Nee Sanne dat kan nooit . Zij is met een film bezig Hartenstraten ! En ze heeft al keer mee gedaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Babette van Veen zou ook nog kunnen? Die laatste? Ik las op de site van WIDM Sanne Vogel. Maar die is pas nog kandidaat geweest. Ljkt me niet dus.
ja, ik zag t ook. Of ik snap het verkeerd dat dit gewoon random stemmen zijn en niet van nieuwe kandidaten?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit op Facebook even de comments te lezen onder het filmpje en er worden nog vrij veel oud-kandidaten genoemd.
het leek mij ook obvious.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:28 schreef alors het volgende:
Er staat toch kandidaten 2014 bij? En waarom anders alles vervormen
Die man deed mij aan Bert Kuizenga denken. Ik zag dat hij niet heeft getwittert tussen 20 mei en 18 juni.
Bedankt, erg mooie locatie dan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:42 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hong Kong, waarschijnlijk in combinatie met China
Alsjeblieft géén Lange Frans. Dat vind ik zo'n flapdrol. (en dat is nog zacht uitgdruktquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:55 schreef ToetNL het volgende:
Die stemmen leken mij Floortje Dessing, Lange Frans en Gigi Ravelli.
Heeft die ook niet al eens meegedaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alsjeblieft géén Lange Frans. Dat vind ik zo'n flapdrol. (en dat is nog zacht uitgdrukt)
Nee. Hij heeft aan Sabotage van Net5 meegedaan. Dat was (wat ik zo links en rechts hoorde) een WIDM kloon.quote:
Floortje Dessing wel, maar geen Lange Fransquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:40 schreef ChatGirl het volgende:
Alsjeblieft géén Lange Frans. Dat vind ik zo'n flapdrol. (en dat is nog zacht uitgdrukt)
Dat zou ik ook redelijk horror vinden, die derde heeft het over geen vlees eten, dus vegetarier... is Gigi vegetarisch? Ik zat ook aan Pip Pellens te denken, die eerste zou Irene Moors kunnen zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:33 schreef aarontje112 het volgende:
Toch niet Bert Kuizinga, god wat irriteerde die man mij bij de Pelgrimscode.
Dat vermoed ik ook niet dat Floortje kan zijn..Want die heeft het erg druk met haar reis programma en ze was inderdaad in Amerika.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:52 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik de genoemde data (midden mei - midden juni) aanhoudt, kan Floortje het ook niet zijn, want toen zat ze in de VS voor opnamen van 3 op Reis.
Oja! En ER, dus WIDM mist dan juist nogquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft aan Sabotage van Net5 meegedaan. Dat was (wat ik zo links en rechts hoorde) een WIDM kloon.
Is daar iets van bewijs van? Anders is het natuurlijk het ideale excuus om even van de radar te verdwijnenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:52 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik de genoemde data (midden mei - midden juni) aanhoudt, kan Floortje het ook niet zijn, want toen zat ze in de VS voor opnamen van 3 op Reis.
Ga jij echt weer kijken dit jaar? Loop je ook wel eens een keer of 11 tegen een muur met je hoofd?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
Wasdâh voor flauwekul, moet dat ons nou "lekker maken" voor de komende show? Kinderachtig
Ik ga met je mee voor wat betreft Claudia. Vooral als ze 'open boek' zegt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:07 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn ingeving na een keer luisteren:
Claudia de Breij
Jan Douwe Kroeske
Gigi Ravelli
Ze heeft een aantal foto's van haar getweet waarop ze bij de Indy 500 was. En uit haar tweets die volgen blijkt dat ze de tijd daarna 'gewoon' in Nederland is geweest.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:39 schreef Meke het volgende:
Is daar iets van bewijs van? Anders is het natuurlijk het ideale excuus om even van de radar te verdwijnen
Zou leuk zijn als Claudia erbij isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga met je mee voor wat betreft Claudia. Vooral als ze 'open boek' zegt.
Watte?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Pino ik kan je postgeschiedenis zien.. met die nummersofftopic.
Claudia is wel gebektquote:
Ik denk het ook niet. Die heeft het toch ook veel te druk met theater en tournee? Al is ze wel een paar weken niet op 3FM geweest..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Claudia is wel gebektMaar ik twijfel wel of ze meegedaan heeft...Ze heeft een zoontje van 5 met haar ex vrouw
Ja het is echt zo ! Ze zijn gescheiden, maar nu heeft ze een nieuwe vriendin heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:47 schreef Vlindur het volgende:
En gescheiden? Joh? Dat heb ik helemaal gemist
Jij bent goed op de hoogtequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja het is echt zo ! Ze zijn gescheiden, maar nu heeft ze een nieuwe vriendin heb ik begrepen.
Dat wist ik niet eens dat ze Jessica heetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:59 schreef Vlindur het volgende:
Jij bent goed op de hoogte
Edit:
Ze heet Jessica, al sinds februari dit jaar sowieso
http://www.reni.nl/catego(...)kegfbcp1rel6o2j0bac5
Google en ik gaan best goed samenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens dat ze Jessica heet
Nou is Claudia van de 52 weken er toch maar 26 ofzo, dus dat hoeft niets te zeggen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Die heeft het toch ook veel te druk met theater en tournee? Al is ze wel een paar weken niet op 3FM geweest..
En gescheiden? Joh? Dat heb ik helemaal gemist
Daar dacht ik ook aan inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:55 schreef DeLuna het volgende:
Ik dacht bij de laatste aan Pip Pellens maar die lijkt me te jong.
Ik gok dat de opnames er al weer een tijdje opzitten van WIDMquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Sanne dat kan nooit . Zij is met een film bezig Hartenstraten ! En ze heeft al keer mee gedaan.
Onderbouw dat eens..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik denk dat Freek dat niet zou doen ivm zijn werk als musical-ster. Maar ik zou het wel leuk vinden Freek erbij.
Echt weer zo'n non-argument. Half bekend Nederland heeft kinderen, kunnen dus allemaal niet meedoen?! KOEKOEK!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Claudia is wel gebektMaar ik twijfel wel of ze meegedaan heeft...Ze heeft een zoontje van 5 met haar ex vrouw
Ik moest hem eerst googlen voordat ik wist wie het was, maar ik snap nu ook wel hoe dat komtquote:
Heb je gelijk. Maar toch Sanne is echt niet te zien. Owen Schumacher doet mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik gok dat de opnames er al weer een tijdje opzitten van WIDM
Maar waarom zou William wel mee kunnen, en Freek niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens? Niet iedere musical acteur heeft tijd.
Ik weet dat Sanne niet te zien is, gezien ze al eens heeft meegedaan. Daarnaast weet ik ook dat Owen meedoet( Ja, ik kan lezen, werkelijk!), maar ik zie niet wat dat met Sanne te maken heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb je gelijk. Maar toch Sanne is echt niet te zien. Owen Schumacher doet mee.
Ik stalk je niet.. Ik reageer alleen maar op die opmerkingen van je die kant noch wal raken.quote:
Nogmaals: raakt kant noch wal.. Er zullen meer kandidaten zijn die geen tijd hebben/hier tijd voor hebben vrijgemaakt. Het is heus niet zo dat de deelnemers die meedoen werkloos thuis zitten(neem bijvoorbeeld Owen).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens? Niet iedere musical acteur heeft tijd.
Hehe, je kijkt Koefnoen ook niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moest hem eerst googlen voordat ik wist wie het was, maar ik snap nu ook wel hoe dat komt
Eens, denk ook wel dat hij ver kan komen(als hij niet de mol is, natuurlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Owen Schumacher lijkt me een leuke kandidaat.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:17 schreef themole het volgende:
Owen Schumacher, leuk. Wordt helemaal lachen als iemand meedoet die hij normaal gesproken wel een imiteert.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Mij ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij gaat als enige, en ze monteren WIDM zo, zodat het lijkt of er 10 deelnemers zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef franklop het volgende:
Owen Schumacher![]()
In het kader van de bezuinigingen kan hij dan ook de andere deelnemers doen. Bijv. Balkenende enzo
Ja daaromquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hehe, je kijkt Koefnoen ook niet?
Ken je Koefnoen niet? Owen doet samen met Paul Groot typetjesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:17 schreef DaMart het volgende:
Dat is dan meteen de eerste deelnemer waar ik nog nooit van heb gehoord dit seizoen.
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is dan meteen de eerste deelnemer waar ik nog nooit van heb gehoord dit seizoen.
En van mensen die vinden dat WIDM hier helemaal niet thuishoort maar in Film TV en Radio..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:40 schreef Guanabana het volgende:
Nu krijgen we de komende weken weer de (soms zelfgenoegzame) stroom aan posts van mensen die kandidaat x of y niet kennen
Wel van gehoord, nooit gezienquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ken je Koefnoen niet? Owen doet samen met Paul Groot typetjes
Onder de 'ik wil ook meedoen met deze editie van WIDM met onbekende Nederlanders'-steenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
Koefnoen is geen verplicht televisieprogramma toch om naar te kijken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
Ach, erger dan het afgelopen seizoen, toen ik voor het seizoen begon welgeteld 1 kandidaat kende, kan het niet wordenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:40 schreef Guanabana het volgende:
Nu krijgen we de komende weken weer de (soms zelfgenoegzame) stroom aan posts van mensen die kandidaat x of y niet kennen
Hij zat toch ook in Kopspijkersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Koefnoen is geen verplicht televisieprogramma toch om naar te kijken?
Weet je zeker dat je niet verdwaald bent? Het is hier rls&streams mocht je nog twijfelenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, dat keek ik ook nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |