ah gelukkig, ik schrok even dat Ajax niet Ajax meer zou zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De eerste helft was het slechtste voetbal wat ik ooit uberhaupt ergens heb gezien.
Marc netto is daar te zuinig voorquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef mega-worstje het volgende:
Hoeveel miljoen hebben ze in de rust overgemaakt?
Net wat jou het best uitkomt. Fijn is dat, meerdere clubs supporten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
NEC en PSV. Maar het meeste toch NEC.Al moet ik de laatste tijd vaker huilen als ze spelen.
Oh oke. Welke wedstrijd?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We hadden het toch over de wedstrijd van morgen?
U mad?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef mega-worstje het volgende:
Hoeveel miljoen hebben ze in de rust overgemaakt?
Zo makkelijk dit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik voorspelde zelf 3-1Volgende keer beter
Nee hoor. Als NEC tegen PSV voetbalt, hoop ik dat PSV de grond ingetrapt wordt. Maar ze zijn leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Net wat jou het best uitkomt. Fijn is dat, meerdere clubs supporten.
En nu terug naar het aanrecht.
Frank trok de portemonnee zelfquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Marc netto is daar te zuinig voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |