en wat een mooie naam ook. Fijn dat alles goed gaat en geniet!
 en wat een mooie naam ook. Fijn dat alles goed gaat en geniet! 

Ivm budget  en mijn eisen
 Ivm budget  en mijn eisen  dacht ik dat we met een tweedehands zouden eindigen. Tot ik gisteren een van onze favorieten uit de winkel met een flinke afprijzing zag! Zo kwam het ineens in ons budget terecht! Het was een van de laatste vandaar, in de andere winkels zit 't nog wel op oude prijs of met afprijzing nog steeds boven budget. Dus ik ben heel erg blij!
  dacht ik dat we met een tweedehands zouden eindigen. Tot ik gisteren een van onze favorieten uit de winkel met een flinke afprijzing zag! Zo kwam het ineens in ons budget terecht! Het was een van de laatste vandaar, in de andere winkels zit 't nog wel op oude prijs of met afprijzing nog steeds boven budget. Dus ik ben heel erg blij! Alsof er iets weer even ge(de-)activeerd moet worden ofzo.
 Alsof er iets weer even ge(de-)activeerd moet worden ofzo.

balen van jullie badkamer. Snap dat je je nu zo voelt, daar zit je echt niet op te wachten
  balen van jullie badkamer. Snap dat je je nu zo voelt, daar zit je echt niet op te wachten   

Ja, maar wij gaan daarna en voor de 20 weken echo naar vakantie en daar is een DPAM. Ik wil wel kunnen inslaan hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot, wij gaan de 4e en houden tot de 20-weken echo ook een slag om de arm hoor. Het is meer een echo zodat we 99% zeker weten wat het zijn. Een foutje is zo gemaakt en het we gaan best vroeg dus dan is de foutkans toch iets groter denk ik. Vorige keer gingen we een week later en geloofde ik het ook pas echt na de 20-weken echo en pas echt echt echt bij de 33 weken.
 Nja, anders heb ik gewoon veel kadootjes liggen
 Nja, anders heb ik gewoon veel kadootjes liggen  

Ik heb mn pizza te lang in de oven gelaten. Hij is niet aangebrand maar ik hou ervan als ze nog flexibel zijn en nu is het een knapperige pizza
  Ik heb mn pizza te lang in de oven gelaten. Hij is niet aangebrand maar ik hou ervan als ze nog flexibel zijn en nu is het een knapperige pizza  

*Boks*quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef DJMomo het volgende:
Gut, wat heb ik een graftakkenhekel aan positie broeken. Loop echt de hele dag te hijsen.

Daar heb ik gelukkig geen last van!quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef DJMomo het volgende:
Gut, wat heb ik een graftakkenhekel aan positie broeken. Loop echt de hele dag te hijsen.

Ik ook niet, heb je dan wel de goede maat Mo? Verstelbaar elastiek aan de band is ook handig daarbij. Ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:09 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen last van!
 juist van positiebroeken, lekker comfy en ze zitten nergens te strak.
 juist van positiebroeken, lekker comfy en ze zitten nergens te strak.

Ik heb altijd een riem om normaal gesproken, omdat ik erg stevige bovenbenen heb en daar dus een grote maat voor nodig heb, maar mijn taille is dan weer smaller. En nu kan ik geen riem om, dus mijn elastiekjes staan idd op zn allerstrakst, dan gaat het nog enigszins, maar het liefst zou ik gewoon lekker bretels aandoen ofzoquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb je dan wel de goede maat Mo? Verstelbaar elastiek aan de band is ook handig daarbij. Ikjuist van positiebroeken, lekker comfy en ze zitten nergens te strak.

quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Mabawa. het volgende:
Wat houdt je tegen om bretels te dragen? Alles voor t comfort toch
 . Ik zal eens vragen of mijn moeder mijn oude nog heeft, met de Smurfen erop, erg retro
. Ik zal eens vragen of mijn moeder mijn oude nog heeft, met de Smurfen erop, erg retro  

Vorige zwangerschap kon dat gewoon tot het eind nog.
 Vorige zwangerschap kon dat gewoon tot het eind nog.

Dit is heel herkenbaar. Ik heb nog lang mijn eigen broeken aangehad. Zelfs nu nog een paar broeken die ik pas en nog aan heb. Maar de zwangerschapsbroeken zitten nu wel lekkerder.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb altijd een riem om normaal gesproken, omdat ik erg stevige bovenbenen heb en daar dus een grote maat voor nodig heb, maar mijn taille is dan weer smaller. En nu kan ik geen riem om, dus mijn elastiekjes staan idd op zn allerstrakst, dan gaat het nog enigszins, maar het liefst zou ik gewoon lekker bretels aandoen ofzo

Hip man!quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:20 schreef Dot. het volgende:
[..]. Ik zal eens vragen of mijn moeder mijn oude nog heeft, met de Smurfen erop, erg retro

De echo mevrouw vond het heel duidelijk! Tis idd best vroeg met 15w5dg, maar ze hield het op 95% zekerheid. Maar ik houd minstens tot de volgende echo ook wel een slag om de arm hoor (zelf kon ik er niet echt heel duidelijk een hamburger van maken op dat kleine verwegscherm of de foto). Ik merk alleen wel dat ik helemaal in de wolken ben. Niet perse omdat het een meiske is, maar omdat ik het gevoel heb op deze manier toch een beetje meer kennis gemaakt te hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:54 schreef Dot. het volgende:
KP, een meisje! Was het goed te zien? Het is nog best vroeg toch? Wij gaan de 7e, maar vriend houdt dan alsnog een slag om de arm zegt hij
Mabawa, dat klinkt best pijnlijk eigenlijk. Of valt het wel mee na een hurkactie? En ik heb besloten dat je als zwangere allerlei dingen mag doen die anders vreemd zijn
Oh, ik heb trouwens toch een fijne broek gevonden bij Miss Etam! Met elastiek in de broek, plus boven in de band. Heerlijk! http://www.missetam.nl/jeans-32/nl/product/32063/

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |