Boedapest. Elke dag van alles open, geen sluitingstijden, 24/7 OV (tram, metro, bus) en chicks die frequent naar de gym gaan en goed voor de dag komen. Meestal is het daar van 7,5 tot wel een 9,5. Afstand van de clubs t.o.v. elkaar is helaas ook wel redelijk, maar met het OV ben je overal in 10 minuten of minder.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heb je ook vergelijkingsmateriaal (ervaring in andere steden) dan?
Mijn complimenten voor de OP trouwens.
Een wereldstad gaan vergelijken met een Nederlands dorp.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Boedapest. Elke dag van alles open, geen sluitingstijden, 24/7 OV (tram, metro, bus) en chicks die frequent naar de gym gaan en goed voor de dag komen. Meestal is het daar van 7,5 tot wel een 9,5. Afstand van de clubs t.o.v. elkaar is helaas ook wel redelijk, maar met het OV ben je overal in 10 minuten of minder.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:56 schreef Drinky het volgende:
Sluitingstijden van 4:00. Dit behoeft geen uitleg
Of je stapt gewoon op de fiets, lui dier. Utrecht is een ministad. Van puntje Lunetten naar puntje zuilen is een half uur. In de binnenstad ligt alles op 5 minuten fietsen van elkaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:04 schreef Drinky het volgende:
[..]
Boedapest. Elke dag van alles open, geen sluitingstijden, 24/7 OV (tram, metro, bus) en chicks die frequent naar de gym gaan en goed voor de dag komen. Meestal is het daar van 7,5 tot wel een 9,5. Afstand van de clubs t.o.v. elkaar is helaas ook wel redelijk, maar met het OV ben je overal in 10 minuten of minder.
Niet vanuit vleuten.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:08 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Of je stapt gewoon op de fiets, lui dier. Utrecht is een ministad. Van puntje Lunetten naar puntje zuilen is een half uur. In de binnenstad ligt alles op 5 minuten fietsen van elkaar.
Rotterdam.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:10 schreef Ammitau het volgende:
[..]
Baja, Hollywood, Saint Tropez?
Welk ben ik vergeten?
Rotterdam is wel![]()
Als je in Vleuten gaat wonen moet je niet klagen dat de stad ver weg is. Dat is als klagen dat het centrum van Amsterdam wel erg ver weg is, vanuit Amstelveen.quote:
Ja dat klopt wel..quote:Op donderdag 26 september 2013 00:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Rotterdam.
Als je er van houdt om de enige blanke te zijn op elk feestje is het inderdaad geweldig daar.
En dan wel lekker ¤450 per maand voor een kamer van 10m2 betalenquote:Op donderdag 26 september 2013 00:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet buiten de stad gaan wonen
Na 3 jaar zou je toch genoeg mensen moeten kennen om aan iets beters te kunnen komen. Voor 350 zijn er prima plekken te vinden. Recentelijk nog mijn zus aan een mooie kamer in Wittevrouwen geholpen. Net opgeknapt, twee huisgenoten. Hartstikke leuk.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:18 schreef Drinky het volgende:
[..]
En dan wel lekker ¤450 per maand voor een kamer van 10m2 betalen, geen garage, gedeelde keuken en badkamer met een miljoen smeerlappen
.
Verenigingen, verzameling kneuzen die zelfstandig niks kunnen bereiken, en in een vereniging overigens ook nietquote:Op donderdag 26 september 2013 00:20 schreef Nielsch het volgende:
Utrecht is zeker geen clubstad maar absoluut wel een studentenstad. Er zijn gewoon veel kroegen en natuurlijk de verenigingen. Klacht is dus onterecht.
Iets met een garage proberen te regelen in Utrecht is praktisch onmogelijk. De meeste studenten kunnen zich geen duur speelgoed veroorloven en zijn derhalve ook niet de juiste personen om als bemiddelaar te dienen. Daarnaast is rust buiten het feesten om een weldaad voor lichaam en geest.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:21 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Na 3 jaar zou je toch genoeg mensen moeten kennen om aan iets beters te kunnen komen. Voor 350 zijn er prima plekken te vinden. Recentelijk nog mijn zus aan een mooie kamer in Wittevrouwen geholpen. Net opgeknapt, twee huisgenoten. Hartstikke leuk.
Lekker alles over één kam aan het scheren?quote:Op donderdag 26 september 2013 00:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Verenigingen, verzameling kneuzen die zelfstandig niks kunnen bereiken, en in een vereniging overigens ook niet. Kroegen zijn leuk als je 30+ bent, maar natuurlijk niet de juiste uitgaansgelegenheid voor studenten.
[..]
Iets met een garage proberen te regelen in Utrecht is praktisch onmogelijk. De meeste studenten kunnen zich geen duur speelgoed veroorloven en zijn derhalve ook niet de juiste personen om als bemiddelaar te dienen. Daarnaast is rust buiten het feesten om een weldaad voor lichaam en geest.
Maar zelfs al zou je de OV problematiek buiten beschouwing laten is de rest van de lijst nog steeds genoeg om het als een bedroevende studentenstad te zien.
Geen problemen mee.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:29 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Lekker alles over één kam aan het scheren?
quote:Op donderdag 26 september 2013 00:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Verenigingen, verzameling kneuzen die zelfstandig niks kunnen bereiken, en in een vereniging overigens ook niet. Kroegen zijn leuk als je 30+ bent, maar natuurlijk niet de juiste uitgaansgelegenheid voor studenten.
Techhouse, deephouse, die shit draaien ze echt wel in de Lux no hommo. Top40 muziek is alsnog klachtwaardig en er zijn avonden (vrijdag?) dat ze een slap aftreksel van house draaien.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:36 schreef Micson het volgende:
Jij hebt echt geen enkel idee waar je het over hebt of wel?
In de Poema op dinsdag wordt er gewoon top 40 muziek gedraaid, geen house. Op donderdag in LUX is het standaard technomuziek, je zult er geen enkele houseplaat voorbij horen komen.
Meneer denkt vanaf zijn zolderkamer, zijn permanente residentie, dat hij ons eens kan gaan vertellen over het uitgaan in Utrecht
Skihut (quote:Op donderdag 26 september 2013 00:10 schreef Ammitau het volgende:
[..]
Welk ben ik vergeten?
Rotterdam is wel![]()
zeldzaam verschijnselquote:Op donderdag 26 september 2013 00:48 schreef EvanStone het volgende:
Eindelijk een goed topic in klaagbaak.
Jij snapt er echt geen ene fuck van he TS. Jij snapt echt helemaal niets. Je snapt niets over verenigingen, niets over kroegen en al helemaal niets over studenten. Blijf maar lekker op je zolderkamer in Vleuten. Dag he, kutknor.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
[..]
Iets met een garage proberen te regelen in Utrecht is praktisch onmogelijk. De meeste studenten kunnen zich geen duur speelgoed veroorloven en zijn derhalve ook niet de juiste personen om als bemiddelaar te dienen. Daarnaast is rust buiten het feesten om een weldaad voor lichaam en geest.
Maar zelfs al zou je de OV problematiek buiten beschouwing laten is de rest van de lijst nog steeds genoeg om het als een bedroevende studentenstad te zien.
Minder geld om vol te vretenquote:Op donderdag 26 september 2013 00:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Een wereldstad gaan vergelijken met een Nederlands dorp.
Verder klopt het wel wat je zegt, maar in Hongarije lopen sowieso weinig dikke meisjes rond.
Ondanks een gebrek aan clubs is Utrecht nog steeds een studentenstad natuurlijk. Oftewel klacht is onterecht. Als de klacht nu was geweest dat we hier geen clubs hadden was het wel terecht geweest, al vind ik het gebrek aan clubs niet beklachtenswaardig. Als je clubs wil kun je lekker in Rotterdam of Amsterdam gaan studeren.quote:Op donderdag 26 september 2013 01:10 schreef markmarkmark het volgende:
terechte klacht... een fatsoenlijke club hebben we niet hier...
vroegah toen poema nog dansfabriek heten was het een topclub.
Niks logisch aan om als student naar een kroeg te gaan, of bij een vereniging, tenzij je een balletje of onzeker manspersoon of staker bent. Uitgaan gaat om jezelf helemaal naar de klote dansen op goede muziek en na afloop weggaan met een lekkere chick, niet de heel tijd een beetje staan of op krukjes zitten en bier te slobberen.quote:Op donderdag 26 september 2013 01:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij snapt er echt geen ene fuck van he TS. Jij snapt echt helemaal niets. Je snapt niets over verenigingen, niets over kroegen en al helemaal niets over studenten. Blijf maar lekker op je zolderkamer in Vleuten. Dag he, kutknor.
Gelukkig ga je ook inhoudelijk op de (valide) argumenten in..quote:Op donderdag 26 september 2013 01:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij snapt er echt geen ene fuck van he TS. Jij snapt echt helemaal niets. Je snapt niets over verenigingen, niets over kroegen en al helemaal niets over studenten. Blijf maar lekker op je zolderkamer in Vleuten. Dag he, kutknor.
De subjectieve persoonlijke voorkeur van TS voor bepaalde uitgaansgelegenheden zijn nog geen valide argumenten voor zijn stelling. Bovendien is het onzin om te zeggen dat Utrecht geen studentenstad is omdat er weinig clubs zijn. Nergens is bepaald dat het nodig is om een X aantal clubs te hebben om een studentenstad te zijn. Wederom geen valide argument van TS.quote:Op donderdag 26 september 2013 01:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig ga je ook inhoudelijk op de (valide) argumenten in...
Okee!quote:Op donderdag 26 september 2013 01:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niks logisch aan om als student naar een kroeg te gaan, of bij een vereniging, tenzij je een balletje of onzeker manspersoon of staker bent. Uitgaan gaat om jezelf helemaal naar de klote dansen op goede muziek en na afloop weggaan met een lekkere chick, niet de heel tijd een beetje staan of op krukjes zitten en bier te slobberen.
Als jij met zo'n simpel leventje genoegen wil nemen prima, maar ga nou niet pretenderen dat het studentenleven zo baggersaai moet zijn en dat verenigingen daadwerlijk wat aan je studententijd toevoegen.
quote:Op donderdag 26 september 2013 00:07 schreef Ammitau het volgende:
Ik heb het altijd al een kutstad gevonden... Dat Utrecht.
In Rotterdam uitgaan en naar Hollywood/Stadhuisplein gaanquote:Op donderdag 26 september 2013 00:10 schreef Ammitau het volgende:
[..]
Welk ben ik vergeten?
Rotterdam is wel![]()
Wat zit daar dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 07:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
In Rotterdam uitgaan en naar Hollywood/Stadhuisplein gaan![]()
![]()
Stinkpaupers United op die plekken.
Witte de Withstraat, Oude Haven, Oostplein, Club Vie
Kansloze kutfoto!quote:Op donderdag 26 september 2013 08:02 schreef haan33 het volgende:
nu onderweg naar deze bazenstad [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2013 07:58 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geen paupertenten zoals op het Stadhuisplein of de Hollywood waar het vol zit met tokkies uit Zuid en Spijkenisse en provincialen maar normaal en goed volk. Club Elit, Club Vie, De Vrienden Live, Stockholm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bar3 naast Rotown al gechecked? Ik was daar een paar maanden geleden. Echt een topavond gehad.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:34 schreef ntm het volgende:
[..]En vergeet Eau Lounge in de zomer niet
Zoooooooooo herkenbaar he, van die dikke vadsige eerstejaars die zichzelf dik vreten en zuipen. Brrrr.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:56 schreef Drinky het volgende:
Voor het gros van de Nederlanders zonder een geestelijke beperking ( dus niet "Grun", "Tilly" en "Eindje"(sorry eindje, maar stratum srs? )) wordt Utrecht gezien als een studentenstad, wat vol met mooie vrouwen en goede uitgaansgelegenheden zou moeten zitten.
Na 3 goede jaren in Utje gespendeerd te hebben ben ik van mening dat dit niet zo is. Neem bijvoorbeeld het uitgaansleven:
- De clubs liggen te ver van elkaar verwijderd. Wil je zo van de Poema naar de Tivoli of Filemon() ben je wel even aan het lopen. Wil je naar Hal16, dan moet je er zeker van zijn dat je niet van gedachten verandert of vroeg naar huis wil, want de bussen beginnen daar pas om 9:00 te rijden.
- Op dinsdag is het enige wat open is de Poema (), vaak met dramatische rommel wat "house" moet voorstellen. De Poema zit vol met studentes die na hun eerste semester door het vele bier en makkelijk eten zijn gaan uitdijen. Het ergste van dit alles is dat zij wel van mening zijn recht te hebben op goed verzorgde, mooie jongens (no homo)
- De uitwisselingsstudentes zijn de eerste paar weken goed te pruimen, maar ondergaan vaak hetzelfde lot als alle andere studentes.
- Magere keuze in clubs. De Filemon, Pakhuis en consorten zijn dramatisch, en in de Wooloomooloo wil je nog niet eens dood gevonden worden. De Tivoli is wisselend, met soms goede nachten met goede muziek, maar vaak een Pop-O-Matic nacht waarbij de DJ geen flauw idee heeft waar hij mee bezig is.
Club Lux is op donderdag goed te doen met lekkere house, maar vaak niet al te druk helaas.
- Sluitingstijden van 4:00. Dit behoeft geen uitleg![]()
- Geen OV tot 6:00. Er is een nachtbus die om het uur naar Zeist gaat, maar daar wonen geen fatsoenlijke mensen.
Klacht: Utrecht heeft dikke chicks, weinig clubs, slecht OV en weinig studentenavonden en is derhalve geen echte studentenstad.
Dat antwoord is overduidelijk.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er schijnen nog weleens KLB'ers in Utrecht op te duiken voor een meet heb ik begrepen. Of dat je OP staaft of juist onderuit haalt laat ik in het midden.
Nee nog nooit geweest, wat voor soort muziek draaien ze daar dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 08:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Bar3 naast Rotown al gechecked? Ik was daar een paar maanden geleden. Echt een topavond gehad.
Ik heb hier een tijdje over zitten mijmeren maar ik zou echt niet weten welke stad 'tilly' moet voorstellen. Utje en Grun kan ik nog wel invullen.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:43 schreef zweefbij het volgende:
mensen die grun, tilly, eindje of utje zeggen
. Is het soms te moeilijk om het normaal uit te spreken
Tilburg?quote:Op donderdag 26 september 2013 08:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb hier een tijdje over zitten mijmeren maar ik zou echt niet weten welke stad 'tilly' moet voorstellen. Utje en Grun kan ik nog wel invullen.
Goffedomme. Ik wist altijd al dat je enkelvoudig gehandicapt moest wezen om lid te worden bij zo'n verkapte kasthomofielen club maar dit exemplaartje bewijst maar even meervoudig gehandicapt te zijn. Met je kutknor. De enige kut die knort was die van je moeder toen die ballenkop van je eruit geperst werd. Of misschien die van Elise, als het oude zaad er weer eens uitgepompt word door zo'n gesmeerde kuif op benen.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:21 schreef Nielsch het volgende:
Haha, TS is geen lid en woont in Vleuten. Dag he, kutknor.
Mensen van buiten Rotterdam die in Rotterdam gaan stappen.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Rotterdam.
Als je er van houdt om de enige blanke te zijn op elk feestje is het inderdaad geweldig daar.
Sowieso altijd een bepaald slag volk dat bij die verenigingen gaat.quote:Op donderdag 26 september 2013 01:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niks logisch aan om als student naar een kroeg te gaan, of bij een vereniging, tenzij je een balletje of onzeker manspersoon of staker bent. Uitgaan gaat om jezelf helemaal naar de klote dansen op goede muziek en na afloop weggaan met een lekkere chick, niet de heel tijd een beetje staan of op krukjes zitten en bier te slobberen.
Als jij met zo'n simpel leventje genoegen wil nemen prima, maar ga nou niet pretenderen dat het studentenleven zo baggersaai moet zijn en dat verenigingen daadwerlijk wat aan je studententijd toevoegen.
Utrecht heeft minst dikke mensen van heel NL en heel veel jonge mensen. OV nachtbussen weekends.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:56 schreef Drinky het volgende:
Voor het gros van de Nederlanders zonder een geestelijke beperking ( dus niet "Grun", "Tilly" en "Eindje"(sorry eindje, maar stratum srs? )) wordt Utrecht gezien als een studentenstad, wat vol met mooie vrouwen en goede uitgaansgelegenheden zou moeten zitten.
Na 3 goede jaren in Utje gespendeerd te hebben ben ik van mening dat dit niet zo is. Neem bijvoorbeeld het uitgaansleven:
- De clubs liggen te ver van elkaar verwijderd. Wil je zo van de Poema naar de Tivoli of Filemon() ben je wel even aan het lopen. Wil je naar Hal16, dan moet je er zeker van zijn dat je niet van gedachten verandert of vroeg naar huis wil, want de bussen beginnen daar pas om 9:00 te rijden.
- Op dinsdag is het enige wat open is de Poema (), vaak met dramatische rommel wat "house" moet voorstellen. De Poema zit vol met studentes die na hun eerste semester door het vele bier en makkelijk eten zijn gaan uitdijen. Het ergste van dit alles is dat zij wel van mening zijn recht te hebben op goed verzorgde, mooie jongens (no homo)
- De uitwisselingsstudentes zijn de eerste paar weken goed te pruimen, maar ondergaan vaak hetzelfde lot als alle andere studentes.
- Magere keuze in clubs. De Filemon, Pakhuis en consorten zijn dramatisch, en in de Wooloomooloo wil je nog niet eens dood gevonden worden. De Tivoli is wisselend, met soms goede nachten met goede muziek, maar vaak een Pop-O-Matic nacht waarbij de DJ geen flauw idee heeft waar hij mee bezig is.
Club Lux is op donderdag goed te doen met lekkere house, maar vaak niet al te druk helaas.
- Sluitingstijden van 4:00. Dit behoeft geen uitleg![]()
- Geen OV tot 6:00. Er is een nachtbus die om het uur naar Zeist gaat, maar daar wonen geen fatsoenlijke mensen.
Klacht: Utrecht heeft dikke chicks, weinig clubs, slecht OV en weinig studentenavonden en is derhalve geen echte studentenstad.
Kijk jij snapt het!quote:Op donderdag 26 september 2013 09:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Goffedomme. Ik wist altijd al dat je enkelvoudig gehandicapt moest wezen om lid te worden bij zo'n verkapte kasthomofielen club maar dit exemplaartje bewijst maar even meervoudig gehandicapt te zijn. Met je kutknor. De enige kut die knort was die van je moeder toen die ballenkop van je eruit geperst werd. Of misschien die van Elise, als het oude zaad er weer eens uitgepompt word door zo'n gesmeerde kuif op benen.
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Goffedomme. Ik wist altijd al dat je enkelvoudig gehandicapt moest wezen om lid te worden bij zo'n verkapte kasthomofielen club maar dit exemplaartje bewijst maar even meervoudig gehandicapt te zijn. Met je kutknor. De enige kut die knort was die van je moeder toen die ballenkop van je eruit geperst werd. Of misschien die van Elise, als het oude zaad er weer eens uitgepompt word door zo'n gesmeerde kuif op benen.
Deze broeder snapt me.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Mensen van buiten Rotterdam die in Rotterdam gaan stappen.Altijd naar de gaarste clubs in Rotterdam gaan en dan bitchen dat Rotterdam een matige stad is.
Hollywood.
Stadhuisplein.
En zo is het.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Witte de With is idd wel prima, hoewel ik moet zeggen dat ik me vaak ook wel kan vermaken in de Skihut (mits ik al drank op heb natuurlijk, anders is er geen flikker aan).
Maar mijn eigen Vlaardingen is stiekem ook leuk
ja ?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:29 schreef JoeyTenowii het volgende:
nou vanavond worden er weer hertjes gepenetreerd in de woo
Hoewel dit toch echt wel zeer proper isquote:
Nee gelukkig niet. Optyfun met die pleurisherrie.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:20 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Hoewel dit toch echt wel zeer proper is
Is er nog wat qua deephouse en minimal-techno te beleven in Utrecht?
Ieder diertje zijn pleziertje.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Optyfun met die pleurisherrie.
Als je Nijmegen boven Utrecht plaatst heb je er echt niks van begrepenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:18 schreef Strell het volgende:
Nijmegen![]()
Veel vrouwen ( niet allemaal even mooimaar toch.. ) goedkoop bier en Doornroosje uiteraard
Utrecht![]()
Jij was die user die juist je middelbare school zo miste toch? Heb je überhaupt al een kamer gevonden in Enschede of reis je nog elke dag 5 uur naar je Technische Uni (quote:Op donderdag 26 september 2013 21:03 schreef Erno-BE het volgende:
Of Enschede, de meest ondergewaarde studentenstad en dat is zwaar onterecht.
Dit, ik heb Nijmegen altijd zo beperkt gevonden. Het hoogtepunt van die stad heb je al gehad voordat je er echt bent; uitzicht op de stad vanuit de trein als je de brug over gaat. Dat is erg mooi, daarna rent het snel achteruit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je Nijmegen boven Utrecht plaatst heb je er echt niks van begrepen.
Op een of andere manier is er dus geen enkele stad in Twente die ook maar iets uitstraalt. Okee, Enschede is nog niet zo deprimerend als Almelo, maar niet heel veel beter.quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij was die user die juist je middelbare school zo miste toch? Heb je überhaupt al een kamer gevonden in Enschede of reis je nog elke dag 5 uur naar je Technische Uni ()?
Klopt, nog geen kamer. Studie vind ik opzich ook niet zo leuk, haal slechte cijfers en loop erg achter. Ga orienteren op de HTS. In Arnhem zit een HTS die civiel aanbiedt en dat is slechts 30 tot 45 minuten reizen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij was die user die juist je middelbare school zo miste toch? Heb je überhaupt al een kamer gevonden in Enschede of reis je nog elke dag 5 uur naar je Technische Uni ()?
Ja, de tijd van de Vrije Vloer en Urban Dance Squad is voorbij.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:46 schreef pokkerdepok het volgende:
het uigaansleven in utrecht is na de jaren 90 gestorven. onder andere door gemeente beleid, gezeur over overlast in de binnenstad enzo.
nu is er werkelijk geen enkele club in utrecht die iets vooruitstrevends doet.
ja, en de PLF..quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, de tijd van de Vrije Vloer en Urban Dance Squad is voorbij.
Huilie huilie kutfeut. corpsballetjes zijn net zo tering kansloos als honey booboo en consorten (Utrecht is de nummer 1 exporteur )quote:Op donderdag 26 september 2013 01:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ben toch al zo'n 7 jaar afgestudeerd en tot nu toe bevalt het leven me nog prima... maar please do tell, wanneer gaat het tegenvallen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:19 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Huilie huilie kutfeut. corpsballetjes zijn net zo tering kansloos als honey booboo en consorten (Utrecht is de nummer 1 exporteur )
.Uit jouw faalpost kan ik concluderen dat je daar wel bij past, lekker superieur. Wacht maar tot jij eenmaal uit je veilige elitaire bubbel komt na je studie, dan gaat leven tegenvallen.
omdat je niet beter gewend bent.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:55 schreef Radioheader het volgende:
Als student in Vleuten wonen en vervolgens gaan haten op de stad Utrecht![]()
![]()
Klopt trouwens wel dat er te weinig goede clubs zijn, maar aan de andere kant toen ik nog elke week 2x uitging heb ik me prima vermaakt.
Klacht had dan ook moeten zijn dat Utrecht geen clubstad is, al vind ik dat persoonlijk geen klacht. Maar ieder zijn voorkeuren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:55 schreef Radioheader het volgende:
Als student in Vleuten wonen en vervolgens gaan haten op de stad Utrecht![]()
![]()
Klopt trouwens wel dat er te weinig goede clubs zijn, maar aan de andere kant toen ik nog elke week 2x uitging heb ik me prima vermaakt.
kroegen als je nog sub 30 bentquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:50 schreef gohan16 het volgende:
Ga fietsen man. Afhankelijk zijn van de bus in Utrecht
Hal16 is 10 min fietsen vanuit centrum.
Btw: een club nodig hebben om plezier te hebben met uitgaanGa lekker een kroeg in.
Twente??? Serieus, nog nooit zoveel depressiviteit bij elkaar gezien als in Almelo / Hengelo / Enschede.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:27 schreef Prenzlauer het volgende:
Drinky is knallende! logisch, als je gewoon keihard gelijk hebt. Twente is nog levendiger op zondagavond dan Utrecht de gehele week door, verkapte koude kutstad.
doet pijn he, de waarheid.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Twente??? Serieus, nog nooit zoveel depressiviteit bij elkaar gezien als in Almelo / Hengelo / Enschede.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ben toch al zo'n 7 jaar afgestudeerd en tot nu toe bevalt het leven me nog prima... maar please do tell, wanneer gaat het tegenvallen?
Als jij 7 jaar bent afgestudeerd en nog zulke kansloze corpsbalposts kan spuwen dan acht ik jouw leven nu al vrij kansloos. You see, als je een ander minacht vanwege jouw misplaatste superioriteitgevoelens dan kan je erop rekenen dat je ooit figuurlijk eens keihard gefistfucked wordt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ben toch al zo'n 7 jaar afgestudeerd en tot nu toe bevalt het leven me nog prima... maar please do tell, wanneer gaat het tegenvallen?
is goedquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:35 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[..]
Als jij 7 jaar bent afgestudeerd en nog zulke kansloze corpsbalposts kan spuwen dan acht ik jouw leven nu al vrij kansloos. You see, als je een ander minacht vanwege jouw misplaatste superioriteitgevoelens dan kan je erop rekenen dat je ooit figuurlijk eens keihard gefistfucked wordt.
quote:
Helaas, ik moet mijn vrijdag besteden in de nabijheid van figuren zoals jij om mijn tweede master nog binnen te halen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
is goed
nu ga ik weer chillen op m'n vrije dag... ga jij lekker huiswerk maken ofzo, of brommers sleutelen
En dit is precies wat Utrecht zo'n ideale studentenstad maakt, als je door de stad loopt ben je soms meer tijd kwijt met bekenden spreken dan met wat je daadwerkelijk wou doen. Maar dat begrijpt TS natuurlijk niet met z'n crib in fucking Vleuten.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:08 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Of je stapt gewoon op de fiets, lui dier. Utrecht is een ministad. Van puntje Lunetten naar puntje zuilen is een half uur. In de binnenstad ligt alles op 5 minuten fietsen van elkaar.
Nog zo'n faler, als je alle studenten uit het straatbeeld van de binnenstad zou halen, blijft er niks meer van de sfeer over man.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Zou mooi zijn als alle studenten er zo over dachten, rotten ze tenminste eens op uit de stad.
ah relaxed man...quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:44 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Helaas, ik moet mijn vrijdag besteden in de nabijheid van figuren zoals jij om mijn tweede master nog binnen te halen.
Gelul.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Nog zo'n faler, als je alle studenten uit het straatbeeld van de binnenstad zou halen, blijft er niks meer van de sfeer over man.
Als je in Utrecht woont, loop je toch ook regelmatig over het Neude of rondom het Janskerkhof, neem ik aan. Kijk eens om je heen. De gemoedelijke sfeer komt toch echt van de studenten hoor.quote:
Zeer regelmatig ja, en die studenten komen mijn neus uit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:07 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Als je in Utrecht woont, loop je toch ook regelmatig over het Neude of rondom het Janskerkhof, neem ik aan. Kijk eens om je heen. De gemoedelijke sfeer komt toch echt van de studenten hoor.
Wat een onzin. Veel studenten blijven juist hangen in Utrecht, kopen er een huis en stichten er een gezin. Onzin om die weg te willen sturen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeer regelmatig ja, en die studenten komen mijn neus uit.
Onze Vinex-wijk ex-student in de bocht.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Veel studenten blijven juist hangen in Utrecht, kopen er een huis en stichten er een gezin. Onzin om die weg te willen sturen.
Gelul, ik woon nog steeds aan de goede kant van de A2, vlakbij het Ledig Erf.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Onze Vinex-wijk ex-student in de bocht.
Ik kan mij herinneren dat je in je marokkanen-bash posts altijd riep dat je in een veilige Vinexwijk woonde Nelis!quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gelul, ik woon nog steeds aan de goede kant van de A2, vlakbij het Ledig Erf.
Dan herinner je je dat verkeerd jochie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat je in je marokkanen-bash posts altijd riep dat je in een veilige Vinexwijk woonde Nelis!
Ja godver!quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan herinner je je dat verkeerd jochie.
Verzuurde stratenmaker gespot.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik post vanaf de straat jeweettogquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Verzuurde stratenmaker gespot.Ga in Rotterdam wonen ofzo.
Ga dan lekker in Nieuwegein of Houten wonen ofzo, tussen alle andere verzuurde egte echte Utregters...quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoor dat Vleuten ook erg gezellig is!quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ga dan lekker in Nieuwegein of Houten wonen ofzo, tussen alle andere verzuurde egte echte Utregters...
Anders gewoon gezellig in Woerden. Treintje vroeger pakken, maar dan heb je natuurlijk ook wat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:24 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ik hoor dat Vleuten ook erg gezellig is!
Ik kom juist uit N'gein.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ga dan lekker in Nieuwegein of Houten wonen ofzo, tussen alle andere verzuurde egte echte Utregters...
Valt best mee vinnik. Genoeg kroegen en tenten waar je mensen van eind 20, 30 en 40 kan vinden. Bovendien zijn er voor de hogere leeftijdscategorieën ook weer een hoop andere faciliteiten in Utrecht; theaters, schouwburg, musea, speeltuinen voor de kinderen, kamerconcerten, tentoonstellingen, exposities, gallerieën, lezingen... nouja dat soort dingen dus, voor oudere mensen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:29 schreef ssebass het volgende:
Onterechte klacht. Tien jaar gewoond en daar acht jaar gestudeerd. Het is zeker een studentenstad. Sterker nog als je geen student meer bent is de stad niet heel boeiend meer, aangezien het zo gekaapt is door de studenten.
Ik ging vroeger met mijn opa wel eens naar FC Utrecht maar sinds ik zelf in Utrecht woon nog nooit geweest. Een teamgenoot van mij is wel die-hard supporter. Was wel grappig op z'n verjaardag; een heel rugbyteam vriendschappelijk zuipen met allemaal FCU semi-hooligans.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Als al die studenten nou eens een seizoenskaart voor FC Utrecht zouden nemen mogen ze van mij blijven.
Ze organiseren veel, dat klopt. Ze willen, of zijn, ook culturele hoofdstad van Nederland. Alleen ik vond het uiteindelijk vaak erg tegenvallen. In vredenburg hadden ze leuke dingen, maar toen dat werd verplaatst kwam ik daar ook nooit meer. Qua tenten vond ik het gras van de buren nog wel prima voor wat ouderen. Voor de grap een keer naar het pakhuis gegaan en dan sta je op een brugklasfeestquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Valt best mee vinnik. Genoeg kroegen en tenten waar je mensen van eind 20, 30 en 40 kan vinden. Bovendien zijn er voor de hogere leeftijdscategorieën ook weer een hoop andere faciliteiten in Utrecht; theaters, schouwburg, musea, speeltuinen voor de kinderen, kamerconcerten, tentoonstellingen, exposities, gallerieën, lezingen... nouja dat soort dingen dus, voor oudere mensen.
Bah, alleen maar kakkers daar. Een echte student stemt SP voor behoud stufi en SOV!quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:34 schreef Kutmanager het volgende:
Leiden en Delft zijn de enige studentensteden van Nederland.
Ach man, dat leenstelsel komt er voorlopig niet. Bovendien kan je dan beter CDA stemmen want het kabinet wil toch niet met SP en PVV praten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Bah, alleen maar kakkers daar. Een echte student stemt SP voor behoud stufi en SOV!
CDA wou de SOV inruilen voor reisbudget. De SP en PVV zijn de enigste partijen die stufi en SOV willen behouden, jammer dat Wilders zo hard en ongenuanceerd is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ach man, dat leenstelsel komt er voorlopig niet. Bovendien kan je dan beter CDA stemmen want het kabinet wil toch niet met SP en PVV praten.
Maar al zijn er alleen maar kakkers, zijn wel de enige 2 steden waar het studentenleven diep geworteld zit. Ik bedoel, blijkbaar willen alle Utrechtenaren de studenten weg hebben. De Delftenaren vinden het hartstikke gezellig met de studenten. En in Leiden vinden ze het ook allemaal wel mooi. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Hoezo willen alle homo's de studenten de stad uit hebben? Noem je PBateman nou een homo?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ach man, dat leenstelsel komt er voorlopig niet. Bovendien kan je dan beter CDA stemmen want het kabinet wil toch niet met SP en PVV praten.
Maar al zijn er alleen maar kakkers, zijn wel de enige 2 steden waar het studentenleven diep geworteld zit. Ik bedoel, blijkbaar willen alle Utrechtenaren de studenten weg hebben. De Delftenaren vinden het hartstikke gezellig met de studenten. En in Leiden vinden ze het ook allemaal wel mooi. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
SP heeft vnl laag opgeleide kiezers. Lijkt mij dus niet. De partij zelf is al niet veel beter met Roemer die 10 jaar over de mavo heeft gedaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Bah, alleen maar kakkers daar. Een echte student stemt SP voor behoud stufi en SOV!
Oh? Ben ondertussen geen student meer maar vind dat studenten de stad zeker gezelliger maken. Wat gemoedelijker, wat minder gehaast. Volle kroegjes, gezellige grachten, leuk nachtleven.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit, plus veel studenten blijven hangen in de stad na hun studietijd. Goed voor de schatkist van de stad want meestal hebben deze mensen wel goede inkomens.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:30 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Oh? Ben ondertussen geen student meer maar vind dat studenten de stad zeker gezelliger maken. Wat gemoedelijker, wat minder gehaast. Volle kroegjes, gezellige grachten, leuk nachtleven.
Moet jij maar opletten. De OV-chipkaart voor studenten is er namelijk achter de schermen al uit gebonjourd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Uhh nee en dat gaat ook niet gebeuren ook, aangezien de NS dan over 3 jaar failliet is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:05 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Moet jij maar opletten. De OV-chipkaart voor studenten is er namelijk achter de schermen al uit gebonjourd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |