Ongetwijfeld wel, als die media getrainde klieren ooit uit pure verveling door de mand gaan vallen..quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, tegenwoordig ken je 'BNers' ook vaak omdat je ze hebt zien meedoen aan WIDM en Expeditie Robinson enzo, en weet je verder niet eens waar ze nou eigenlijk in eerste instantie 'bekend' van zijn
Maar denk eigenlijk dat er ooit nog wel eens een seizoen komt met 'gewone onbekende burgers'
Maar begrijp je dat men zo juist laat meedoen met dit soort programma's zodat hun 'bekendheid' weer toeneemt (en daarmee ook hun gage) en zo dat zij weer een tijdje vooruit kunnen met andere klussen waarvan zij hopen dat die op hun weg komen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:36 schreef Moira. het volgende:
Ja klopt, tegenwoordig ken je 'BNers' ook vaak omdat je ze hebt zien meedoen aan WIDM en Expeditie Robinson enzo, en weet je verder niet eens waar ze nou eigenlijk in eerste instantie 'bekend' van zijn
Misschien voor een op zichzelf staande RLS maar niet in die bekende formats te meer daar m.i. teveel geld mee is gemoeid en de sponsors ook e.e.a. over te vertellen hebben inzake "wie er in mag zijn. "quote:Maar denk eigenlijk dat er ooit nog wel eens een seizoen komt met 'gewone onbekende burgers'
Vind het ook maar een matig lijstje. Alleen Lauren en Kluun lijken me wel wat..quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef 5thencounter het volgende:
De volgende namen duiken op dit moment op het Wie is de Mol?-forum op:
Fleur Agema (politica PVV)
Merel Westrik (tv-presentatrice)
Daphne Bunskoek (tv-presentatrice)
Giovanca Ostiana (zangeres)
Manon Flier (volleybalspeelster)
Laura Smulders (bmx-fietscrosser)
Renate Verhoofstad (journaliste)
Lauren Verster (tv-presentatrice)
Lieke van Lexmond (actrice/tv-presentatrice)
Hanna Osbeek (actrice)
Jandino Asporaat (cabaretier/tv-presentator)
Ramon Beuk (kok)
Nasrdin Dchar (acteur)
Wilfried de Jong (tv-presentator)
Raymond van de Klundert (Kluun) (schrijver)
Abdelkader Benali (schrijver)
Arnon Grunberg (schrijver)
Marnix Rueb (stripschrijver en -tekenaar)
Nou, de topicstarters kunnen vast beginnen... 18 stuks![]()
http://www.nieuwerwets.tv/2013/09/mogelijke-kandidaten-mol-2014/
Er was een Fokker die een grote fan van Daphne Bunskoek is. Ik ken niet op zijn naam komenquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
Zij mag van mij overal in..![]()
[ afbeelding ]
Ik denk nooit meer. De massa semi-bekende BN'ers groeit nl gestaag. Dus da's nog steeds een onuitputtelijke bron.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:36 schreef Moira. het volgende:
Maar denk eigenlijk dat er ooit nog wel eens een seizoen komt met 'gewone onbekende burgers'
Helaas zit daar ook veel bagger bij die zich beter bij soaps kunnen houden, zoals dit typetje Sips meedeed in De Saboteur. Verschrikkelijk...quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk nooit meer. De massa semi-bekende BN'ers groeit nl gestaag. Dus da's nog steeds een onuitputtelijke bron.
Ik ken juist maar 3 mensen niet, Marnix Rueb, Hanna Ob/sbeek en die BMX'er. Ik vind het juist erg veel bekende namen en verbaas me dat sommige maar zo weinig kennen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wow, ik ken gewoon 8 van die namen. Dat zijn er evenveel als de afgelopen 3 a 4 seizoenen bij elkaar, mochten deze mensen werkelijk meedoen.
Zolang de huidige makers er zitten: uitgesloten. En met de aankomende bezuinigingen zou het ook zomaar eens helemaal klaar kunnen zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eenschquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:00 schreef roos85 het volgende:
Lieke van Lexmondhoop zo dat zij er niet in zit.. ik vind haar echt vreselijk aanstellerig en manisch.
Voordat het vorige seizoen begon kende ik alleen Paulien Cornelisse, de rest nietquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ken juist maar 3 mensen niet, Marnix Rueb, Hanna Ob/sbeek en die BMX'er. Ik vind het juist erg veel bekende namen en verbaas me dat sommige maar zo weinig kennen.
Ik zit op Facebook even de comments te lezen onder het filmpje en er worden nog vrij veel oud-kandidaten genoemd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Babette van Veen zou ook nog kunnen? Die laatste? Ik las op de site van WIDM Sanne Vogel. Maar die is pas nog kandidaat geweest. Ljkt me niet dus.
Nee Sanne dat kan nooit . Zij is met een film bezig Hartenstraten ! En ze heeft al keer mee gedaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Babette van Veen zou ook nog kunnen? Die laatste? Ik las op de site van WIDM Sanne Vogel. Maar die is pas nog kandidaat geweest. Ljkt me niet dus.
ja, ik zag t ook. Of ik snap het verkeerd dat dit gewoon random stemmen zijn en niet van nieuwe kandidaten?quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zit op Facebook even de comments te lezen onder het filmpje en er worden nog vrij veel oud-kandidaten genoemd.
het leek mij ook obvious.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:28 schreef alors het volgende:
Er staat toch kandidaten 2014 bij? En waarom anders alles vervormen
Die man deed mij aan Bert Kuizenga denken. Ik zag dat hij niet heeft getwittert tussen 20 mei en 18 juni.
Bedankt, erg mooie locatie dan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:42 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hong Kong, waarschijnlijk in combinatie met China
Alsjeblieft géén Lange Frans. Dat vind ik zo'n flapdrol. (en dat is nog zacht uitgdruktquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:55 schreef ToetNL het volgende:
Die stemmen leken mij Floortje Dessing, Lange Frans en Gigi Ravelli.
Heeft die ook niet al eens meegedaanquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alsjeblieft géén Lange Frans. Dat vind ik zo'n flapdrol. (en dat is nog zacht uitgdrukt)
Nee. Hij heeft aan Sabotage van Net5 meegedaan. Dat was (wat ik zo links en rechts hoorde) een WIDM kloon.quote:
Floortje Dessing wel, maar geen Lange Fransquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:40 schreef ChatGirl het volgende:
Alsjeblieft géén Lange Frans. Dat vind ik zo'n flapdrol. (en dat is nog zacht uitgdrukt)
Dat zou ik ook redelijk horror vinden, die derde heeft het over geen vlees eten, dus vegetarier... is Gigi vegetarisch? Ik zat ook aan Pip Pellens te denken, die eerste zou Irene Moors kunnen zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:33 schreef aarontje112 het volgende:
Toch niet Bert Kuizinga, god wat irriteerde die man mij bij de Pelgrimscode.
Dat vermoed ik ook niet dat Floortje kan zijn..Want die heeft het erg druk met haar reis programma en ze was inderdaad in Amerika.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:52 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik de genoemde data (midden mei - midden juni) aanhoudt, kan Floortje het ook niet zijn, want toen zat ze in de VS voor opnamen van 3 op Reis.
Oja! En ER, dus WIDM mist dan juist nogquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft aan Sabotage van Net5 meegedaan. Dat was (wat ik zo links en rechts hoorde) een WIDM kloon.
Is daar iets van bewijs van? Anders is het natuurlijk het ideale excuus om even van de radar te verdwijnenquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:52 schreef ChatGirl het volgende:
Als ik de genoemde data (midden mei - midden juni) aanhoudt, kan Floortje het ook niet zijn, want toen zat ze in de VS voor opnamen van 3 op Reis.
Ga jij echt weer kijken dit jaar? Loop je ook wel eens een keer of 11 tegen een muur met je hoofd?quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
Wasdâh voor flauwekul, moet dat ons nou "lekker maken" voor de komende show? Kinderachtig
Ik ga met je mee voor wat betreft Claudia. Vooral als ze 'open boek' zegt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:07 schreef ChatGirl het volgende:
Mijn ingeving na een keer luisteren:
Claudia de Breij
Jan Douwe Kroeske
Gigi Ravelli
Ze heeft een aantal foto's van haar getweet waarop ze bij de Indy 500 was. En uit haar tweets die volgen blijkt dat ze de tijd daarna 'gewoon' in Nederland is geweest.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:39 schreef Meke het volgende:
Is daar iets van bewijs van? Anders is het natuurlijk het ideale excuus om even van de radar te verdwijnen
Zou leuk zijn als Claudia erbij isquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga met je mee voor wat betreft Claudia. Vooral als ze 'open boek' zegt.
Watte?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Pino ik kan je postgeschiedenis zien.. met die nummersofftopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |