Had jij goed geraden !quote:Op maandag 30 september 2013 18:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik denk dat Over mijn lijk en Moeder ik wil bij de revue afvallen.
Ik ken echt maar 3 van die namenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef 5thencounter het volgende:
De volgende namen duiken op dit moment op het Wie is de Mol?-forum op:
Fleur Agema (politica PVV)
Merel Westrik (tv-presentatrice)
Daphne Bunskoek (tv-presentatrice)
Giovanca Ostiana (zangeres)
Manon Flier (volleybalspeelster)
Laura Smulders (bmx-fietscrosser)
Renate Verhoofstad (journaliste)
Lauren Verster (tv-presentatrice)
Lieke van Lexmond (actrice/tv-presentatrice)
Hanna Osbeek (actrice)
Jandino Asporaat (cabaretier/tv-presentator)
Ramon Beuk (kok)
Nasrdin Dchar (acteur)
Wilfried de Jong (tv-presentator)
Raymond van de Klundert (Kluun) (schrijver)
Abdelkader Benali (schrijver)
Arnon Grunberg (schrijver)
Marnix Rueb (stripschrijver en -tekenaar)
Nou, de topicstarters kunnen vast beginnen... 18 stuks![]()
http://www.nieuwerwets.tv/2013/09/mogelijke-kandidaten-mol-2014/
Ken er echt maar 6quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef 5thencounter het volgende:
Hanna Osbeek (actrice)
Ramon Beuk (kok)
Nasrdin Dchar (acteur)
Drie... Met Merel Westrik, Kluun, Giovanca, Renate Verhoofstad, Lauren Verster, Lieke van Lexmond, Jandino Asporaat en Wilfried de Jong op de lijst.quote:Op maandag 30 september 2013 19:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ken echt maar 3 van die namenEn waarschijnlijk maar 5 gezichten ofzo als ik ze zie
Tevens verkapte TVP.
En Monopoly (Mono) hier naartoe laten Sherlocken omdat ik die ook WIDM-fan heb gemaakt afgelopen jaar![]()
Ik denk dat Freek dat niet zou doen ivm zijn werk als musical-ster. Maar ik zou het wel leuk vinden Freek erbij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:20 schreef Guanabana het volgende:
Freek Bartels schijnt wel een grote kans op te zijn. Lijkt me wel leuk.
Deze mensen met vet gedrukte namen ken ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef 5thencounter het volgende:
Hanna Osbeek (actrice)
Ramon Beuk (kok)
Nasrdin Dchar (acteur)
Die 3, maar had over Kluun heen gelezen denk ik, dus 4.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Drie... Met Merel Westrik, Kluun, Giovanca, Renate Verhoofstad, Lauren Verster, Lieke van Lexmond, Jandino Asporaat en Wilfried de Jong op de lijst.
Tot de Televizier ring.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:08 schreef Iwanius het volgende:
Hoelang gaat dit duren want mij lijkt het zinvoller om gewoon alle namen bekend te maken.
Men doet alsof het iets bijzonders is wie erin zitten. Mij juist niet. Integendeel: Het programma is waar het toch allemaal omdraait en uiteindelijk wie de mol is gedurende het spel?
Wow, ik ken gewoon 8 van die namen. Dat zijn er evenveel als de afgelopen 3 a 4 seizoenen bij elkaar, mochten deze mensen werkelijk meedoenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef 5thencounter het volgende:
Hanna Osbeek (actrice)
Ramon Beuk (kok)
Nasrdin Dchar (acteur)
Maar het is vaak wel leuker om te kijken als je mensen kent die erin mee doen en al sympathie hebt voor henquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:08 schreef Iwanius het volgende:
Hoelang gaat dit duren want mij lijkt het zinvoller om gewoon alle namen bekend te maken.
Men doet alsof het iets bijzonders is wie erin zitten. Mij juist niet. Integendeel: Het programma is waar het toch allemaal omdraait en uiteindelijk wie de mol is gedurende het spel?
Ik had liever gezien dat er gewone mensen deze kans kregen op een buitengewone ervaring, dan al die buitengewone mensen die WIDM denken nodig hebben om zichzelf eens lekker buitenproportioneel te adverteren.quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar het is vaak wel leuker om te kijken als je mensen kent die erin mee doen en al sympathie hebt voor hen
Ja klopt, tegenwoordig ken je 'BNers' ook vaak omdat je ze hebt zien meedoen aan WIDM en Expeditie Robinson enzo, en weet je verder niet eens waar ze nou eigenlijk in eerste instantie 'bekend' van zijnquote:Op zondag 6 oktober 2013 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat er gewone mensen deze kans kregen op een buitengewone ervaring, dan al die buitengewone mensen die WIDM denken nodig hebben om zichzelf eens lekker buitenproportioneel te adverteren.
Het scheelt natuurlijk wel dat die bekende meer geduld hebben als de opname 10x over moet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |