SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou nou nouquote:
Goossens is echt een dramaquote:Op zondag 29 september 2013 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
Het niveau daalt en daalt in die wedstrijd. Het doet gewoon pijn aan je ogen.
Het is net zo'n derby al Nec - Vitesse. Enkel één zijde geeft er wat om.quote:Op zondag 29 september 2013 16:11 schreef Adames het volgende:
[..]
jawel. alleen geeft niemand buiten Friesland een neuk, maar heb je wel vaker bij derby's
Alsof die wil scoren vandaag.quote:Op zondag 29 september 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Immers 1-op-1
in de handen van de keeper.
Baas.quote:Op zondag 29 september 2013 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alsof die wil scoren vandaag.
[ afbeelding ]
Nog steeds 10 punten van BMI.quote:Op zondag 29 september 2013 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
Lekker voor mijn manager die tegentreffer die nergens meer om gaat![]()
![]()
![]()
Het gras is dan ook nog steeds groen in de kuipquote:Op zondag 29 september 2013 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoe de Vrij verdedigde was ook om te huilen
Inderdaad, die manager doet er pas toe.quote:Op zondag 29 september 2013 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
niet helemaal. Is toch al constant de grote rivaal geweest en representeert het boeren friesland tegenover het stadse Leeuwarden. Heeft van beide kanten geleefd.quote:Op zondag 29 september 2013 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is net zo'n derby al Nec - Vitesse. Enkel één zijde geeft er wat om.
Toch een extra spanningselement die manager.quote:Op zondag 29 september 2013 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
![]()
![]()
De enige die Cambuur nog een beetje leuk maakt.quote:
Koeman heeft teveel groentjes in zijn teamquote:Op zondag 29 september 2013 16:14 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Het gras is dan ook nog steeds groen in de kuip
Hij had een paar keer lekker balverlies.quote:Op zondag 29 september 2013 16:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De enige die Cambuur nog een beetje leuk maakt.
Feyenoord wint dit toch wel, dan hoeven ze van mij geen tegendoelpunt te krijgen bij 4-0 als dat slecht is voor mijn manager.quote:Op zondag 29 september 2013 16:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Inderdaad, die manager doet er pas toe.
Nog eentje.quote:Op zondag 29 september 2013 16:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Feyenoord wint dit toch wel, dan hoeven ze van mij geen tegendoelpunt te krijgen bij 4-0 als dat slecht is voor mijn manager.
Laat ze er nu nog maar 3 maken.quote:
quote:
hebben we hier dan echt de eerste Heerenveenfan van fok gevonden? Behalve Rens dan, maar die geeft het nog niet toequote:Op zondag 29 september 2013 16:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Volgens mij kom jij uit Friesland.
De reeks op fok heeft 50 delen, dus dat valt wel mee.quote:Op zondag 29 september 2013 16:19 schreef Adames het volgende:
[..]
hebben we hier dan echt de eerste Heerenveenfan van fok gevonden? Behalve Rens dan, maar die geeft het nog niet toe
ik dacht dat jij voor twente of feyenoord wasquote:Op zondag 29 september 2013 16:20 schreef alors het volgende:
[..]
De reeks op fok heeft 50 delen, dus dat valt wel mee.
Zo zwak dat ze dan toch nog 2 doelpunten tegen krijgen tegen een team dat er helemaal niks van kan.quote:
Ik dacht Arsenal.quote:Op zondag 29 september 2013 16:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ik dacht dat jij voor twente of feyenoord was
Zou schandalig zijn als Heerenveen niet won.quote:Op zondag 29 september 2013 16:21 schreef The_Avatar het volgende:
JAAAAA CAMBUUR HAHAHAHAHA al die grote praatjes hahahahaha
PSV heeft het uitstekend gedaan, zo goed dat de trainer van de tegenstander zelfs werd ontslagen na de wedstrijd.quote:
Welnee joh. Cambuur heeft een taaie ploeg waar zelfs PSV thuis niet van wist te winnen en dan heb je ook nog al die derby-gevoelens, geen schande als je daar niet doorheen komt.quote:Op zondag 29 september 2013 16:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou schandalig zijn als Heerenveen niet won.
En Finbogason is al meer waard dan heel Cambuur dus het is niet meer dan normaal dat ze winnen. Om daar nou zo lijp over te doen tegenover Cambuur is gewoon kinderachtig.quote:Op zondag 29 september 2013 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welnee joh. Cambuur heeft een taaie ploeg waar zelfs PSV thuis niet van wist te winnen en dan heb je ook nog al die derby-gevoelens, geen schande als je daar niet doorheen komt.
Welnee manquote:
In een vreetschuur niet neequote:
Ik denk dat Twente wint, het Maaskant-effect is nog steeds niet helemaal uitgewerkt bij Groningen.quote:
Even quoten.quote:Op zondag 29 september 2013 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren neem ik 2 weken een Zeefuik UI
Groningen?quote:Op zondag 29 september 2013 16:26 schreef hafcfan het volgende:
Nu helaas de beste ploeg van Nederland.
Een stuk of 5 personen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
Voor wie wordt er nu weer een minuut stilte gehouden?
Bij Ajax werd het gister ook ingezet, net na het "Oeh-AH". Toen moest ik huilen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen YNWA? Is Vak P overleden? Oh, minuut stilte.
Oud-burgemeester, bestuursvoorzitter van de supportersvereniging en nog iemand.quote:Op zondag 29 september 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
voor 3 mensen, oud burgemeester, erelid en nog eenquote:Op zondag 29 september 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
Dan kan je elke week wel een minuut stilte houden.quote:Op zondag 29 september 2013 16:30 schreef Adames het volgende:
[..]
voor 3 mensen, oud burgemeester, erelid en nog een
quote:Op zondag 29 september 2013 16:31 schreef VMSDKR het volgende:
Een minuut stilte voor Genero's oude fysiek.
[ afbeelding ]
Het is volgens mij vrij normaal dat je voor ereleden een minuut stilte houdt.quote:Op zondag 29 september 2013 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je elke week wel een minuut stilte houden.
ze hebben geen bekende oud voetballers meer die ze kunnen eren, dus dan kom je al snel uit bij dit soort mensenquote:Op zondag 29 september 2013 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je elke week wel een minuut stilte houden.
Dichtbij, maar geen sigaar.quote:Op zondag 29 september 2013 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
Inb4 de 'indrukwekkende stilte' van de commentator.
jaquote:Op zondag 29 september 2013 16:34 schreef Breekfast het volgende:
Riep iemand nou JUICHEN tijdens de minuut stilte?
quote:Op zondag 29 september 2013 16:34 schreef Breekfast het volgende:
Ochtend aan ochtend met spatel en specie in de weer.quote:Op zondag 29 september 2013 16:33 schreef Adames het volgende:
oh die burgemeester heeft veel gedaan voor de bouw van dit stadion
the fuckquote:Op zondag 29 september 2013 16:34 schreef Breekfast het volgende:
Zit God van Gaal op de tribune?quote:Op zondag 29 september 2013 16:34 schreef Breekfast het volgende:
Van Gaal zit op de tribune voor Castaignos nu Van Persie uit vorm is.quote:Op zondag 29 september 2013 16:34 schreef Breekfast het volgende:
wat vind jij van de tegenvallende start van ManU?quote:Op zondag 29 september 2013 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Gaal zit op de tribune voor Castaignos nu Van Persie uit vorm is.
Met mijn indrukwekkende voetbalkennis had ik dit allang ingezien en uitgeschreven. Zo ben ik.quote:Op zondag 29 september 2013 16:36 schreef Adames het volgende:
[..]
wat vind jij van de tegenvallende start van ManU?
quote:Op zondag 29 september 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Het overgewicht is voor FC Groningen.
Is iets uit de wijkquote:Op zondag 29 september 2013 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb een tijd onder een steen geleefd. Wat is het voor iets?
hip nieuw dynamisch bedrijf met dito naamquote:Op zondag 29 september 2013 16:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb een tijd onder een steen geleefd. Wat is het voor iets?
quote:Op zondag 29 september 2013 16:44 schreef Adames het volgende:
[..]
hip nieuw dynamisch bedrijf met dito naam
geen idee verder
https://www.xximo.nl/
Mag iedere club zelf weten toch?quote:Op zondag 29 september 2013 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom voetballen ze bij Twente met andere ballen?
Dat zijn ze al sinds Renze de Vries werd opgeslotenquote:Op zondag 29 september 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen is verworden tot een grijze muis in de competitie.
Niet zo voorbarig. Zo slecht doen ze het niet en we zitten pas in de 16e minuut.quote:Op zondag 29 september 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen is verworden tot een grijze muis in de competitie.
Dat kwam toch door een onderzoek van Derksen?quote:Op zondag 29 september 2013 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn ze al sinds Renze de Vries werd opgesloten
Ajax speelt ook met adidasquote:Op zondag 29 september 2013 16:49 schreef Adames het volgende:
[..]
dacht dat iedereen derbystar ballen moest hebben
quote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat kwam toch door een onderzoek van Derksen?
Komt echt wel, dit kan je niet verliezenquote:Op zondag 29 september 2013 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sodeju die had er wel in gemogen.
Als je als keeper zorgt dat je in de weg staat doe je iets goed.quote:Op zondag 29 september 2013 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Keepen is niet heel moeilijk als de spitsen tegen je aan schieten.
Ik nodig je uit om in Leeuwarden te zeggen dat je voor Heerenveen bent, het zeggen dat je Fries bent is al voldoende. Geheid heb je een gummiknuppel in je nek en een baksteen door de ramen van je auto.quote:
Heel NL is niks. Vind twente nog het leukst.quote:Op zondag 29 september 2013 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan zijn ze opeens goed? Je ziet toch dat het helemaal niks is
Zo, die komt aan.quote:Op zondag 29 september 2013 16:57 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om in Leeuwarden te zeggen dat je voor Heerenveen bent, het zeggen dat je Fries bent is al voldoende. Geheid heb je een gummiknuppel in je nek en een baksteen door de ramen van je auto.
Jeetje, ik zou maar oppassen GGMM.quote:Op zondag 29 september 2013 16:57 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om in Leeuwarden te zeggen dat je voor Heerenveen bent, het zeggen dat je Fries bent is al voldoende. Geheid heb je een gummiknuppel in je nek en een baksteen door de ramen van je auto.
Ado vs Ado, ik kijk er naar uit.quote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is een kloof geslagen tussen plek 15 en 16.
15 GAE 9
16 RKC 5
ADO staat 17e met 4 punten (net als NEC de hekkensluiter), maar moet woensdag tegen ADO.
Zit wel lijn in en Tadic is een smaakmaker, daar zijn er wel te weinig van inmiddelsquote:Op zondag 29 september 2013 16:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heel NL is niks. Vind twente nog het leukst.
Hahahahaquote:Op zondag 29 september 2013 16:57 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is wel zo, heeft zoals zoveel met geld te makenquote:Op zondag 29 september 2013 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet ik, maar blijf 't apart vinden dat er niet landelijk met 1 soort bal wordt gespeeld.
Derby's tussen Heerenveen en Leeuwarden zijn nu eenmaal treurig en erg beladenquote:Op zondag 29 september 2013 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahaha
Dit is toch wel één van de meest treurige posts die ik ooit in VBL heb gelezen.
En dat zegt een hoop.
Mja, maar voor hetzelfde geld was het net 1-1 geweest toen dingetje van Grunn vrij mocht koppenquote:Op zondag 29 september 2013 17:03 schreef Scorpie het volgende:
Haha, dat verdedigen van Groningen, dat kan echt niet hoor hey.
Merkte je op het veld weinig vanquote:Op zondag 29 september 2013 17:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Derby's tussen Heerenveen en Leeuwarden zijn nu eenmaal treurig en erg beladen
dat was na het 4-1 pakkie tegen Cambuur ook al verstomdquote:Op zondag 29 september 2013 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Er waren mensen die dachten dat FC Groningen hoge ogen konden gooien na NEC & Utrecht de eerste twee speelronden.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
FOX supporters maken geen derby's mee.quote:Op zondag 29 september 2013 17:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nu ben ik er sowieso voor om dat hele noorden om te ploegen voor de voedselvoorziening, komt nooit wat goeds vandaan.quote:
Mokthar moet invallen en een hattrick maken.quote:Op zondag 29 september 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tadic en Gutierrez moeten scoren.
heeft wel het Westen verrijkt met al die aardgasgelden.quote:Op zondag 29 september 2013 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu ben ik er sowieso voor om dat hele noorden om te ploegen voor de voedselvoorziening, komt nooit wat goeds vandaan.
Precies, daar is het goed voorquote:Op zondag 29 september 2013 17:08 schreef Adames het volgende:
[..]
heeft wel het Westen verrijkt met al die aardgasgelden.
Laat ze even flink doorboren daar, dan zakken de huizen die er nog staan ook wel weg.quote:
schaliegaswinningquote:Op zondag 29 september 2013 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat ze even flink doorboren daar, dan zakken de huizen die er nog staan ook wel weg.
Je bent voor Ajax en hoopt dat Twente scoortquote:Op zondag 29 september 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tadic en Gutierrez moeten scoren.
net of Twente dit nog kan verliezenquote:Op zondag 29 september 2013 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent voor Ajax en hoopt dat Twente scoort
oh? Dankzij het noorden heeft de rest van Nederland het goed. (gas bijvoorbeeld)quote:Op zondag 29 september 2013 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu ben ik er sowieso voor om dat hele noorden om te ploegen voor de voedselvoorziening, komt nooit wat goeds vandaan.
1. Managerquote:Op zondag 29 september 2013 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een onzinquote:Op zondag 29 september 2013 17:11 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
oh? Dankzij het noorden heeft de rest van Nederland het goed. (gas bijvoorbeeld)
Dus?quote:Op zondag 29 september 2013 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kan.quote:Op zondag 29 september 2013 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
net of Twente dit nog kan verliezen
Dankzij het gebied in het noorden ja. Niet de mensen die er wonen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:11 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
oh? Dankzij het noorden heeft de rest van Nederland het goed. (gas bijvoorbeeld)
Sinds de ontdekking van het aardgasveld van Slochteren rond 1960 heeft de schatkist van het rijk ruim 211 miljard euro aan gasbaten binnengekregen.quote:
Doelsaldo word nog belangrijk.quote:Op zondag 29 september 2013 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
net of Twente dit nog kan verliezen
1 NCquote:Op zondag 29 september 2013 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
1. Manager
2. Twente is toch geen serieuze concurrent voor Ajax, dus wat maakt het uit.
Geweldig en daar hebben we de Friezen en Groningers etc. voor nodig gehad?quote:Op zondag 29 september 2013 17:12 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Sinds de ontdekking van het aardgasveld van Slochteren rond 1960 heeft de schatkist van het rijk ruim 211 miljard euro aan gasbaten binnengekregen.
De Friezen niet.quote:Op zondag 29 september 2013 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geweldig en daar hebben we de Friezen en Groningers etc. voor nodig gehad?
Ik vind Twente helemaal niet zo goed, dit wordt alleen gemaskeerd doordat Groningen er helemaal niks van kan.quote:
Manager, en Twente wint toch wel.quote:Op zondag 29 september 2013 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die wonen er dus ja.quote:Op zondag 29 september 2013 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geweldig en daar hebben we de Friezen en Groningers etc. voor nodig gehad?
Ik vind ze beter dan de rest.quote:Op zondag 29 september 2013 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Twente helemaal niet zo goed, dit wordt alleen gemaskeerd doordat Groningen er helemaal niks van kan.
Inderdaad, het staat goed, maar dat is het dan ookquote:Op zondag 29 september 2013 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Twente helemaal niet zo goed, dit wordt alleen gemaskeerd doordat Groningen er helemaal niks van kan.
Gaan ook niet meedoen voor het kampioenschap hoor. Worden gewoon 3e of 4e.quote:Op zondag 29 september 2013 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
blijkbaar krijgt Hugo Borst toch gelijk dat er geen kampioen is dit jaar. Iedereen wordt blijkbaar 3e of 4equote:Op zondag 29 september 2013 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ook niet meedoen voor het kampioenschap hoor. Worden gewoon 3e of 4e.
Is niet nodig jij vertelt het veel te graagquote:Op zondag 29 september 2013 17:15 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Die wonen er dus ja.
Friesland was vroeger groter dan Nederland. Dus doe even moeilijk ofzo. Ga geschiedenis studeren.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ook niet meedoen voor het kampioenschap hoor. Worden gewoon 3e of 4e.
Ajax wordt gewoon kampioen, let maar op.quote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef Adames het volgende:
[..]
blijkbaar krijgt Hugo Borst toch gelijk dat er geen kampioen is dit jaar. Iedereen wordt blijkbaar 3e of 4e
Ajax wordt gewoon weer kampioen denk ik.quote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef Adames het volgende:
[..]
blijkbaar krijgt Hugo Borst toch gelijk dat er geen kampioen is dit jaar. Iedereen wordt blijkbaar 3e of 4e
Mwuahh niet veel ploegen die beter zijn. Twente gaat het uitvechten met Feyenoord en AZ. Al is bij die laatste wel van belang wie de trainer wordt.quote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Precies, iets lager kan ook nog wel.
Dat klopt welquote:Op zondag 29 september 2013 17:17 schreef hafcfan het volgende:
Jansen: Het zegt iets over Nederland als wij bovenaanstaan.
ik zou het echt niet wetenquote:Op zondag 29 september 2013 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon weer kampioen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |