Wie zegt dat ze er iets over te zeggen had ?quote:Op zondag 29 september 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze doet het niet met kakkerlakken, sorry.
Jammer dat ik UFC de laatste maanden niet meer in de gaten gehouden heb, heb echt nog dikke shows op mn HDD staan.quote:
Je hebt geen concentratie dus. Maarja daarna wel BB kijken hè. En de eerste 4 seizoenen van Dexter.quote:Op zondag 29 september 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben iemand die zich snel af laat leiden door dingen. Heb donderdag en vrijdag toch ongeveer vrij en dan kan ik wel de torrents voor season 3 aanslingeren.
Xeor is een baasquote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Xeor is disrespectvol naar mij.
Jij bent een nare jongen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze er iets over te zeggen had ?
Bek houden en zuigen aan die gun
Zie het allemaal wel.quote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt geen concentratie dus. Maarja daarna wel BB kijken hè. En de eerste 4 seizoenen van Dexter.
doe datquote:Op zondag 29 september 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent een nare jongen.
Ik zal hier notitie van maken.
Tja.. moet je ze niet likenquote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer dat ik UFC de laatste maanden niet meer in de gaten gehouden heb, heb echt nog dikke shows op mn HDD staan.
de UFC facebook verpestte het echt voor me, wou ik die avond de show kijken, hadden ze al groot op de FB staan wie er gewonnen had
Dat heb ik ook niet meerquote:
Waarom 2 weken?quote:Op zondag 29 september 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb binnenkort toch 2 weken yolo free.
Af en toe naar UFC.com gaanquote:Op zondag 29 september 2013 21:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet meerMaar nu vergeet ik welke dagen er een uitkomt
Daar staan ook de antwoordenquote:
sowieso, en dan als ze engels proberen te lullenquote:
Saaie gast, saaie vragen, gewoonlijk irriante filmpjesquote:Op zondag 29 september 2013 22:08 schreef kapiteintje het volgende:
1 tegen 100. Wat een makkelijke vragen.
Is zeker een soort Costa?quote:Op zondag 29 september 2013 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
Zaterdag verliefd op Ibiza de serie
Stond er nou 26-9?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |