Claudia is wel gebektquote:
Ik denk het ook niet. Die heeft het toch ook veel te druk met theater en tournee? Al is ze wel een paar weken niet op 3FM geweest..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Claudia is wel gebektMaar ik twijfel wel of ze meegedaan heeft...Ze heeft een zoontje van 5 met haar ex vrouw
Ja het is echt zo ! Ze zijn gescheiden, maar nu heeft ze een nieuwe vriendin heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:47 schreef Vlindur het volgende:
En gescheiden? Joh? Dat heb ik helemaal gemist
Jij bent goed op de hoogtequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja het is echt zo ! Ze zijn gescheiden, maar nu heeft ze een nieuwe vriendin heb ik begrepen.
Dat wist ik niet eens dat ze Jessica heetquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:59 schreef Vlindur het volgende:
Jij bent goed op de hoogte
Edit:
Ze heet Jessica, al sinds februari dit jaar sowieso
http://www.reni.nl/catego(...)kegfbcp1rel6o2j0bac5
Google en ik gaan best goed samenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens dat ze Jessica heet
Nou is Claudia van de 52 weken er toch maar 26 ofzo, dus dat hoeft niets te zeggen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Die heeft het toch ook veel te druk met theater en tournee? Al is ze wel een paar weken niet op 3FM geweest..
En gescheiden? Joh? Dat heb ik helemaal gemist
Daar dacht ik ook aan inderdaadquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:55 schreef DeLuna het volgende:
Ik dacht bij de laatste aan Pip Pellens maar die lijkt me te jong.
Ik gok dat de opnames er al weer een tijdje opzitten van WIDMquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Sanne dat kan nooit . Zij is met een film bezig Hartenstraten ! En ze heeft al keer mee gedaan.
Onderbouw dat eens..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik denk dat Freek dat niet zou doen ivm zijn werk als musical-ster. Maar ik zou het wel leuk vinden Freek erbij.
Echt weer zo'n non-argument. Half bekend Nederland heeft kinderen, kunnen dus allemaal niet meedoen?! KOEKOEK!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Claudia is wel gebektMaar ik twijfel wel of ze meegedaan heeft...Ze heeft een zoontje van 5 met haar ex vrouw
Ik moest hem eerst googlen voordat ik wist wie het was, maar ik snap nu ook wel hoe dat komtquote:
Heb je gelijk. Maar toch Sanne is echt niet te zien. Owen Schumacher doet mee.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik gok dat de opnames er al weer een tijdje opzitten van WIDM
Maar waarom zou William wel mee kunnen, en Freek niet?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens? Niet iedere musical acteur heeft tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |