quote:Op donderdag 26 september 2013 09:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Goffedomme. Ik wist altijd al dat je enkelvoudig gehandicapt moest wezen om lid te worden bij zo'n verkapte kasthomofielen club maar dit exemplaartje bewijst maar even meervoudig gehandicapt te zijn. Met je kutknor. De enige kut die knort was die van je moeder toen die ballenkop van je eruit geperst werd. Of misschien die van Elise, als het oude zaad er weer eens uitgepompt word door zo'n gesmeerde kuif op benen.
Deze broeder snapt me.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Mensen van buiten Rotterdam die in Rotterdam gaan stappen.Altijd naar de gaarste clubs in Rotterdam gaan en dan bitchen dat Rotterdam een matige stad is.
Hollywood.
Stadhuisplein.
En zo is het.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Witte de With is idd wel prima, hoewel ik moet zeggen dat ik me vaak ook wel kan vermaken in de Skihut (mits ik al drank op heb natuurlijk, anders is er geen flikker aan).
Maar mijn eigen Vlaardingen is stiekem ook leuk
ja ?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:29 schreef JoeyTenowii het volgende:
nou vanavond worden er weer hertjes gepenetreerd in de woo
Hoewel dit toch echt wel zeer proper isquote:
Nee gelukkig niet. Optyfun met die pleurisherrie.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:20 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Hoewel dit toch echt wel zeer proper is
Is er nog wat qua deephouse en minimal-techno te beleven in Utrecht?
Ieder diertje zijn pleziertje.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet. Optyfun met die pleurisherrie.
Als je Nijmegen boven Utrecht plaatst heb je er echt niks van begrepenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:18 schreef Strell het volgende:
Nijmegen![]()
Veel vrouwen ( niet allemaal even mooimaar toch.. ) goedkoop bier en Doornroosje uiteraard
Utrecht![]()
Jij was die user die juist je middelbare school zo miste toch? Heb je überhaupt al een kamer gevonden in Enschede of reis je nog elke dag 5 uur naar je Technische Uni (quote:Op donderdag 26 september 2013 21:03 schreef Erno-BE het volgende:
Of Enschede, de meest ondergewaarde studentenstad en dat is zwaar onterecht.
Dit, ik heb Nijmegen altijd zo beperkt gevonden. Het hoogtepunt van die stad heb je al gehad voordat je er echt bent; uitzicht op de stad vanuit de trein als je de brug over gaat. Dat is erg mooi, daarna rent het snel achteruit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je Nijmegen boven Utrecht plaatst heb je er echt niks van begrepen.
Op een of andere manier is er dus geen enkele stad in Twente die ook maar iets uitstraalt. Okee, Enschede is nog niet zo deprimerend als Almelo, maar niet heel veel beter.quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij was die user die juist je middelbare school zo miste toch? Heb je überhaupt al een kamer gevonden in Enschede of reis je nog elke dag 5 uur naar je Technische Uni ()?
Klopt, nog geen kamer. Studie vind ik opzich ook niet zo leuk, haal slechte cijfers en loop erg achter. Ga orienteren op de HTS. In Arnhem zit een HTS die civiel aanbiedt en dat is slechts 30 tot 45 minuten reizen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 02:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij was die user die juist je middelbare school zo miste toch? Heb je überhaupt al een kamer gevonden in Enschede of reis je nog elke dag 5 uur naar je Technische Uni ()?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |