abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 20 november 2013 @ 20:10:21 #276
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_133459918
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef hoink581 het volgende:
Sinds wanneer moedigen Forum Admins dagboek topic diarree aan?
Zonder link heb ik geen idee waarover je het hebt. Maar messen met de admins is als Superman zijn vrouw doen terwijl hij erbij staat... be my guest :')
Are you fokking to me?
  Forum Admin woensdag 20 november 2013 @ 20:18:16 #277
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_133460336
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:04 schreef hoink581 het volgende:
Sinds wanneer moedigen Forum Admins dagboek topic diarree aan?
Zit er zand in je string? :P
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_133471068
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:18 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Zit er zand in je string? :P
Susteren ban je wel voor z'n dagboek topics en die kerel niet.
  donderdag 21 november 2013 @ 00:11:33 #279
395200 deadprez
One more rail
pi_133471328
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:03 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Susteren ban je wel voor z'n dagboek topics en die kerel niet.
Loop toch niet zo te huilen de hele tijd. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133471907
quote:
13s.gif Op zondag 17 november 2013 22:14 schreef hoink581 het volgende:
Roadtrip lijkt dezelfde symptomen te hebben als Susteren.

Een gevalletje dagboektopic diarree.
Hoin581, even serieus wat is er mis met je? Elk topic waar je in post kraak je af. Je valt de poster persoonlijk aan, maakt arrogante opmerkingen, ver-slow-chat het topic, of het allerergste probeert een all-out flamewar te organiseren.

Jouw soort reacties zijn het ergste. Smack10 doet bijvoorbeeld gewoon precies hetzelfde. Elk topic steenvast de grond in proberen te hameren. Oh en natuurlijk de tl; dr.

Wanneer er dergelijke dingen gepost worden gaat het hele topic achteruit. De reacties veranderen van een vorm van communiceren naar een scheldpartij. Het topic verliest zijn bedoeling en kwaliteit. De tl; dr is helemaal irritant. Als je geen zin hebt om het topic te lezen, doe dat dan ook niet. Ga in een korter topic posten. Sommige mensen hebben wel een goede concentratie en kunnen lange topics wel waarderen.

Als je zelf kwaliteit zou posten begrijp ik het. Maar je bent niet verder gekomen dan een topic over koude voeten. Ik was ooit begonnen met hashtags hier. Het was een stomme dronken beslissing. Toen ik van een fatsoenlijke Fok!er hoorde van doe het niet, ben ik ermee gestopt. Mensen als jij die alleen zeiken zonder iets toe te voegen horen hier in mijn mening minder thuis dan mensen die om de zoveel tijd topic diaree hebben.

Dus ik zou zeggen in plaats van schreeuwen, kijk zelf eens wat je persoonlijk op dit forum bijdraagt. Ik vind Susteren, Nikonlover, Haan33, en alle andere Fok!ers veel nuttiger dan jij. Deze mensen voegen toe aan Fok!. Sommige op minder orthodoxe manieren, maar het blijft levendig. Jij bent een parasiet. In het proces jezelf te vermaken en je beter over je gefaalde leven te voelen, zuig je alle energie, lol, en dynamiek weg uit dit forum.

SRS ik zou zeggen als je mij een ban wilt bezorgen, kaats ik de bal terug. Laten we alle mensen die alleen maar persoonlijk aanvallen of tl; dr posten bannen.

Oh en uhm lekker zwak om het hier te vermelden. Voor mij ben je nog dieper gezonken. Ik hoop oprecht dat je een ban krijgt. Aan de andere kant is het niet mijn taak dit te beslissen. Daarvoor zijn er modjes. Mensen die wél iets hebben toegevoegd aan dit forum en daardoor wél kunnen bepalen wie er ongewenst gedrag vertoont. Het is dus jouw taak al helemaal niet dat te beslissen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  donderdag 21 november 2013 @ 00:50:20 #281
395200 deadprez
One more rail
pi_133472202
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:36 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Hoin581, even serieus wat is er mis met je? Elk topic waar je in post kraak je af. Je valt de poster persoonlijk aan, maakt arrogante opmerkingen, ver-slow-chat het topic, of het allerergste probeert een all-out flamewar te organiseren.

Jouw soort reacties zijn het ergste. Smack10 doet bijvoorbeeld gewoon precies hetzelfde. Elk topic steenvast de grond in proberen te hameren. Oh en natuurlijk de tl; dr.

Wanneer er dergelijke dingen gepost worden gaat het hele topic achteruit. De reacties veranderen van een vorm van communiceren naar een scheldpartij. Het topic verliest zijn bedoeling en kwaliteit. De tl; dr is helemaal irritant. Als je geen zin hebt om het topic te lezen, doe dat dan ook niet. Ga in een korter topic posten. Sommige mensen hebben wel een goede concentratie en kunnen lange topics wel waarderen.

Als je zelf kwaliteit zou posten begrijp ik het. Maar je bent niet verder gekomen dan een topic over koude voeten. Ik was ooit begonnen met hashtags hier. Het was een stomme dronken beslissing. Toen ik van een fatsoenlijke Fok!er hoorde van doe het niet, ben ik ermee gestopt. Mensen als jij die alleen zeiken zonder iets toe te voegen horen hier in mijn mening minder thuis dan mensen die om de zoveel tijd topic diaree hebben.

Dus ik zou zeggen in plaats van schreeuwen, kijk zelf eens wat je persoonlijk op dit forum bijdraagt. Ik vind Susteren, Nikonlover, Haan33, en alle andere Fok!ers veel nuttiger dan jij. Deze mensen voegen toe aan Fok!. Sommige op minder orthodoxe manieren, maar het blijft levendig. Jij bent een parasiet. In het proces jezelf te vermaken en je beter over je gefaalde leven te voelen, zuig je alle energie, lol, en dynamiek weg uit dit forum.

SRS ik zou zeggen als je mij een ban wilt bezorgen, kaats ik de bal terug. Laten we alle mensen die alleen maar persoonlijk aanvallen of tl; dr posten bannen.

Oh en uhm lekker zwak om het hier te vermelden. Voor mij ben je nog dieper gezonken. Ik hoop oprecht dat je een ban krijgt. Aan de andere kant is het niet mijn taak dit te beslissen. Daarvoor zijn er modjes. Mensen die wél iets hebben toegevoegd aan dit forum en daardoor wél kunnen bepalen wie er ongewenst gedrag vertoont. Het is dus jouw taak al helemaal niet dat te beslissen.
baas
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133472241
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:36 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Hoin581, even serieus wat is er mis met je? Elk topic waar je in post kraak je af. Je valt de poster persoonlijk aan, maakt arrogante opmerkingen, ver-slow-chat het topic, of het allerergste probeert een all-out flamewar te organiseren.

Jouw soort reacties zijn het ergste. Smack10 doet bijvoorbeeld gewoon precies hetzelfde. Elk topic steenvast de grond in proberen te hameren. Oh en natuurlijk de tl; dr.

Wanneer er dergelijke dingen gepost worden gaat het hele topic achteruit. De reacties veranderen van een vorm van communiceren naar een scheldpartij. Het topic verliest zijn bedoeling en kwaliteit. De tl; dr is helemaal irritant. Als je geen zin hebt om het topic te lezen, doe dat dan ook niet. Ga in een korter topic posten. Sommige mensen hebben wel een goede concentratie en kunnen lange topics wel waarderen.

Als je zelf kwaliteit zou posten begrijp ik het. Maar je bent niet verder gekomen dan een topic over koude voeten. Ik was ooit begonnen met hashtags hier. Het was een stomme dronken beslissing. Toen ik van een fatsoenlijke Fok!er hoorde van doe het niet, ben ik ermee gestopt. Mensen als jij die alleen zeiken zonder iets toe te voegen horen hier in mijn mening minder thuis dan mensen die om de zoveel tijd topic diaree hebben.

Dus ik zou zeggen in plaats van schreeuwen, kijk zelf eens wat je persoonlijk op dit forum bijdraagt. Ik vind Susteren, Nikonlover, Haan33, en alle andere Fok!ers veel nuttiger dan jij. Deze mensen voegen toe aan Fok!. Sommige op minder orthodoxe manieren, maar het blijft levendig. Jij bent een parasiet. In het proces jezelf te vermaken en je beter over je gefaalde leven te voelen, zuig je alle energie, lol, en dynamiek weg uit dit forum.

SRS ik zou zeggen als je mij een ban wilt bezorgen, kaats ik de bal terug. Laten we alle mensen die alleen maar persoonlijk aanvallen of tl; dr posten bannen.

Oh en uhm lekker zwak om het hier te vermelden. Voor mij ben je nog dieper gezonken. Ik hoop oprecht dat je een ban krijgt. Aan de andere kant is het niet mijn taak dit te beslissen. Daarvoor zijn er modjes. Mensen die wél iets hebben toegevoegd aan dit forum en daardoor wél kunnen bepalen wie er ongewenst gedrag vertoont. Het is dus jouw taak al helemaal niet dat te beslissen.
Tl;dr :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2013 00:52:27 ]
pi_133474548
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 00:36 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Hoin581, even serieus wat is er mis met je? Elk topic waar je in post kraak je af. Je valt de poster persoonlijk aan, maakt arrogante opmerkingen, ver-slow-chat het topic, of het allerergste probeert een all-out flamewar te organiseren.

Jouw soort reacties zijn het ergste. Smack10 doet bijvoorbeeld gewoon precies hetzelfde. Elk topic steenvast de grond in proberen te hameren. Oh en natuurlijk de tl; dr.

Wanneer er dergelijke dingen gepost worden gaat het hele topic achteruit. De reacties veranderen van een vorm van communiceren naar een scheldpartij. Het topic verliest zijn bedoeling en kwaliteit. De tl; dr is helemaal irritant. Als je geen zin hebt om het topic te lezen, doe dat dan ook niet. Ga in een korter topic posten. Sommige mensen hebben wel een goede concentratie en kunnen lange topics wel waarderen.

Als je zelf kwaliteit zou posten begrijp ik het. Maar je bent niet verder gekomen dan een topic over koude voeten. Ik was ooit begonnen met hashtags hier. Het was een stomme dronken beslissing. Toen ik van een fatsoenlijke Fok!er hoorde van doe het niet, ben ik ermee gestopt. Mensen als jij die alleen zeiken zonder iets toe te voegen horen hier in mijn mening minder thuis dan mensen die om de zoveel tijd topic diaree hebben.

Dus ik zou zeggen in plaats van schreeuwen, kijk zelf eens wat je persoonlijk op dit forum bijdraagt. Ik vind Susteren, Nikonlover, Haan33, en alle andere Fok!ers veel nuttiger dan jij. Deze mensen voegen toe aan Fok!. Sommige op minder orthodoxe manieren, maar het blijft levendig. Jij bent een parasiet. In het proces jezelf te vermaken en je beter over je gefaalde leven te voelen, zuig je alle energie, lol, en dynamiek weg uit dit forum.

SRS ik zou zeggen als je mij een ban wilt bezorgen, kaats ik de bal terug. Laten we alle mensen die alleen maar persoonlijk aanvallen of tl; dr posten bannen.

Oh en uhm lekker zwak om het hier te vermelden. Voor mij ben je nog dieper gezonken. Ik hoop oprecht dat je een ban krijgt. Aan de andere kant is het niet mijn taak dit te beslissen. Daarvoor zijn er modjes. Mensen die wél iets hebben toegevoegd aan dit forum en daardoor wél kunnen bepalen wie er ongewenst gedrag vertoont. Het is dus jouw taak al helemaal niet dat te beslissen.
Als je deze huilbui ergens anders post ga ik erop in. Zulk gezeur in de FB wordt niet op prijs gesteld.
Lees in de tussentijd even volgend topic door, slaat precies op je eigen gedrag: KLB / Kutusers die de druk niet aan kunnen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2013 09:02:00 ]
  donderdag 21 november 2013 @ 09:12:16 #284
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_133474920
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:42 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Als je deze huilbui ergens anders post ga ik erop in. Zulk gezeur in de FB wordt niet op prijs gesteld.
Lees in de tussentijd even volgend topic door, slaat precies op je eigen gedrag: KLB / Kutusers die de druk niet aan kunnen
Oehhhh, fittie
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
  donderdag 21 november 2013 @ 09:18:12 #285
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_133475005
Ja, genoeg weer hoor. Geouwehoer over elkaar.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  donderdag 21 november 2013 @ 10:29:04 #286
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_133476578
Waar gaat het heen de laatste tijd? :')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_133477695
Mijn respect voor de post van Roadtrip, vanuit persoonlijk oogpunt vind ik hem scherp, krachtig en to the point. Uiteraard sta ik als mod verder los van het conflict.

Maar zoals Frank al zei, 't is weer mooi geweest. Vanaf hier worden de "chat achtige" berichten weer verwijderd + genote.
pi_133505496
De boel escaleerd volledig uit de klauwen.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 22 november 2013 @ 02:31:36 #289
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133505510
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2013 02:28 schreef hoink581 het volgende:
De boel escaleerd volledig uit de klauwen.
Oh?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133507650
Kan iemand even de TT in dit topic even corrigeren,doe ik het met de inhoud. Het was geen ijskast maar een wasmachine die kapot was en over geklaagd werd.
pi_133508038
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:55 schreef Iwanius het volgende:
Kan iemand even de TT in dit topic even corrigeren,doe ik het met de inhoud. Het was geen ijskast maar een wasmachine die kapot was en over geklaagd werd.
Done :)
  vrijdag 22 november 2013 @ 11:38:47 #292
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_133509718
Het kan aan mij liggen want ik ervaar wel vaker dagdromen en waanbeelden maar is er net een topic verdwenen over iemand die drie dagen een dame op bezoek had in huis? Nu ben ik nieuwsgierig wat er nou is gebeurd dat het topic verwijderd moest worden :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin vrijdag 22 november 2013 @ 12:20:43 #293
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_133510680
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 november 2013 11:38 schreef jogy het volgende:
Het kan aan mij liggen want ik ervaar wel vaker dagdromen en waanbeelden maar is er net een topic verdwenen over iemand die drie dagen een dame op bezoek had in huis? Nu ben ik nieuwsgierig wat er nou is gebeurd dat het topic verwijderd moest worden :{.
Klopt, TS is niet meer in staat om updates te geven in zijn verhaal.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:25:09 #294
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_133510769
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:20 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Klopt, TS is niet meer in staat om updates te geven in zijn verhaal.
Dan kan het topic toch doodbloeden?
Of is dit een slechte metafoor voor "TS is deaud, overleden, niet meer onder ons."
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  vrijdag 22 november 2013 @ 13:03:04 #295
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_133511708
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:20 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Klopt, TS is niet meer in staat om updates te geven in zijn verhaal.
Ah ok. Is het verwijderen van het topic dan niet een tikje excessief? (gewoon nieuwgierig hoor :@ )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin vrijdag 22 november 2013 @ 13:11:08 #296
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_133511938
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah ok. Is het verwijderen van het topic dan niet een tikje excessief? (gewoon nieuwgierig hoor :@ )
Ik geloof dat de filosofie daarachter is dat TS dan ook niet met een harde plasser in de hand zijn topic kan f5-en voor de reacties.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_133512491
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:11 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik geloof dat de filosofie daarachter is dat TS dan ook niet met een harde plasser in de hand zijn topic kan f5-en voor de reacties.
Dan zou je in feite een hele rits andere users ook kunnen bannen als dat niet de bedoeling achter Fok! is. ;(
pi_133513455
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 13:28 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dan zou je in feite een hele rits andere users ook kunnen bannen als dat niet de bedoeling achter Fok! is. ;(
Het valt mij op dat veel van je reacties erg verzuurd zijn, vaak roep je op tot het bannen van users en je hebt ook met menig user een conflict gehad. Deze ook weer.
pi_133515130
KLB / Marokkaan in Bijenkorf

Het racismegehalte is wel erg hoog hier. Dit is FOK! dacht ik, geen Stormfront.

[ Bericht 11% gewijzigd door Erasmus op 22-11-2013 14:52:21 ]
pi_133515970
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:52 schreef o.us2.0 het volgende:
KLB / Marokkaan in Bijenkorf

Het racismegehalte is wel erg hoog hier. Dit is FOK! dacht ik, geen Stormfront.
Ik zal hem nog eens doornemen :)
Edit: 't valt wel mee allemaal, paar grapjes hier en daar maar niks ernstigs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')