Oké, is logisch. Maar ik vroeg mij degelijk af wat het verschil was tussen de dergelijke situaties. Snap nu hoe jullie handelen. Dank.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:05 schreef Pharkus het volgende:
Op je vorige vraag Zaktabak, als we dat zien dan kan krijgt die persoon (m/v) ook op zijn kloten.
Dit. Ben behoorlijke klaar met de brainfarts van de persoon in kwestie.quote:Op maandag 30 september 2013 11:01 schreef hoink581 het volgende:
Hoeveel users moeten komen klagen voordat jullie wat gaan doen in plaats van dat eeuwige in de gaten houden?
quote:Op maandag 30 september 2013 11:01 schreef hoink581 het volgende:
Hoeveel users moeten komen klagen voordat jullie wat gaan doen in plaats van dat eeuwige in de gaten houden?
quote:Op zondag 29 september 2013 21:43 schreef LethalNinja het volgende:
Iedereen wordt in de gaten gehouden, in dit topic dus niet weer 50 reacties van mensen die willen dat we wat aan Susteren doen. We houden hem in de gaten
Ik volg die serie niet en zie tussen de fake zooi de echte spoilers nietquote:Op maandag 30 september 2013 19:19 schreef Nikmans het volgende:
KLB / Mensen die de laatste aflevering van Breaking Bad spoilen
Ik snap natuurlijk dat een forum vol autisten zoals KLB het niet kan laten lollig te gaan doen maar ik zou tóch graag een beroep op jullie willen doen om dit een beetje in de gaten te houden
Ik zal nooit lopen zeuren over bovenstaande namen. Zijn alle 4 grote bazen. Slecht voorbeeld.quote:Op maandag 30 september 2013 20:31 schreef Pharkus het volgende:
Als Susteren een ban heeft dan komen jullie zaniken over nikonlover, dan weer over haan33, supergirl, tong80 of weet ik wie. Beoordeel de topics gewoon op hun inhoud niet op het uiterlijk van de TS en laat de mods gewoon hun werk doen door de bagger te sluiten.
Jij niet, anderen weer welquote:Op maandag 30 september 2013 20:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik zal nooit lopen zeuren over bovenstaande namen. Zijn alle 4 grote bazen. Slecht voorbeeld.
Oké, true. En toch vind ik Susteren een net andere situatie.quote:
Ach iedere post hier in FB over Susteren is een aai over zijn steigerende pikje, dat moeten we niet willen. Maak maar lekker een TR als hij een dagboek topic opent, dan zal een mod hem wel sluiten.quote:Op maandag 30 september 2013 20:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oké, true. En toch vind ik Susteren een net andere situatie.
Zal ik doen!quote:Op maandag 30 september 2013 20:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach iedere post hier in FB over Susteren is een aai over zijn steigerende pikje, dat moeten we niet willen. Maak maar lekker een TR als hij een dagboek topic opent, dan zal een mod hem wel sluiten.
Graag gedaan, z'n andere topic is ook al snel "beloond" met een slotjequote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tussen alle kritieken door ook nog even een compliment: hij was nog niet eens open of er hing al een slotje op
KLB / Te groot
Dikke duim voor de modjes.quote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tussen alle kritieken door ook nog even een compliment: hij was nog niet eens open of er hing al een slotje op
KLB / Te groot
Dat kan allemaal zo zijn en het klinkt heel erg redelijk hoor, maar kun je op een bepaald punt niet gewoon aannemen dat een bepaalde user die er zó erg op een negatieve manier uitspringt misschien helemaal niet van plan is om KLB/FOK! een leukere plaats te maken? Dat hij er geen baat bij denkt te hebben gezellig mee te posten in een online community en op die manier eigenlijk helemaal niets toevoegt, sterker nog, alleen maar afbreuk doet? Want dat doet ie namelijk.quote:Op maandag 30 september 2013 20:45 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach iedere post hier in FB over Susteren is een aai over zijn steigerende pikje, dat moeten we niet willen. Maak maar lekker een TR als hij een dagboek topic opent, dan zal een mod hem wel sluiten.
Zakt vanzelf wel weg. Het feit dat jij stopt met reageren hier wil niet zeggen dat we meteen alles sluiten. Die ander kijk ik dadelijk of anders morgen wel naar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Om mijn Imago wat te redden heb ik besloten om even weg te blijven van KLB en ONZ.
Willen jullie die 2 topics ook sluiten?
KLB / Buurjongetje maakt kut-opmerking
KLB / Buurjongetje zingt Baby van justin bieber
Dat van die jongen die bieber zingt is de topic verneukt door smegmanus, en die andere had ik beter niet geopend.
Ik heb hem gesloten. Ik persoonlijk heb wel een beetje genoeg van die topics over homo's en homo's en zoenen. Het draait altijd op hetzelfde uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
Alsjeblieft niet![]()
KLB / Homo's die het zo nodig vinden om elkaar op straat te bekken.
An sich heb ik er geen problemen mee, mits er een goed gefundeerd verhaal in staat en niet het klinkklare 'homo's die elkaar in het openbaar zoenen'. Maar dit topic bestaat ook nog eens uit een enkele zin. In elk geval bedanktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb hem gesloten. Ik persoonlijk heb wel een beetje genoeg van die topics over homo's en homo's en zoenen. Het draait altijd op hetzelfde uit.
De openingspost dient helder te zijn, goed beargumenteerd. Als jij mij een mooie alinea wilt pm'n dan wil ik hem voor je heropenen, maar dan met een sterke openingspost.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:18 schreef richolio het volgende:
Waarom is mijn Texas Chainsaw Massacre dicht gegaan? Er werd uitgelegd dat mijn klacht begrijpbaar moest zijn maar voordat ik de kans kreeg het uit te leggen ging 'ie al dicht.
Anders wordt er met harde hand gesnoeid.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
De openingspost dient helder te zijn, goed beargumenteerd. Als jij mij een mooie alinea wilt pm'n dan wil ik hem voor je heropenen, maar dan met een sterke openingspost.
Nee laat maar dan, zo belangrijk is het ook weer niet. Maar veel andere openingposts zijn ook kort/waardeloos. Die blijven wel open?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
De openingspost dient helder te zijn, goed beargumenteerd. Als jij mij een mooie alinea wilt pm'n dan wil ik hem voor je heropenen, maar dan met een sterke openingspost.
Blader eens door mijn slotjes richolioquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee laat maar dan, zo belangrijk is het ook weer niet. Maar veel andere openingposts zijn ook kort/waardeloos. Die blijven wel open?
Ah oke, ik snap het.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:08 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Blader eens door mijn slotjes richolioje zal zien dat 't één van mijn aandachtspunten is bij het modereren.
Top, achja soms zit er een topic bij waarvan de OP uit twee super sterke regels bestaat, en als het dan ook nog eens uitmondt in een sterke discussie of een topic vol interessante reacties. Tja dan blijft hij wel open. In het algemeen is het echter zo dat op's met minimale inhoud het gewoon niet zijn en/ of kunnen worden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah oke, ik snap het.
Nu is het topic 'openings post van 1 regel' best ironisch.
Daar doen we wel wat tegen maar het is zondag dus niet te gehaast hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:20 schreef haan33 het volgende:
waarom doet men niks tegen die Nikonlover
KLB / Mensen die spotten met god
Slotjes zetten werkt niet bepaald bij die balhaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar doen we wel wat tegen maar het is zondag dus niet te gehaast hoor.
Nou het klopt dat bepaalde topics van die balhaar om te janken zijn maar iedere vijf minuten een onzin topic vind ik ook wel wat overdreven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Slotjes zetten werkt niet bepaald bij die balhaar.
Hij vervuilt gewoon het forum met elke 5 minuten een onzintopic
Terechte klacht, ik heb er hier al vaker over gehuild maar er wordt véél te coulant omgegaan met overduidelijke trollsquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Slotjes zetten werkt niet bepaald bij die balhaar.
Hij vervuilt gewoon het forum met elke 5 minuten een onzintopic
Ze waarderen Balhaar blijkbaar nogal, anders zouden ze hem wel makkelijk kunnen negeren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:29 schreef Pharkus het volgende:
Balhaar1 is nog niet koud op vakantie en jullie beginnen over balhaar2, volgens mij voorspelde ik dat een aantal posts terug al
Ohquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:29 schreef Pharkus het volgende:
Balhaar1 is nog niet koud op vakantie en jullie beginnen over balhaar2, volgens mij voorspelde ik dat een aantal posts terug al
Ik kan hieruit opmaken dat Susteren een ban heeft?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:29 schreef Pharkus het volgende:
Susterenquote:Op maandag 7 oktober 2013 08:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan hieruit opmaken dat Susteren een ban heeft?
We zullen de braadslee dadelijk eens in de oven zetten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens mij moet Die_Bradpfanne eens door de IP-check worden gehaald.
De desbetreffende braadslee baggert als een debiel. Al gecheckt?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We zullen de braadslee dadelijk eens in de oven zetten.
Je doet normaal, of je bent weg.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:25 schreef Die_Bratpfanne het volgende:
Even meekijken hoe dit afloopt.
Mwah, dat iets gewoon iets dat even in de 'mode' is (zo zijn er wel meer dingen voorbij) maar dat gaat vanzelf wel weer over. Gewoon geen aandacht aan besteden imo. Het is niet zo dat 90% van de topics en in de topics het geplaatst wordt. Dat waait wel weer over hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
Kan dat hele 'dinnetje' gebeuren de kiem gesmoord worden? de tering wat een treurnis. Al die kutnewbies gaan er ook mee aan de haal.
Bijna dezelfde post heb je volgens mij een tijdje terug ook gepost toen Nikmans ofzo hier over klaagde. Maar is goed, man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, dat iets gewoon iets dat even in de 'mode' is (zo zijn er wel meer dingen voorbij) maar dat gaat vanzelf wel weer over. Gewoon geen aandacht aan besteden imo. Het is niet zo dat 90% van de topics en in de topics het geplaatst wordt. Dat waait wel weer over hoor.
Hoewel ik het drankje zelf absoluut niet te zuipen vind zouden meer mensen de slogan van Malibu, 'seriously easy going', over moeten nemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijna dezelfde post heb je volgens mij een tijdje terug ook gepost toen Nikmans ofzo hier over klaagde. Maar is goed, man.
Leuk zo'n tweede 'hont' periode
Oh ik ben ook niet iemand die zich er druk om maakt hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel ik het drankje zelf absoluut niet te zuipen vind zouden meer mensen de slogan van Malibu, 'seriously easy going', over moeten nemen.
Dat van Nikmans ging over Susteren en dat kinderachtige 'hont' is ook nagenoeg verdwenen uit KLB. Dat zijn van die dingen daar kun je je gruwelijk aan ergeren hoor, ik bagatelliseer het ook niet maar dat houdt allemaal vanzelf wel weer op en dan krijg je weer wat anders dat je irritant vindt. Ik persoonlijk zou het vooral negeren en je schouders erbij ophalen.
Dit dusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, dat iets gewoon iets dat even in de 'mode' is (zo zijn er wel meer dingen voorbij) maar dat gaat vanzelf wel weer over. Gewoon geen aandacht aan besteden imo. Het is niet zo dat 90% van de topics en in de topics het geplaatst wordt. Dat waait wel weer over hoor.
Ik ben nog niet zo lang thuis van mijn werk, zal zo even naar de ellende kijken, nu eerst een biertje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:02 schreef hoink581 het volgende:
Kan Abraham-de-Lacey niet worden gemonitored. Elk topic van hem loopt uit op een bitch partij omdat hij users persoonlijk begint af te zeiken zodra zijn punten onderuit worden gehaald.
Ah! Een lekker biertje. Net nog een Duveltje met mijn bakkie Toko naar binnen gewerkt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang thuis van mijn werk, zal zo even naar de ellende kijken, nu eerst een biertje.
Dit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:02 schreef hoink581 het volgende:
Kan Abraham-de-Lacey niet worden gemonitored. Elk topic van hem loopt uit op een bitch partij omdat hij users persoonlijk begint af te zeiken zodra zijn punten onderuit worden gehaald.
Net een grolsch achter de kiezen, jij?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo lang thuis van mijn werk, zal zo even naar de ellende kijken, nu eerst een biertje.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:31 schreef haan33 het volgende:
Ik wil graag een verbod hebben op die flippende UI's(zie supergirl)
Ik vind het super irritant en krijg er zelfs koppijn van
Niet zoveel zuup'n dan fatso.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:31 schreef haan33 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:31 schreef haan33 het volgende:
hihahoquote:
Waait wel weer over man. Niet zo piepen. Veel mensen hebben hun knipper UI alweer weggehaald.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
hihaho
maar zonder dollen, voor mensen met epilepsie kan dit gevaarlijk zijn.
Ik krijg zo'n koppijn van die hipster usericoons dat ik fok op text only heb gezet. Geen fijn gezicht, maar wel zonder koppijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
hihaho
maar zonder dollen, voor mensen met epilepsie kan dit gevaarlijk zijn.
Die jongen gaat het nooit leren. Al moet ik wel zeggen dat de modjes nu een stuk consequenter zijn in het sluiten van zijn topics. Duimpje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:14 schreef Nikmans het volgende:
Susteren opent na een dagje terug te zijn alweer duizend topics
Edit: Waarvan er vijf gesloten zijn
wees concreet als je hier iets verlangtquote:
De situatie was op dat moment iets meer aan de orde dat het bericht zichzelf zou verklaren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
wees concreet als je hier iets verlangt.. Met zo'n loze uitspraak kunnen we hier weinig natuurlijk!
okay , wat heb jij btw een irritante UIquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De situatie was op dat moment iets meer aan de orde dat het bericht zichzelf zou verklaren.
Dankje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
okay , wat heb jij btw een irritante UI
In theorie zou dat kunnen.quote:
Nou, niks, ik dacht eigenlijk alleen even hardop. Excuses.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In theorie zou dat kunnen.
Wat is er aan de hand?
Ik wil het wel compenseren door positief te reageren lievelingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:10 schreef snakelady het volgende:
Als iemand op alles wat je schrijft negatief reageert omdat die persoon jou om de een of andere vage reden niet mag, kan daar dan iets aan gedaan worden?
Het begint namelijk nu best wel vervelend te worden.
Doe dat maar ja, ik kan wel wat positiviteit gebruiken nu.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik wil het wel compenseren door positief te reageren lieveling
Een beetje zoals GTA V, dat leeft nu erg. KLB 1.0 stond vol met reeksen, daar zijn we allang vanaf gestapt met als uitzondering het Facebook en Klacht.nl topic.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan er iets gesaan worden aan de trolls bij de Zwarte Piet-discussies?
En zou deze discussie een centraal topic kunnen krijgen? Beetje onoverzichtelijk zo.
Kun je me voorbeelden (mag ook in DM) geven?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:10 schreef snakelady het volgende:
Als iemand op alles wat je schrijft negatief reageert omdat die persoon jou om de een of andere vage reden niet mag, kan daar dan iets aan gedaan worden?
Amen. Er zijn veel standaard reacties. Tl;d'r, niet gelezen, een kansloze dansende neger gif etc.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:10 schreef snakelady het volgende:
Daar modden we dan ook op. We zijn er ook niet altijd dus als je het ziet en het mocht ons om wat voor reden dan ook ontgaan kun je altijd een TR plaatsen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 07:56 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Amen. Er zijn veel standaard reacties. Tl;d'r, niet gelezen, een kansloze dansende neger gif etc.
Jammer want het vervuild een topic.
Echt, super fijn! Ik ga je niet lastig vallen met specifieke topics, maar super vet dat jullie daarop letten! Sorry dat ik die regel niet kende...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar modden we dan ook op. We zijn er ook niet altijd dus als je het ziet en het mocht ons om wat voor reden dan ook ontgaan kun je altijd een TR plaatsen.
Waarom blijven tegenwoordig al die dagboektopics open die vroeger gewoon gesloten zouden worden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar modden we dan ook op. We zijn er ook niet altijd dus als je het ziet en het mocht ons om wat voor reden dan ook ontgaan kun je altijd een TR plaatsen.
Gedaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 06:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kun je me voorbeelden (mag ook in DM) geven?
Of iets soms een dagboek topic is of niet is natuurlijk discutabel. Als een auto liefhebber post dat hij er enorm van baalt dat zijn auto een kras heeft gekregen door een kwa jongen dan is dat voor hem een grote klacht. Iemand die niet om auto's geeft zal denken van "ach ja wat maakt die kras nou uit, hij rijdt toch nog gewoon?".quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom blijven tegenwoordig al die dagboektopics open die vroeger gewoon gesloten zouden worden?
Wat een top idee voor nieuwe topics. Ben zo terug.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:14 schreef LethalNinja het volgende:
Topics als "ik vond mijn boterham met hagelslag niet lekker vanochtend" of " ik ga zo meteen poepen" tja die gaan wel snel dicht hoor.
Het gaat mij niet om de stortvloed aan topics, maar om het feit dat 20 discussies over hetzelfde onderwerp onoverzichtelijk is. Je moet iedere keer weer uitleggen waarom je iets vindt, terwijl je dat al 20.000x gedaan hebt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 06:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een beetje zoals GTA V, dat leeft nu erg. KLB 1.0 stond vol met reeksen, daar zijn we allang vanaf gestapt met als uitzondering het Facebook en Klacht.nl topic.
Het waait vanzelf zoals met GTA V wel weer over.
Hier heb je een goed punt. Ik had daar nog niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ook al maak je centrale topics dan blijven er toch nieuwe topics over hetzelfde onderwerp komen. Men ziet centrale topics niet of kiest er bewust voor die niet te zien.
Trollen an sich is toch niet verboden? Het helpt al je niet de discussie met hem aangaatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wordt er iets gedaan tegen het trollgedrag van Abraham-Da-Lacy?
Zodra een troll mensen gaat beledigen op basis van religie en afkomst, zonder reden mensen uitscheld en doodsverwensingen plaatst lijkt het me wel strafbaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Trollen an sich is toch niet verboden? Het helpt al je niet de discussie met hem aangaat
Geen fraai topic dat inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zodra een troll mensen gaat beledigen op basis van religie en afkomst, zonder reden mensen uitscheld en doodsverwensingen plaatst lijkt het me wel strafbaar.
Wees dankbaar, want zelf postte je ook weinig goedsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:01 schreef PKRChamp het volgende:
Wat een timing man, mijn vinger lag bovenop de enter toets toen je dat topic sloot.
Dat was mijn intentie ook niet, je had alleen 2 seconden later moeten sluiten thats it.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wees dankbaar, want zelf postte je ook weinig goeds
Kunnen jullie alsjeblieft het geslowchat in mijn topic verwijderen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:25 schreef hoink581 het volgende:
Mijn terechte topic wordt nu langzaam aan vol geslowchat, kunnen jullie daar iets aan doen, bitte?
KLB / Kloontjes die de kunst van het klonen niet beheersen
opgelost.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kunnen jullie alsjeblieft het geslowchat in mijn topic verwijderen?
We zijn allen heel blij dat jij geen mod bentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:39 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dit, het was geen matige klacht en het topic had dan ook gewoon open kunnen blijven
Daar ben ik ook heel blij meequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:37 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
We zijn allen heel blij dat jij geen mod bent
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:37 schreef Blondje_93 het volgende:
ONZ / Ik kom uit de kast...
Hele topic gewijzigd door Smegmanus, hoe zielig kun je zijn!
Precies. Doe er wat aan. Met harde hand.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:00 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Boeit wel, dit is KLB, en niet ONZ (alhoewel er in KLB nog vaak zat ONZinnige topics zijn)
Omdat het een slechte lemming was misschien?quote:
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat het een slechte lemming was misschien?
Je bent zelf triest en je opent kuttopics waar de rest dan nog pareltjes van probeert te maken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het niveau van KLB is triest. Soms heb ik van mijn zelf de indruk dat ik een klacht heb dat best terecht is, maar dat ik gewoon word afgemaakt in de topic
Bullshit, jullie zijn triest, mijn klachten zijn meestal terecht, maar jullie verneuken meestal mijn topicsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:15 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Je bent zelf triest en je opent kuttopics waar de rest dan nog pareltjes van probeert te maken.
Op de vraag naar de leeftijd van je zusje na reageerde ik best normaal. Je bent dan ook mijn mattie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het niveau van KLB is triest. Soms heb ik van mijn zelf de indruk dat ik een klacht heb dat best terecht is, maar dat ik gewoon word afgemaakt in de topic
De kunst is om in te gaan op de goede reacties en de troll-reacties te negeren. Dan stopt het vanzelf en krik je het niveau van je topic omhoog.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind de topics van capuchon_jongen niet echt te vergelijken met de bagger wat er tegenwoordig in KLB te vinden is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:15 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Je bent zelf triest en je opent kuttopics waar de rest dan nog pareltjes van probeert te maken.
Heeft er misschien (lees: waarschijnlijk) wat mee te maken dat een groot aantal posters jou niet mag. Dan kan je klacht nog zo terecht zijn, je zal alsnog afgebrand worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Valt toch wel mee? Ik vind hem wel een van de betere users in ieder geval.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 21:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heeft er misschien (lees: waarschijnlijk) wat mee te maken dat een groot aantal posters jou niet mag. Dan kan je klacht nog zo terecht zijn, je zal alsnog afgebrand worden.
mhm, jij welquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik vind hem wel een van de betere users in ieder geval.
pats boem, vol in de kruisingquote:Op donderdag 31 oktober 2013 06:03 schreef tong80 het volgende:
Kan deze naar VBL ?
VBL / De tranen van Fernando Ricksen.....aandoenlijk.
Alvast bedankt
Over kruizen hoef je Fernando niks meer te leren.quote:
Hear hearquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:04 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wil... heel graag dat die kuttopics verdwijnen. Goddomme zeg
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:14 schreef KingLysandus het volgende:
KLB weer een dagje op slot. Of een weekje. Dan verder met 3.0![]()
Waarom was het vorige keer ook alweer op slot?
Ik wou bijna zeggen dat het nog niet zo erg vervuild is, maar ondertussen is dat wel het geval.quote:
Komt allemaal uit 2010quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:42 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen dat het nog niet zo erg vervuild is, maar ondertussen is dat wel het geval.
Kom net uit mijn werk, ik ga er zo eens op mijn gemak aan beginnen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:04 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wil... heel graag dat die kuttopics verdwijnen. Goddomme zeg
Mooi en succes. Grotere bende dan een maand geleden.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kom net uit mijn werk, ik ga er zo eens op mijn gemak aan beginnen.
Ook een moderator moet eens wat lol hebben af en toe, zich een beetje gedragen als de user die hij nog steeds ergens is. Ik heb m'n orca topic al op slot gedaanquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:44 schreef BlueMage het volgende:
Helpt ook niet als 'n moderator gewoon mee gaat doen.
Lemmings kunnen heel leuk zijn als het goed vermomd is onder een goed opgemaakte klacht en een toffe OP.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan er geen automatische regel komen dat Lemming gelijk is aan een 14-daagse ban?
Het niveau van KLB zou meteen al stijgen.
lees ik nu pas, had ook eerst een bietje moeten pakkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kom net uit mijn werk, ik ga er zo eens op mijn gemak aan beginnen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:40 schreef Zaktabak het volgende:
Als er versterking in het moderatorteam wordt gezocht bied ik mij serieus daarvoor aan.
Stel ik voor om daarnaast voor het morele goed ook Hoink aan te stellen. Kwaliteitsusert.
Raak je ontspannen van bietjes eten?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
lees ik nu pas, had ook eerst een bietje moeten pakken
Ja Hoink zou inderdaad niet mis staan als Moderatorquote:
Doe eens strontruimenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Als je serieus interesse hebt om te modereren dan staat het je vrij om een goede open sollicitatie te mailen. Dit topic is daar niet voor bestemd.
Sinds wanneer spel je dat met een c?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:55 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ook een moderator moet eens wat lol hebben af en toe, zich een beetje gedragen als de user die hij nog steeds ergens is. Ik heb m'n orca topic al op slot gedaan
edit: holy fuck, denk je dat je bij gesloten topics wellicht een paar extra slotjes ziet, zijn het er gewoon 15 extra
Engelse spelling, gevoelsmatig vind ik het lastig om het in het Nederlands te schrijvenquote:Op vrijdag 1 november 2013 01:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sinds wanneer spel je dat met een c?
Is al een uur dicht manquote:Op vrijdag 1 november 2013 19:41 schreef BaajGuardian het volgende:
KLB / Mensen die gaan zeuren dat je met kanker scheld :')
Sluit dit stokende kuttopic es ff en werp een jutezak vol notes over de grond daar.
Ik zag het ik heb mn post geedit.quote:
Nee hoor, niets magisch aan. Het topic is zo te zien verwijderd. Hier kan je er meer over de ads lezen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:01 schreef Drinky het volgende:
Hey jongons, ik had een topic over de nieuwe Fok! mobile ads en ik was de eerste in KLB. Helaas kan ik mijn topic nergens meer terugvinden. Niet in MyAT noch in gesloten topics. Is dit magie?
KLB / douchenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:38 schreef Nikmans het volgende:
KLB / geil kijken
Terug van zijn zoveelste ban maar blijft graftopics openen en dan met tientallen tegelijk, wat hebben we hieraan?
Volgende keer met een linkje naar desbetreffend topic graag. Ik heb het topic gesloten.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:36 schreef ZarB het volgende:
Voor 1 keer zet ik m'n snitch-principe opzij: gooi alsjeblieft dat trieste topic van pussycatdoll over wanhopige Fokkers dicht. Wat een dieptepunt toch weer.
KLB / Movemberquote:Op woensdag 6 november 2013 18:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Volgende keer met een linkje naar desbetreffend topic graag. Ik heb het topic gesloten.
Verder heb ik heel wat crap verwijderd hier. Een volgende keer vliegen wat mensen er even vanaf.
Pharkus heeft het al gesloten.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:02 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
KLB / Movember
Gaat eenzelfde soort topic worden,
Ja zag hetquote:Op woensdag 6 november 2013 19:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Pharkus heeft het al gesloten.
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:38 schreef Nikmans het volgende:
KLB / geil kijken
Terug van zijn zoveelste ban maar blijft graftopics openen en dan met tientallen tegelijk, wat hebben we hieraan?
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:37 schreef Susteren het volgende:
Al die berichten (quasie grappige teksten via het contact formulier) die ik nu in mijn inbox krijg van grapjassen op fok, typisch weer
We houden hem in de gatenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:34 schreef Skv het volgende:
mag workhard12 niet gewoon worden verwijderd van het forum? Die gast is echt het volledig waardeloos.
Eenschquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:50 schreef hoink581 het volgende:
Susteren is weer fijn standaard klachten aan het baggeren.
Geef die gast een quotem of een eigen topic, hij kan gewoon niet met de verantwoordelijkheid van de 'nieuw topic' knop omgaan.
Dit.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:50 schreef hoink581 het volgende:
Geef die gast een quotem of een eigen topic, hij kan gewoon niet met de verantwoordelijkheid van de 'nieuw topic' knop omgaan.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:50 schreef hoink581 het volgende:
Workhard12 is echt geen kloon van mij. Hij probeert grappig te zijn om zich voor te doen als Erno-BE. De beheerders kunnen zien dat er echt vanaf een andere IP wordt gepost en dat is niet een andere computer in huis.quote:Op zondag 10 november 2013 17:44 schreef hoink581 het volgende:
De grapjas achter Erno-Be spamt het forum ook vol met zijn niet-grappige workhard12.
Ik zal eens kijken, zo'n specifiek topic kan je btw naast TR ook via DM aan mij melden in het vervolg! Ik heb al wat opgeschoond, het valt mij op dat je zelf ook wel in de aanval gaat. Doe dat dan niet als je wilt dat men zich vooral focust op de OP.quote:Op zondag 10 november 2013 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
KLB / chick kotst in mijn auto
2 serieus reachties, bericht 3 en 18 in dit topic
Ik wil hebben dat ook die 2 berichten in dit topic blijven staan en de rest verwijderd wordt.
Gooi hem maar op slot als je wil, is een verloren zaakquote:Op zondag 10 november 2013 19:57 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, zo'n specifiek topic kan je btw naast TR ook via DM aan mij melden in het vervolg! Ik heb al wat opgeschoond, het valt mij op dat je zelf ook wel in de aanval gaat. Doe dat dan niet als je wilt dat men zich vooral focust op de OP.
Rustig aan vriend, ik heb hem wat opgeschoond en een oproep gedaan "tot ontopic gaan", we kijken 't nog even aan. Je klacht vind ik duidelijk, en ook terecht. Trek je de plagerijen niet teveel aan en ga inhoudelijk verderquote:Op zondag 10 november 2013 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gooi hem maar op slot als je wil, is een verloren zaak. De enige oplossing om serieus genomen te worden is een kloon aanmaken
. Dit account is verneukt.
Dat heb je aan jezelf te danken, dus stop met gejank.quote:Op zondag 10 november 2013 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Gooi hem maar op slot als je wil, is een verloren zaak. De enige oplossing om serieus genomen te worden is een kloon aanmaken
. Dit account is verneukt.
Tja, soms weet ik niet meer wat ik moet antwoorden als ik van die domme reacties krijg.quote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat heb je aan jezelf te danken, dus stop met gejank.
Niet. Simpel he.quote:Op zondag 10 november 2013 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tja, soms weet ik niet meer wat ik moet antwoorden als ik van die domme reacties krijg.
Negeren inderdaad, maar dat is lastiger dan dat je denkt.quote:
Is bekend, zal het postgedrag eens wat beter onder de loep nemen. Als het zo doorgaat misschien eens nomineren voor een vakantie. Alleen niet bij Oad want dat bureau is failliet.quote:Op maandag 11 november 2013 09:36 schreef hoink581 het volgende:
Kan Sheba-Bitch niet even een streepje door haar naam. Het is duidelijk een relkloontje. Elke comment is alleen maar een waardeloze flame.
quote:Op maandag 11 november 2013 10:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is bekend, zal het postgedrag eens wat beter onder de loep nemen. Als het zo doorgaat misschien eens nomineren voor een vakantie. Alleen niet bij Oad want dat bureau is failliet.
U wil een grotere of opruiming?quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Biogarde het volgende:
HALLO!
Wil een mod in FC even aankaarten dat mijn PM box 798% vol is, niemand me kan PM'en (kom ik net achter) en of die persoon dit eum recht kan zetten? Een FA kan dat. Of zoeen Adje.
jij wel hèquote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Biogarde het volgende:
JE SNAPT NATUURLIJK WEL DAT IK GEWOON NOG STEEDS DAGELIJKS NAAKTE KUTTEN TOEGESTUURD KRIJG!
Zijn ze me lief (of jij), dan vergroten ze 'mquote:
Ik ben heul niet lief, kan ik je interesseren voor een abo?quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zijn ze me lief (of jij), dan vergroten ze 'm
Nah, heb heel wat jaren opgeofferd voor dit zooitje cholera, ik wou het laten bij wat het is.quote:Op maandag 11 november 2013 20:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben heul niet lief, kan ik je interesseren voor een abo?
Maak je wel mod, is het gelijk weer zoals het hoortquote:Op maandag 11 november 2013 20:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nah, heb heel wat jaren opgeofferd voor dit zooitje cholera, ik wou het laten bij wat het is.
Moek opruimen?
Ha, maar ik wil baggeren. Ik kom hier te weinigquote:Op maandag 11 november 2013 20:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maak je wel mod, is het gelijk weer zoals het hoort
Het viel te proberen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ha, maar ik wil baggeren. Ik kom hier te weinig![]()
Linkje naar z'n profiel?quote:Op maandag 11 november 2013 22:20 schreef hoink581 het volgende:
Wil iemand mijn dubbelganger een ban geven. De lol is er onderhand wel vanaf.
Jep. Geregeld.quote:Op maandag 11 november 2013 22:20 schreef hoink581 het volgende:
Wil iemand mijn dubbelganger een ban geven. De lol is er onderhand wel vanaf.
Frank_Drebinquote:Op woensdag 13 november 2013 22:32 schreef hoink581 het volgende:
Kan Sheba de prullenbak niet in? Elk topic van haar is niets meer dan een excuus om ongefundeerd te flamen.
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #12 ¿quote:Op donderdag 14 november 2013 14:58 schreef Chai het volgende:
Wanneer komt er een speciale dagboeksector ? Zodat kleine avonturen die mensen meemaken als ze buiten komen daar kunnen opschrijven ipv in KLB. Vaak zijn het ook geen echte klachten, maar willen ze het gewoon met de rest van de wereld delen.
Wat een baas is deze kerel tochquote:Op donderdag 14 november 2013 15:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #12 ¿
Nee hoor. als jij staat te zuigen dan vraag je er om. en loop je eens niet zo aan te stellen zeg.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:01 schreef workhard12 het volgende:
[..]
meningsverschil en af en toe trollen is oke.
maar dit is echt over de grens hoor
quote:
Dan moet je niet janken.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:03 schreef Skv het volgende:
[..]![]()
Dat gaat dan ook wel weer heel ver.
Ik uit louter mijn ongenoegen.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 22:32 schreef hoink581 het volgende:
Kan Sheba de prullenbak niet in? Elk topic van haar is niets meer dan een excuus om ongefundeerd te flamen.
Flikker is op..nikngaf mijn mening. Welicht op een typische zuig klb manier.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:03 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee hoor. als jij staat te zuigen dan vraag je er om. en loop je eens niet zo aan te stellen zeg.
Dat lijkt mij de beste oplossing.quote:
Dudequote:Op donderdag 14 november 2013 18:42 schreef workhard12 het volgende:
D
[..]
Dat lijkt mij de beste oplossing.
Maar ik wil er nog wel even over doorgaan.. doodsverwensingen horen niet zomaar de prullenbak in te gaan. Ik belandde in een discussie over lenen dan wel niet lenen.
We gingen daarbij allebei wat onredelijke argumenten gebruiken maar het bleef beschaafd.
En dan opeens een doodsverwensing die je zelfs zou kunnen opvatten als doodsbedreiging.
Geen zin in huilie huilie huilie ik voel me bedreigd politie bellen etc.. maar dit kan niet zomaar over het hoofd gezien worden. Door al het leuke getroll (ook van mij kant erg veel) is er grensvervaging wat ook de charme van iets als KLB is. Maar doodsverwensingen horen echt niet thuis en zeker niet bij volwassen mensen. Ik weet niet wat jullie mening hierover is maar dit hoort niet in mijn ogen..
Je bent je er je toch wel bewust van dat 't vaak 16 jarige bebrilde snotneuzen (bril/ beugel/ stoer doen on the interwebz) zijn hé? Neem 't niet zo zwaar allemaal. Mocht je je echt bedreigd voelen dan kan je ook een DM naar een mod sturen. gr -LNquote:Op donderdag 14 november 2013 18:42 schreef workhard12 het volgende:
D
[..]
Dat lijkt mij de beste oplossing.
Maar ik wil er nog wel even over doorgaan.. doodsverwensingen horen niet zomaar de prullenbak in te gaan. Ik belandde in een discussie over lenen dan wel niet lenen.
We gingen daarbij allebei wat onredelijke argumenten gebruiken maar het bleef beschaafd.
En dan opeens een doodsverwensing die je zelfs zou kunnen opvatten als doodsbedreiging.
Geen zin in huilie huilie huilie ik voel me bedreigd politie bellen etc.. maar dit kan niet zomaar over het hoofd gezien worden. Door al het leuke getroll (ook van mij kant erg veel) is er grensvervaging wat ook de charme van iets als KLB is. Maar doodsverwensingen horen echt niet thuis en zeker niet bij volwassen mensen. Ik weet niet wat jullie mening hierover is maar dit hoort niet in mijn ogen..
Haha ik moest lachen om dit bericht. Ja ik zal weel DM sturen.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:49 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je bent je er je toch wel bewust van dat 't vaak 16 jarige bebrilde snotneuzen (bril/ beugel/ stoer doen on the interwebz) zijn hé? Neem 't niet zo zwaar allemaal. Mocht je je echt bedreigd voelen dan kan je ook een DM naar een mod sturen. gr -LN
100% mee eensquote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef workhard12 het volgende:
Elkaar afzeiken is het leuke van KLB.
En dat ik elk topic de grond in gestampt word is ook meer dan verdiend.
Maar er horen ook wel wat normen te zijn. Je gaat elkaar niet de dood wensen,
lollige grapjes over ziektes geloof of familie gaan snel te ver.
En zeker doodwensen hoort ook zeker niet op een forum thuis.
Doosverwensingen (eckte) worden echt wel aangepakt. Genote, en 't maakt een ban ook plausibel. Volgende keer dus even dm'n, en tr'n. Bedankt in elk geval dat je zo helder hebt omschreven waar je wel- en niet tevreden mee bent. Hier kunnen de mods wat meequote:Op donderdag 14 november 2013 19:19 schreef workhard12 het volgende:
verder louter positieve feedback.
over t algemeen doen jullie dit erg goed.
en maken jullie een plaats met autisten als ik best grappig. Maar tegen dit soort shit moet je optreden
Je rukt het uit zijn verband, de mods zijn geen doodseskaders die bij je thuiskomen, hij wilde gewoon je account 'dood' hebben.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:54 schreef workhard12 het volgende:
Elkaar afzeiken is het leuke van KLB.
En dat ik elk topic de grond in gestampt word is ook meer dan verdiend.
Maar er horen ook wel wat normen te zijn. Je gaat elkaar niet de dood wensen,
lollige grapjes over ziektes geloof of familie gaan snel te ver.
En zeker doodwensen hoort ook zeker niet op een forum thuis.
quote:Op maandag 18 november 2013 10:28 schreef Erno-BE het volgende:
Is Workhard12 nog steeds geband? Ik dacht dat een ban na 48 uur automatisch wordt opgeheven?
Ik hoop niet dat die ban definitief is, want ik vond hem een geweldige user.
Bans worden niet besproken.quote:Op maandag 18 november 2013 10:28 schreef Erno-BE het volgende:
Is Workhard12 nog steeds geband? Ik dacht dat een ban na 48 uur automatisch wordt opgeheven?
''Na de duur van de ban moet je zelf mailen met een verzoek voor een unban, vergezeld door een verklaring dat je je gedrag aan zult passen.quote:Op maandag 18 november 2013 10:28 schreef Erno-BE het volgende:
Er zijn zoveel, met een nog hoger dagboek gehalte, van dat soort topics die wel open blijvenquote:Op maandag 18 november 2013 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe eens iets meer moeite voor het topicsNiet de eerste keer dat je een of twee regels dumpt
Boehoe. Zij doen het dus ik mag het ooohooook. Let maar vooral op je eigen topics/reacties.quote:Op maandag 18 november 2013 16:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er zijn zoveel, met een nog hoger dagboek gehalte, van dat soort topics die wel open blijvenDaarom mijn verbazing
Heeft wss te maken met je browserinstellingen. Probeer anders eens een andere webbrowser.quote:Op maandag 18 november 2013 22:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom kan ik niet meer in het Kroeshaartopic posten?
Ik krijg steeds de melding "Je hebt geen rechten om deze actie uit te voeren. (postreply:wrong_topic)".
Edit: opgelost. Zonder quotes kon ik daar wel posten. Vreemd.
Zonder link heb ik geen idee waarover je het hebt. Maar messen met de admins is als Superman zijn vrouw doen terwijl hij erbij staat... be my guestquote:Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef hoink581 het volgende:
Sinds wanneer moedigen Forum Admins dagboek topic diarree aan?
Zit er zand in je string?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef hoink581 het volgende:
Sinds wanneer moedigen Forum Admins dagboek topic diarree aan?
Loop toch niet zo te huilen de hele tijd.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Susteren ban je wel voor z'n dagboek topics en die kerel niet.
Hoin581, even serieus wat is er mis met je? Elk topic waar je in post kraak je af. Je valt de poster persoonlijk aan, maakt arrogante opmerkingen, ver-slow-chat het topic, of het allerergste probeert een all-out flamewar te organiseren.quote:Op zondag 17 november 2013 22:14 schreef hoink581 het volgende:
Roadtrip lijkt dezelfde symptomen te hebben als Susteren.
Een gevalletje dagboektopic diarree.
baasquote:Op donderdag 21 november 2013 00:36 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Hoin581, even serieus wat is er mis met je? Elk topic waar je in post kraak je af. Je valt de poster persoonlijk aan, maakt arrogante opmerkingen, ver-slow-chat het topic, of het allerergste probeert een all-out flamewar te organiseren.
Jouw soort reacties zijn het ergste. Smack10 doet bijvoorbeeld gewoon precies hetzelfde. Elk topic steenvast de grond in proberen te hameren. Oh en natuurlijk de tl; dr.
Wanneer er dergelijke dingen gepost worden gaat het hele topic achteruit. De reacties veranderen van een vorm van communiceren naar een scheldpartij. Het topic verliest zijn bedoeling en kwaliteit. De tl; dr is helemaal irritant. Als je geen zin hebt om het topic te lezen, doe dat dan ook niet. Ga in een korter topic posten. Sommige mensen hebben wel een goede concentratie en kunnen lange topics wel waarderen.
Als je zelf kwaliteit zou posten begrijp ik het. Maar je bent niet verder gekomen dan een topic over koude voeten. Ik was ooit begonnen met hashtags hier. Het was een stomme dronken beslissing. Toen ik van een fatsoenlijke Fok!er hoorde van doe het niet, ben ik ermee gestopt. Mensen als jij die alleen zeiken zonder iets toe te voegen horen hier in mijn mening minder thuis dan mensen die om de zoveel tijd topic diaree hebben.
Dus ik zou zeggen in plaats van schreeuwen, kijk zelf eens wat je persoonlijk op dit forum bijdraagt. Ik vind Susteren, Nikonlover, Haan33, en alle andere Fok!ers veel nuttiger dan jij. Deze mensen voegen toe aan Fok!. Sommige op minder orthodoxe manieren, maar het blijft levendig. Jij bent een parasiet. In het proces jezelf te vermaken en je beter over je gefaalde leven te voelen, zuig je alle energie, lol, en dynamiek weg uit dit forum.
SRS ik zou zeggen als je mij een ban wilt bezorgen, kaats ik de bal terug. Laten we alle mensen die alleen maar persoonlijk aanvallen of tl; dr posten bannen.
Oh en uhm lekker zwak om het hier te vermelden. Voor mij ben je nog dieper gezonken. Ik hoop oprecht dat je een ban krijgt. Aan de andere kant is het niet mijn taak dit te beslissen. Daarvoor zijn er modjes. Mensen die wél iets hebben toegevoegd aan dit forum en daardoor wél kunnen bepalen wie er ongewenst gedrag vertoont. Het is dus jouw taak al helemaal niet dat te beslissen.
Tl;drquote:Op donderdag 21 november 2013 00:36 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Hoin581, even serieus wat is er mis met je? Elk topic waar je in post kraak je af. Je valt de poster persoonlijk aan, maakt arrogante opmerkingen, ver-slow-chat het topic, of het allerergste probeert een all-out flamewar te organiseren.
Jouw soort reacties zijn het ergste. Smack10 doet bijvoorbeeld gewoon precies hetzelfde. Elk topic steenvast de grond in proberen te hameren. Oh en natuurlijk de tl; dr.
Wanneer er dergelijke dingen gepost worden gaat het hele topic achteruit. De reacties veranderen van een vorm van communiceren naar een scheldpartij. Het topic verliest zijn bedoeling en kwaliteit. De tl; dr is helemaal irritant. Als je geen zin hebt om het topic te lezen, doe dat dan ook niet. Ga in een korter topic posten. Sommige mensen hebben wel een goede concentratie en kunnen lange topics wel waarderen.
Als je zelf kwaliteit zou posten begrijp ik het. Maar je bent niet verder gekomen dan een topic over koude voeten. Ik was ooit begonnen met hashtags hier. Het was een stomme dronken beslissing. Toen ik van een fatsoenlijke Fok!er hoorde van doe het niet, ben ik ermee gestopt. Mensen als jij die alleen zeiken zonder iets toe te voegen horen hier in mijn mening minder thuis dan mensen die om de zoveel tijd topic diaree hebben.
Dus ik zou zeggen in plaats van schreeuwen, kijk zelf eens wat je persoonlijk op dit forum bijdraagt. Ik vind Susteren, Nikonlover, Haan33, en alle andere Fok!ers veel nuttiger dan jij. Deze mensen voegen toe aan Fok!. Sommige op minder orthodoxe manieren, maar het blijft levendig. Jij bent een parasiet. In het proces jezelf te vermaken en je beter over je gefaalde leven te voelen, zuig je alle energie, lol, en dynamiek weg uit dit forum.
SRS ik zou zeggen als je mij een ban wilt bezorgen, kaats ik de bal terug. Laten we alle mensen die alleen maar persoonlijk aanvallen of tl; dr posten bannen.
Oh en uhm lekker zwak om het hier te vermelden. Voor mij ben je nog dieper gezonken. Ik hoop oprecht dat je een ban krijgt. Aan de andere kant is het niet mijn taak dit te beslissen. Daarvoor zijn er modjes. Mensen die wél iets hebben toegevoegd aan dit forum en daardoor wél kunnen bepalen wie er ongewenst gedrag vertoont. Het is dus jouw taak al helemaal niet dat te beslissen.
Als je deze huilbui ergens anders post ga ik erop in. Zulk gezeur in de FB wordt niet op prijs gesteld.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:36 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Oehhhh, fittiequote:Op donderdag 21 november 2013 08:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je deze huilbui ergens anders post ga ik erop in. Zulk gezeur in de FB wordt niet op prijs gesteld.
Lees in de tussentijd even volgend topic door, slaat precies op je eigen gedrag: KLB / Kutusers die de druk niet aan kunnen
Oh?quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:28 schreef hoink581 het volgende:
De boel escaleerd volledig uit de klauwen.
Donequote:Op vrijdag 22 november 2013 09:55 schreef Iwanius het volgende:
Kan iemand even de TT in dit topic even corrigeren,doe ik het met de inhoud. Het was geen ijskast maar een wasmachine die kapot was en over geklaagd werd.
Klopt, TS is niet meer in staat om updates te geven in zijn verhaal.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:38 schreef jogy het volgende:
Het kan aan mij liggen want ik ervaar wel vaker dagdromen en waanbeelden maar is er net een topic verdwenen over iemand die drie dagen een dame op bezoek had in huis? Nu ben ik nieuwsgierig wat er nou is gebeurd dat het topic verwijderd moest worden.
Dan kan het topic toch doodbloeden?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Klopt, TS is niet meer in staat om updates te geven in zijn verhaal.
Ah ok. Is het verwijderen van het topic dan niet een tikje excessief? (gewoon nieuwgierig hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Klopt, TS is niet meer in staat om updates te geven in zijn verhaal.
Ik geloof dat de filosofie daarachter is dat TS dan ook niet met een harde plasser in de hand zijn topic kan f5-en voor de reacties.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok. Is het verwijderen van het topic dan niet een tikje excessief? (gewoon nieuwgierig hoor)
Dan zou je in feite een hele rits andere users ook kunnen bannen als dat niet de bedoeling achter Fok! is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik geloof dat de filosofie daarachter is dat TS dan ook niet met een harde plasser in de hand zijn topic kan f5-en voor de reacties.
Het valt mij op dat veel van je reacties erg verzuurd zijn, vaak roep je op tot het bannen van users en je hebt ook met menig user een conflict gehad. Deze ook weer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan zou je in feite een hele rits andere users ook kunnen bannen als dat niet de bedoeling achter Fok! is.
Ik zal hem nog eens doornemenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:52 schreef o.us2.0 het volgende:
KLB / Marokkaan in Bijenkorf
Het racismegehalte is wel erg hoog hier. Dit is FOK! dacht ik, geen Stormfront.
Toevallig leiden ze allemaal aan destructieve topic diarree.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:56 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Het valt mij op dat veel van je reacties erg verzuurd zijn, vaak roep je op tot het bannen van users en je hebt ook met menig user een conflict gehad. Deze ook weer.
De mods houden dit wel in de gaten, 't constante oproepen tot 't bannen van users draagt slechts op een negatieve manier bij aan de sfeer. Je kan ook altijd een dm sturen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toevallig leiden ze allemaal aan destructieve topic diarree.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |