quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:31 schreef Cwen het volgende: [..] Was jij na mij bevallen? Ja toch? Ik heb blijkbaar een slanke dame
![]()
14 september voor 't laatst.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef GotC het volgende:
Ik heb Purple trouwens al een tijd niet gezien hier
3 streepjes. Hamburgersignquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:09 schreef NoBoNo het volgende:
En dat zie je aan dat kleine streepje om en de bij de midden?
Dan had ik het wel goed....grappig!quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:33 schreef WupWup het volgende:
De witte inderdaad. Weet je zelf wat je krijgt nobono?
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST!quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:57 schreef Burdie het volgende:
2013 begint wel heel erg uit te dunnen nu
Succes! Hier sinds week 18 twéé lekkende.. en inmiddels doen ze zelfs af en toe een meter ver spuiten..als ik er aan trek.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:18 schreef Purple010 het volgende:
O hier een zwangerschapskwaaltje waar ik toch echt wel minder blij mee ben: een lekkende boob!
Zien!!!!quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:16 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Succes! Hier sinds week 18 twéé lekkende.. en inmiddels doen ze zelfs af en toe een meter ver spuiten..als ik er aan trek.![]()
Dat was bij mij vorige keer ook en daarna toch 2,5 jaar succesvol gevoedquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier morgen 40 weken en ze doen niks
Friesland is veeeel te ver weg. En filmen gaat niet want ik kan niet filmen en spuiten tegelijk hoor!quote:
Dat is fijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:47 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat was bij mij vorige keer ook en daarna toch 2,5 jaar succesvol gevoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wilde ik me bijna verspreken tegen mn ouders maar het ging gelukkig nog net goed tot 3x toe.morgen vier ik (verlaat) mn verjaardag (was vorige maand jarig
) dus nog even geheim houden.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dan moet je wel idd. De gyn komt vast niet aan huis
We zouden zn vader er in ieder geval erg blij mee makenquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:30 schreef WupWup het volgende:
Mabawa wat een knapperdBen je voor uithuwelijken?
Ik ben vandaag 14 weken en 2 dagen Enfquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:32 schreef Enfermera het volgende:
Jullie zijn lief
Rijstebuiltje wat fijn!Hoe ver ben je nu precies? 3/4 maanden denk ik gezien je UD maar hoeveel weken?
Ik voelde M. al met 15/16 weken dus kan best!
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 14 weken en 2 dagen Enf.. Het voelde als knappende luchtbelletjes
Oh dat is inderdaad wel handig jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 08:17 schreef martine1984 het volgende:
Heeft het gesmaakt enfermera?
Heb goed geslapen en verder geen last meer gehad. Maar om te kunnen douchen moet je wel een douche hebben;) Mag hem per vandaag weer gebruiken dus straks ga ik de voegsluier maar weer proberen weg te poetsen.
4 weken nog maar! Ik had zo'n count-down app op m'n telefoon gedownload met hoeveel dagen ik nog moest werken tot verlofquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:16 schreef Mabawa. het volgende:
Ja nog maar 4 weekjes! Jippie, ik tel echt af!
Ha wat fijn dat jullie bed het zeekoegedraaiheeft overleefd. Heb je plannen voor vandaag?
* Mabawa. houdt van aftellen dus gaat ook zo'n app zoeken! Nog maar 17 dagen trouwens en vele daarvan zijn geen volle!quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:22 schreef GotC het volgende:
[..]
4 weken nog maar! Ik had zo'n count-down app op m'n telefoon gedownload met hoeveel dagen ik nog moest werken tot verlof
Zwager+schoonzusje+nichtje van 4 maanden komen vanmiddag tot ergens vanavond langs. Ben er nog niet over uit of ik zal koken of gewoon patat ga halen though.. Dubio!
Aftellen is erg fijn, vooral voor 4 mnd niet werken én bijna mama wordenquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:25 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
* Mabawa. houdt van aftellen dus gaat ook zo'n app zoeken!
Fijne planning, ik zou voor patat gaanOf pizza of chinees of iets anders
Dat zou me niets verbazen, haar UD was eigenlijk eerder dan in het lijstje staat, toch?quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik denk dat die haar ks heeft gehad gister en dus ligt te genieten!
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik denk dat die haar ks heeft gehad gister en dus ligt te genieten!
Dat heb ik ook, zelfs na 2 medische en 1 pretechoquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:40 schreef Soempie het volgende:
Ymme, van harte gefeliciteerd!
Kim, een meisje.Wel handig zo'n dubbelcheck bij een pretecho. Ik heb nog steeds zoiets van: wat als ze het verkeerd hebben gezien?
Top hè? Ze rijden allemaal zo makkelijk en soepelquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gotc de june heb ik ook gezien, die zag er ook echt mooi uit, maarja een tweeling, dus geen optie voor ons.De wagen rijdt wel als een tierelier, ik ben helemaal fan.
Whaaaahhh een herkansing, wat goed!quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:42 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik stopte gisteren de DVD van de echo in de speler; de beelden zijn mooi, maar het geluid is uhhh alleen ruis en gekraak. De echoscopiste heeft een microfoontje op zodat je later ook nog kunt horen wat ze aanwijst etc. Nu dus niet. We mogen maandagavond langskomen voor een nieuwe echo.
Thanks iedereen voor de lieve reacties op de foto's! Kijken of mini maandag weer voeten in ogen stopt en tong uitsteekt.
Ja, maar wij gaan daarna en voor de 20 weken echo naar vakantie en daar is een DPAM. Ik wil wel kunnen inslaan hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot, wij gaan de 4e en houden tot de 20-weken echo ook een slag om de arm hoor. Het is meer een echo zodat we 99% zeker weten wat het zijn. Een foutje is zo gemaakt en het we gaan best vroeg dus dan is de foutkans toch iets groter denk ik. Vorige keer gingen we een week later en geloofde ik het ook pas echt na de 20-weken echo en pas echt echt echt bij de 33 weken.
*Boks*quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef DJMomo het volgende:
Gut, wat heb ik een graftakkenhekel aan positie broeken. Loop echt de hele dag te hijsen.
Daar heb ik gelukkig geen last van!quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef DJMomo het volgende:
Gut, wat heb ik een graftakkenhekel aan positie broeken. Loop echt de hele dag te hijsen.
Ik ook niet, heb je dan wel de goede maat Mo? Verstelbaar elastiek aan de band is ook handig daarbij. Ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:09 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van!
Ik heb altijd een riem om normaal gesproken, omdat ik erg stevige bovenbenen heb en daar dus een grote maat voor nodig heb, maar mijn taille is dan weer smaller. En nu kan ik geen riem om, dus mijn elastiekjes staan idd op zn allerstrakst, dan gaat het nog enigszins, maar het liefst zou ik gewoon lekker bretels aandoen ofzoquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb je dan wel de goede maat Mo? Verstelbaar elastiek aan de band is ook handig daarbij. Ikjuist van positiebroeken, lekker comfy en ze zitten nergens te strak.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Mabawa. het volgende:
Wat houdt je tegen om bretels te dragen? Alles voor t comfort toch
Dit is heel herkenbaar. Ik heb nog lang mijn eigen broeken aangehad. Zelfs nu nog een paar broeken die ik pas en nog aan heb. Maar de zwangerschapsbroeken zitten nu wel lekkerder.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb altijd een riem om normaal gesproken, omdat ik erg stevige bovenbenen heb en daar dus een grote maat voor nodig heb, maar mijn taille is dan weer smaller. En nu kan ik geen riem om, dus mijn elastiekjes staan idd op zn allerstrakst, dan gaat het nog enigszins, maar het liefst zou ik gewoon lekker bretels aandoen ofzo
Hip man!quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:20 schreef Dot. het volgende:
[..]. Ik zal eens vragen of mijn moeder mijn oude nog heeft, met de Smurfen erop, erg retro
De echo mevrouw vond het heel duidelijk! Tis idd best vroeg met 15w5dg, maar ze hield het op 95% zekerheid. Maar ik houd minstens tot de volgende echo ook wel een slag om de arm hoor (zelf kon ik er niet echt heel duidelijk een hamburger van maken op dat kleine verwegscherm of de foto). Ik merk alleen wel dat ik helemaal in de wolken ben. Niet perse omdat het een meiske is, maar omdat ik het gevoel heb op deze manier toch een beetje meer kennis gemaakt te hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:54 schreef Dot. het volgende:
KP, een meisje! Was het goed te zien? Het is nog best vroeg toch? Wij gaan de 7e, maar vriend houdt dan alsnog een slag om de arm zegt hij![]()
Mabawa, dat klinkt best pijnlijk eigenlijk. Of valt het wel mee na een hurkactie? En ik heb besloten dat je als zwangere allerlei dingen mag doen die anders vreemd zijn
Oh, ik heb trouwens toch een fijne broek gevonden bij Miss Etam! Met elastiek in de broek, plus boven in de band. Heerlijk! http://www.missetam.nl/jeans-32/nl/product/32063/
http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=86512quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:55 schreef DJMomo het volgende:
Ik ga morgen weer in de leggings. Kan nergens een huidkleurige positie panty vinden. Iemand suggestie?
Ha! Wij hebben sinds vorige week de rode ^^quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gotc de june heb ik ook gezien, die zag er ook echt mooi uit, maarja een tweeling, dus geen optie voor ons.De wagen rijdt wel als een tierelier, ik ben helemaal fan.
Dit ja! En gewoon het idee dat je moeder wordt van een zoon/dochter*quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef GotC het volgende:
KP, ik vond het weten van het geslacht het ook ineens 'echt' maken. Het kindje had voor m'n gevoel ineens een identiteit, hoe stom dat ook klinkt.
Je bedoelt alsof er een handje naar buiten probeert te komen? Ja dat ken ik...quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:01 schreef Limone het volgende:
Van harte Ymme!![]()
Ach die schatjes van Mabawa en SkipsDat wordt wat als die elkaar gaan meeten!
![]()
![]()
![]()
Mijn panty-probleem heb ik opgelost met een maat groter en hold ups. Ik vind hold-ups sowieso wel prettiger omdat je dan niet zo'n zweetmuts krijgt. Vooral nu is het daar lekker zweterig![]()
Ik heb een beetje gek dingetje. De laatste tijd voel ik een soort van kriebels bij mijn baarmoedermond (denk ik, heb ik die nog?) Het voelt een beetje hetzelfde als toen mijn spiraaltje verwijderd werd of een piemel die tegen de baarmoedermond beukt, maar dan van binnenuit en niet zo pijnlijk
. Het is niet echt vervelend of pijnlijk, maar wel een gek gevoel. Ik moet me echt bedwingen om niet met mn hele hand naar binnen te gaan om te voelen
![]()
Iemand die dit bekend voorkomt?
sorry voor de smileys btw..
Weet je zeker dat het een droom was dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:21 schreef _NIKKI_ het volgende:
Niet herkenbaar Limone, maar het klinkt niet echt lekker.
Had ik al verteld dat ik afgelopen nacht euhm zegmaar van achteren genomen ben door mijn man. Ik werd helemaal in shock wakker, wat een nachtmerrie.Die zwangerschapsdromen zijn echt vaag.
Ik had gisteren een bruiloft en toen heb ik de hele avond op vrij hoge hakken gestaan. Nu heb ik vandaag al de hele dag pijn aan mijn kont, een soort spierpijn. Voortaan maar iets minder fanatiek doen met hakken geloof ik.
Misschien die kant toch eens voorstellen... wie weetquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Haha das wel een goeie Soemp.
Maar nee, hij verkeerde gisteren in een dusdanige staat dat dat er niet meer in zat zegmaar.En hij sext sowieso niet als ik zwanger ben.
Euhm... no thanks.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:30 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Misschien die kant toch eens voorstellen... wie weet
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een droom was dan?
Hier ook en gelukkig heeft m'n man er ook geen problemen mee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier juist een hoog libido sinds het tweede trimester, maar ik vind het wel een beetje eng![]()
.
En niet grappig als baby er zich tijdens de daad mee gaat bemoeien.
huuuuuu, ja!quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:05 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Je bedoelt alsof er een handje naar buiten probeert te komen? Ja dat ken ik...
Maar dat is natuurlijk wel een ontzettend lekker ding!quote:Op zondag 29 september 2013 06:29 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik heb net hele heftige seks gehad met Peter Heerschop!
quote:Op zondag 29 september 2013 09:01 schreef Butterflower het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik bij de huisarts was omdat ik last had van mijn knie. Mijn huisarts was Humberto Tan
Burdie mocht willen dat ze me bijna inhaaltquote:Op zondag 29 september 2013 10:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik moest googelen op peter heerschop..maar ehm ieuw!
En nikki![]()
Helaas droom ik vanacht alleen maar dat mijn baby te lang was voor dr gewicht en ik de weg kwijt was in t ziekenhuis voor een second opinion![]()
Nee dan ben ik ook blijer met hormonale sexdromen![]()
Gotc 39 weken![]()
Burdie 29 wkn
Ik wist wel dat je kinky bent.quote:Op zondag 29 september 2013 09:15 schreef Suikertante het volgende:
Als hij dan maar wel tegelijk de zomer- en wintertijd uitlegt
ja zie je..Als puntje bij paaltje komt, ben jij ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 29 september 2013 10:52 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Burdie mocht willen dat ze me bijna inhaalt.
Burdiejompel
GotCjompel
HumbertoTanjompel
---
Mja, nee, ik zou het ook niet echt kunnen op Peter.. Alhoewel 'ie in m'n droom wel iets opgekalefaterd was!
Eujz! PAAL hè, paal!quote:Op zondag 29 september 2013 10:57 schreef Limone het volgende:
[..]
ja zie je..Als puntje bij paaltje komt, ben jij ook niet zo moeilijk
Burdie!Joepie! En GotC ook!
Ahwquote:Op zondag 29 september 2013 11:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij hadden net weer even eenmomentje. L. mocht naar de "oenk oenk" (hartje van beebs) luisteren met de angelsounds. Toen lieten we haar even naar haar eigen hartje luisteren. "Ik heb ook een baby", zei ze. Toen luisterden we even naar papa's oenk oenk en zei ze helemaal verbaasd: "huh, papa heeft ook een baby, dat kan toch niet?!".
We kregen het haar niet wijsgemaakt dat dat gewoon papa's en L's eigen hartje waren.
quote:Op zondag 29 september 2013 11:31 schreef Kimpossible het volgende:
Ohhh, al een week dacht ik het te voelen. Geschuif en beweging. Maar het zijn geen plopjes, of trillende spiertjes, of zulks. Het is gewoon beweging, een soort geaai. Ze beweegt en ik kan het voelen
Whahaha! Zo had ik laatst na bevalling nummer 2 ineens ons kitten aan de borstquote:Op zondag 29 september 2013 11:32 schreef Mabawa. het volgende:
[..]![]()
![]()
Nikki, wat schattig van L!
Goedemorgen allen die vreemd dromen!
Ik droomde dat ik in een vlindertuin beviel. We gingen er weg met... een aapje
Die droom heb ik ook een keer gehad. En dan heel teleurgesteld zijn dat ze niet wil drinken, want wat moet ze anders eten?quote:Op zondag 29 september 2013 11:34 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Whahaha! Zo had ik laatst na bevalling nummer 2 ineens ons kitten aan de borstwtf!
Wel mooi, in de vlindertuin
Jaaaaaaa, dat is drquote:Op zondag 29 september 2013 11:31 schreef Kimpossible het volgende:
Ohhh, al een week dacht ik het te voelen. Geschuif en beweging. Maar het zijn geen plopjes, of trillende spiertjes, of zulks. Het is gewoon beweging, een soort geaai. Ze beweegt en ik kan het voelen
Ja, he? Ik ben me er nu nog meer van bewust dan bij mn dochter, eigenlijkquote:Op zondag 29 september 2013 13:48 schreef GotC het volgende:
Leuk hè Enf, zo'n geheimpje samenVond dat een hele speciale periode!
Nikki, wat enorm schattig![]()
Burdie, lekker bezig zeg! Envoor je wisseldag!
al die dromen....!
Herkenbaar. Hopeloos he? Ik heb 't bij mn eerste zwangerschap ook al gehad, maar toen was ik echt wel zieker dan nu. Alhoewel het hier ook al een week duurt, ben 't nu wel zatquote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef Purple010 het volgende:
Hier verkouden....
Kan daar al zo slecht tegen, maar in combinatie met zwanger......![]()
Hoop dat ik me snel wat fitter voel.
Ik ben nog volop aan het bijlezen, maar hier wilde ik toch vast op reageren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:06 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb het ook hoor. Een méisje. In mij. Niks niet gewoon zwanger. Of alleen baby. Een dochter![]()
![]()
![]()
+1quote:Op zondag 29 september 2013 21:09 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ik ben nog volop aan het bijlezen, maar hier wilde ik toch vast op reageren.
Dit is pre-cies hoe ik het voel! Eerst was het nog vaag, 'een baby', nu is het 'onze dochter'.
Herkenbaarquote:Op zondag 29 september 2013 22:04 schreef GotC het volgende:
Ik had het achteraf ook niet hoeven weten. Wb praktisch: Ons kamertje is vrij neutraal en we willen pas echt kleertjes shoppen als hij er is. Naam..ach, je hebt er lang genoeg voor
Mja, m'n hormonen wilden het Heel Graag Weten rond 16 weken
Ik ook!!!!quote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Hilzillah het volgende:
Mijn hormonen willen het geslacht van beebie 2 nu al weten![]()
Oh en ik mis jullieIn het andere topic zijn ze ook heul lief maar ik kan het niet bijbenen
![]()
Had me nou in de waan gelaten dat het éxtra speciaal wasquote:Op zondag 29 september 2013 22:35 schreef mignonne het volgende:
Van wat ik zie aan mensen die het weten of die het niet weten is de verrassing eigenlijk altijd net zo groot, daarom vind ik het zo grappig, blijkbaar is het ook echt iets waar je je op instelt en zit het hem uiteindelijk maar weinig in of er nou een piemeltje aan zit of niet, maar veel meer in je kind als geheel voor het eerst zien.
Mijn nieuwsgierigheid is er echt niet voor gemaakt hoor, het niet weten![]()
ik ben soms al té nieuwsgierig naar wat een cliënt gaat krijgen xD
Haha, ja, volgens M. schrok hij ook een beetjequote:Op zondag 29 september 2013 22:44 schreef mignonne het volgende:
ja hey, en de rest zeker zeggen dat hullie heul nie bijzonder zijn! tsk!
ai dat soort momenten zijn zo lullig![]()
wij leren dat we niets mogen zeggen over t geslacht, mensen zelf laten kijken zeg maar. Ik vraag het meestal wel of mensen al weten wat ze krijgen maar dan nog zeg ik vaak als t kind er is van heb je al gecontroleerd of het echt een meisje is? en dan laat k t alsnog zien
+1!quote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Hilzillah het volgende:
Oh en ik mis jullieIn het andere topic zijn ze ook heul lief maar ik kan het niet bijbenen
![]()
Hihi, hormonen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:08 schreef Mabawa. het volgende:
Eigen schuld dikke bult wel, ik besloot namelijk ineens om even raamfolie op 2 ramen te doen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een droom was dan?
Awwww + Cwen + Kiwi!quote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Hilzillah het volgende:
![]()
Herkenbaar dot! Ik wil ze al een langere tijd niet meer in de slaapkamer. Ook om het ze te leren dat de pret voorbij is! Maar vriend vind het zo gezelligquote:Op maandag 30 september 2013 08:42 schreef Dot. het volgende:
Hier echt heerlijk geslapen en alleen even wakker geworden van een kat die onder de deken wilde. Koukleumwe moeten wel nog even goed nadenken hoe we de katten uit de slaapkamer gaan houden straks. Ik moet er niet aan denken dat ze de baby wel lekker warm vinden ofzo
En dat heel veel suc6!quote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Limone het volgende:
En succes voor Rossdale en vrouw (vooral vrouw dan..)!
Sinds de zwangerschap ben ik een vroege vogel, was een half uur eerder wakker dan nodig was. En dan moet je toch plassen en de dame was aan het protesteren omdat ik stiekem toch op mijn buik probeerde te slapen..quote:Op maandag 30 september 2013 07:50 schreef Kimpossible het volgende:
Goedemorgen ladies! Wat een monsterpost rfr, wauw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GotC benen bij elkaar dusHeb je al een kurkje klaarliggen?
Oh Bubseltje jeetjefijn dat ie uiteindelijk wel wakker werd!!
Rossdale en vrouw succes!![]()
Burdie spannend!! Succes en geniet!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja sorry heb ze verwijderdquote:Op maandag 30 september 2013 07:12 schreef RunForrestRun het volgende:
Mabawa de foto's zijn alweer weg? Ik ben te laat..![]()
[..]
Hihi, hormonen?
quote:Op maandag 30 september 2013 09:02 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik zag je kuikentje! Ik ben verliefd.. zucht..
quote:Op maandag 30 september 2013 11:30 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh nee, mini slaapt toch niet.
*pijnlijk kijkt naar nieuw megabobbeluitsteeksel op buik*
*Science Fiction filmidee krijgt*
Het komt er doorheen man!
Oh, jaloers op je films! Goed plan voor verlof iddquote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef GotC het volgende:
[..]Bizar he? Gewoon zachtjes terugduwen
En je moet wel mannelijke hormonen hebben zeg!Auto is wel veilig om mee te rijden, maar er zijn wel nieuwe onderdelen besteld. Nja, we zien wel..
Nu eerst alle Harry Potter films kijken
Weet je wat voor knal ik dan terugkrijg? Ik heb een heel liefdevol kind in m'n buik.quote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef GotC het volgende:
[..]Bizar he? Gewoon zachtjes terugduwen
En je moet wel mannelijke hormonen hebben zeg!Auto is wel veilig om mee te rijden, maar er zijn wel nieuwe onderdelen besteld. Nja, we zien wel..
Nu eerst alle Harry Potter films kijken
Jij hebt ook mannelijke hormonen!quote:Op maandag 30 september 2013 11:44 schreef DJMomo het volgende:
Gotc, is de bobine niet stuk (ipv de bougie)?
enne, zal vanaf nu weer proberen wat beter mee te lezen/schrijven.
Dat is fijn dan is de beeb er zelf ook klaar voorquote:Op maandag 30 september 2013 12:33 schreef Rossdale het volgende:
Wij zitten nu in het ziekenhuis. 5 minuten na het telefoontje naar het ziekenhuis om de inleiding te regelen braken haar vliezen vanzelf dus de timing was perfect! Nu maar afwachten, maar de kleine gaat zeker vandaag nog ter wereld komen
Ik luister ook naar zand hoorquote:Op maandag 30 september 2013 12:40 schreef GotC het volgende:
Burdie ik typte wéér zand, top dat je gewoon de box hebt gevonden die je wilde én voor een mooie prijs! Je hoeft 'm natuurlijk nog niet op te zetten, als je het te vroeg vindt
Gewoon kerstboom erin zettenquote:Op maandag 30 september 2013 12:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik luister ook naar zand hooren hij gaat voorlopig in de schuur, we zetten 'm op zodra de kerstboom weg is (die staat normaal altijd in die hoek
), dus het duurt ook nog even
!
Kerst? Kerstbomen? Dan ben ik al bevallen!quote:Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef DJMomo het volgende:
Zand, ik houd dezelfde box/kerstboom timing aan!
laatst zag ik een tweet: nog 90 dagen tot kerst. Moest gelijk aan jou denkenquote:Op maandag 30 september 2013 14:43 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Kerst? Kerstbomen? Dan ben ik al bevallen!Help! Van mij mag het allemaal nog wel even duren, ik geniet me kapot.
*kop in zand*.quote:Op maandag 30 september 2013 14:44 schreef DJMomo het volgende:
[..]
laatst zag ik een tweet: nog 90 dagen tot kerst. Moest gelijk aan jou denken
Ach, we zagen er 1 op mp, die hebben we gehaald en zou het eerst in het hok opbergen. Maar daar wordt ie ook niet beter van, dus dan maar gewoon in de kamer. Kunnen meteen de cadeau's erin die we af en toe krijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 14:45 schreef DJMomo het volgende:
en serieus nobono, nu al de box? staat toch vreselijk stof te happen al die tijd?
Alien chestburster scene.quote:Op maandag 30 september 2013 11:30 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh nee, mini slaapt toch niet.
*pijnlijk kijkt naar nieuw megabobbeluitsteeksel op buik*
*Science Fiction filmidee krijgt*
Het komt er doorheen man!
quote:Op maandag 30 september 2013 14:47 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
*kop in zand*.
En nog 72 dagen tot 11-12-'13 (mooie uitgerekende datum hè). Woensdag ben ik 30 weken. Aaaaaaaah! Rondjes rent waggelt.
Ik moet nog regelmatig denken aan Skips d'r betoog waarom ze absoluut geen baby wilde in december.quote:Op maandag 30 september 2013 14:44 schreef DJMomo het volgende:
[..]
laatst zag ik een tweet: nog 90 dagen tot kerst. Moest gelijk aan jou denken
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hihi, kerstbaby. Op de een of andere manier hoop ik toch dat als ik eenmaal zwanger ben, ik dan niet uitgerekend ben in december. Dat is zo'n idioot drukke maand. Naast Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag heb ik in die periode ook nog een redelijk aantal verjaardagen van mensen die je niet zo maar overslaat (waaronder mijn vriend en oma), dus ergens zou het wel prettig zijn als onze koter daar niet ook ooit nog eens bij komt met een verjaardag etc..
Maar heey, je zult zien: ik kan dit en dus ga ik een decemberbaby bakken.
Wij hadden m de vorige keer ook al vroeg opgezet, maar dat was om de katten te laten wennen en aan te leren dat dat hun plek níet was. Uiteindelijk heeft kind er ongeveer vier keer in gelegen, dus deze keer komt er geen box.quote:Op maandag 30 september 2013 14:45 schreef DJMomo het volgende:
en serieus nobono, nu al de box? staat toch vreselijk stof te happen al die tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |