Niet weer Japan.quote:Op zondag 29 september 2013 20:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan altijd ja. Naniga osuseme deska.
Doe maar wat je een goed idee lijkt
Je bedoelt wicky.quote:Op zondag 29 september 2013 20:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu ga ik no reservations kijken. Met een glaasje wiksie
In Rotterdam zie je er etende kakkerlakkenquote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb ooit in Amsterdam eens in een McDonalds gezeten waar de muizen gewoon door de zaak renden.
Even lachen iedereen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
In Rotterdam zie je er etende kakkerlakken
hi ha ho.quote:Op zondag 29 september 2013 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
geen fuck aanquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:55 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Smakeloos.quote:Op zondag 29 september 2013 20:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn 2 grote liefdes
[ afbeelding ]
daar hebben ze het niet eens over groentequote:Op zondag 29 september 2013 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen rode kool. Kijk dat filmpje maar.
Je ziet wel hoe ze het opdienen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
daar hebben ze het niet eens over groente
Ok.quote:Op zondag 29 september 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga mijn harddisk weer eens pakken.
Dat rechter meisje was echt geil in spring breakersquote:Op zondag 29 september 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
Pretty Little Liars kijken![]()
[ afbeelding ]
Andere keer. Nu niet.quote:Op zondag 29 september 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, op jouw advies heb ik Luther gekeken.
Ik vind haar ook wel de leukste in de seriequote:Op zondag 29 september 2013 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat rechter meisje was echt geil in spring breakers
Ok.quote:Op zondag 29 september 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
Pretty Little Liars kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik snap nooit hoe mensen dat spel spelen. Als je daar dan toch al gaat zitten denk je toch wel een tactiek uit of iets dergelijks.quote:
Met name het zoveel mogelijk goede antwoorden geven zou mijn tactiek zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe mensen dat spel spelen. Als je daar dan toch al gaat zitten denk je toch wel een tactiek uit of iets dergelijks.
Daar ga je dus al de mist in.quote:Op zondag 29 september 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met name het zoveel mogelijk goede antwoorden geven zou mijn tactiek zijn.
Hoezo?quote:Op zondag 29 september 2013 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar ga je dus al de mist in.
Los van de tactiek welke hierin mist moet je niet zoveel mogelijk goed beantwoorden maar alles.quote:
Dan krijg je alsnog geen geld.quote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon moeilijk kiezen als je niks van het onderwerp weet en dan escape gebruiken
vodka is viesquote:Op zondag 29 september 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Neem er gelijk wat vodka bij, wellicht wil een ander voorwerp ook nog wat.
homoquote:
True liever jenever, maar lekkere wodka is niet viesquote:Op zondag 29 september 2013 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
ben er ook niet kapot van. liever jenever of els dan
elitaire lulquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt te vergelijken ja. Vooral de prijs.
Els al eens op?quote:Op zondag 29 september 2013 21:07 schreef Saind het volgende:
[..]
True liever jenever, maar lekkere wodka is niet vies
Hoe is dat relevant?quote:Op zondag 29 september 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens heb ik liever redelijke vodka dat Red label.quote:Op zondag 29 september 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, okéquote:
heb hier nog een liter absolut wodka, maar krijg het niet wegquote:Op zondag 29 september 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens heb ik liever redelijke vodka dat Red label.
Bij deze een flesje besteld danquote:Op zondag 29 september 2013 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Els al eens op?
http://www.drankgigant.nl/els-la-vera-bitter.html
drankdozijn heeft hem niet, de whiskygast op de kruisstraat wel.
oh ik ga volgende week vrijdag trouwens naar wilderen, toch even eau de biere proberen
Anijs en alsem? Klinkt dubieusquote:Op zondag 29 september 2013 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Els al eens op?
http://www.drankgigant.nl/els-la-vera-bitter.html
drankdozijn heeft hem niet, de whiskygast op de kruisstraat wel.
oh ik ga volgende week vrijdag trouwens naar wilderen, toch even eau de biere proberen
Geen problemen mee.quote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
heb hier nog een liter absolut wodka, maar krijg het niet weg
White russians van maken.quote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
heb hier nog een liter absolut wodka, maar krijg het niet weg
jawel, bij het begin moet op ik ben 18 klikken en je mag niet liegenquote:Op zondag 29 september 2013 21:12 schreef Jimbo het volgende:
Mooi hoe ze geen leeftijd checken bij drankgigant en drankdozijn
Echt wel. Je moet wel op een knop duwen dat je ouder bent dan 18 hoorquote:Op zondag 29 september 2013 21:12 schreef Jimbo het volgende:
Mooi hoe ze geen leeftijd checken bij drankgigant en drankdozijn
quote:Op zondag 29 september 2013 21:13 schreef Jimbo het volgende:
Ja, en dat kunnen mensen onder de 18 niet
quote:
Ik zou het niet durven. Er kunnen best consequenties aan kleven, NSA onthoudt alles.quote:Op zondag 29 september 2013 21:13 schreef Jimbo het volgende:
Ja, en dat kunnen mensen onder de 18 niet
Maar alleen in de weekenden.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
boh wat ben ik in bloedvorm met schaak.
Ik ook, zojuist je moeke geschaakt.quote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Potje?quote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Het werkt wel die opening man, echt vaak dat ze paard naar voren zetten dat je al geljik voor staatquote:
Paard naar voren na loper b5? Dat is gewoon een normale opening. De bird variant van de ruy lopez. Speel ik ook regelmatig.quote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het werkt wel die opening man, echt vaak dat ze paard naar voren zetten dat je al geljik voor staat
ik zie hem bijna nooit, maar is inderdaad een prima opening.quote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paard naar voren na loper b5? Dat is gewoon een normale opening. De bird variant van de ruy lopez. Speel ik ook regelmatig.
dan pak ik gewoon paard en sla ik pion die niet gedekt staat sta ik pion voor tochquote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paard naar voren na loper b5? Dat is gewoon een normale opening. De bird variant van de ruy lopez. Speel ik ook regelmatig.
Maar kan me voorstellen dat als jouw tegenstanders dat spelen het een simpele pot wordt.
Dat kan niet volgens mijquote:Op zondag 29 september 2013 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan pak ik gewoon paard en sla ik pion die niet gedekt staat sta ik pion voor toch
is echt vaak zo tegen mijn tegenstanders
Ik zou niet tegen knut spelen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb een account nu. Hoe spelen we tegen elkaar?
de pion op d4? Die is vrij moeilijk te pakken, alleen met een fianchetto op de queenside kan je die pakkenquote:Op zondag 29 september 2013 21:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan pak ik gewoon paard en sla ik pion die niet gedekt staat sta ik pion voor toch
is echt vaak zo tegen mijn tegenstanders
quote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kan niet volgens mij![]()
http://www.eudesign.com/chessops/rbir-04a.htm
hoe heet jequote:Op zondag 29 september 2013 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb een account nu. Hoe spelen we tegen elkaar?
he wat? hoe pak je zijn paard dan?quote:Op zondag 29 september 2013 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo gaan heel vaak potjes op mijn ranking niveau
van achter.quote:Op zondag 29 september 2013 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
he wat? hoe pak je zijn paard dan?
loper naar b5 en daarna zetten ze hun paard op c6quote:Op zondag 29 september 2013 21:23 schreef Adames het volgende:
[..]
he wat? hoe pak je zijn paard dan?
da_angelboy88quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 september 2013 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
da_angelboy88ik heb je toegevoegd, moet je even accepteren en dan naar live chess gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |