abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:39:01 #126
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131648817
Martine wat een narigheid met die douche :(

Ymme gefeliciteerd!!!!!!! :D *O* :* en wat een mooie naam ook. Fijn dat alles goed gaat en geniet! O+

Kim een meisje O+

Ik weet nog niet wat we gaan doen met kinderwagen. Ik denk dat ik een goeie draagzak erbij koop en daar mini in gooi en dan M. In de buggy. Ik wil toch niet met mn 2 kinders met de auto op pad in t begin gok ik!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131649002
Wij krijgen de kinderwagen komende week. O+ Ivm budget en mijn eisen :') dacht ik dat we met een tweedehands zouden eindigen. Tot ik gisteren een van onze favorieten uit de winkel met een flinke afprijzing zag! Zo kwam het ineens in ons budget terecht! Het was een van de laatste vandaar, in de andere winkels zit 't nog wel op oude prijs of met afprijzing nog steeds boven budget. Dus ik ben heel erg blij!

Vandaag best veel gelopen, moet zeggen dat ik dat wel ga merken ik kom dan echt moeilijk de auto in. Kan mn benen niet goed optillen. Maar als ik thuis dan de trap op moet en even doorbijt ipv aanpassen aan de pijn dan gaat het ineens weer helemaal goed. Heb tijdens het lopen best de neiging om af en toe op mn hurken te gaan zitten of een rare beweging te maken waardoor de pijn weggaat. Staat alleen zo stom als je op de markt loopt :') Alsof er iets weer even ge(de-)activeerd moet worden ofzo.
pi_131649617
Wij hebben ook een easywalker, wel toevallig.
pi_131650477
Ymme, gefeliciteerd! *G*
Home is where the O+ is...
pi_131650531
Ymme gefeliciteerd met jullie zoon!! *O*

Kim een meisje O+

Martine }:| balen van jullie badkamer. Snap dat je je nu zo voelt, daar zit je echt niet op te wachten :*
pi_131650855
KP, een meisje! Was het goed te zien? Het is nog best vroeg toch? Wij gaan de 7e, maar vriend houdt dan alsnog een slag om de arm zegt hij :D

Mabawa, dat klinkt best pijnlijk eigenlijk. Of valt het wel mee na een hurkactie? En ik heb besloten dat je als zwangere allerlei dingen mag doen die anders vreemd zijn 8-)

Oh, ik heb trouwens toch een fijne broek gevonden bij Miss Etam! Met elastiek in de broek, plus boven in de band. Heerlijk! http://www.missetam.nl/jeans-32/nl/product/32063/
pi_131651227
Dot, wij gaan de 4e en houden tot de 20-weken echo ook een slag om de arm hoor. Het is meer een echo zodat we 99% zeker weten wat het zijn. Een foutje is zo gemaakt en het we gaan best vroeg dus dan is de foutkans toch iets groter denk ik. Vorige keer gingen we een week later en geloofde ik het ook pas echt na de 20-weken echo en pas echt echt echt bij de 33 weken. :)
pi_131651237
Mooie broek Dot, mooi donker ook! Ik heb deze en daar woon ik zo'n beetje in: http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=93305

Na een hurkactie valt het reuze mee en kan ik weer even door! Hahaha ja eigenlijk is het te verantwoorden he?!
pi_131651330
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Dot, wij gaan de 4e en houden tot de 20-weken echo ook een slag om de arm hoor. Het is meer een echo zodat we 99% zeker weten wat het zijn. Een foutje is zo gemaakt en het we gaan best vroeg dus dan is de foutkans toch iets groter denk ik. Vorige keer gingen we een week later en geloofde ik het ook pas echt na de 20-weken echo en pas echt echt echt bij de 33 weken. :)
Ja, maar wij gaan daarna en voor de 20 weken echo naar vakantie en daar is een DPAM. Ik wil wel kunnen inslaan hoor :P Nja, anders heb ik gewoon veel kadootjes liggen ;)
pi_131651331
Gut, wat heb ik een graftakkenhekel aan positie broeken. Loop echt de hele dag te hijsen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131651359
}:| Ik heb mn pizza te lang in de oven gelaten. Hij is niet aangebrand maar ik hou ervan als ze nog flexibel zijn en nu is het een knapperige pizza :'(
Eigen schuld dikke bult wel, ik besloot namelijk ineens om even raamfolie op 2 ramen te doen.
pi_131651365
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef DJMomo het volgende:
Gut, wat heb ik een graftakkenhekel aan positie broeken. Loop echt de hele dag te hijsen.
*Boks*
pi_131651404
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef DJMomo het volgende:
Daar heb ik gelukkig geen last van!
  zaterdag 28 september 2013 @ 19:13:45 #139
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131651534
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:09 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Daar heb ik gelukkig geen last van!
Ik ook niet, heb je dan wel de goede maat Mo? Verstelbaar elastiek aan de band is ook handig daarbij. Ik O+ juist van positiebroeken, lekker comfy en ze zitten nergens te strak.
KuikenGuppy
pi_131651598
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik ook niet, heb je dan wel de goede maat Mo? Verstelbaar elastiek aan de band is ook handig daarbij. Ik O+ juist van positiebroeken, lekker comfy en ze zitten nergens te strak.
Ik heb altijd een riem om normaal gesproken, omdat ik erg stevige bovenbenen heb en daar dus een grote maat voor nodig heb, maar mijn taille is dan weer smaller. En nu kan ik geen riem om, dus mijn elastiekjes staan idd op zn allerstrakst, dan gaat het nog enigszins, maar het liefst zou ik gewoon lekker bretels aandoen ofzo :P
pi_131651648
Wat houdt je tegen om bretels te dragen? Alles voor t comfort toch :P
pi_131651786
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Mabawa. het volgende:
Wat houdt je tegen om bretels te dragen? Alles voor t comfort toch :P
:D. Ik zal eens vragen of mijn moeder mijn oude nog heeft, met de Smurfen erop, erg retro :Y
pi_131651813
Ik heb positiebroeken waarbij de riem onder m'n buik komt, waardoor ze niet afzakken. O+ Vorige zwangerschap kon dat gewoon tot het eind nog.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_131651848
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik heb altijd een riem om normaal gesproken, omdat ik erg stevige bovenbenen heb en daar dus een grote maat voor nodig heb, maar mijn taille is dan weer smaller. En nu kan ik geen riem om, dus mijn elastiekjes staan idd op zn allerstrakst, dan gaat het nog enigszins, maar het liefst zou ik gewoon lekker bretels aandoen ofzo :P
Dit is heel herkenbaar. Ik heb nog lang mijn eigen broeken aangehad. Zelfs nu nog een paar broeken die ik pas en nog aan heb. Maar de zwangerschapsbroeken zitten nu wel lekkerder.
pi_131652065
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:20 schreef Dot. het volgende:

[..]

:D. Ik zal eens vragen of mijn moeder mijn oude nog heeft, met de Smurfen erop, erg retro :Y
Hip man!
pi_131652103
Zelfde probleem als dot. Heb een skinny gekocht, kon echt niet maat kleiner, want dan kon ik mijn benen niet buigen. Maar nu glijdt ie dus continu van mijn kont af. En als ik pech heb, glijd mijn onderbroek mee naar beneden. Heb nu een doorschuivertje aan, die is idd aan de ruime kant. En daar zit t elastiek aan de bovenkant, dus zeg maar op je buik. Dat slaat al helemaal nergens op! 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door DJMomo op 28-09-2013 19:37:14 ]
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131652199
Ymme gefeliciteerd *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 28 september 2013 @ 19:50:18 #148
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131652783
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:54 schreef Dot. het volgende:
KP, een meisje! Was het goed te zien? Het is nog best vroeg toch? Wij gaan de 7e, maar vriend houdt dan alsnog een slag om de arm zegt hij :D

Mabawa, dat klinkt best pijnlijk eigenlijk. Of valt het wel mee na een hurkactie? En ik heb besloten dat je als zwangere allerlei dingen mag doen die anders vreemd zijn 8-)

Oh, ik heb trouwens toch een fijne broek gevonden bij Miss Etam! Met elastiek in de broek, plus boven in de band. Heerlijk! http://www.missetam.nl/jeans-32/nl/product/32063/
De echo mevrouw vond het heel duidelijk! Tis idd best vroeg met 15w5dg, maar ze hield het op 95% zekerheid. Maar ik houd minstens tot de volgende echo ook wel een slag om de arm hoor (zelf kon ik er niet echt heel duidelijk een hamburger van maken op dat kleine verwegscherm of de foto). Ik merk alleen wel dat ik helemaal in de wolken ben. Niet perse omdat het een meiske is, maar omdat ik het gevoel heb op deze manier toch een beetje meer kennis gemaakt te hebben O+

Ik vind positiebroeken, ondanks afzak, wel erg fijn. Maar ik ben toch al iemand die de hele dag loopt te hijsen altijd :D
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 28 september 2013 @ 19:54:07 #149
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131652909
Ik leef in m'n leggings, broeken zitten echt voor geen meter meer, al dat gesjor de hele tijd!
Was wel dol op m'n Mamalicious broek O+

KP, ik vond het weten van het geslacht het ook ineens 'echt' maken. Het kindje had voor m'n gevoel ineens een identiteit, hoe stom dat ook klinkt.
pi_131652961
Ik ga morgen weer in de leggings. Kan nergens een huidkleurige positie panty vinden. Iemand suggestie?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')