is de ks je meegevallen?
 is de ks je meegevallen? 

Een meisje
 Een meisje   Met heul lange beentjes
 Met heul lange beentjes   . Foto's zijn niet zo duidelijk, maar dinsdag hebben we een officiële pretecho. Eens kijken of t dan nog een meisje is. En tot die tijd doen alsof m'n neus bloedt
. Foto's zijn niet zo duidelijk, maar dinsdag hebben we een officiële pretecho. Eens kijken of t dan nog een meisje is. En tot die tijd doen alsof m'n neus bloedt  

en een spoedig herstel gewenst
 en een spoedig herstel gewenst  .
. !
! 
  . We hebben nog best veel te doen, dus het duurt nog wel even
. We hebben nog best veel te doen, dus het duurt nog wel even  maar ik ben wel enorm blij met zo'n klussende man
 maar ik ben wel enorm blij met zo'n klussende man  .
.

Wel handig zo'n dubbelcheck bij een pretecho. Ik heb nog steeds zoiets van: wat als ze het verkeerd hebben gezien?
 Wel handig zo'n dubbelcheck bij een pretecho. Ik heb nog steeds zoiets van: wat als ze het verkeerd hebben gezien?  

Toffe naam ook!
 Toffe naam ook! Leuk!!
 Leuk!! 
 En hij paste ook nog in onze achterbak van de auto, hoera! En nu wachten we even tot we de 20 weken hebben gehad met andere grote aankopen.
 En hij paste ook nog in onze achterbak van de auto, hoera! En nu wachten we even tot we de 20 weken hebben gehad met andere grote aankopen. 

Dat heb ik ook, zelfs na 2 medische en 1 pretechoquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:40 schreef Soempie het volgende:
Ymme, van harte gefeliciteerd!
Kim, een meisje.Wel handig zo'n dubbelcheck bij een pretecho. Ik heb nog steeds zoiets van: wat als ze het verkeerd hebben gezien?

Hebben zelf een zwart-zwart-creme June
 Hebben zelf een zwart-zwart-creme June  

De wagen rijdt wel als een tierelier, ik ben helemaal fan.
 De wagen rijdt wel als een tierelier, ik ben helemaal fan.  

Top hè? Ze rijden allemaal zo makkelijk en soepelquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Gotc de june heb ik ook gezien, die zag er ook echt mooi uit, maarja een tweeling, dus geen optie voor ons.De wagen rijdt wel als een tierelier, ik ben helemaal fan.
 En dat is niet onbelangrijk met een tweelingwagen
 En dat is niet onbelangrijk met een tweelingwagen  

.
. 

Whaaaahhh een herkansing, wat goed!quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:42 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik stopte gisteren de DVD van de echo in de speler; de beelden zijn mooi, maar het geluid is uhhh alleen ruis en gekraak. De echoscopiste heeft een microfoontje op zodat je later ook nog kunt horen wat ze aanwijst etc. Nu dus niet. We mogen maandagavond langskomen voor een nieuwe echo.
Thanks iedereen voor de lieve reacties op de foto's! Kijken of mini maandag weer voeten in ogen stopt en tong uitsteekt.
 Goede service van de echopraktijk trouwens.
 Goede service van de echopraktijk trouwens.  

Hoe vindt M.art zijn broertje?
 Hoe vindt M.art zijn broertje? 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |