Ik luister ook naar zand hoorquote:Op maandag 30 september 2013 12:40 schreef GotC het volgende:
Burdie ik typte wéér zand, top dat je gewoon de box hebt gevonden die je wilde én voor een mooie prijs! Je hoeft 'm natuurlijk nog niet op te zetten, als je het te vroeg vindt
 en hij gaat voorlopig in de schuur, we zetten 'm op zodra de kerstboom weg is (die staat normaal altijd in die hoek
 en hij gaat voorlopig in de schuur, we zetten 'm op zodra de kerstboom weg is (die staat normaal altijd in die hoek  ), dus het duurt ook nog even
), dus het duurt ook nog even  !
!

Gewoon kerstboom erin zettenquote:Op maandag 30 september 2013 12:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik luister ook naar zand hooren hij gaat voorlopig in de schuur, we zetten 'm op zodra de kerstboom weg is (die staat normaal altijd in die hoek
), dus het duurt ook nog even
!

wat super spannend zeg!
  wat super spannend zeg! voor de kapotte auto van gotc. Hoe is t met je harde buiken dan? Zit er al meer regelmaat in?
 voor de kapotte auto van gotc. Hoe is t met je harde buiken dan? Zit er al meer regelmaat in?   Voor de box van Burdie. Gewoon aan je hormonen toegeven en lekker inkopen doen
  Voor de box van Burdie. Gewoon aan je hormonen toegeven en lekker inkopen doen   Vooral als je ook nog eens voor een leuk prijsje kan kopen wat je graag wil hebben.
 Vooral als je ook nog eens voor een leuk prijsje kan kopen wat je graag wil hebben. 

Kerst? Kerstbomen? Dan ben ik al bevallen!quote:Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef DJMomo het volgende:
Zand, ik houd dezelfde box/kerstboom timing aan!
 Help! Van mij mag het allemaal nog wel even duren, ik geniet me kapot.
 Help! Van mij mag het allemaal nog wel even duren, ik geniet me kapot.

laatst zag ik een tweet: nog 90 dagen tot kerst. Moest gelijk aan jou denkenquote:Op maandag 30 september 2013 14:43 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Kerst? Kerstbomen? Dan ben ik al bevallen!Help! Van mij mag het allemaal nog wel even duren, ik geniet me kapot.

*kop in zand*.quote:Op maandag 30 september 2013 14:44 schreef DJMomo het volgende:
[..]
laatst zag ik een tweet: nog 90 dagen tot kerst. Moest gelijk aan jou denken

Ach, we zagen er 1 op mp, die hebben we gehaald en zou het eerst in het hok opbergen. Maar daar wordt ie ook niet beter van, dus dan maar gewoon in de kamer. Kunnen meteen de cadeau's erin die we af en toe krijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 14:45 schreef DJMomo het volgende:
en serieus nobono, nu al de box? staat toch vreselijk stof te happen al die tijd?

Alien chestburster scene.quote:Op maandag 30 september 2013 11:30 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh nee, mini slaapt toch niet.
*pijnlijk kijkt naar nieuw megabobbeluitsteeksel op buik*
*Science Fiction filmidee krijgt*
Het komt er doorheen man!

quote:Op maandag 30 september 2013 14:47 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
*kop in zand*.
En nog 72 dagen tot 11-12-'13 (mooie uitgerekende datum hè). Woensdag ben ik 30 weken. Aaaaaaaah! Rondjes rent waggelt.
 !
!  

, in plaats van me te richten op de slapeloze nachten, weer redelijk volle blaas en rusteloze benen. Maar na een tijdje kreeg ik toch weer fantasieën over het amputeren van m'n onderbenen.
 , in plaats van me te richten op de slapeloze nachten, weer redelijk volle blaas en rusteloze benen. Maar na een tijdje kreeg ik toch weer fantasieën over het amputeren van m'n onderbenen.  

Ik moet nog regelmatig denken aan Skips d'r betoog waarom ze absoluut geen baby wilde in december.quote:Op maandag 30 september 2013 14:44 schreef DJMomo het volgende:
[..]
laatst zag ik een tweet: nog 90 dagen tot kerst. Moest gelijk aan jou denken

.
. Deze post dus:
 Deze post dus:quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hihi, kerstbaby. Op de een of andere manier hoop ik toch dat als ik eenmaal zwanger ben, ik dan niet uitgerekend ben in december. Dat is zo'n idioot drukke maand. Naast Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag heb ik in die periode ook nog een redelijk aantal verjaardagen van mensen die je niet zo maar overslaat (waaronder mijn vriend en oma), dus ergens zou het wel prettig zijn als onze koter daar niet ook ooit nog eens bij komt met een verjaardag etc..
Maar heey, je zult zien: ik kan dit en dus ga ik een decemberbaby bakken.

Maar we gaan geen benen amputeren hoor!
 Maar we gaan geen benen amputeren hoor! 
  uikt weg*
uikt weg*

Wij hadden m de vorige keer ook al vroeg opgezet, maar dat was om de katten te laten wennen en aan te leren dat dat hun plek níet was. Uiteindelijk heeft kind er ongeveer vier keer in gelegen, dus deze keer komt er geen box.quote:Op maandag 30 september 2013 14:45 schreef DJMomo het volgende:
en serieus nobono, nu al de box? staat toch vreselijk stof te happen al die tijd?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |