Doorgestuurd naar de kerkquote:
Dus indirect geef je toe dat dit verschijnsel bestaat? Ik wist het.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:01 schreef blup het volgende:
Inteelt onder de users.. Wat moet ik daar van vinden?
Yup, die zijn er. What's ur point?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:20 schreef Ayoub het volgende:
[..]
Dus indirect geef je toe dat dit verschijnsel bestaat? Ik wist het.
Jij hebt immers zelf je broer geneukt en is hij nu zwanger van een ezel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:20 schreef Ayoub het volgende:
[..]
Dus indirect geef je toe dat dit verschijnsel bestaat? Ik wist het.
Ga een ei bakken seniele draak.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:29 schreef Blondje_93 het volgende:
Je mag dan wel een mod zijn, dat geeft je nog niet het recht een topic te wijzigen, Smegmanus
Onthou wel dat ik gelijk hebquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ga een ei bakken seniele draak.
Ja Braddie.quote:
Smeg users pesten . ach het is toch maar onzin voor je levenquote:
Er is een wezenlijk verschil tussen 'users' en 'kutkoontjes' en/of 'beperkte personen',quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Smeg users pesten . ach het is toch maar onzin voor je leven
Ah TS is een kut kloonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Er is een wezenlijk verschil tussen 'users' en 'kutkoontjes' en/of 'beperkte personen',
TS valt onder 2 categorieėn, zowel de kutkloontjes als de beperkte personen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ah TS is een kut kloon. True that.
zonder Kloon scan ook wel door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |