegen. Maar ik stelde ook enkel dat ik het soms overwoog.
quote:Op maandag 30 september 2013 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Die naam die jij gaf klopte niet ik zei voor de gein kom spelen kut via een berichtje ging die kerel helemaal los.
Of was jij dat??
die TS is geen vrouwquote:Op maandag 30 september 2013 00:10 schreef kapiteintje het volgende:
ONZ / Vriend wil niet over MIJN exen heen
Uhh ja add mij anders maar even als je tijd heb . . .Retromannetje (vanwege mijn idiote hoeveelheid oude games gay I know)quote:Op maandag 30 september 2013 00:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Nee, dat was ik niet.
Mijn PSN is gewoon: Ajacied4lf. Die gaf ik ook.
Zal je morgen even adden.quote:Op maandag 30 september 2013 00:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Uhh ja add mij anders maar even als je tijd heb . . .Retromannetje (vanwege mijn idiote hoeveelheid oude games gay I know)
Ja.quote:
Vodafone is schrijnend duur inderdaad al had je wel vaak superieur bereik tov die el cheapo providers...quote:Op maandag 30 september 2013 00:40 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ook niet duur nee. Ik heb nu voor 11 euro een simonly bij Hollandsnieuwe 275/275 en 500MB, was wel een actie. Grote voordeel vind ik dat buiten de bundel bellen alsnog hetzelfde kost en buitenland bellen valt gewoon binnen de bundel (ben wel vaker in Belgie of Duitsland dus dan is dat wel handig). Hiervoor vodafone gehad, als ik dan buiten het aantal smsjes kwam betaalde ik opeens 23 cent per sms en als ik 3 weken op vakantie was geweest, had ik een torenhoge telefoonrekening en nog een volle bundel.
Thx kunnen we even lachen ik kan er geen klote van vond fifa13 makelijker.quote:Op maandag 30 september 2013 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal je morgen even adden.
[..]
Ja.
Wel een mooie achtergrond toch?quote:Op maandag 30 september 2013 00:43 schreef Adames het volgende:
Oh die zoekknop bij de Lumia is wel kut. Druk er af en toe per ongeluk op en dan heb je dat bingding
El cheapo providers maken gewoon gebruik van de bestaande netwerken. Hollandsnieuwe is ook gewoon een volledige dochter van Vodafone. Alleen heeft Tele2 relatief veel virtuele providers en die dekking is wat minder.quote:Op maandag 30 september 2013 00:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Vodafone is schrijnend duur inderdaad al had je wel vaak superieur bereik tov die el cheapo providers...
quote:Op maandag 30 september 2013 00:45 schreef Typisch het volgende:
ik ga denk ik voor zo'n fancy telefoontje met vingerafdruk herkenner!
FIFA 14 is kut. Kan er ook niks van.quote:Op maandag 30 september 2013 00:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Thx kunnen we even lachen ik kan er geen klote van vond fifa13 makelijker.
echt never nooit dat ik daar aan gaquote:Op maandag 30 september 2013 00:45 schreef Typisch het volgende:
ik ga denk ik voor zo'n fancy telefoontje met vingerafdruk herkenner!
is toch niet veel veranderd?quote:Op maandag 30 september 2013 00:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
FIFA 14 is kut. Kan er ook niks van.
Dus het is zowaar realistischer geworden?quote:Op maandag 30 september 2013 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spelers bewegen anders. Iemand voorbij sprinten enzo is onmogelijk geworden.
wat voor spelquote:Op maandag 30 september 2013 00:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Die naam die jij gaf klopte niet ik zei voor de gein kom spelen kut via een berichtje ging die kerel helemaal los.
Of was jij dat??
ah dat is kut. Gebruik jij wel eens lange ballen?quote:Op maandag 30 september 2013 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Spelers bewegen anders. Iemand voorbij sprinten enzo is onmogelijk geworden.
Als de ander niet verdedigt moet je hem gewoon voorbij kunnen dribbelen. Is in het echt ook zo.quote:Op maandag 30 september 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus het is zowaar realistischer geworden?
Ja. Dat wel.quote:Op maandag 30 september 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus het is zowaar realistischer geworden?
quote:Op maandag 30 september 2013 00:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ah dat is kut. Gebruik jij wel eens lange ballen?
PS3?quote:Op maandag 30 september 2013 00:51 schreef Typisch het volgende:
fifa14 is beter dan fifa13
al kan ik er nog geen reet van
kan gewoon hoorquote:Op maandag 30 september 2013 00:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Als de ander niet verdedigt moet je hem gewoon voorbij kunnen dribbelen. Is in het echt ook zo.
oh ik echt nooit. Altijd alleen maar korte passes en steekpasses. Alleen nog voorzetten vanaf de zijkanten af en toequote:
quote:Op maandag 30 september 2013 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom zit ik zondagnacht als een debiel op mijn muis te klikken om zoveel mogelijk fictieve koekjes te genereren in een internetspelletje? Het is wel ver gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |