Wat een onzin. Veel studenten blijven juist hangen in Utrecht, kopen er een huis en stichten er een gezin. Onzin om die weg te willen sturen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeer regelmatig ja, en die studenten komen mijn neus uit.
Onze Vinex-wijk ex-student in de bocht.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat een onzin. Veel studenten blijven juist hangen in Utrecht, kopen er een huis en stichten er een gezin. Onzin om die weg te willen sturen.
Gelul, ik woon nog steeds aan de goede kant van de A2, vlakbij het Ledig Erf.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Onze Vinex-wijk ex-student in de bocht.
Ik kan mij herinneren dat je in je marokkanen-bash posts altijd riep dat je in een veilige Vinexwijk woonde Nelis!quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gelul, ik woon nog steeds aan de goede kant van de A2, vlakbij het Ledig Erf.
Dan herinner je je dat verkeerd jochie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat je in je marokkanen-bash posts altijd riep dat je in een veilige Vinexwijk woonde Nelis!
Ja godver!quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan herinner je je dat verkeerd jochie.
Verzuurde stratenmaker gespot.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik post vanaf de straat jeweettogquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Verzuurde stratenmaker gespot.Ga in Rotterdam wonen ofzo.
Ga dan lekker in Nieuwegein of Houten wonen ofzo, tussen alle andere verzuurde egte echte Utregters...quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik hoor dat Vleuten ook erg gezellig is!quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ga dan lekker in Nieuwegein of Houten wonen ofzo, tussen alle andere verzuurde egte echte Utregters...
Anders gewoon gezellig in Woerden. Treintje vroeger pakken, maar dan heb je natuurlijk ook wat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:24 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ik hoor dat Vleuten ook erg gezellig is!
Ik kom juist uit N'gein.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ga dan lekker in Nieuwegein of Houten wonen ofzo, tussen alle andere verzuurde egte echte Utregters...
Valt best mee vinnik. Genoeg kroegen en tenten waar je mensen van eind 20, 30 en 40 kan vinden. Bovendien zijn er voor de hogere leeftijdscategorieën ook weer een hoop andere faciliteiten in Utrecht; theaters, schouwburg, musea, speeltuinen voor de kinderen, kamerconcerten, tentoonstellingen, exposities, gallerieën, lezingen... nouja dat soort dingen dus, voor oudere mensen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:29 schreef ssebass het volgende:
Onterechte klacht. Tien jaar gewoond en daar acht jaar gestudeerd. Het is zeker een studentenstad. Sterker nog als je geen student meer bent is de stad niet heel boeiend meer, aangezien het zo gekaapt is door de studenten.
Ik ging vroeger met mijn opa wel eens naar FC Utrecht maar sinds ik zelf in Utrecht woon nog nooit geweest. Een teamgenoot van mij is wel die-hard supporter. Was wel grappig op z'n verjaardag; een heel rugbyteam vriendschappelijk zuipen met allemaal FCU semi-hooligans.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Als al die studenten nou eens een seizoenskaart voor FC Utrecht zouden nemen mogen ze van mij blijven.
Ze organiseren veel, dat klopt. Ze willen, of zijn, ook culturele hoofdstad van Nederland. Alleen ik vond het uiteindelijk vaak erg tegenvallen. In vredenburg hadden ze leuke dingen, maar toen dat werd verplaatst kwam ik daar ook nooit meer. Qua tenten vond ik het gras van de buren nog wel prima voor wat ouderen. Voor de grap een keer naar het pakhuis gegaan en dan sta je op een brugklasfeestquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Valt best mee vinnik. Genoeg kroegen en tenten waar je mensen van eind 20, 30 en 40 kan vinden. Bovendien zijn er voor de hogere leeftijdscategorieën ook weer een hoop andere faciliteiten in Utrecht; theaters, schouwburg, musea, speeltuinen voor de kinderen, kamerconcerten, tentoonstellingen, exposities, gallerieën, lezingen... nouja dat soort dingen dus, voor oudere mensen.
Bah, alleen maar kakkers daar. Een echte student stemt SP voor behoud stufi en SOV!quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:34 schreef Kutmanager het volgende:
Leiden en Delft zijn de enige studentensteden van Nederland.
Ach man, dat leenstelsel komt er voorlopig niet. Bovendien kan je dan beter CDA stemmen want het kabinet wil toch niet met SP en PVV praten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Bah, alleen maar kakkers daar. Een echte student stemt SP voor behoud stufi en SOV!
CDA wou de SOV inruilen voor reisbudget. De SP en PVV zijn de enigste partijen die stufi en SOV willen behouden, jammer dat Wilders zo hard en ongenuanceerd is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ach man, dat leenstelsel komt er voorlopig niet. Bovendien kan je dan beter CDA stemmen want het kabinet wil toch niet met SP en PVV praten.
Maar al zijn er alleen maar kakkers, zijn wel de enige 2 steden waar het studentenleven diep geworteld zit. Ik bedoel, blijkbaar willen alle Utrechtenaren de studenten weg hebben. De Delftenaren vinden het hartstikke gezellig met de studenten. En in Leiden vinden ze het ook allemaal wel mooi. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Hoezo willen alle homo's de studenten de stad uit hebben? Noem je PBateman nou een homo?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ach man, dat leenstelsel komt er voorlopig niet. Bovendien kan je dan beter CDA stemmen want het kabinet wil toch niet met SP en PVV praten.
Maar al zijn er alleen maar kakkers, zijn wel de enige 2 steden waar het studentenleven diep geworteld zit. Ik bedoel, blijkbaar willen alle Utrechtenaren de studenten weg hebben. De Delftenaren vinden het hartstikke gezellig met de studenten. En in Leiden vinden ze het ook allemaal wel mooi. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
SP heeft vnl laag opgeleide kiezers. Lijkt mij dus niet. De partij zelf is al niet veel beter met Roemer die 10 jaar over de mavo heeft gedaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Bah, alleen maar kakkers daar. Een echte student stemt SP voor behoud stufi en SOV!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |