Doorgestuurd naar de kerkquote:
Dus indirect geef je toe dat dit verschijnsel bestaat? Ik wist het.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:01 schreef blup het volgende:
Inteelt onder de users.. Wat moet ik daar van vinden?
Yup, die zijn er. What's ur point?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:20 schreef Ayoub het volgende:
[..]
Dus indirect geef je toe dat dit verschijnsel bestaat? Ik wist het.
Jij hebt immers zelf je broer geneukt en is hij nu zwanger van een ezel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:20 schreef Ayoub het volgende:
[..]
Dus indirect geef je toe dat dit verschijnsel bestaat? Ik wist het.
Ga een ei bakken seniele draak.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:29 schreef Blondje_93 het volgende:
Je mag dan wel een mod zijn, dat geeft je nog niet het recht een topic te wijzigen, Smegmanus
Onthou wel dat ik gelijk hebquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ga een ei bakken seniele draak.
Ja Braddie.quote:
Smeg users pesten . ach het is toch maar onzin voor je levenquote:
Er is een wezenlijk verschil tussen 'users' en 'kutkoontjes' en/of 'beperkte personen',quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Smeg users pesten . ach het is toch maar onzin voor je leven
Ah TS is een kut kloonquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Er is een wezenlijk verschil tussen 'users' en 'kutkoontjes' en/of 'beperkte personen',
TS valt onder 2 categorieën, zowel de kutkloontjes als de beperkte personen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ah TS is een kut kloon. True that.
zonder Kloon scan ook wel door
quote:Op zondag 27 oktober 2013 03:43 schreef Sjeenkske het volgende:
Of ging je met een dildo de kast in en kom je zonder dildo in je hand de kast weer uit?
Vertel vertel, ik kan niet slapen voordat ik weet hoe dat zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |