Ik heb hem gesloten. Ik persoonlijk heb wel een beetje genoeg van die topics over homo's en homo's en zoenen. Het draait altijd op hetzelfde uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
Alsjeblieft niet![]()
KLB / Homo's die het zo nodig vinden om elkaar op straat te bekken.
An sich heb ik er geen problemen mee, mits er een goed gefundeerd verhaal in staat en niet het klinkklare 'homo's die elkaar in het openbaar zoenen'. Maar dit topic bestaat ook nog eens uit een enkele zin. In elk geval bedanktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb hem gesloten. Ik persoonlijk heb wel een beetje genoeg van die topics over homo's en homo's en zoenen. Het draait altijd op hetzelfde uit.
De openingspost dient helder te zijn, goed beargumenteerd. Als jij mij een mooie alinea wilt pm'n dan wil ik hem voor je heropenen, maar dan met een sterke openingspost.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:18 schreef richolio het volgende:
Waarom is mijn Texas Chainsaw Massacre dicht gegaan? Er werd uitgelegd dat mijn klacht begrijpbaar moest zijn maar voordat ik de kans kreeg het uit te leggen ging 'ie al dicht.
Anders wordt er met harde hand gesnoeid.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
De openingspost dient helder te zijn, goed beargumenteerd. Als jij mij een mooie alinea wilt pm'n dan wil ik hem voor je heropenen, maar dan met een sterke openingspost.
Nee laat maar dan, zo belangrijk is het ook weer niet. Maar veel andere openingposts zijn ook kort/waardeloos. Die blijven wel open?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
De openingspost dient helder te zijn, goed beargumenteerd. Als jij mij een mooie alinea wilt pm'n dan wil ik hem voor je heropenen, maar dan met een sterke openingspost.
Blader eens door mijn slotjes richolioquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 20:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee laat maar dan, zo belangrijk is het ook weer niet. Maar veel andere openingposts zijn ook kort/waardeloos. Die blijven wel open?
Ah oke, ik snap het.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:08 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Blader eens door mijn slotjes richolioje zal zien dat 't één van mijn aandachtspunten is bij het modereren.
Top, achja soms zit er een topic bij waarvan de OP uit twee super sterke regels bestaat, en als het dan ook nog eens uitmondt in een sterke discussie of een topic vol interessante reacties. Tja dan blijft hij wel open. In het algemeen is het echter zo dat op's met minimale inhoud het gewoon niet zijn en/ of kunnen worden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 21:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah oke, ik snap het.
Nu is het topic 'openings post van 1 regel' best ironisch.
Daar doen we wel wat tegen maar het is zondag dus niet te gehaast hoor.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:20 schreef haan33 het volgende:
waarom doet men niks tegen die Nikonlover
KLB / Mensen die spotten met god
Slotjes zetten werkt niet bepaald bij die balhaar.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar doen we wel wat tegen maar het is zondag dus niet te gehaast hoor.
Nou het klopt dat bepaalde topics van die balhaar om te janken zijn maar iedere vijf minuten een onzin topic vind ik ook wel wat overdreven.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Slotjes zetten werkt niet bepaald bij die balhaar.
Hij vervuilt gewoon het forum met elke 5 minuten een onzintopic
Terechte klacht, ik heb er hier al vaker over gehuild maar er wordt véél te coulant omgegaan met overduidelijke trollsquote:Op zondag 6 oktober 2013 11:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
Slotjes zetten werkt niet bepaald bij die balhaar.
Hij vervuilt gewoon het forum met elke 5 minuten een onzintopic
Ze waarderen Balhaar blijkbaar nogal, anders zouden ze hem wel makkelijk kunnen negeren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:29 schreef Pharkus het volgende:
Balhaar1 is nog niet koud op vakantie en jullie beginnen over balhaar2, volgens mij voorspelde ik dat een aantal posts terug al
Ohquote:Op zondag 6 oktober 2013 14:29 schreef Pharkus het volgende:
Balhaar1 is nog niet koud op vakantie en jullie beginnen over balhaar2, volgens mij voorspelde ik dat een aantal posts terug al
Ik kan hieruit opmaken dat Susteren een ban heeft?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:29 schreef Pharkus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |