Hij werd bang na 3.4 seconden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was jij niet Slenderman aan het spelen?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef Cavaliers het volgende:
Duarte een kaart aansmeren bij een 4-0 voorsprong
Hoeft ook niet, ik heb Gitaar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar zij kan voor mij haar bewering over het slank zijn tenminste waarmaken... Jij vooralsnog niet
Hier moet ik even van bijkomen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie, je moeder?
Na deze comeback ligt Davy huilend in een hoekje.
Is ook niet makkelijk om een goede hoofdsponsor te vinden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik zie nu pas dat GAE vinden.nl als sponsor heeft
Dat lag hij al nadat ik hem "kneus" had genoemd, maar ik moet toegeven, deze zal ook aankomen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie, je moeder?
Na deze comeback ligt Davy huilend in een hoekje.
Sorry dat ik zo hard moet zijn, maar mensen moeten weten dat er niet met mij te sollen valt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier moet ik even van bijkomen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier moet ik even van bijkomen.
Kan mij dat bommen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die uitspraken doen zonder bewijs
Uhhhquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef JedimindhaX het volgende:
Fera, ik had met Guitarist afgesproken dat als PSV zou verliezen jij naaktfoto's zou posten. Dus kom op.
Hier zit geen hond op te wachten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef JedimindhaX het volgende:
Fera, ik had met Guitarist afgesproken dat als PSV zou verliezen jij naaktfoto's zou posten. Dus kom op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |