Het gras is groenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het kan nog, 11 tegen 11, bal is rond
Lees mijn posts dan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:56 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja precies. Wat is dat nou Fera?!
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Gitaar moest eens weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de kloteresulraten van jouw mooie clubje zou ik hopen op wat succesjes van andere Nederlandse clubs.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat zal ik lachen als ajax kansloos vernederd wordt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]Ik ben het waard om lang voor te zoeken in diverse topics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik hoop dat vanwege het feit dat Immers man of the match was afgelopen weekend hij een paar wedstrijdjes blijft staan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:56 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat door deze wedstrijd doe Signogwat en De Sa nog een paar wedstrijdjes blijven staan.
Nehh, dan nog niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Met de kloteresulraten van jouw mooie clubje zou ik hopen op wat succesjes van andere Nederlandse clubs.
Niet met m'n vrouw in de kamerquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben het waard om lang voor te zoeken in diverse topics.
Immers in oranjequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat vanwege het feit dat Immers man of the match was afgelopen weekend hij een paar wedstrijdjes blijft staan.
Al is dat een zekerheidje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |