Maar dat is natuurlijk wel een ontzettend lekker ding!quote:Op zondag 29 september 2013 06:29 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik heb net hele heftige seks gehad met Peter Heerschop!

Ik zei dat lijkt me meer een droom voor mij! Dat vond zij dus ook en dat besefte ze in de droom ook waardoor ze wakker werd.
  Ik zei dat lijkt me meer een droom voor mij! Dat vond zij dus ook en dat besefte ze in de droom ook waardoor ze wakker werd.  

Ik ga denk ik echt die man van mij maar weer eens proberen te verleiden tot sex, misschien dat ik dan eens over normale dingen ga dromen.
 Ik ga denk ik echt die man van mij maar weer eens proberen te verleiden tot sex, misschien dat ik dan eens over normale dingen ga dromen.

voor ymme! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
 voor ymme! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

quote:Op zondag 29 september 2013 09:01 schreef Butterflower het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik bij de huisarts was omdat ik last had van mijn knie. Mijn huisarts was Humberto Tan

Wat een leuke droom! Voor om te onthouden!
  Wat een leuke droom! Voor om te onthouden! 

Door je spierpijn zeker?
 Door je spierpijn zeker? 

Jeetje dat zijn ook geen leuke dromen.
 Jeetje dat zijn ook geen leuke dromen. Ik kon er ook echt even van genieten dat het ons geheimpje was en niemand het nog wist.
 Ik kon er ook echt even van genieten dat het ons geheimpje was en niemand het nog wist.  zo leuk.
 zo leuk.

Wat een sexdromen hier zeg
 Wat een sexdromen hier zeg 

Mijlpaal!
 Mijlpaal! 

Burdie mocht willen dat ze me bijna inhaaltquote:Op zondag 29 september 2013 10:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik moest googelen op peter heerschop..maar ehm ieuw!
En nikki
Helaas droom ik vanacht alleen maar dat mijn baby te lang was voor dr gewicht en ik de weg kwijt was in t ziekenhuis voor een second opinion
Nee dan ben ik ook blijer met hormonale sexdromen
Gotc 39 weken
Burdie 29 wkn
 .
.

Ik wist wel dat je kinky bent.quote:Op zondag 29 september 2013 09:15 schreef Suikertante het volgende:
Als hij dan maar wel tegelijk de zomer- en wintertijd uitlegt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |