quote:
ah jij ook maar overgeschakeld op pec - nacquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
Hier zien we de kampioen aan het werk.
Haha oké.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
Lekker dan, er als wissel inkomen en toch gewisseld worden. Lekker voor zijn zelfvertrouwen. Matige trainer die de Boer, zoiets moet je aanvoelen.
zal wel ergens last van hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
Lekker dan, er als wissel inkomen en toch gewisseld worden. Lekker voor zijn zelfvertrouwen. Matige trainer die de Boer, zoiets moet je aanvoelen.
NEC en PSV. Maar het meeste toch NEC.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ff een serieuze vraag aan jou... Welke club mag rekenen op jouw ondersteuning?
Hij kan er geen reet van.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je met zo'n naam al een toptalent.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
Na de 1-0 vloog de rest er inquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Adames het volgende:
5-0, dat is lekker thuis komen. Was het veldoverwicht echt ook zodanig?
0-8 tegen Harkemase boys andersquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
NEC en PSV. Maar het meeste toch NEC.Al moet ik de laatste tijd vaker huilen als ze spelen.
De eerste helft was het slechtste voetbal wat ik ooit uberhaupt ergens heb gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Adames het volgende:
5-0, dat is lekker thuis komen. Was het veldoverwicht echt ook zodanig?
Da's jammerquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
NEC en PSV. Maar het meeste toch NEC.Al moet ik de laatste tijd vaker huilen als ze spelen.
Davy onwaardig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kan er geen reet van.
Al denkt hij zelf van wel.
Klopt. Dat was wel een trots momentje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
0-8 tegen Harkemase boys anders
Geen 0-3.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
ah gelukkig, ik schrok even dat Ajax niet Ajax meer zou zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De eerste helft was het slechtste voetbal wat ik ooit uberhaupt ergens heb gezien.
Marc netto is daar te zuinig voorquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef mega-worstje het volgende:
Hoeveel miljoen hebben ze in de rust overgemaakt?
Net wat jou het best uitkomt. Fijn is dat, meerdere clubs supporten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh oke. Welke wedstrijd?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We hadden het toch over de wedstrijd van morgen?
U mad?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef mega-worstje het volgende:
Hoeveel miljoen hebben ze in de rust overgemaakt?
Zo makkelijk dit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik voorspelde zelf 3-1Volgende keer beter
Nee hoor. Als NEC tegen PSV voetbalt, hoop ik dat PSV de grond ingetrapt wordt. Maar ze zijn leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Net wat jou het best uitkomt. Fijn is dat, meerdere clubs supporten.
En nu terug naar het aanrecht.
Frank trok de portemonnee zelfquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Marc netto is daar te zuinig voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gae heeft geen schijn van kans maar zowat alle doelpunten waren foutenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:10 schreef Adames het volgende:
oh ze begonnen met een eigen doelpunt, kijk, nu ben ik weer gerustgesteld
Ah. Nee logisch.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor. Als NEC tegen PSV voetbalt, hoop ik dat PSV de grond ingetrapt wordt. Maar ze zijn leuk om naar te kijken.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat komt omdat het zo geverfd is. Dat is niet de natuurlijke kleur.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het gras bij de lijnen is wit.
jammer dat ik het niet kon zien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
gae heeft geen schijn van kans maar zowat alle doelpunten waren fouten
kijk zo de samenvatting maar even
Dus?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat het zo geverfd is. Dat is niet de natuurlijke kleur.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achter wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal waarschijnlijk nooit voorkomen, maar een vrouw mag hopen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV - Feyenoord 10-0quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:12 schreef Wilskracht het volgende:
6 goals in 1 helft tijd geleden?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Achter wie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psv feyenoord was 8 na rustquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:12 schreef Wilskracht het volgende:
6 goals in 1 helft tijd geleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |