hier weinig seks, noch wakker, noch in droomland
 hier weinig seks, noch wakker, noch in droomland   . Tap, dan kun je beter over seks dromen
 . Tap, dan kun je beter over seks dromen   

ja zie je..Als puntje bij paaltje komt, ben jij ook niet zo moeilijkquote:Op zondag 29 september 2013 10:52 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Burdie mocht willen dat ze me bijna inhaalt.
Burdiejompel
GotCjompel
HumbertoTanjompel
---
Mja, nee, ik zou het ook niet echt kunnen op Peter.. Alhoewel 'ie in m'n droom wel iets opgekalefaterd was!

Joepie! En GotC ook!
 Joepie! En GotC ook!

Eujz! PAAL hè, paal!quote:Op zondag 29 september 2013 10:57 schreef Limone het volgende:
[..]
ja zie je..Als puntje bij paaltje komt, ben jij ook niet zo moeilijk
Burdie!Joepie! En GotC ook!
 Anders tief ik ze zo m'n droom uit.
 Anders tief ik ze zo m'n droom uit.

momentje. L. mocht naar de "oenk oenk" (hartje van beebs) luisteren met de angelsounds. Toen lieten we haar even naar haar eigen hartje luisteren. "Ik heb ook een baby", zei ze. Toen luisterden we even naar papa's oenk oenk en zei ze helemaal verbaasd: "huh, papa heeft ook een baby, dat kan toch niet?!".
 momentje. L. mocht naar de "oenk oenk" (hartje van beebs) luisteren met de angelsounds. Toen lieten we haar even naar haar eigen hartje luisteren. "Ik heb ook een baby", zei ze. Toen luisterden we even naar papa's oenk oenk en zei ze helemaal verbaasd: "huh, papa heeft ook een baby, dat kan toch niet?!".  We kregen het haar niet wijsgemaakt dat dat gewoon papa's en L's eigen hartje waren.
 We kregen het haar niet wijsgemaakt dat dat gewoon papa's en L's eigen hartje waren.

Ahwquote:Op zondag 29 september 2013 11:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij hadden net weer even eenmomentje. L. mocht naar de "oenk oenk" (hartje van beebs) luisteren met de angelsounds. Toen lieten we haar even naar haar eigen hartje luisteren. "Ik heb ook een baby", zei ze. Toen luisterden we even naar papa's oenk oenk en zei ze helemaal verbaasd: "huh, papa heeft ook een baby, dat kan toch niet?!".
We kregen het haar niet wijsgemaakt dat dat gewoon papa's en L's eigen hartje waren.

quote:Op zondag 29 september 2013 11:31 schreef Kimpossible het volgende:
Ohhh, al een week dacht ik het te voelen. Geschuif en beweging. Maar het zijn geen plopjes, of trillende spiertjes, of zulks. Het is gewoon beweging, een soort geaai. Ze beweegt en ik kan het voelen

Whahaha! Zo had ik laatst na bevalling nummer 2 ineens ons kitten aan de borstquote:Op zondag 29 september 2013 11:32 schreef Mabawa. het volgende:
[..]

Nikki, wat schattig van L!
Goedemorgen allen die vreemd dromen!
Ik droomde dat ik in een vlindertuin beviel. We gingen er weg met... een aapje
 wtf!
 wtf! 

Die droom heb ik ook een keer gehad. En dan heel teleurgesteld zijn dat ze niet wil drinken, want wat moet ze anders eten?quote:Op zondag 29 september 2013 11:34 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Whahaha! Zo had ik laatst na bevalling nummer 2 ineens ons kitten aan de borstwtf!
Wel mooi, in de vlindertuin

Jaaaaaaa, dat is drquote:Op zondag 29 september 2013 11:31 schreef Kimpossible het volgende:
Ohhh, al een week dacht ik het te voelen. Geschuif en beweging. Maar het zijn geen plopjes, of trillende spiertjes, of zulks. Het is gewoon beweging, een soort geaai. Ze beweegt en ik kan het voelen
 . Zo'n lief gevoel he
. Zo'n lief gevoel he  . Schopjes kwamen hier een week later, ik vind het steeds van die gezellige onderonsjes
. Schopjes kwamen hier een week later, ik vind het steeds van die gezellige onderonsjes  .
. . En ik vind de kast nu al te klein
. En ik vind de kast nu al te klein  .
. .
.

ik geniet er nog even van zolang ik het nog niet verteld heb!
 ik geniet er nog even van zolang ik het nog niet verteld heb! Ohja, fijn..
 Ohja, fijn.. 

Te schattig!!
 Te schattig!!  

Vond dat een hele speciale periode!
 Vond dat een hele speciale periode!  
  voor je wisseldag!
 voor je wisseldag!  al die dromen....!
 al die dromen....!

Ja, he? Ik ben me er nu nog meer van bewust dan bij mn dochter, eigenlijkquote:Op zondag 29 september 2013 13:48 schreef GotC het volgende:
Leuk hè Enf, zo'n geheimpje samenVond dat een hele speciale periode!
Nikki, wat enorm schattig
Burdie, lekker bezig zeg! Envoor je wisseldag!
al die dromen....!
 Ook omdat het voor ons de laatste keer wordt als alles goed gaat natuurlijk, dus dat maakt het ook wel extra speciaal.
 Ook omdat het voor ons de laatste keer wordt als alles goed gaat natuurlijk, dus dat maakt het ook wel extra speciaal.

Hier verkouden....
 Hier verkouden.... 

Herkenbaar. Hopeloos he? Ik heb 't bij mn eerste zwangerschap ook al gehad, maar toen was ik echt wel zieker dan nu. Alhoewel het hier ook al een week duurt, ben 't nu wel zatquote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef Purple010 het volgende:
Hier verkouden....
Kan daar al zo slecht tegen, maar in combinatie met zwanger......
Hoop dat ik me snel wat fitter voel.

Vorige zwangerschap niet één keer last van gehad. Maar toen had ik én nog geen kind wat regelmatig verkouden is én er heerste mexicaanse griep waardoor ik veel vaker mijn handen waste dan nu en dat heeft denk ik toch wel een beetje geholpen.
 Vorige zwangerschap niet één keer last van gehad. Maar toen had ik én nog geen kind wat regelmatig verkouden is én er heerste mexicaanse griep waardoor ik veel vaker mijn handen waste dan nu en dat heeft denk ik toch wel een beetje geholpen. 

Ik ben nog volop aan het bijlezen, maar hier wilde ik toch vast op reageren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:06 schreef Kimpossible het volgende:
Ik heb het ook hoor. Een méisje. In mij. Niks niet gewoon zwanger. Of alleen baby. Een dochter

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |