Ik was gister even in de Bijenkorf, en er liep een ietwat dikke marokkaan met veel Stone Island kleding. Nu vind ik Stone Island wel tof, maar haal dan op zijn minst die vreselijke labeltjes eraf, en trek al helemaal niet EN een broek EN een jas aan met labeltjes op de kontzak en zijkant
Maargoed, in de bijenkorf stond een man bestuurbare helikoptertjes te promoten. Gewoon een vrolijke kerel van in de 40, beetje blij lopen doen met die helikoptertjes enzo..
Maar bij die stone island marokkaan raakte hij de controle over dat helikoptertje kwijt, en die viel zo op de grond, tegen de stone island marokkaan zijn schoen aan...
De marokkaan zei agressief tegen de helikopterman : Ey jij maakt problemen zo he! Ik dacht: Hee wat een leuke marokkaan, hij maakt er een grapje over en drijft in zekere zin de spot met zijn eigen identiteit..
Maar nee, hij bleek het te menen.. Hij ging met zijn gezicht tegen de helikopterman zijn gezicht staan, en zei kanker hond en rot op met je kk debielen bek, midden in de bijenkorf waar die man aan het werk was, en terwijl de helikopterman al lang sorry had gezegd.. Vervolgens liep de marokkaan door en stak nog even zijn middelvinger op, waarna hij tegen zijn vriendin begon dat die kk hond normaal moest doen..
Klacht: Marokkaan.