abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131643688
Ymme, gefeliciteerd met jullie mannetje! *O* is de ks je meegevallen?

Martine, wat een gedoe zeg met je badkamer -O-
  zaterdag 28 september 2013 @ 13:52:56 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_131644070
Ymme, gefeliciteerd met je tweede zoon!
disclaimer
pi_131644098
Ymme gefeliciteerd met je zoon, wat een leuke naam!

Ik kan bij de buren douchen dus dat is het probleem niet.
  zaterdag 28 september 2013 @ 13:59:09 #104
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_131644190
Gefeliciteerd met jullie tweede zoon Ymme! *O*
A grand adventure has begun.
  zaterdag 28 september 2013 @ 14:00:26 #105
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131644214
Gefeliciteerd Ymme! *G*
pi_131644408
Bedankt.
Allemaal erg mee gevallen dit keer.
Kreeg wel donderdag in t ziekenhuis spontaan weeën :)

Naam is niet afgeleid van dexster. Kende dat voorheen niet eens
pi_131644433
Van harte ymme!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_131645290
gefeliciteerd ymme *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_131645388
Gefeliciteerd Ymme! *O*
Mooie naam!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:12:09 #110
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_131645727
Ymme! Gefeliciteerd *O*

Hier is het vandaag open dag in het geboortehuis en dan maken ze ook echo's.. We krijgen een meiiisjesbaby O+ Een meisje O+ Met heul lange beentjes *). Foto's zijn niet zo duidelijk, maar dinsdag hebben we een officiële pretecho. Eens kijken of t dan nog een meisje is. En tot die tijd doen alsof m'n neus bloedt :9
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:24:14 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_131646084
Ymme van harte *O* en een spoedig herstel gewenst :*.

Een meisje voor Kim, leuk :D!

Wij zijn de hele dag al druk aan het klussen, manlief heeft het op z'n heupen en wil de zolder (daar komt de babykamer) zsm af hebben :D O+. We hebben nog best veel te doen, dus het duurt nog wel even ;) maar ik ben wel enorm blij met zo'n klussende man O+.
KuikenGuppy
pi_131646436
Gefeliciteerd Ymme *O*

Ook een meisje voor Kim *O* Meisjes zijn tof!
pi_131646498
Ymme gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Gelukkig is het allemaal meegevallen.

Kimpossible wat leuk om even te kunnen babyspieken en volgende week nog een keer met de pretecho!

Dinsdag krijgen we een echo voor placentalokalisatie, kan ik ook weer babyspieken.

Martine wat irritant dat het niet goed gebeurd is en er stappen gezet moeten worden.

We hebben een kinderwagen gekocht vandaag, kamertje komt volgende week, het wordt wel een keer wat.
pi_131646502
Ymme gefeliciteerd met d. ex
pi_131646512
Ymme, van harte gefeliciteerd! *O*

Kim, een meisje. *O* Wel handig zo'n dubbelcheck bij een pretecho. Ik heb nog steeds zoiets van: wat als ze het verkeerd hebben gezien? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_131646571
Skips, dat uitgestoken tongetje. O+ :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_131646573
Ymme gefeliciteerd met jullie mannetje! *O* Toffe naam ook!

Kim een meisjesbaby! O+ Leuk!!

Burdie een klussende man! Heerlijk is dat hè! :)

Wij hebben vandaag een kinderwagen gekocht via MP. Het is een easywalker duo in het zilver geworden. Hij ziet er echt nog helemaal spiksplinternieuw uit. Er zitten zelfs nog van die stekeltjes aan de banden. :) En hij paste ook nog in onze achterbak van de auto, hoera! En nu wachten we even tot we de 20 weken hebben gehad met andere grote aankopen.

Edit: Sethiwe ook een kinderwagen *O*
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:44:20 #118
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131646582
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:40 schreef Soempie het volgende:
Ymme, van harte gefeliciteerd! *O*

Kim, een meisje. *O* Wel handig zo'n dubbelcheck bij een pretecho. Ik heb nog steeds zoiets van: wat als ze het verkeerd hebben gezien? :D
Dat heb ik ook, zelfs na 2 medische en 1 pretecho :D

KP, een dame, een dochter, een meisje! O+ *O*

Lekker bezig Sethiwe! Wat voor kinderwagen en kamer komt er?

Nikki, tof! Ik vind de Easywalker kinderwagens mooi O+ Hebben zelf een zwart-zwart-creme June O+
pi_131646728
Gotc de june heb ik ook gezien, die zag er ook echt mooi uit, maarja een tweeling, dus geen optie voor ons. ;) De wagen rijdt wel als een tierelier, ik ben helemaal fan. O+
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:18:30 #120
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_131647153
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 15:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gotc de june heb ik ook gezien, die zag er ook echt mooi uit, maarja een tweeling, dus geen optie voor ons. ;) De wagen rijdt wel als een tierelier, ik ben helemaal fan. O+
Top hè? Ze rijden allemaal zo makkelijk en soepel O+ En dat is niet onbelangrijk met een tweelingwagen :D
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:42:44 #121
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_131647599
Ymme, gefeliciteerd! *O*

--

Kinderwagens, leuk! De onze is donderdag geleverd. Bugaboo Cameleon 3. Rondjes lopen in de woonkamer is fijn!

--

Martine, wat ruk van de badkamer. Snap niet hoe ze het steeds zo kunnen verprutsen.

--

Ik stopte gisteren de DVD van de echo in de speler; de beelden zijn mooi, maar het geluid is uhhh alleen ruis en gekraak. De echoscopiste heeft een microfoontje op zodat je later ook nog kunt horen wat ze aanwijst etc. Nu dus niet. We mogen maandagavond langskomen voor een nieuwe echo *O*.

Thanks iedereen voor de lieve reacties op de foto's! Kijken of mini maandag weer voeten in ogen stopt en tong uitsteekt.

Ik zag nog veel meer leuke foto's voorbij komen! Awwwww!
pi_131647775
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:42 schreef ProjSkippy het volgende:

Ik stopte gisteren de DVD van de echo in de speler; de beelden zijn mooi, maar het geluid is uhhh alleen ruis en gekraak. De echoscopiste heeft een microfoontje op zodat je later ook nog kunt horen wat ze aanwijst etc. Nu dus niet. We mogen maandagavond langskomen voor een nieuwe echo *O*.

Thanks iedereen voor de lieve reacties op de foto's! Kijken of mini maandag weer voeten in ogen stopt en tong uitsteekt.
Whaaaahhh een herkansing, wat goed! *O* Goede service van de echopraktijk trouwens.

Ik heb een beetje last van mijn hormonen geloof ik. Ik zag net een huwelijksaanzoek toen ik CSI van afgelopen maandag terugkeek en ik moest huilen. :')
pi_131648151
Ymme van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Leuke naam ook *O*
pi_131648641
Ymme, van harte gefeliciteerd met D.ex! *G* *G* *G*
pi_131648730
Ymme gefeliciteerd met de geboorte van D e x!! *O* Hoe vindt M.art zijn broertje?

Oh Martine wat een ellende. Ja heel fijn dat je bij de buren kunt douchen maar dat neemt niet weg dat het ontzettend rot is dat het bij jullie niet echt opschiet.

Kim een meisjesbaby O+

Sethiwe fijn dat de klachten weg zijn!

Skips wat een goede service! En weer babyspieken, altijd fijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')