Ja, de tijd van de Vrije Vloer en Urban Dance Squad is voorbij.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:46 schreef pokkerdepok het volgende:
het uigaansleven in utrecht is na de jaren 90 gestorven. onder andere door gemeente beleid, gezeur over overlast in de binnenstad enzo.
nu is er werkelijk geen enkele club in utrecht die iets vooruitstrevends doet.
ja, en de PLF..quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, de tijd van de Vrije Vloer en Urban Dance Squad is voorbij.
Huilie huilie kutfeut. corpsballetjes zijn net zo tering kansloos als honey booboo en consorten (Utrecht is de nummer 1 exporteur )quote:Op donderdag 26 september 2013 01:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij snapt er echt geen ene fuck van he TS. Jij snapt echt helemaal niets. Je snapt niets over verenigingen, niets over kroegen en al helemaal niets over studenten. Blijf maar lekker op je zolderkamer in Vleuten. Dag he, kutknor.
ben toch al zo'n 7 jaar afgestudeerd en tot nu toe bevalt het leven me nog prima... maar please do tell, wanneer gaat het tegenvallen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:19 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Huilie huilie kutfeut. corpsballetjes zijn net zo tering kansloos als honey booboo en consorten (Utrecht is de nummer 1 exporteur )
.Uit jouw faalpost kan ik concluderen dat je daar wel bij past, lekker superieur. Wacht maar tot jij eenmaal uit je veilige elitaire bubbel komt na je studie, dan gaat leven tegenvallen.
omdat je niet beter gewend bent.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:55 schreef Radioheader het volgende:
Als student in Vleuten wonen en vervolgens gaan haten op de stad Utrecht![]()
![]()
Klopt trouwens wel dat er te weinig goede clubs zijn, maar aan de andere kant toen ik nog elke week 2x uitging heb ik me prima vermaakt.
Klacht had dan ook moeten zijn dat Utrecht geen clubstad is, al vind ik dat persoonlijk geen klacht. Maar ieder zijn voorkeuren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:55 schreef Radioheader het volgende:
Als student in Vleuten wonen en vervolgens gaan haten op de stad Utrecht![]()
![]()
Klopt trouwens wel dat er te weinig goede clubs zijn, maar aan de andere kant toen ik nog elke week 2x uitging heb ik me prima vermaakt.
kroegen als je nog sub 30 bentquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:50 schreef gohan16 het volgende:
Ga fietsen man. Afhankelijk zijn van de bus in Utrecht
Hal16 is 10 min fietsen vanuit centrum.
Btw: een club nodig hebben om plezier te hebben met uitgaanGa lekker een kroeg in.
Twente??? Serieus, nog nooit zoveel depressiviteit bij elkaar gezien als in Almelo / Hengelo / Enschede.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:27 schreef Prenzlauer het volgende:
Drinky is knallende! logisch, als je gewoon keihard gelijk hebt. Twente is nog levendiger op zondagavond dan Utrecht de gehele week door, verkapte koude kutstad.
doet pijn he, de waarheid.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Twente??? Serieus, nog nooit zoveel depressiviteit bij elkaar gezien als in Almelo / Hengelo / Enschede.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ben toch al zo'n 7 jaar afgestudeerd en tot nu toe bevalt het leven me nog prima... maar please do tell, wanneer gaat het tegenvallen?
Als jij 7 jaar bent afgestudeerd en nog zulke kansloze corpsbalposts kan spuwen dan acht ik jouw leven nu al vrij kansloos. You see, als je een ander minacht vanwege jouw misplaatste superioriteitgevoelens dan kan je erop rekenen dat je ooit figuurlijk eens keihard gefistfucked wordt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ben toch al zo'n 7 jaar afgestudeerd en tot nu toe bevalt het leven me nog prima... maar please do tell, wanneer gaat het tegenvallen?
is goedquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:35 schreef RodeNek het volgende:
[..]
[..]
Als jij 7 jaar bent afgestudeerd en nog zulke kansloze corpsbalposts kan spuwen dan acht ik jouw leven nu al vrij kansloos. You see, als je een ander minacht vanwege jouw misplaatste superioriteitgevoelens dan kan je erop rekenen dat je ooit figuurlijk eens keihard gefistfucked wordt.
quote:
Helaas, ik moet mijn vrijdag besteden in de nabijheid van figuren zoals jij om mijn tweede master nog binnen te halen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
is goed
nu ga ik weer chillen op m'n vrije dag... ga jij lekker huiswerk maken ofzo, of brommers sleutelen
En dit is precies wat Utrecht zo'n ideale studentenstad maakt, als je door de stad loopt ben je soms meer tijd kwijt met bekenden spreken dan met wat je daadwerkelijk wou doen. Maar dat begrijpt TS natuurlijk niet met z'n crib in fucking Vleuten.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:08 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Of je stapt gewoon op de fiets, lui dier. Utrecht is een ministad. Van puntje Lunetten naar puntje zuilen is een half uur. In de binnenstad ligt alles op 5 minuten fietsen van elkaar.
Nog zo'n faler, als je alle studenten uit het straatbeeld van de binnenstad zou halen, blijft er niks meer van de sfeer over man.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Zou mooi zijn als alle studenten er zo over dachten, rotten ze tenminste eens op uit de stad.
ah relaxed man...quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:44 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Helaas, ik moet mijn vrijdag besteden in de nabijheid van figuren zoals jij om mijn tweede master nog binnen te halen.
Gelul.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Nog zo'n faler, als je alle studenten uit het straatbeeld van de binnenstad zou halen, blijft er niks meer van de sfeer over man.
Als je in Utrecht woont, loop je toch ook regelmatig over het Neude of rondom het Janskerkhof, neem ik aan. Kijk eens om je heen. De gemoedelijke sfeer komt toch echt van de studenten hoor.quote:
Zeer regelmatig ja, en die studenten komen mijn neus uit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:07 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Als je in Utrecht woont, loop je toch ook regelmatig over het Neude of rondom het Janskerkhof, neem ik aan. Kijk eens om je heen. De gemoedelijke sfeer komt toch echt van de studenten hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |