Klopt. Ajax staat nog altijd netjes in de subtop.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Milan staat momenteel ergens in de middenmoot van de Serie A.
Wel een goed schot, dan zie je gelijk weer wat een geweldig talent het is.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Eerste schot op doel in 4 wedstrijden van Fischer ofzo?
Mijn hond is een geweldig talent tennisballen ophalen als ik die weggooi.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel een goed schot, dan zie je gelijk weer wat een geweldig talent het is.
Waarom gooi je je hond wegquote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn hond is een geweldig talent tennisballen ophalen als ik die weggooi.
Dat jij geweldig met honden om kon gaan wisten we al.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*vernederdquote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Wat een vernedering zeg, ik hoop echt dat men intern bij Ajax stappen onderneemt die De Boer is een waardeloze trainer.
Allemaal de schuld van Cruijff.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Wat een vernedering zeg, ik hoop echt dat men intern bij Ajax stappen onderneemt die De Boer is een waardeloze trainer.
Ik dacht dat jij veranderd was, maar je bent nog steeds een debiel.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Tijd voor de 'Juwelen Revolutie', alleen maar mr.bigstars kopen met $$quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |