.
.  . Maar na een poos proberen kreeg ik toch protest.
. Maar na een poos proberen kreeg ik toch protest.

En dat heel veel suc6!quote:Op maandag 30 september 2013 09:06 schreef Limone het volgende:
En succes voor Rossdale en vrouw (vooral vrouw dan..)!

Sinds de zwangerschap ben ik een vroege vogel, was een half uur eerder wakker dan nodig was. En dan moet je toch plassen en de dame was aan het protesteren omdat ik stiekem toch op mijn buik probeerde te slapen..quote:Op maandag 30 september 2013 07:50 schreef Kimpossible het volgende:
Goedemorgen ladies! Wat een monsterpost rfr, wauw!

welkom terug!
 welkom terug! 
 ! Heb je nu niks???
! Heb je nu niks??? . Hoe ver ben je nu? Misschien voel je de baby echt al wel
. Hoe ver ben je nu? Misschien voel je de baby echt al wel  .
.  (en daarna werd ik in mijn droom uiteraard door hem genomen, je bent zwanger of niet he
 (en daarna werd ik in mijn droom uiteraard door hem genomen, je bent zwanger of niet he  ).
). .
. 

Leuk dat jij daar ook rekening mee houdt!
 Leuk dat jij daar ook rekening mee houdt! Ook handig voor het kamertje idd en zulks
 Ook handig voor het kamertje idd en zulks 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GotC benen bij elkaar dusHeb je al een kurkje klaarliggen?
Oh Bubseltje jeetjefijn dat ie uiteindelijk wel wakker werd!!
Rossdale en vrouw succes!
Burdie spannend!! Succes en geniet! I never look back, darling. It distracts from the now.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥

Ja sorry heb ze verwijderdquote:Op maandag 30 september 2013 07:12 schreef RunForrestRun het volgende:
Mabawa de foto's zijn alweer weg? Ik ben te laat..
[..]
Hihi, hormonen?

Ik keek naar die rol en moest het ineens doen
 Ik keek naar die rol en moest het ineens doen 
 Wat ontzettend ruk van jullie auto zeg.
   Wat ontzettend ruk van jullie auto zeg. 

quote:Op maandag 30 september 2013 09:02 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik zag je kuikentje! Ik ben verliefd.. zucht..

Die krijgt het nog zwaar in de winter!
 Die krijgt het nog zwaar in de winter! Doe maar lekker rustig aan en concentreer je op wat belangrijk is!
 Doe maar lekker rustig aan en concentreer je op wat belangrijk is! Weet wel dat ze minder ruimte hebben tegen het einde, maar als je dan effe helemaal niks voelt..
 Weet wel dat ze minder ruimte hebben tegen het einde, maar als je dan effe helemaal niks voelt.. !
! Maar het was iig 1) gezellig 2) geen sexdroom
 Maar het was iig 1) gezellig 2) geen sexdroom 
 , dus vertrouw het nog niet.
, dus vertrouw het nog niet.  .
. 

.
. 

.
. 
 .
. En geen vakantie meer.
 En geen vakantie meer. 

quote:Op maandag 30 september 2013 11:30 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh nee, mini slaapt toch niet.
*pijnlijk kijkt naar nieuw megabobbeluitsteeksel op buik*
*Science Fiction filmidee krijgt*
Het komt er doorheen man!
 Bizar he? Gewoon zachtjes terugduwen
 Bizar he? Gewoon zachtjes terugduwen 
 Auto is wel veilig om mee te rijden, maar er zijn wel nieuwe onderdelen besteld. Nja, we zien wel..
 Auto is wel veilig om mee te rijden, maar er zijn wel nieuwe onderdelen besteld. Nja, we zien wel.. 

Oh, jaloers op je films! Goed plan voor verlof iddquote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef GotC het volgende:
[..]Bizar he? Gewoon zachtjes terugduwen
En je moet wel mannelijke hormonen hebben zeg!Auto is wel veilig om mee te rijden, maar er zijn wel nieuwe onderdelen besteld. Nja, we zien wel..
Nu eerst alle Harry Potter films kijken

Weet je wat voor knal ik dan terugkrijg? Ik heb een heel liefdevol kind in m'n buik.quote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef GotC het volgende:
[..]Bizar he? Gewoon zachtjes terugduwen
En je moet wel mannelijke hormonen hebben zeg!Auto is wel veilig om mee te rijden, maar er zijn wel nieuwe onderdelen besteld. Nja, we zien wel..
Nu eerst alle Harry Potter films kijken

Jij hebt ook mannelijke hormonen!quote:Op maandag 30 september 2013 11:44 schreef DJMomo het volgende:
Gotc, is de bobine niet stuk (ipv de bougie)?
enne, zal vanaf nu weer proberen wat beter mee te lezen/schrijven.
 .
.

Dat is fijn dan is de beeb er zelf ook klaar voorquote:Op maandag 30 september 2013 12:33 schreef Rossdale het volgende:
Wij zitten nu in het ziekenhuis. 5 minuten na het telefoontje naar het ziekenhuis om de inleiding te regelen braken haar vliezen vanzelf dus de timing was perfect! Nu maar afwachten, maar de kleine gaat zeker vandaag nog ter wereld komen
 . Veel suc6 vandaag!
. Veel suc6 vandaag!

, top dat je gewoon de box hebt gevonden die je wilde én voor een mooie prijs! Je hoeft 'm natuurlijk nog niet op te zetten, als je het te vroeg vindt
, top dat je gewoon de box hebt gevonden die je wilde én voor een mooie prijs! Je hoeft 'm natuurlijk nog niet op te zetten, als je het te vroeg vindt 
 Ik zal vanmiddag even navragen wat er precies aan de hand is enzo
 Ik zal vanmiddag even navragen wat er precies aan de hand is enzo  . Bougie was schijnbaar echt kapot, dat dan weer wel.. /wachtmodus
. Bougie was schijnbaar echt kapot, dat dan weer wel.. /wachtmodus
 Succes!
 Succes!

Ik luister ook naar zand hoorquote:Op maandag 30 september 2013 12:40 schreef GotC het volgende:
Burdie ik typte wéér zand, top dat je gewoon de box hebt gevonden die je wilde én voor een mooie prijs! Je hoeft 'm natuurlijk nog niet op te zetten, als je het te vroeg vindt
 en hij gaat voorlopig in de schuur, we zetten 'm op zodra de kerstboom weg is (die staat normaal altijd in die hoek
 en hij gaat voorlopig in de schuur, we zetten 'm op zodra de kerstboom weg is (die staat normaal altijd in die hoek  ), dus het duurt ook nog even
), dus het duurt ook nog even  !
!

Gewoon kerstboom erin zettenquote:Op maandag 30 september 2013 12:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik luister ook naar zand hooren hij gaat voorlopig in de schuur, we zetten 'm op zodra de kerstboom weg is (die staat normaal altijd in die hoek
), dus het duurt ook nog even
!

wat super spannend zeg!
  wat super spannend zeg! voor de kapotte auto van gotc. Hoe is t met je harde buiken dan? Zit er al meer regelmaat in?
 voor de kapotte auto van gotc. Hoe is t met je harde buiken dan? Zit er al meer regelmaat in?   Voor de box van Burdie. Gewoon aan je hormonen toegeven en lekker inkopen doen
  Voor de box van Burdie. Gewoon aan je hormonen toegeven en lekker inkopen doen   Vooral als je ook nog eens voor een leuk prijsje kan kopen wat je graag wil hebben.
 Vooral als je ook nog eens voor een leuk prijsje kan kopen wat je graag wil hebben. 

Kerst? Kerstbomen? Dan ben ik al bevallen!quote:Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef DJMomo het volgende:
Zand, ik houd dezelfde box/kerstboom timing aan!
 Help! Van mij mag het allemaal nog wel even duren, ik geniet me kapot.
 Help! Van mij mag het allemaal nog wel even duren, ik geniet me kapot.

laatst zag ik een tweet: nog 90 dagen tot kerst. Moest gelijk aan jou denkenquote:Op maandag 30 september 2013 14:43 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Kerst? Kerstbomen? Dan ben ik al bevallen!Help! Van mij mag het allemaal nog wel even duren, ik geniet me kapot.

*kop in zand*.quote:Op maandag 30 september 2013 14:44 schreef DJMomo het volgende:
[..]
laatst zag ik een tweet: nog 90 dagen tot kerst. Moest gelijk aan jou denken

Ach, we zagen er 1 op mp, die hebben we gehaald en zou het eerst in het hok opbergen. Maar daar wordt ie ook niet beter van, dus dan maar gewoon in de kamer. Kunnen meteen de cadeau's erin die we af en toe krijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 14:45 schreef DJMomo het volgende:
en serieus nobono, nu al de box? staat toch vreselijk stof te happen al die tijd?

Alien chestburster scene.quote:Op maandag 30 september 2013 11:30 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh nee, mini slaapt toch niet.
*pijnlijk kijkt naar nieuw megabobbeluitsteeksel op buik*
*Science Fiction filmidee krijgt*
Het komt er doorheen man!

quote:Op maandag 30 september 2013 14:47 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
*kop in zand*.
En nog 72 dagen tot 11-12-'13 (mooie uitgerekende datum hè). Woensdag ben ik 30 weken. Aaaaaaaah! Rondjes rent waggelt.
 !
!  

, in plaats van me te richten op de slapeloze nachten, weer redelijk volle blaas en rusteloze benen. Maar na een tijdje kreeg ik toch weer fantasieën over het amputeren van m'n onderbenen.
 , in plaats van me te richten op de slapeloze nachten, weer redelijk volle blaas en rusteloze benen. Maar na een tijdje kreeg ik toch weer fantasieën over het amputeren van m'n onderbenen.  

Ik moet nog regelmatig denken aan Skips d'r betoog waarom ze absoluut geen baby wilde in december.quote:Op maandag 30 september 2013 14:44 schreef DJMomo het volgende:
[..]
laatst zag ik een tweet: nog 90 dagen tot kerst. Moest gelijk aan jou denken

.
. Deze post dus:
 Deze post dus:quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:20 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Hihi, kerstbaby. Op de een of andere manier hoop ik toch dat als ik eenmaal zwanger ben, ik dan niet uitgerekend ben in december. Dat is zo'n idioot drukke maand. Naast Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag heb ik in die periode ook nog een redelijk aantal verjaardagen van mensen die je niet zo maar overslaat (waaronder mijn vriend en oma), dus ergens zou het wel prettig zijn als onze koter daar niet ook ooit nog eens bij komt met een verjaardag etc..
Maar heey, je zult zien: ik kan dit en dus ga ik een decemberbaby bakken.

Maar we gaan geen benen amputeren hoor!
 Maar we gaan geen benen amputeren hoor! 
  uikt weg*
uikt weg*

Wij hadden m de vorige keer ook al vroeg opgezet, maar dat was om de katten te laten wennen en aan te leren dat dat hun plek níet was. Uiteindelijk heeft kind er ongeveer vier keer in gelegen, dus deze keer komt er geen box.quote:Op maandag 30 september 2013 14:45 schreef DJMomo het volgende:
en serieus nobono, nu al de box? staat toch vreselijk stof te happen al die tijd?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |