Analiseren*quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
Gaat Sjaak Swart dit nog analyseren, of zou die zich opgehangen hebben in de catacomben?
Klopt.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak Swarts zal nu voor het eerst zonder enig cynisme stellen dat hij het beter zou doen.
Oke man.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
De vrolijke koster in het stadion![]()
IS DAN MIJN WERK GEDAAN DAN KAN IK DE STRAAT OP GAAN
Tsjonge jonge jonge....quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
De vrolijke koster in het stadion![]()
IS DAN MIJN WERK GEDAAN DAN KAN IK DE STRAAT OP GAAN
Komt wel goed overigens. Ook Milan is niet in vorm. Daar waar Celtic er gewoon niks van kan.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:55 schreef Elan het volgende:
Dit Ajax heeft gewoon niets te zoeken in de Champions League.
Heb je de liplezers van de NOS ingehuurd?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Frank heeft het al over penalty's met Cillessen
Standaard De Vrolijke Kosterquote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke man.
Jij zit ook vaak in het stadion.
Oke man.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Standaard De Vrolijke Koster![]()
Nog ff een Tante Leentje
Sssst, in Volendam weten ze het ook nog niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wist niet dat er negers in Volendam zaten.
Echte Steenwijkse artiestenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Standaard De Vrolijke Koster![]()
Nog ff een Tante Leentje
Ze stonden in de 89e minuut zelfs nog met 3-1 achterquote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt wel goed overigens. Ook Milan is niet in vorm. Daar waar Celtic er gewoon niks van kan.
[ afbeelding ]
Milan staat momenteel ergens in de middenmoot van de Serie A.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt wel goed overigens. Ook Milan is niet in vorm. Daar waar Celtic er gewoon niks van kan.
[ afbeelding ]
Klopt. Ajax staat nog altijd netjes in de subtop.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Milan staat momenteel ergens in de middenmoot van de Serie A.
Wel een goed schot, dan zie je gelijk weer wat een geweldig talent het is.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Eerste schot op doel in 4 wedstrijden van Fischer ofzo?
Mijn hond is een geweldig talent tennisballen ophalen als ik die weggooi.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel een goed schot, dan zie je gelijk weer wat een geweldig talent het is.
Waarom gooi je je hond wegquote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is een geweldig talent tennisballen ophalen als ik die weggooi.
Dat jij geweldig met honden om kon gaan wisten we al.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*vernederdquote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Wat een vernedering zeg, ik hoop echt dat men intern bij Ajax stappen onderneemt die De Boer is een waardeloze trainer.
Allemaal de schuld van Cruijff.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Wat een vernedering zeg, ik hoop echt dat men intern bij Ajax stappen onderneemt die De Boer is een waardeloze trainer.
Ik dacht dat jij veranderd was, maar je bent nog steeds een debiel.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Tijd voor de 'Juwelen Revolutie', alleen maar mr.bigstars kopen met $$quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
* verandert.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veranderd was, maar je bent nog steeds een debiel.
Wat is er met jou aan de hand,quote:Op woensdag 25 september 2013 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Cruijff.
Louis
Dus? Ze krijgen er zometeen toch gewoon 5.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
100% penalty. Volendam strafschop onthouden
Sturkenboomquote:Op woensdag 25 september 2013 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Cruijff.
Louis
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
KNJB helpt de joden uit de brand
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Ik hoop echt dat dat een grapje was om je eerdere faal te verbloemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |