zal wel ergens last van hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
Lekker dan, er als wissel inkomen en toch gewisseld worden. Lekker voor zijn zelfvertrouwen. Matige trainer die de Boer, zoiets moet je aanvoelen.
NEC en PSV. Maar het meeste toch NEC.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ff een serieuze vraag aan jou... Welke club mag rekenen op jouw ondersteuning?
Hij kan er geen reet van.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je met zo'n naam al een toptalent.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
Lekker dan, er als wissel inkomen en toch gewisseld worden. Lekker voor zijn zelfvertrouwen. Matige trainer die de Boer, zoiets moet je aanvoelen.
Na de 1-0 vloog de rest er inquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Adames het volgende:
5-0, dat is lekker thuis komen. Was het veldoverwicht echt ook zodanig?
0-8 tegen Harkemase boys andersquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
NEC en PSV. Maar het meeste toch NEC.Al moet ik de laatste tijd vaker huilen als ze spelen.
De eerste helft was het slechtste voetbal wat ik ooit uberhaupt ergens heb gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Adames het volgende:
5-0, dat is lekker thuis komen. Was het veldoverwicht echt ook zodanig?
Da's jammerquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
NEC en PSV. Maar het meeste toch NEC.Al moet ik de laatste tijd vaker huilen als ze spelen.
Davy onwaardig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kan er geen reet van.
Al denkt hij zelf van wel.
Klopt. Dat was wel een trots momentje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
0-8 tegen Harkemase boys anders
Geen 0-3.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
ah gelukkig, ik schrok even dat Ajax niet Ajax meer zou zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De eerste helft was het slechtste voetbal wat ik ooit uberhaupt ergens heb gezien.
Marc netto is daar te zuinig voorquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef mega-worstje het volgende:
Hoeveel miljoen hebben ze in de rust overgemaakt?
Net wat jou het best uitkomt. Fijn is dat, meerdere clubs supporten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |