WGR omdat het de schuld is van de rabobank.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:50 schreef alors het volgende:
BNW omdat het allemaal een complot is.
ONZ. Lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WGR omdat het de schuld is van de rabobank.
Doe maar naar FOK. Lekker rustig.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
Uit blijdschap ga ik dit topic zo weer naar een willekeurig subforum verplaatsen. Hou je vast mensen.
Ik help je er wel aan herinneren.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:52 schreef Elan het volgende:
Als je uiteindelijk gewoon doorbekert hoor je hier over een week niemand meer over.
Nog 10 minuten en dan heeft Ajax met 2-1 gewonnen.quote:
Staat 2-2 hoorde ik net?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog 10 minuten en dan heeft Ajax met 2-1 gewonnen.
3-2 bedoelde ikquote:Op woensdag 25 september 2013 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
Altijd maar die fucking KNJB die ervoor zorgt dat de neuzen alles winnenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar bestaan twijfels over. Het is dat de KNJB Ajax twee doelpunten cadeau deed.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het klonk als 'douchen'
Dat in combinatie met joden-liederen...
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het klonk als 'douchen'
Dat in combinatie met joden-liederen...
Door de amateurbeker.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen hoe de opzet van de KNVB-beker in elkaar zit, of een linkje o.i.d.
Hoe wordt bepaald welke teams in beginsel mee mogen doen? Op wiki staat alleen: "De deelnemers zijn de voetbalclubs uit het Nederlands betaald voetbal, meestal aangevuld met amateurverenigingen en ploegen uit de beloften Eredivisie.", maar hoe worden die amateurverenigingen en beloften uitgekozen?
Goed gelezen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zegt iemand met Ajacied in ze naam.
Topklasse.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen hoe de opzet van de KNVB-beker in elkaar zit, of een linkje o.i.d.
Hoe wordt bepaald welke teams in beginsel mee mogen doen? Op wiki staat alleen: "De deelnemers zijn de voetbalclubs uit het Nederlands betaald voetbal, meestal aangevuld met amateurverenigingen en ploegen uit de beloften Eredivisie.", maar hoe worden die amateurverenigingen en beloften uitgekozen?
dit.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
Dit Ajax heeft gewoon niets te zoeken.
De bal is rond.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
Dit Ajax heeft gewoon niets te zoeken in de Champions League.
*vernederdquote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
Dit Ajax heeft gewoon niets te zoeken in de Eredivisie.
Steekpenningen eventueel uit Colombia.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
quote:
Treurig word ik ervanquote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso is dit nauwelijks Ajax te noemen.
Er staan hoogstens 3 spelers in die wmb een toekomst bij Ajax hebben.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso is dit nauwelijks Ajax te noemen.
Sjaak Swarts zal nu voor het eerst zonder enig cynisme stellen dat hij het beter zou doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
Gaat Sjaak Swart dit nog analyseren, of zou die zich opgehangen hebben in de catacomben?
Analiseren*quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
Gaat Sjaak Swart dit nog analyseren, of zou die zich opgehangen hebben in de catacomben?
Klopt.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak Swarts zal nu voor het eerst zonder enig cynisme stellen dat hij het beter zou doen.
Oke man.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
De vrolijke koster in het stadion![]()
IS DAN MIJN WERK GEDAAN DAN KAN IK DE STRAAT OP GAAN
Tsjonge jonge jonge....quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
De vrolijke koster in het stadion![]()
IS DAN MIJN WERK GEDAAN DAN KAN IK DE STRAAT OP GAAN
Komt wel goed overigens. Ook Milan is niet in vorm. Daar waar Celtic er gewoon niks van kan.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
Heb je de liplezers van de NOS ingehuurd?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Frank heeft het al over penalty's met Cillessen
Standaard De Vrolijke Kosterquote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke man.
Jij zit ook vaak in het stadion.
Oke man.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Standaard De Vrolijke Koster![]()
Nog ff een Tante Leentje
Sssst, in Volendam weten ze het ook nog niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wist niet dat er negers in Volendam zaten.
Echte Steenwijkse artiestenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Standaard De Vrolijke Koster![]()
Nog ff een Tante Leentje
Ze stonden in de 89e minuut zelfs nog met 3-1 achterquote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt wel goed overigens. Ook Milan is niet in vorm. Daar waar Celtic er gewoon niks van kan.
[ afbeelding ]
Milan staat momenteel ergens in de middenmoot van de Serie A.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt wel goed overigens. Ook Milan is niet in vorm. Daar waar Celtic er gewoon niks van kan.
[ afbeelding ]
Klopt. Ajax staat nog altijd netjes in de subtop.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Milan staat momenteel ergens in de middenmoot van de Serie A.
Wel een goed schot, dan zie je gelijk weer wat een geweldig talent het is.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Eerste schot op doel in 4 wedstrijden van Fischer ofzo?
Mijn hond is een geweldig talent tennisballen ophalen als ik die weggooi.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel een goed schot, dan zie je gelijk weer wat een geweldig talent het is.
Waarom gooi je je hond wegquote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is een geweldig talent tennisballen ophalen als ik die weggooi.
Dat jij geweldig met honden om kon gaan wisten we al.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*vernederdquote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Wat een vernedering zeg, ik hoop echt dat men intern bij Ajax stappen onderneemt die De Boer is een waardeloze trainer.
Allemaal de schuld van Cruijff.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Wat een vernedering zeg, ik hoop echt dat men intern bij Ajax stappen onderneemt die De Boer is een waardeloze trainer.
Ik dacht dat jij veranderd was, maar je bent nog steeds een debiel.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Tijd voor de 'Juwelen Revolutie', alleen maar mr.bigstars kopen met $$quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
* verandert.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veranderd was, maar je bent nog steeds een debiel.
Wat is er met jou aan de hand,quote:Op woensdag 25 september 2013 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Cruijff.
Louis
Dus? Ze krijgen er zometeen toch gewoon 5.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
100% penalty. Volendam strafschop onthouden
Sturkenboomquote:Op woensdag 25 september 2013 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Cruijff.
Louis
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
KNJB helpt de joden uit de brand
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Ik hoop echt dat dat een grapje was om je eerdere faal te verbloemen.quote:
quote:
En als Fischer een bal afpakt ga ik JUICHEN.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch pijnlijk dat Ten Have uiteindelijk de enige juist koers bleek te bewandelen... Ik denk niet dat hij nog wil terugkeren na de rechtzaak.
Dat laatste zonder meer.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dat een grapje was om je eerdere faal te verbloemen.
Al gok ik dat je gewoon heel dom bent.
*belemmertquote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was niet opzettelijk maar hij belemmerd die speler om door te gaan.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was niet opzettelijk maar hij belemmerd die speler om door te gaan.
Ik denk dat wij als FOK! community Arno Vermeulen onze excuses aan zouden moeten bieden.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch pijnlijk dat Ten Have uiteindelijk de enige juist koers bleek te bewandelen... Ik denk niet dat hij nog wil terugkeren na de rechtzaak.
Ik denk dat Peterrrrrr de Vries nog wel directeur wil worden, die was ook groot aanhanger van Ten Have.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Feit.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Cavaliers het volgende:
Wim Jonk: ''Ajax gaat nog van Real Madrid winnen''
Met een keeper die volgens mij nog nooit een pingel heeft gestopt.quote:
Midden-Noord is wel creatief. Zij komen wel wat verder dan dit soort cliché matige gedrochtenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat wij als FOK! community Arno Vermeulen onze excuses aan zouden moeten bieden.
"Den Haag de beste olé olé" vergat je trouwens.
Grapje Tyron, maak je geen zorgen Ajax scoort zo nog wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Is het niet verleden tijd en dus veranderd
Ah, je faalt weer.![]()
Die wedstrijd zul jij ook wel missen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax gaat echt wel een keer van Real winnen.
Misschien iets over de sekscapades van Sylvie Meis-Van der Vaart.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Midden-Noord is wel creatief. Zij komen wel wat verder dan dit soort cliché matige gedrochten
Real Sociedad zeker.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ik dan nog leef.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die wedstrijd zul jij ook wel missen.
Real C misschien.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:08 schreef Cavaliers het volgende:
Hahahahahha. 410 kan echt niet meer
Ik als objectief expert pleit voor Van der Hart of Verhoeven.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Cilessen 2 blunders maakt, anders win je hier gewoon makkelijk.
Ik denk dat het tijd wordt Vermeer een kans te geven.
Cillessen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Cilessen 2 blunders maakt, anders win je hier gewoon makkelijk.
Ik denk dat het tijd wordt Vermeer een kans te geven.
Waarom hebben sommige Ajaxsupporters geen shirt aan?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:08 schreef Zorro het volgende:
Kijk, ze draaien zich alweer om om alvast eerder naar huis te gaan.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Die sfeerdaar zou elke andere club jaloers op zijn.
gewoon 4-2, uiteindelijk makkelijk gewonnenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]blij zijn al je 2 doelpuntjes voor staat tegen volendam voor een club die eigenlijk championsleague moet spelen
pet en sjaal supporterquote:Op woensdag 25 september 2013 23:08 schreef kasper het volgende:
[..]
Waarom hebben sommige Ajaxsupporters geen shirt aan?
ja hoor 'makkelijk''quote:Op woensdag 25 september 2013 23:10 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon 4-2, uiteindelijk makkelijk gewonnen
De supporters, geweldig vermaakquote:Op woensdag 25 september 2013 23:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Apart scoreverloop. Wie zou hier nu weer rijk mee geworden zijn?
Volendam speelde goed.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]blij zijn al je 2 doelpuntjes voor staat tegen volendam voor een club die eigenlijk championsleague moet spelen
Geen moment in gevaar gekomen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
Het verloopt allemaal weer precies volgens plan, Volendam wordt compleet vernederd na ze eerst te hebben kapotgespeeld.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volendam speelde goed.
Maar om nou te zeggen dat ze CL moeten spelen...
Ajax heeft gewacht tot Neil Lennon het stadion verliet om niks van hun kracht prijs te geven.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
Het verloopt allemaal weer precies volgens plan, Volendam wordt compleet vernederd na ze eerst te hebben kapotgespeeld.
Dat wordt overwinteren, alles verloopt perfect volgens plan.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax heeft gewacht tot Neil Lennon het stadion verliet om niks van hun kracht prijs te geven.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:12 schreef GGMM het volgende:
Onterecht afgefloten voor buitenspel.
Scheids is de hele wedstrijd al pro-Volendam.
Ja gewoon een oefenpot beetje conditie opbouwenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt overwinteren, alles verloopt perfect volgens plan.
Als Ajax met zelfde strijdplan speelt niet. Gewoon afmaken in de verlengingquote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
Zaterdag Ajax - GAE. Ik denk een 2.
Ik denk een 4.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
Zaterdag Ajax - GAE. Ik denk een 2.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
Even een crosspost voor de GGMM:
[ afbeelding ]
Nog even een Alba.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:14 schreef VMSDKR het volgende:
Even een crosspost voor de GGMM:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |