SERIEUS DITquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op maandag 18 november 2013 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SERIEUS DIT![]()
geen idee, heb de OP niet gelezen, maar zag iets met marokkaan in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de literprijs?
https://soundcloud.com/voor-fok/gesprek-met-de-vrouw-van-geert
Hoeft ze meteen geen middelen te gebruiken om haar haar stijl te makenquote:Op maandag 18 november 2013 21:08 schreef TUFKAL het volgende:
Lekker beetpakken als je doggy wordt genomen.
Ok ja dan wel goede redenquote:Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
geen idee, heb de OP niet gelezen, maar zag iets met marokkaan in de OP
Jij hebt prachtig haar hoe durf je!quote:Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef vera166 het volgende:
Ja omg echt kut lijkt me dat.. ik zit al te klagen met mijn haar maar het kan wel erger
Is keratine geen oplossing?
quote:Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Mijn haar is droogquote:Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij hebt prachtig haar hoe durf je!
Echt van dat reclame haar.
Matige troll.quote:Op maandag 18 november 2013 21:10 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |