SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word een beetje moe van dat gezeik over het niveau. Dit is het altijd al geweest in Nederland.quote:Op zondag 29 september 2013 17:17 schreef hafcfan het volgende:
Jansen: Het zegt iets over Nederland als wij bovenaanstaan.
en PSV en Vitesse. AZ is nu een raadsel en Heerenveen kan met wat geluk ook wel een keer in de top 6 eindigen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mwuahh niet veel ploegen die beter zijn. Twente gaat het uitvechten met Feyenoord en AZ. Al is bij die laatste wel van belang wie de trainer wordt.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon weer kampioen denk ik.
Nee hoor, maar misschien wel sinds jij kijktquote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat gezeik over het niveau. Dit is het altijd al geweest in Nederland.
Dit seizoen is het toch wel slechter dan andere jaren.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat gezeik over het niveau. Dit is het altijd al geweest in Nederland.
PSV gaat met Ajax strijden om de titel. Die worden 1 en 2.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en PSV en Vitesse. AZ is nu een raadsel en Heerenveen kan met wat geluk ook wel een keer in de top 6 eindigen.
Yes.quote:
nee, niveau is gewoon erg laagquote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof er in de jaren 80 en 90 ook niet verloren werd van buitenlandse kutclubjes. Het verleden wordt veel te geromantiseerd.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor, maar misschien wel sinds jij kijkt
Misschien zelfs makkelijker, ze spelen nog niet goed, maar de achterstand is wel heel klein gebleven tot nu toe.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lastiger dan de afgelopen kampioenschappen, maar ja, ik zie ze weer kampioen worden.
Vind je het gek als je kijkt wie er weg is gegaan. Dit jaar is het tijd dat nieuwe sterren opstaan. Komt het vanzelf wel weer goed.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit seizoen is het toch wel slechter dan andere jaren.
Jij bent dan ook fan van de club die het meest is achteruitgegaan. Ook dit jaar weer. Medelijden met de mensen die de gouden tijden nog kennen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sterren.quote:Op zondag 29 september 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het gek als je kijkt wie er weg is gegaan. Dit jaar is het tijd dat nieuwe sterren opstaan. Komt het vanzelf wel weer goed.
Toen werd er ook nog weleens wat gewonnen Europees, golfbewegingen zijn er altijd geweest maar het niveau is nu echt super laag.quote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof er in de jaren 80 en 90 ook niet verloren werd van buitenlandse kutclubjes. Het verleden wordt veel te geromantiseerd.
Dat is dan ook het verschil met vroeger. De topclubs die achteruit gegaan zijn. Maar dat kan over een paar jaar met beter beleid zo weer anders zijn. De kleine clubs waren altijd wel dramatisch hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 17:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook fan van de club die het meest is achteruitgegaan. Ook dit jaar weer. Medelijden met de mensen die de gouden tijden nog kennen.
zit me wat te weinig potentie in. vorig seizoen gingen er heel wat wedstrijden onterecht verkeerd, nu zijn we nog goed weggekomen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien zelfs makkelijker, ze spelen nog niet goed, maar de achterstand is wel heel klein gebleven tot nu toe.
Ja omdat de topclubs beter waren. Maar die zijn nu minder geworden. Komt vanzelf wel weer goed hoor als het financieel beter gaat bij de clubs nu.quote:Op zondag 29 september 2013 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen werd er ook nog weleens wat gewonnen Europees, golfbewegingen zijn er altijd geweest maar het niveau is nu echt super laag.
Ga toch heen met beleid. Geld heb je nodigquote:Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het verschil met vroeger. De topclubs die achteruit gegaan zijn. Maar dat kan over een paar jaar met beter beleid zo weer anders zijn. De kleine clubs waren altijd wel dramatisch hoor.
Dit inderdaad. En de oplossing is elke afzonderlijke wedstrijd weer janken om het niveau (waar de kelder van de Eredivisie natuurlijk eerder de sterren van de hemel speelde).quote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof er in de jaren 80 en 90 ook niet verloren werd van buitenlandse kutclubjes. Het verleden wordt veel te geromantiseerd.
Door slim te investeren kan je al een eind komen hoor. Alsof de Nederlandse clubs vroeger zoveel geld haddenquote:Op zondag 29 september 2013 17:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga toch heen met beleid. Geld heb je nodig
Dat denk ik niet, beter wel maar top is te ver wegquote:Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja omdat de topclubs beter waren. Maar die zijn nu minder geworden. Komt vanzelf wel weer goed hoor als het financieel beter gaat bij de clubs nu.
in verhouding meer dan nu.quote:Op zondag 29 september 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door slim te investeren kan je al een eind komen hoor. Alsof de Nederlandse clubs vroeger zoveel geld hadden.
Nee, maar PSG en Monaco ook niet.quote:Op zondag 29 september 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door slim te investeren kan je al een eind komen hoor. Alsof de Nederlandse clubs vroeger zoveel geld hadden.
je kan gewoon kijken naar de punten van de kampioen en dan zie je dat het toch wel anders lag in de top toen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En de oplossing is elke afzonderlijke wedstrijd weer janken om het niveau (waar de kelder van de Eredivisie natuurlijk eerder de sterren van de hemel speelde).
Europese top zeker niet, maar er komen nog steeds prima spelers uit deze competitie vandaan. We hebben met ons kleine landje nu eenmaal onze beperkingen. Laten we dan in ieder geval genieten van het aanvallende spel. Maarja het zit in Nederlanders om altijd maar overal over te zeiken. Zo is een goal ook altijd de schuld van de keeper of verdediger, en nooit omdat het zo goede aanvallende actie is.quote:Op zondag 29 september 2013 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, beter wel maar top is te ver weg
Jij wilt dat het hier net zoals in Spanje is, en dat we Europees nog steeds niks presteren?quote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan gewoon kijken naar de punten van de kampioen en dan zie je dat het toch wel anders lag in de top toen.
Vaak is het ook de schuld van een kneuzenverdedigerquote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europese top zeker niet, maar er komen nog steeds prima spelers uit deze competitie vandaan. We hebben met ons kleine landje nu eenmaal onze beperkingen. Laten we dan in ieder geval genieten van het aanvallende spel. Maarja het zit in Nederlanders om altijd maar overal over te zeiken. Zo is een goal ook altijd de schuld van de keeper of verdediger, en nooit omdat het zo goede aanvallende actie is.
Het ligt ook hoe je er naar kijkt. Als je in Engeland hoort dan roemen ze altijd de aanvaller. Ook al maakt die verdediger een fout. Voetbal is een spel van fouten, so be it. Geniet dan van het aanvallende spel.quote:Op zondag 29 september 2013 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vaak is het ook de schuld van een kneuzenverdediger
Het zou wel leuk zijn als de koploper nu met een punt of 7 los zou staan, dat spoort de concurrentie weer aan te verbeteren, nu lijkt dat niet nodigquote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wilt dat het hier net zoals in Spanje is, en dat we Europees nog steeds niks presteren?
In Nederland maken ze wel de meest kinderlijke beginnersfoutenquote:Op zondag 29 september 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt ook hoe je er naar kijkt. Als je in Engeland hoort dan roemen ze altijd de aanvaller. Ook al maakt die verdediger een fout. Voetbal is een spel van fouten, so be it. Geniet dan van het aanvallende spel.
Het had alles weg van een derby... zal in de SC het wel verder uitlichten maar wat een overspannen kanjer stewards. Uit het stadion gezetquote:
Zeker, maar bijvoorbeeld een Ajax is daar nu ook mee bezig. Maar het is een langetermijn project dus het kost wat tijd. En tot die tijd hebben we een prima vermakelijke competitie.quote:Op zondag 29 september 2013 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als de koploper nu met een punt of 7 los zou staan, dat spoort de concurrentie weer aan te verbeteren, nu lijkt dat niet nodig
Gek hè, als de spelers meestal nog beginners zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 17:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In Nederland maken ze wel de meest kinderlijke beginnersfouten
Waar?quote:
In Spanje, , Duitsland, Frankrijk staat de top al ver weg.quote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wilt dat het hier net zoals in Spanje is, en dat we Europees nog steeds niks presteren?
Ik geniet toch meer van goed voetbal dan van die foutenfestivals die wij in de eredivisie zienquote:Op zondag 29 september 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt ook hoe je er naar kijkt. Als je in Engeland hoort dan roemen ze altijd de aanvaller. Ook al maakt die verdediger een fout. Voetbal is een spel van fouten, so be it. Geniet dan van het aanvallende spel.
In de top, ja. Maar zeuren over het niveau gebeurt niet enkel bij PSV, Ajax en Feyenoord. Het is elke wedstrijd weer hetzelfde gejank.quote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan gewoon kijken naar de punten van de kampioen en dan zie je dat het toch wel anders lag in de top toen.
F-jes fouten heb ik het overquote:Op zondag 29 september 2013 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gek hè, als de spelers meestal nog beginners zijn.
zie je wel GGMMquote:Op zondag 29 september 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het had alles weg van een derby... zal in de SC het wel verder uitlichten maar wat een overspannen kanjer stewards. Uit het stadion gezet
quote:Op zondag 29 september 2013 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het had alles weg van een derby... zal in de SC het wel verder uitlichten maar wat een overspannen kanjer stewards. Uit het stadion gezet
Ik heb hem al.quote:
maar dan was het slechts 1 club. Ajax heeft vaker kut gespeeld, maar ondertussen domineerde PSV wel bij vlagen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de top, ja. Maar zeuren over het niveau gebeurt niet enkel bij PSV, Ajax en Feyenoord. Het is elke wedstrijd weer hetzelfde gejank.
Plus natuurlijk dat de topclubs eerder ook slechte tijden hebben gehad. Ajax won niet lang geleden zes of zeven jaar op rij de competitie niet, geloof ik?
quote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kon via een andere ingang weer naar binnen hoor
quote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Topquote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Natuurlijk vallen clubs wel weg maar dan gaat het om het niveau van de clubs die dat over nemenquote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de top, ja. Maar zeuren over het niveau gebeurt niet enkel bij PSV, Ajax en Feyenoord. Het is elke wedstrijd weer hetzelfde gejank.
Plus natuurlijk dat de topclubs eerder ook slechte tijden hebben gehad. Ajax won niet lang geleden zes of zeven jaar op rij de competitie niet, geloof ik?
Had je een rode trui aan?quote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dan moet je maar Barca en Real gaan kijken.quote:Op zondag 29 september 2013 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geniet toch meer van goed voetbal dan van die foutenfestivals die wij in de eredivisie zien
Toen ik hem zag was het ook niet veel.quote:
Heerenveen en opstootjes?quote:Op zondag 29 september 2013 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Oh ik ben niet wegens wangedrag uit het stadion gezet hoor. Maar eenmaal binnen kon ik niet op mijn tribune komen door wat opstootjes. Het komt er op neer dat ik eruit moest en helemaal om moest lopen om aan de andere kant van het stadion weer naar binnen te gaan.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
Oh ik ben niet wegens wangedrag uit het stadion gezet hoor. Maar eenmaal binnen kon ik niet op mijn tribune komen door wat opstootjes. Het komt er op neer dat ik eruit moest en helemaal om moest lopen om aan de andere kant van het stadion weer naar binnen te gaan.
Cambuursjonnies natuurlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heerenveen en opstootjes?
Immers scoort.
Nee Cambuur fans gooiden dingen in de gracht daardoor kwamen er hekken in de gracht en kon ik niet naar mijn tribune. Snap je? Dus moest er bij Zuid eruit om bij Noord erin te gaan.quote:Op zondag 29 september 2013 17:37 schreef alors het volgende:
[..]En wij maar denken dat we een eckte hoolie in ons midden hadden.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was goed meppen met de herten tegen het einde van de wedstrijd
Ja ik snap hetquote:Op zondag 29 september 2013 17:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee Cambuur fans gooiden dingen in de gracht daardoor kwamen er hekken in de gracht en kon ik niet naar mijn tribune. Snap je? Dus moest er bij Zuid eruit om bij Noord erin te gaan.
Oh lees nu je andere verhaal ja. Er werd ook iemand door 5 stewards of zo van de tribune gesleept.quote:
Haha naast het uitvak ja ik zag het. Was dat een Cambuur fan?quote:Op zondag 29 september 2013 17:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh lees nu je andere verhaal ja. Er werd ook iemand door 5 stewards of zo van de tribune gesleept.
Ja. Stak nog een duim op naar het uitvak toen hij beneden was hehe.quote:Op zondag 29 september 2013 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha naast het uitvak ja ik zag het. Was dat een Cambuur fan?
Was je in het stadion?quote:Op zondag 29 september 2013 17:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja. Stak nog een duim op naar het uitvak toen hij beneden was hehe.
Ja. Zat vlak naast het uitvak.quote:
Mooie opstootjes overal tijdens de wedstrijdquote:Op zondag 29 september 2013 17:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja. Zat vlak naast het uitvak.
Hahaha ja, je zag die steward vaak genoeg weer naar boven racen met z'n allen. Vooral vlak naast het uitvak de hele tijd problemen. Zat zelf ook naast een cambuursupporters. Overhyped gebeuren wel vond ik.quote:Op zondag 29 september 2013 17:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooie opstootjes overal tijdens de wedstrijd
Heb je dat niet op Noord gezien toen na de 1-1? Die NieuwNoorders die er heen gingen hebben de 2-1 niet eens gezien door dat gedoequote:Op zondag 29 september 2013 17:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hahaha ja, je zag die steward vaak genoeg weer naar boven racen met z'n allen. Vooral vlak naast het uitvak de hele tijd problemen. Zat zelf ook naast een cambuursupporters. Overhyped gebeuren wel vond ik.
Ik denk niet dat hij ooit topspits wordt.quote:Op zondag 29 september 2013 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar wat een INTENSE fail van Casta weer
Ja echt he.quote:Op zondag 29 september 2013 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar wat een INTENSE fail van Casta weer
Az en Twente.quote:Op zondag 29 september 2013 17:49 schreef Breekfast het volgende:
Heeft Vitesse al een moeilijke tegenstander gehad?
Twente, verder niks.quote:Op zondag 29 september 2013 17:49 schreef Breekfast het volgende:
Heeft Vitesse al een moeilijke tegenstander gehad?
Promes net.quote:Op zondag 29 september 2013 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Promes/Bengstsson een assist gegeven?
En Bengtsson gewisseld.quote:Op zondag 29 september 2013 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Promes/Bengstsson een assist gegeven?
gescoord en gewisseld ja.quote:
Tja, zijn back up is ook niet super tot nu toe. Als er een goede of gemiddelde spits stond kon het nog wel eens wat worden ja.quote:Op zondag 29 september 2013 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Twente worden de contouren langzaam zichtbaar.
Als Casta eens gewisseld wordt worden die kampioen.
Dordevic bedoel je?quote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja, zijn back up is ook niet super tot nu toe. Als er een goede of gemiddelde spits stond kon het nog wel eens wat worden ja.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Twente worden de contouren langzaam zichtbaar.
Als Casta eens gewisseld wordt worden die kampioen.
Eriksen ook.quote:
Neu, 1 jaartje maar.quote:
Maar telt die ook voor de manager? Keek net ff snel op fcupdate en zag zijn naam niet voorbij komen.quote:
Geen idee eerlijk gezegd.quote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar telt die ook voor de manager? Keek net ff snel op fcupdate en zag zijn naam niet voorbij komen.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit in een jeugdteam gespeeld van Tottenham.
Heeft hij eigenlijk een assist vandaag?quote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen idee eerlijk gezegd.
Gutierrez weer echt goed trouwens.
Golden boot acadamy. Nergens dus.quote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh, waar heeft hij hiervoor gespeeld dan?
quote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit in een jeugdteam gespeeld van Tottenham.
Geen flauw idee.quote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk een assist vandaag?
Dat is ook apart.quote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Golden boot acadamy. Nergens dus.
Tsja, werd in Zweden aangeboden ergens, toen bij Twente, daar een jaartje gespeeld en nu doorgebroken. Het kan snel gaan.quote:
Zeker mooi ja. Maar was mooier geweest als hij echt eigen jeugd was geweest, zoals ik dachtquote:Op zondag 29 september 2013 17:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tsja, werd in Zweden aangeboden ergens, toen bij Twente, daar een jaartje gespeeld en nu doorgebroken. Het kan snel gaan.
Ja precies. Zie je vaak bij die Zuid-Amerikanen.quote:Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
Corono
Deed vorige week alles fout wat hij fout kon doen.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik walg van Twente. Brama na zoveel jaar trouwe dienst wissel houden
Die is geblesseerd, simpele.quote:Op zondag 29 september 2013 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tis gewoon dom om zo'n beperkte speler na al die jaren nog altijd op te stellen.quote:Op zondag 29 september 2013 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:
Hoop ik ook. Had afgelopen zomer gewoon zijn transfer moeten maken eigenlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 18:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij kan er niks van. Gewoon wissel laten als hij terug komt
Hij zal wel meteen in de basis komen.quote:Op zondag 29 september 2013 18:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij kan er niks van. Gewoon wissel laten als hij terug komt
Iemand is niet een half jaar geblesseerd door een kleine hielblessure. Hij wordt gewoon bewust aan de kant gehouden omdat ze de ballen niet hebben hem wissel te zetten.quote:
Tja, eigen jeugd he.quote:Op zondag 29 september 2013 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis gewoon dom om zo'n beperkte speler na al die jaren nog altijd op te stellen.
quote:
Klopt het is een samenzwering.quote:Op zondag 29 september 2013 18:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand is niet een half jaar geblesseerd door een kleine hielblessure. Hij wordt er gewoon bewust aan de kant gehouden omdat ze de ballen niet hebben hem wissel te zetten.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 29 september 2013 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee of ik meegedaan heb deze week.
Hoe lang was het contract voor Jan de Jonge dan?quote:Op zondag 29 september 2013 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verbeek zal wel weer coach van Heracles worden volgend jaar.
Ik typte eerst Vermeer
Misschien is Vermeer wel een hele goede coach.quote:Op zondag 29 september 2013 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verbeek zal wel weer coach van Heracles worden volgend jaar.
Ik typte eerst Vermeer
Geen idee. Dat weet hafcfan vast wel.quote:Op zondag 29 september 2013 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe lang was het contract voor Jan de Jonge dan?
Verbeeklogica.quote:Op zondag 29 september 2013 18:14 schreef Tchock het volgende:
Verbeek zegt het ene moment dat hij het totaal niet aan ziet komen en het volgende moment dat hij het helemaal begrijpt en zichzelf ook verwijten maakt.
Dat heeft hij helemaal niet gezegd.quote:Op zondag 29 september 2013 18:14 schreef Tchock het volgende:
en het volgende moment dat hij het helemaal begrijpt
Wie vond Brama ook alweer een ontzettend goede speler of groot talent?quote:Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Heerlijk toch voor zo'n Brama. Lekker met Wisgerhof en Boschker geld tellen en een beetje rondhangen op de club.
Jij.quote:Op zondag 29 september 2013 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie vond Brama ook alweer een ontzettend goede speler of groot talent?
Ik ben Woutje Brama-fanquote:Op zondag 29 september 2013 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De klasse van Brama niet erkennen.quote:Op zondag 29 september 2013 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah dan was jij het.quote:Op zondag 29 september 2013 18:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De klasse van Brama niet erkennen.
'de incidentjes stapelen zich op en dan wordt bevestigd wat je al denkt' zegt hij. Ik chargeer het iets, maar het lijkt absoluut niet op het eerdere bericht dat hij verrast was en niets merkte van de onrust.quote:
In de eredivisie.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 18:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vond je? Was toch waardeloos in de beker.
quote:
Mja, ok, dat is wel iets anders, maar snap dat ook wel. Dingen vallen in het verloop van de dag gewoon op z'n plaats denk ik.quote:Op zondag 29 september 2013 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
'de incidentjes stapelen zich op en dan wordt bevestigt wat je al denkt' zegt hij. Ik chargeer het iets, maar het lijkt absoluut niet op het eerdere bericht dat hij verrast was en niets merkte van de onrust.
Uh, jawel?quote:Op zondag 29 september 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
Als Twente nog een keer scoort klopt Stijn z'n vraag in de toto niet meer.
Ja maar twente is gewoon kutquote:Op zondag 29 september 2013 18:20 schreef Dagoduck het volgende:
Nogal een verschil in doelsaldo:
Heerenveen 21-16
Twente 21-5
Haters gonna hatequote:
quote:Op zondag 29 september 2013 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe het dan fout is?
Maar als Twente nog een goal had gemaakt waren zij de ploeg met de meeste goals.quote:Op zondag 29 september 2013 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen blijft de ploeg die de meeste goals heeft gescoord?
Ah, oké. Ik dacht dat je het over de vorige speelronde had.quote:Op zondag 29 september 2013 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Maar als Twente nog een goal had gemaakt waren zij de ploeg met de meeste goals.
Twente mooi op 1. Zoals het hoort.quote:
die standquote:
Goede grapquote:Op zondag 29 september 2013 18:41 schreef TLC het volgende:
[..]
die standzelfs de GAE kunnen nog landskampioen worden
tsja, maar dat de nummers 1 van Nederland pas 15 punten hebben uit 8 wedstrijden is gewoon erg matigquote:
Wat de neuk, heeft de lokale boer vanmorgen nog geoogst of watquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Het veld ligt er goed bij in Den Haag!
Wie is de laatste na Jonk ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Volendam levert wel topspelers af.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:43 schreef Grifte het volgende:
Oooh Mikey
Vitesse beetje mooi-veld-voetballers
Nicky hofs danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef Syntix het volgende:
edit: Janssen heeft weer een lekker buikje gekregen
Of dat iemand zijn enkel breekt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
zit er wel dik in dat er nog een of andere lucky stuitergoal gaat vallen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
die beugelsdijk is helemaal in zijn sas op dit veld
Stond afgelopen zondag nog basisquote:
Ja. Presteert bij Ado net zo zwak als hij bij Heerenveen deed. Toch vreemd. In Engeland/Spanje leek hij toch meer te kunnen.quote:
Volgens mij is hij altijd ook wel veel geblesseerd om echt constant te kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Presteert bij Ado net zo zwak als hij bij Heerenveen deed. Toch vreemd. In Engeland/Spanje leek hij toch meer te kunnen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:04 schreef Cavaliers het volgende:
HahahahaNiveau van de wedstrijd en de spelers past perfect bij het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |