Ik moest hem eerst googlen voordat ik wist wie het was, maar ik snap nu ook wel hoe dat komtquote:
Heb je gelijk. Maar toch Sanne is echt niet te zien. Owen Schumacher doet mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik gok dat de opnames er al weer een tijdje opzitten van WIDM
Maar waarom zou William wel mee kunnen, en Freek niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens? Niet iedere musical acteur heeft tijd.
Ik weet dat Sanne niet te zien is, gezien ze al eens heeft meegedaan. Daarnaast weet ik ook dat Owen meedoet( Ja, ik kan lezen, werkelijk!), maar ik zie niet wat dat met Sanne te maken heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb je gelijk. Maar toch Sanne is echt niet te zien. Owen Schumacher doet mee.
Ik stalk je niet.. Ik reageer alleen maar op die opmerkingen van je die kant noch wal raken.quote:
Nogmaals: raakt kant noch wal.. Er zullen meer kandidaten zijn die geen tijd hebben/hier tijd voor hebben vrijgemaakt. Het is heus niet zo dat de deelnemers die meedoen werkloos thuis zitten(neem bijvoorbeeld Owen).quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens? Niet iedere musical acteur heeft tijd.
Hehe, je kijkt Koefnoen ook niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moest hem eerst googlen voordat ik wist wie het was, maar ik snap nu ook wel hoe dat komt
Eens, denk ook wel dat hij ver kan komen(als hij niet de mol is, natuurlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Owen Schumacher lijkt me een leuke kandidaat.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:17 schreef themole het volgende:
Owen Schumacher, leuk. Wordt helemaal lachen als iemand meedoet die hij normaal gesproken wel een imiteert.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Mij ook.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij gaat als enige, en ze monteren WIDM zo, zodat het lijkt of er 10 deelnemers zijn.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef franklop het volgende:
Owen Schumacher![]()
In het kader van de bezuinigingen kan hij dan ook de andere deelnemers doen. Bijv. Balkenende enzo
Ja daaromquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hehe, je kijkt Koefnoen ook niet?
Ken je Koefnoen niet? Owen doet samen met Paul Groot typetjesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:17 schreef DaMart het volgende:
Dat is dan meteen de eerste deelnemer waar ik nog nooit van heb gehoord dit seizoen.
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is dan meteen de eerste deelnemer waar ik nog nooit van heb gehoord dit seizoen.
En van mensen die vinden dat WIDM hier helemaal niet thuishoort maar in Film TV en Radio..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:40 schreef Guanabana het volgende:
Nu krijgen we de komende weken weer de (soms zelfgenoegzame) stroom aan posts van mensen die kandidaat x of y niet kennen
Wel van gehoord, nooit gezienquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ken je Koefnoen niet? Owen doet samen met Paul Groot typetjes
Onder de 'ik wil ook meedoen met deze editie van WIDM met onbekende Nederlanders'-steenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
Koefnoen is geen verplicht televisieprogramma toch om naar te kijken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
Ach, erger dan het afgelopen seizoen, toen ik voor het seizoen begon welgeteld 1 kandidaat kende, kan het niet wordenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:40 schreef Guanabana het volgende:
Nu krijgen we de komende weken weer de (soms zelfgenoegzame) stroom aan posts van mensen die kandidaat x of y niet kennen
Hij zat toch ook in Kopspijkersquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Koefnoen is geen verplicht televisieprogramma toch om naar te kijken?
Weet je zeker dat je niet verdwaald bent? Het is hier rls&streams mocht je nog twijfelenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, dat keek ik ook nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |