SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal er dalijk wel 1 ingaan die van richting wordt veranderd.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:19 schreef Rabieluh het volgende:
Het is gewoon wachten op de eigen goal.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En daar is het van richting veranderde schot
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:51 schreef Zorro het volgende:
En alweer een eigen doelpunt ...
Waneer heeft ajax voor het laatst zelf gescoord in de competitie
Mijne ookquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
tering zooi mijn ekte ekte fox stream heeft achterstand
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jaaaaa gooooooooooooooolllllllllllllllllllll
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
Lullig zeg, daar betaal je dan goud geld voor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
tering zooi mijn ekte ekte fox stream heeft achterstand
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:53 schreef Tchock het volgende:
Arme EaglesZo lang stand houden en dan met twee lullige doelpuntjes er af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Lesley de saDat wist ik niet, bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:53 schreef Tchock het volgende:
Arme EaglesZo lang stand houden en dan met twee lullige doelpuntjes er af.
Ik zag deze post eerder dan het daadwerkelijke doelpunt.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:54 schreef JedimindhaX het volgende:
Hey Guitarist geef Fera toestemming voor t posten van bikini pics svp
4-0quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag deze post eerder dan het daadwerkelijke doelpunt.
quote:
Welke vrouw laat zich de wet nou voorschrijven door een FOK!er?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:54 schreef JedimindhaX het volgende:
Hey Guitarist geef Fera toestemming voor t posten van bikini pics svp
Ik ook. Gratis streams enzoquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag deze post eerder dan het daadwerkelijke doelpunt.
Wat zal ik lachen als ajax kansloos vernederd wordt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:55 schreef Heeinz het volgende:
NIEMAND KAN ONS STOPPEN, MILAN GAAT ERAAN!!!
Gitaar moest eens weten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke vrouw laat zich de wet nou voorschrijven door een FOK!er?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nou die kans is inderdaad volop aanwezigquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat zal ik lachen als ajax kansloos vernederd wordt.
Ja precies. Wat is dat nou Fera?!quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke vrouw laat zich de wet nou voorschrijven door een FOK!er?
Het gras is groenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het kan nog, 11 tegen 11, bal is rond
Lees mijn posts dan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:56 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja precies. Wat is dat nou Fera?!
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Gitaar moest eens weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de kloteresulraten van jouw mooie clubje zou ik hopen op wat succesjes van andere Nederlandse clubs.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat zal ik lachen als ajax kansloos vernederd wordt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]Ik ben het waard om lang voor te zoeken in diverse topics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik hoop dat vanwege het feit dat Immers man of the match was afgelopen weekend hij een paar wedstrijdjes blijft staan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:56 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat door deze wedstrijd doe Signogwat en De Sa nog een paar wedstrijdjes blijven staan.
Nehh, dan nog niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met de kloteresulraten van jouw mooie clubje zou ik hopen op wat succesjes van andere Nederlandse clubs.
Niet met m'n vrouw in de kamerquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben het waard om lang voor te zoeken in diverse topics.
Immers in oranjequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat vanwege het feit dat Immers man of the match was afgelopen weekend hij een paar wedstrijdjes blijft staan.
Al is dat een zekerheidje.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zou als KNVB een onderzoek instellen naar metsjfiksing voor deze pot.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer scoorde Ajax voor het laatst 4 goals in de Eredivisie?
Kampioenswedstrijd vorig seizoen
Leuk dat je zelf het antwoord geeft bij je quizquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze krijgen er wel met enige regelmaat 4 tegen...quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt helemaal geen 1 post gemaakt in KPDquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben het waard om lang voor te zoeken in diverse topics.
Was er toch bijna nog een leeg stoeltje bijgekomen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik was na de eerste helft bijna Ajax supporter af, nu kijk ik het nog een paar wedstrijden aan.
Ik heb niet eens toegang aangevraagd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen 1 post gemaakt in KPD
that bitchquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen 1 post gemaakt in KPD
Nou, niet zeuren en de beloofde foto leverenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb niet eens toegang aangevraagd.
Is je vrouw zo lelijk dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, niet zeuren en de beloofde foto leveren
Nee, maar zij kan voor mij haar bewering over het slank zijn tenminste waarmaken... Jij vooralsnog nietquote:
Hij werd bang na 3.4 seconden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was jij niet Slenderman aan het spelen?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
Duarte een kaart aansmeren bij een 4-0 voorsprong
Hoeft ook niet, ik heb Gitaar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar zij kan voor mij haar bewering over het slank zijn tenminste waarmaken... Jij vooralsnog niet
Hier moet ik even van bijkomen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie, je moeder?
Na deze comeback ligt Davy huilend in een hoekje.
Is ook niet makkelijk om een goede hoofdsponsor te vinden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie nu pas dat GAE vinden.nl als sponsor heeft
Dat lag hij al nadat ik hem "kneus" had genoemd, maar ik moet toegeven, deze zal ook aankomen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie, je moeder?
Na deze comeback ligt Davy huilend in een hoekje.
Sorry dat ik zo hard moet zijn, maar mensen moeten weten dat er niet met mij te sollen valt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier moet ik even van bijkomen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier moet ik even van bijkomen.
Kan mij dat bommen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die uitspraken doen zonder bewijs
Uhhhquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef JedimindhaX het volgende:
Fera, ik had met Guitarist afgesproken dat als PSV zou verliezen jij naaktfoto's zou posten. Dus kom op.
Hier zit geen hond op te wachten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef JedimindhaX het volgende:
Fera, ik had met Guitarist afgesproken dat als PSV zou verliezen jij naaktfoto's zou posten. Dus kom op.
Ze is dik en lelijk, nu ophouden en over Ajax hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die uitspraken doen zonder bewijs
Altijd schattig hoe mensen dat proberen waar jij ze vervolgens hard op hun plek zet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo hard moet zijn, maar mensen moeten weten dat er niet met mij te sollen valt.
Ik denk dat je meer kans maakt op naaktfoto's van hem.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef JedimindhaX het volgende:
PEC heeft beetje hetzelfde probleem als Feyenoord.... Bij de 16 komen ze regelmatig, maar scoren ho maarquote:
Fera , kom op nou. Niet weer dit. Als dit zo doorgaat haal ik Johannes erbij.quote:
'koning comeback', dat is mijn bijnaam.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd schattig hoe mensen dat proberen waar jij ze vervolgens hard op hun plek zet.
Zelf als dat, is zij nog steeds interessanter dan Ajax. Verf zien drogen is interessanter dan Ajax.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze is dik en lelijk, nu ophouden en over Ajax hebben.![]()
Ajax
Ik ken vele bijnamen van jou, maar deze is mij onbekend.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
'koning comeback', dat is mijn bijnaam.
Sieg Heilquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:04 schreef Caland het volgende:
Ik hoorde alle joden aan het gas.
Mee eens.
Hoezo, Lex scoort allesquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
PEC heeft beetje hetzelfde probleem als Feyenoord.... Bij de 16 komen ze regelmatig, maar scoren ho maar
quote:
ah jij ook maar overgeschakeld op pec - nacquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
Hier zien we de kampioen aan het werk.
Haha oké.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
Lekker dan, er als wissel inkomen en toch gewisseld worden. Lekker voor zijn zelfvertrouwen. Matige trainer die de Boer, zoiets moet je aanvoelen.
zal wel ergens last van hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
Lekker dan, er als wissel inkomen en toch gewisseld worden. Lekker voor zijn zelfvertrouwen. Matige trainer die de Boer, zoiets moet je aanvoelen.
NEC en PSV. Maar het meeste toch NEC.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ff een serieuze vraag aan jou... Welke club mag rekenen op jouw ondersteuning?
Hij kan er geen reet van.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je met zo'n naam al een toptalent.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
Na de 1-0 vloog de rest er inquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Adames het volgende:
5-0, dat is lekker thuis komen. Was het veldoverwicht echt ook zodanig?
0-8 tegen Harkemase boys andersquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
NEC en PSV. Maar het meeste toch NEC.Al moet ik de laatste tijd vaker huilen als ze spelen.
De eerste helft was het slechtste voetbal wat ik ooit uberhaupt ergens heb gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Adames het volgende:
5-0, dat is lekker thuis komen. Was het veldoverwicht echt ook zodanig?
Da's jammerquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
NEC en PSV. Maar het meeste toch NEC.Al moet ik de laatste tijd vaker huilen als ze spelen.
Davy onwaardig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kan er geen reet van.
Al denkt hij zelf van wel.
Klopt. Dat was wel een trots momentje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
0-8 tegen Harkemase boys anders
Geen 0-3.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
ah gelukkig, ik schrok even dat Ajax niet Ajax meer zou zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De eerste helft was het slechtste voetbal wat ik ooit uberhaupt ergens heb gezien.
Marc netto is daar te zuinig voorquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef mega-worstje het volgende:
Hoeveel miljoen hebben ze in de rust overgemaakt?
Net wat jou het best uitkomt. Fijn is dat, meerdere clubs supporten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh oke. Welke wedstrijd?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We hadden het toch over de wedstrijd van morgen?
U mad?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef mega-worstje het volgende:
Hoeveel miljoen hebben ze in de rust overgemaakt?
Zo makkelijk dit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik voorspelde zelf 3-1Volgende keer beter
Nee hoor. Als NEC tegen PSV voetbalt, hoop ik dat PSV de grond ingetrapt wordt. Maar ze zijn leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Net wat jou het best uitkomt. Fijn is dat, meerdere clubs supporten.
En nu terug naar het aanrecht.
Frank trok de portemonnee zelfquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Marc netto is daar te zuinig voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gae heeft geen schijn van kans maar zowat alle doelpunten waren foutenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:10 schreef Adames het volgende:
oh ze begonnen met een eigen doelpunt, kijk, nu ben ik weer gerustgesteld
Ah. Nee logisch.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor. Als NEC tegen PSV voetbalt, hoop ik dat PSV de grond ingetrapt wordt. Maar ze zijn leuk om naar te kijken.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat komt omdat het zo geverfd is. Dat is niet de natuurlijke kleur.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het gras bij de lijnen is wit.
jammer dat ik het niet kon zien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gae heeft geen schijn van kans maar zowat alle doelpunten waren fouten
kijk zo de samenvatting maar even
Dus?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat het zo geverfd is. Dat is niet de natuurlijke kleur.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achter wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal waarschijnlijk nooit voorkomen, maar een vrouw mag hopen.quote:
quote:
PSV - Feyenoord 10-0quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:12 schreef Wilskracht het volgende:
6 goals in 1 helft tijd geleden?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Achter wie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psv feyenoord was 8 na rustquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:12 schreef Wilskracht het volgende:
6 goals in 1 helft tijd geleden?
Wat maakt het uit wat de natuurlijke kleur was?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus was je opmerking behoorlijk dom.
Ik wacht je excuses af in m'n PM-box.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |